Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
845
Rejestracja
02 lut 2010, 09:08
Sieć
NB
Lokalizacja
mazowsze
Dla osób które skarżyły się na tajemniczy transfer danych sprawa jest jasna - w przypadku uznania reklamacji należy się korekta i w przypadku nadpłaty zwrot opłat. W przypadku gdy reklamacja została rozpatrzona po 30 dniach oznacza to, że jest automatycznie uznana (oczywiście pozostajemy w kręgu konkretnych reklamowanych kwot jak wcześniej wspomniana). Z rozmów wśród znajomych wynika, że play w 2008 roku miał z tym problem: mimo że odpowiedź na reklamację została udzielona po regulaminowym i ustawowym terminie (to się może zdarzyć nawet najlepszym) to i tak jej nie uznał gdyż sprawa została uznana za "niezasadną". Kolejne odwołania nic nie dały zaś osoby które je rozpatrywały kierowały klienta do sądu (to się zdarza tylko najgorszym). Co ciekawe po zgłoszeniu tego do UKE sprawa została ekspresowo załatwiona zgodnie z postanowieniami tego samego regulaminu p4 który wcześniej play konsekwentnie łamał.play4you2 pisze:Co do uznania roszczeń w przypadku uznania samych reklamacji, pragnę przypomnieć, że ustawodawca nie narzuca obowiązku na spełnienie wszystkich wymogów Abonenta w zamieszczonej reklamacji (inaczej sprawa wygląda z fakturami i płatnościami). Generalnie Operator ma "zrekompensować" szkody, jednak nie jest ściśle określone (poza drobnymi wyjątkami), w jaki sposób ma to zrobić.
I tu dotykamy sedna problemu: skoro byli ludzie to czego zabrakło? woli, chęci, możliwości? Jeśli po 3 latach pracy klienci są informowani drogą "drugiego obiegu" że bok (podobno) wychodzi na prostą to brzmi jak przyznanie się do licznych zaniedbań i zaniechań okresu niemowlęcego. Szkoda że play chce uczyć się na błędach które ludzie w W3 już rozwiązali. Aha, są jeszcze klienci... a oni i tak zapłacą :/lucciare pisze:Zauważ też, że pracownicy, także Ci zarządzający procesami nie wzięli się znikąd. Część z nich na pewno wcześniej pracowała w obecnej konkurencji.(...)Osoby "budownicze" pracujące wcześniej u W3 mogły wykorzystać własne doświadczenia i zrobić tą OK znacznie lepiej
Jako były tester pamiętasz pewnie jeszcze to hasło: inna telefonia komórkowalucciare pisze:Nie spotkałem się jeszcze aby jakaś firma masowo odsyłała klientów z problemem do swojego rzecznika prasowego...
Weź nie przypominaj. Na początku istnienia sieci hasło "inna telefonia komórkowa", głównie maj 2007 znaczyło dla mnie coś innego niż chcieli autorzy. Podczas majówki w Giżycku miałem duże problemy z numerami alarmowymi, również tymi skróconymi aby chociaż zamówić taxi do szpitala dla dziewczyny, pomogli przypadkowi ludzie na ulicy. Jednak nie chce już tego wspominać, teraz od dłuższego czasu jest jednak inaczej, alarmówki i skrócone działają bez problemu. W każdym razie nie lubię wspominania tej "innej telefonii", chociaż domyślam się o co Ci chodzi.ukefake pisze: Jako były tester pamiętasz pewnie jeszcze to hasło: inna telefonia komórkowa
To nie tak. Ja generalnie dyskutuję ze wszystkimi. Każdy ma prawo do własnego poglądu, a ja go szanuję. Nie wymagam przecież tego, aby każdy "wychwalał" sieć. Nie o to chodzi. Jestem tu po to, aby rozmawiać z wami wszystkimi o Play, bez względu na to, jakie ktoś ma zdanie o sieci.gorliwy17 pisze:P4U dajesz sie wciągać w jakieś głupie utarczki grupy dzieci która czuje sie fajnie jak sobie z kimś pogada(wooooow)
Chyba będę powtarzał to jak mantręchauwa pisze:ręcznie wymuszając PLUSA transmisja GPRS jest nie dostępna 50%czasu nie wszędzie play ma zasięg zwłaszcza jak jadę do pracy i nie ma opcji żeby ustawic na stale siec macierzysta. 9 w piątek w godzinach rannych nie można było się zalogować do sieci poprzez nadajnik Plusa przez ponad 2 godziny już myślałam ze telefon się zepsuł jak zwykle coś nie działało jak było bardzo potrzebne
Tak mam go. Jeszcze nie otworzyłem wiadomości, więc pewnie dlatego masz taka informację. Po woli "dokopuję" się do tej informacji.fidel29 pisze:Pisałem do Ciebie że wysłałem prv bodajże dwa dni temu.
Wybacz, ale z tym się nie zgodzę. Jeżeli zgłoszenie jest prawidłowo zlecone, to z całą pewnością nie jest zgubione. Gwarantuję Ci, że znajduje sie w naszym głównym systemie zgłoszeniowym. Niestety nie mogę szczegółowo wypowiadać się na ten temat, ani tym bardziej przedstawić dowodów, zapewne Wiesz dlaczego, ale z całą pewnością zgłoszenia nie są "gubione". To, że nie widać ich czasami na "Play24", wcale nie oznacza że sie zagubiło. Zawsze Możesz to zweryfikować poprzez kontakt z BOK. Jeżeli podasz swoje hasło abonenckie, konsultant wówczas powie Ci ile Masz spraw otwartych, czego dotyczą i jaki jest ich numer. Więc prosze Was wszystkich bardzo o to, abyście nie sugerowali się tylko tym, co widzicie na "Play24". Jak macie wątpliwości, napiszcie do mnie i Wam to sprawdzę, czy takie zgłoszenie istnieje. Oczywiście nie podam szczegółów, gdyż nie przejdziecie "weryfikacji", ale samo powiedzenie, że zgłoszenie jest, to moge to dla Was zrobić.thonka pisze:zgloszenia sa gubione
Jak dobrze zrozumiałem, chodzi Ci o nasz net. W tym przypadku działa on tylko na naszych nadajnikach NodeB. Tam, gdzie ich nie ma, niestety nie będziesz miał zasięgu, więc jak opuszczasz swoją miejscowość i jesteś poza zasięgiem NodeB, to niestety usłiga nie będzie działać. Na chwilę obecną na nadajnikach GSM jeszcze nie świadczymy tego typu działalności.luccicare pisze:P4 ma najlepszą transmisję danych ze wszystkich operatorów, przy wyborze neta dla rodziców po prostu nie mam innego wyboru, P4 jest bezkonkurencyjny. Z drugiej strony poza miastami często w ogóle tej transmisji nie ma.
Przyznam, ze mi sie raz zdarzyla, o dziwopawelpp pisze:Forumowicze... czy komukolwiek z was została wystawiona korekta do faktury bez interwencji P4Y?
Daruj sobie. Jestes malo smieszny z tymi docinkami. Chcesz byc zlosliwy lub cyniczny, