• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 13 z 33
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 33

 #399176  autor: user_delete5
 16 kwie 2010, 09:23
Blac Jack Jak sie nie płaci za rachunki to numer wylaczaja!!! to jest chyba dosc logiczne... Miales zaległośc wobec playa i obojętnie czy słusznie naliczona czy nie powinieneś ja ZAPŁACIC!!! dopiero wtedy mogles sie odwolywac... co do sprawy w sadzie sprawa jest niewarta świeczki... opłacenie adwokata+koszty sądowe sa wieksze niż poniesione straty!

Ale rób z siebie buntownika pokrzywdzonego przez "sieć" wkoncu całe zamieszanie to "tylko" wina playa... proponuje wziąc 2 głebokie oddechy i policzyć do 10...

Ps jak w twojej "firmie" jest tylko 1 telefon i kontrachenci nie moga sie z toba polaczyc to "gratuluje" :D załoze sie ze pracujesz w banku bo oni wymagaja zalozenia takich 1 osobowych dzialalnosci :D Ale przynajmniej mozna wziąc komoreczke na lepszych warunkach :D

 #399177  autor: weissmann
 16 kwie 2010, 09:38
gorliwy17 pisze:Blac Jack Jak sie nie płaci za rachunki to numer wylaczaja!!! to jest chyba dosc logiczne... Miales zaległośc wobec playa i obojętnie czy słusznie naliczona czy nie powinieneś ja ZAPŁACIC!!! dopiero wtedy mogles sie odwolywac... co do sprawy w sadzie sprawa jest niewarta świeczki... opłacenie adwokata+koszty sądowe sa wieksze niż poniesione straty!

Ale rób z siebie buntownika pokrzywdzonego przez "sieć" wkoncu całe zamieszanie to "tylko" wina playa... proponuje wziąc 2 głebokie oddechy i policzyć do 10...

Ps jak w twojej "firmie" jest tylko 1 telefon i kontrachenci nie moga sie z toba polaczyc to "gratuluje" :D załoze sie ze pracujesz w banku bo oni wymagaja zalozenia takich 1 osobowych dzialalnosci :D Ale przynajmniej mozna wziąc komoreczke na lepszych warunkach :D
Gorliwy17 o'rly? A jak taki Play czy jakaś inna rozwalona firma ci "naliczy" 10000, albo 100000, to też najpierw masz zapłacić, a potem się odwoływać? Nie rób ludziom wody z mózgu.

 #399178  autor: łazęga
 16 kwie 2010, 09:44
gorliwy17 pisze:Blac Jack Jak sie nie płaci za rachunki to numer wylaczaja!!! to jest chyba dosc logiczne... Miales zaległośc wobec playa i obojętnie czy słusznie naliczona czy nie powinieneś ja ZAPŁACIC!!! dopiero wtedy mogles sie odwolywac... co do sprawy w sadzie sprawa jest niewarta świeczki... opłacenie adwokata+koszty sądowe sa wieksze niż poniesione straty!

Ale rób z siebie buntownika pokrzywdzonego przez "sieć" wkoncu całe zamieszanie to "tylko" wina playa... proponuje wziąc 2 głebokie oddechy i policzyć do 10...

Ps jak w twojej "firmie" jest tylko 1 telefon i kontrachenci nie moga sie z toba polaczyc to "gratuluje" :D załoze sie ze pracujesz w banku bo oni wymagaja zalozenia takich 1 osobowych dzialalnosci :D Ale przynajmniej mozna wziąc komoreczke na lepszych warunkach :D
Życzę , żeby Play wystawił Tobie f-re na np. 10 000 PLN. Wtedy inaczej byś gderał cwaniaczku.

Rozumiem, że firmy jednoosobowe mają mieć przynajmniej 5 telefonów, bo nie mają na co przeznaczać kasy, tylko na telefony. Jak nie masz takie dyrdymały to lepiej zamilknij...

 #399181  autor: user_delete5
 16 kwie 2010, 09:59
Pojmijcie zreszcie... TAKIE SĄ PRZEPISY!!! ostatnio było głośno o firmie(bodajze z Wrocławia) ktorej urząd zle naliczył jakiś tam podatek kilka lat temu... mimo iż to była BŁEDNA decyzja to komornik zajął im konta i pobrał należnośc!! firma sie odwołała wygrała i dostała zwrot+odszkodowanie ale MUSIAŁA ZAPŁACIC!

Myślcie zreszta LOGICZNIE... przypuścmy ze mamy firme... przychodzi urzędnik i mówi ze musimy zapłacic jakiś podatek(lub inna opłate) ktora FAKTYCZNIE musimy zapłacić... my niechcemy płacić(bo nie) i sie odwołujemy od tego potem sady sprawa ciagnie sie latami i wkoncu PRZEGRYWAMY(co akurat w tym przypadku jest oczywiste) teraz pomnozcie sobie taka sytuacje razy.... 200,000 firm(zalozmy ze tyle tez bedzie chcialo dzialać na zwłoke) PANSTWO jest SPARALIZOWANE!! niema kasy w budzecie niema kasy na pensje itd... chore... tak więc TRZEBA zapłacić i koniec! a pozniej mozna sie odwoływać


Ps Jakby mi Play naliczył 10,000 kary to bym zapłacił... wziąłbym kredyt odwołał sie od sadu i wywalczyłbym zwrot 10,000+ odsetki+odszkodowanie
tym bardziej jakbym miał telefon firmowy...

 #399187  autor: ukefake
 16 kwie 2010, 10:50
gorliwy17, dzięki za twoje uwagi do których masz jak prawo. na poprzedniej stronie jest napisane:
BlackJack1 pisze:Reklamację za pośrednictwem BOK złożyłem 28 stycznia (sic!) czyli minęło już 76 dni a ona... dalej wisi jako nierozpatrzona.
Pojmijcie zreszcie... TAKIE SĄ PRZEPISY!!!
jeśli reklamacja jest nierozpatrzona klient może nie płacić spornej kwoty.
Gdyby, powtarzam - gdyby play rozpatrzył tę reklamację i odpowiedział że klient ma zapłacić to wtedy należność jest wymagalna i w przypadku braku jej zapłaty może np. wyłączyć telefon oraz rozpocząć procedurę windykacyjną. Innymi słowy - do momentu rozpatrzenia reklamacji klient ma prawo nie płacić spornej kwoty a Operator teoretycznie nie ma prawa wyłączyć mu telefonu. Bo jeśli tak zrobi to klient ma prawo wystąpić o odszkodowanie za niesłuszne wyłączenie. Zachęcam do lektury rozporządzenia z 2004r dotyczącego postępowania reklamacyjnego.

 #399189  autor: jay
 16 kwie 2010, 11:01
gorliwy17, przestan pisac glupoty, zacznij myslec.

Piszesz o firmie NTT, ten blad wynikal z intepretacji prawa, chodzilo o sprzedaz komputerow za granice i sprowadzanie ich stamtad w celu ominiecia placenia podatku, byl to ewidentny przekrent, ale prawo na to zezwalalo, dlatego firma wygrala w sadzie.

Z rachunkami jest zupelnie inaczej.Jesli skladasz reklamacje to placisz tylko i wylacznie kwote do ktorej nie masz zastrzezen.Tak kolega ktory sie skarzy zrobil, wiec nie mieli prawa wylaczyc mu telefonu.

Przestan sie osmieszac broniac play w oczywistych sprawach, moze napisz jeszcze ze maja prawo do pomylek bo sa najtansi... zenada :|

 #399214  autor: play4you2
 16 kwie 2010, 13:21
Panowie, aby uciąc dyskusje czy płacic lub nie, pragne wam tylko przypomniec postanowienia RśUT dla Ab., który powinniście znac (teoretycznie) i otrzymjecie go przy zawieraniu Umowy. Zgodnie z powyższym Reg. par. 14 ust. 7, Ab. ma prawo do złożenia reklamacji na kwotę sporną, z którą się nie zgadza. Wówczas sporna kwota jest zawieszana na czas rozpatrzenia złożonej reklamacji. Pozostałe płatności związane z wystawioną fv MUSZĄ byc uregulowane. Jeszcze taka ważna sprawa. Opłata za samą wysokośc Abonamentu (np. 45,00 PLN) NIE MOŻE byc przedmiotem reklamacji, gdyż jest ona wartością stałą i wynika z zawartej Umowy, którą 2 strony zawarły. W tym przypadku, obowiązek płatności za chocby samą kwotę Abonamentu wynika z postanowień par. 13 ust. 1. Reasumując, możemy reklamowac wszystkie pozostałe opłaty, poza kwotą Abonamentu. Jednak Operator ma prawo zażądac niezwłocznej spłaty zadłużenia po rozpatrzonej reklamacji, w przypadku gdy zostanie ona uznana za niezasadną, a opłaty zostały naliczone prawidłowo.
Przedstawiłem krótki wyciąg z Regulaminu na ten temat. Proszę Was o zapoznanie się z tymi warunkami. W zasadzie tam macie wszystko wyjaśnione.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #399238  autor: weissmann
 16 kwie 2010, 15:29
play4you2 pisze:Panowie, aby uciąc dyskusje czy płacic lub nie, pragne wam tylko przypomniec postanowienia RśUT dla Ab., który powinniście znac (teoretycznie) i otrzymjecie go przy zawieraniu Umowy. Zgodnie z powyższym Reg. par. 14 ust. 7, Ab. ma prawo do złożenia reklamacji na kwotę sporną, z którą się nie zgadza. Wówczas sporna kwota jest zawieszana na czas rozpatrzenia złożonej reklamacji. Pozostałe płatności związane z wystawioną fv MUSZĄ byc uregulowane. Jeszcze taka ważna sprawa. Opłata za samą wysokośc Abonamentu (np. 45,00 PLN) NIE MOŻE byc przedmiotem reklamacji, gdyż jest ona wartością stałą i wynika z zawartej Umowy, którą 2 strony zawarły. W tym przypadku, obowiązek płatności za chocby samą kwotę Abonamentu wynika z postanowień par. 13 ust. 1. Reasumując, możemy reklamowac wszystkie pozostałe opłaty, poza kwotą Abonamentu. Jednak Operator ma prawo zażądac niezwłocznej spłaty zadłużenia po rozpatrzonej reklamacji, w przypadku gdy zostanie ona uznana za niezasadną, a opłaty zostały naliczone prawidłowo.
Przedstawiłem krótki wyciąg z Regulaminu na ten temat. Proszę Was o zapoznanie się z tymi warunkami. W zasadzie tam macie wszystko wyjaśnione.
Chłopie, nie kłam, proszę cię, naprawdę:

http://www.federacja-konsumentow.org.pl ... ?story=397

Niesłuszne wyłączenie telefonu można traktować jako niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług (art. 73.1, 73.2 i 73.3 ustawy). Jeśli więc operator przez pomyłkę zawiesił świadczenie usług powszechnych, to abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/30 średniej opłaty miesięcznej liczonej według rachunków z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych, jednak nie dłużej niż z ostatnich 12 miesięcy. Odszkodowanie nie przysługuje, jeżeli w okresie rozliczeniowym łączny czas przerw był krótszy niż 48 godzin.

Niezależnie od odszkodowania, za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo, abonentowi przysługuje zwrot 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej.

Abonent dochodzi swoich roszczeń, wnosząc do operatora reklamację w okresie do 12 miesięcy, licząc od końca okresu rozliczeniowego, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu usługi. Reklamacje mogą być zgłaszane telefonicznie, pisemnie lub ustnie do protokołu.


Czyli jak np. w danym dniu miałeś przerwę w świadczeniu usług telekomunikacyjnych, np. z powodu błędnych ustawień sieci play, i niemożności zalogowania się do plusa, który był dostępny w tym czasie, odliczasz sobie 1/30 od abonamentu i NIE PŁACISZ TEGO. Oprócz tego od Play przysługuje ci osobno odszkodowanie.

 #399245  autor: thonka
 16 kwie 2010, 15:53
gorliwy17 pisze:Myślcie zreszta LOGICZNIE... przypuścmy ze mamy firme... przychodzi urzędnik i mówi ze musimy zapłacic jakiś podatek(lub inna opłate) ktora FAKTYCZNIE musimy zapłacić... my niechcemy płacić(bo nie) i sie odwołujemy od tego potem sady sprawa ciagnie sie latami i wkoncu PRZEGRYWAMY(co akurat w tym przypadku jest oczywiste) teraz pomnozcie sobie taka sytuacje razy....
twoje porownania nietrafione... czym innym jest podatek, ktory wiadomo, ze trzeba zaplacic, bo czegos niedopatrzylismy, a tak kaze prawo (podatki, akcyzy i inny takie), a czym innym jest zle naliczenie faktury przez kontrahenta... j.w. napisal juz P4Y w przypadku reklamacji spornej kwoty w kazdej sieci jest tak, ze nie trzeba jej placic do czasu rozwiazania problemu.
wg. prawa jezeli sie nie ustosunkowali do reklamacji w ciagu 30 dni uznaje sie ja jako rozpatrzona na korzysc reklamujacego, jezeli wiec rozpatrywali ja 2,5 miesiaca i dalej nic z tym nie zrobili to odpowiedz sobie sam czy powinien placic te kwote...

inni z reszta napisali juz Tobie co mysla o twoich rozwiazaniach, niech da Ci to do myslenia.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #399250  autor: play4you2
 16 kwie 2010, 16:12
weissmann pisze:Chłopie, nie kłam, proszę cię, naprawdę:
Mam do Ciebie prośbę, jeżeli już chcesz mnie oskarżyc o kłamstwo, trzymaj się chociaż tematu i cytuj moje wypowiedzi, w których skłamałem. Jak byś mógł zauważyc, wypowiadałem się na temat PŁATNOŚCI spornej kwoty, a nie ODSZKODOWANIA. Kwestia, którą poruszyłeś dotyczy odszkodowania, co jest zupełnie innym tematem. Zresztą, jak zapoznasz się z warunkami Reg., tam też jest ujęta sprawa odszkodowań, więc nie rozumiem Twojego postu mówiącego o tym. Prosiłbym Cię o uważne czytanie moich wypowiedzi i ich interpretację. Póki co, jeszcze NIKOGO tutaj nie oszukałem i NIGDY nie miałem takiego zamiaru. Za każdym razem przedsatwiam sprawę jak jest.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #399276  autor: niespodziewanie
 16 kwie 2010, 18:38
Proszę mi odpowiedziec czy tez sie Wam tak zdarza?
Mam dodatkowo obok telefonu abonentowego telefon w PlayFreshu) Sprawdzenie kodem *111*1*3# (to jest sprawdzanie "Stanu darmowego" caly czas mowi ze Jestes juz w Promocji Stan Darmowy.
Mimo to niestety odkrylem ze Play I TAK naliczyl mi za te rozmowy do Playa jak bym nie byl w zadnej promocji. I juz nie mam 30zl mimo ze dzwonilem tylko do Playa...
Dodam ze dochodza do tego klopoty z telefonem abonamentowym.
Co moge wlasciwie zrobic, czy komus sie udalo wygrac taka sprawe? Czy nauczony doswiadczeniem bede czekac 2 miesiace?
Nie zarejestrowalem tego numeru jeszcze (bo trzeba cos wysylac) ale uwazam ze mimo wszystko Play w takiej sytuacji tak czy inaczej moglby to naprawic...

 #399282  autor: play4you2
 16 kwie 2010, 19:01
niespodziewanie pisze:*111*1*3# (to jest sprawdzanie "Stanu darmowego" caly czas mowi ze Jestes juz w Promocji Stan Darmowy.
Mimo to niestety odkrylem ze Play I TAK naliczyl mi za te rozmowy do Playa jak bym nie byl w zadnej promocji. I juz nie mam 30zl mimo ze dzwonilem tylko do Playa...
W zasadzie to może byc spowodowane niewłaściwym uruchomieniem promocji (należy dokładnie zrobic tak, jak omówione to jest w Reg. Promocji) i wtedy niestety, mimo, że aktywowałeś promocję, mogła ona nie zadziałac. Trudno jest jednak jednoznacznie to stwierdzic na podstawie Twojego opisu. Należałoby to zweryfikowac, jednak związane to jest z rejestracją numeru.
niespodziewanie pisze:Nie zarejestrowalem tego numeru jeszcze (bo trzeba cos wysylac)
Nie wiem, skąd masz takie informacje. Wystarczy, że udasz się do dowolnego Salonu Play, wypełnisz stosowny formularz i już... Wszystko trwa góra 5 minut a dzięki temu zyskujesz pełne prawa Użytkownika (przewidziane Regulaminem dla Użytkowników). Zachęcam Cię do rejestracji, wtedy sprawa z tym rozliczeniem będzie mogła sie wyjaśnic do samego końca (jak złożysz zgłoszenie).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #399284  autor: niespodziewanie
 16 kwie 2010, 19:28
W Salonie w Krakowie na Krolewskej tak mi powiedzieli. Jak składalem znaną Ci reklamację. Ale to byl chyba jakis nowy pracownik. Nie pamietam, cos powiedzial co mnie skutecznie zniechecilo, ze musze to wyslac czy ze oni wysyłają i to trwa... Jednocześnie dziekuje za pomoc bo ktos chetny udzielenia pomocy sie do mnie odezwał, sprawa jest w trakcie. Niestety tutaj mam problem znowu teraz z Freshem. Bylem przekonany ze jestem w promocji do czasu gdy uslyszalem ze nie moge wykonac zadnego polaczenia. Dodam ze nadal sprawdzenie tym kodem tak mnie informuje.
Co jest wiec potrzebne do zlozenia reklamacji jesli juz zarejestruje ten numer i czy rowniez moge prosic o jakąs pomoc by nie trwalo to lata swietlne? Te dwie sprawy sie tak nalozyly ze az przykro...

 #399294  autor: user_delete5
 16 kwie 2010, 20:22
niespodziewanie... ja rejestrowałem numer w DOKŁADNIE TYM SAMYM salonie Playa(Kraków, ul Królewska) i wygladalo to tak jak opisał P4U... czyli jakiś formularz wypełniłem i wsio... dostałem potwierdzenie zarejestrowania numeru :)
Nigdzie TY nie musisz niczego wysylac... całośc trwa bardzo krotko

Pozdrawiam

 #399299  autor: BlackJack1
 16 kwie 2010, 20:34
@ gorliwy17
Skończ Waść, wstydu oszczędź...
Zapoznaj się z przepisami prawa i Regulaminem Play i dopiero pisz...

@ Play4y2
Sam przyznajesz cytując Regulamin, że nie mam zadłużenia wymagalnego wobec sieci Play więc skąd pomysł by bez ostrzeżenia wyłączyć mi całkowicie numer i straszyć windykacją na moim koncie Play24...? :?
Notabene dziś rano ponownie go włączono. Hurra... ;-)
Nie wiem czy dzięki playersom czy p. Gruszce ale działa. Dziękuję.
Czekam teraz na zakończenie postępowania reklamacyjnego ze stycznia aby znowu komuś w BOK nie przyszło niespodziewanie do głowy wyłączenie mi numeru.
Liczę, że 78 dni na rozpatrzenie reklamacji to wystarczająco długi czas... :wink:
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2010, 20:53 przez BlackJack1, łącznie zmieniany 2 razy.

 #399308  autor: play4you2
 16 kwie 2010, 20:51
niespodziewanie pisze:Co jest wiec potrzebne do zlozenia reklamacji jesli juz zarejestruje ten numer i czy rowniez moge prosic o jakąs pomoc by nie trwalo to lata swietlne?
W zasadzie jak już zarejestrujesz numer, ustalisz hasło abonenckie, to Możesz nawet od razu po rejestracji, w tym samym Salonie złożyc reklamację. Mówisz Sprzedacy o co chodzi (możesz podyktowac treśc reklamacji), Sprzedawca to zapisuje i otrzymujesz potwierdzenie przyjęcia reklamacji (utworzenia zgłoszenia). To bardzo ważne. Gdby Sprzedawca "zapomniał" dac Ci coś takiego, upomnij sie o to koniecznie. Osobiście nie spotkałem się jeszcze z sytuacją, że Sprzedawca nie wydał potwierdzenia zgłoszenia, ale wolę Ci o tym powiedziec. Co do pomocy, daj na początek szansę naszym konsultantom ;-). Jakby były przy tym jakieś niespodziewane kłopoty, to wtedy mnie poinformuj. Póki co, niech się wykażą nasi pracownicy z BOK, w końcu każdy zasługuje na zaufanie i tym samym warto dac szansę każdemu, bez względu na wcześniejsze doświadczenia (to takie moje prywatne zdanie).
BlackJack1 pisze:Sam przyznajesz cytując Regulamin, że nie mam zadłużenia wymagalnego wobec sieci Play więc skąd pomysł by bez ostrzeżenia wyłączyć mi całkowicie numer i straszyć windykacją na moim koncie Play24...?
Wiem, że to może zabrzmiec conajmniej dziwnie lub nawet śmiesznie, ale zapewne była to najnormalniejsza w świecie pomyłka (ta blokada połączeń). Co do wymagalnego zadłużenia, nie jestem w stanie Ci powiedziec o co tam dokładnie chodzi, gdyż nie ja się tym zajmuję (jak wiesz zapewne doskonale). Jednak jestem absolutnie przekonany, że jak się tym zajął p4y1, to będziesz miał absolutnie rzetelnie zrobioną sprawę. To mogę Ci obiecac z całą stanowczością.
BlackJack1 pisze:Notabene dziś rano ponownie go włączono. Hurra...
Nie wiem czy dzięki playersom czy p. Gruszce ale działa. Dziękuję.
Ja nic nie wiem, ja tu tylko piszę posty :lol:. A tak na poważnie, to nie istotne dzięki komu, najważniejsze, że działa tak jak powinno byc. Jeszcze raz Cię przepraszam za tą blokadę, mam nadzieję, że sprawa się nie powtórzy.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #399346  autor: Tbg-Net
 17 kwie 2010, 00:01
play4you2 pisze:
BlackJack1 pisze:Sam przyznajesz cytując Regulamin, że nie mam zadłużenia wymagalnego wobec sieci Play więc skąd pomysł by bez ostrzeżenia wyłączyć mi całkowicie numer i straszyć windykacją na moim koncie Play24...?
Wiem, że to może zabrzmiec conajmniej dziwnie lub nawet śmiesznie, ale zapewne była to najnormalniejsza w świecie pomyłka (ta blokada połączeń). Co do wymagalnego zadłużenia, nie jestem w stanie Ci powiedziec o co tam dokładnie chodzi, gdyż nie ja się tym zajmuję (jak wiesz zapewne doskonale). Jednak jestem absolutnie przekonany, że jak się tym zajął p4y1, to będziesz miał absolutnie rzetelnie zrobioną sprawę. To mogę Ci obiecac z całą stanowczością.
Tak, to brzmi dziwnie a nawet śmiesznie, bo wygląda na to, że pomyłki są standardem w Play. Takimi samymi pomyłkami były telefony z OK Play do mnie - że mi telefon wyłączą jeśli nie zapłacę (za każdym razem tłumaczenie: "ale reklamacja, nawet uznana, czekam na korektę fv" i za każdym razem "ano faktycznie, to do usłyszenia"). Taką samą pomyłką było wyłączenie mi rozmów wychodzących. OK Playa zajęło 11 dni od momentu zgłoszenia reklamacji do przywrócenia funkcjonowania telefonu. Albo (licząc inaczej) 5 dni (tu czas świąteczny) od kolejnego zgłoszenia reklamacyjnego w którym wyliczyłem sobie wartość odszkodowania za bezpodstawne wyłączenie telefonu :)
Ponieważ nie jest to mój podstawowy numer - nie chciałem już zaprzątać głów P4Y i nie dobijałem się specjalnie. Teraz też zresztą wiszą mi jeszcze te zgłoszenia w stanie "rozpatrywane" od ponad 2 tygodni - ale telefon już działa.

Był tu kiedyś wątek śmiesznych rekompensat proponowanych przez OK Play... Wyliczyłem sobie wg ustawy PT , że za bezpodstawne wyłączenie telefonu przez parę dni należy mi się około 30 PLN i tak napisałem w zgłoszeniu reklamacyjnym. w odpowiedzi Play zaproponował 15 min rozmów (warte może max 5PLN) - szkoda, że nie "15 min w sieci" :) Tu też OK Play zastanawia się od 2 tygodni co ze mną zrobić... Ale ja jestem cierpliwy... bardzo cierpliwy... szczęście, że to nie jest mój podstawowy numer :D

 #399411  autor: play4you2
 17 kwie 2010, 12:44
Tbg-Net pisze:Tak, to brzmi dziwnie a nawet śmiesznie, bo wygląda na to, że pomyłki są standardem w Play.
Absolutnie nie jest to prawdą co piszesz i nie mogę się z Tobą zgodzic w tej opinii. Owszem, przytrafiła się pomyłka, ale nie jest to powód do tego, aby utwierdzac się w przekonaniu że coś jest standardem. Na podstawie jednego zdarzenia, niesprawiedliwym jest uogólnianie całości. Rozumiem, że w przypadku niektórych z Was mogliśmy stracic na wizerunku, jednak nasza siec posiada ponad 3 miliony Klientów (na chwilę obecną i stale rośnie :smt038) i dla znacznej większości z nich wykonujemy kawał dobrej roboty i jesteśmy potrzebni na tym rynku. Wierzę mimo wszystko w to, że dla tych osób, dla których nasz wizerunek został "nadszarpnięty" uda nam się to naprawic i kiedyś będą mogły powiedziec, że "to jest siec, której szukali".
Póki co, bardzo bym Was prosił o sprawiedliwą ocenę sytuacji. Coś, co jest dla niektórych "problemem", nie oznacza że dotyka wszystkich, a tym bardziej że pozostali mają identyczną opinię na dany temat. Rozumiem swobodę poglądów i wypowiedzi, wiecie również że bardzo to szanuję, jednak za każdym razem prosze o sprawiedliwe podejście w wyrażaniu osądów. Mam nadzieję, że nie odbierzecie mojej wypowiedzi negatywnie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #399417  autor: Sławek
 17 kwie 2010, 13:18
play4you2, ja mysle, ze gdy ktos bedzie juz na tyle wsciekly, ze mimo wyzszych cen wroci do W3, to juz takiego klienta Play nie odzyska. Jak na razie, Play bardzo sie stara miec wieksza ilosc niezadowolonych bylych klientow, niz inni operatorzy. U zadnego innego operatora nie slyszalem, zeby bylo tyle problemow ,wnioskuje to nie tylko z tego forum, ale tez z opinii znajomych :)

 #399418  autor: play4you2
 17 kwie 2010, 13:39
Wiesz, mimo usilnych starań, niektóre osoby mogą pozostac przy swoich przekonaniach. Szkoda, jednak mimo wszystko, zawsze dla nich znajdziemy czas, jeżeli tego będa potrzebowały. Co do tej wypowiedzi dotyczącej problemów... Nie wiem za bardzo po czym wnioskujesz o skali problemów, ewentulanie na jakiej podstawie je klasyfikujesz (ok, wspomniałeś o znajomych). Zauważ jednak, że każdy z nas ocenia mocno subiektywnie. Dla jednej osoby pewne zdarzenie jest już niesamowitym problemem, dla drugiej chwilowym utrudnieniem a trzecia wcale nie widzi w tym problemu. Podobnie jest też zapewne z Twoimi znajomymi. Np. moi znajomi (nie mówię tego z przekory) też narzekają na W3 i ja to rozumiem. Co do skali problemów, nie nazywałbym tego w ten sposób.
Jakbym chciał pobawic się w socjologa, spytałbym się Ciebie o definicję problemu (anonimowo, np. na pw) i to samo pytanie zadałbym pozostałym użytkownikom. Jestem absolutnie przekonany, że dla każdego z was słowo "problem" oznacza zupełnie co innego. Jednak, jakbym o to samo spytał sie tutaj, na forum głównym, kazdy z was (prawdopodobnie) zgodził by się na wspólną definicję, zapewne zamieszczoną przez pierwszą osobę. Właśnie o tym chcę powiedziec, o systemie ocen.
Zapewniam Cię, że nie mamy problemów, co najwyżej pewne "niedociągnięcia" nad którymi pracujemy i mamy zamiar całkowicie je wyeliminowac w możliwie najkrótszym czasie. Jednak, jak to ktoś kiedyś powiedział, "przekonanych przekonywac nie musze, nieprzekonanych nie przekonam...".

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 13 z 33
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 33
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 33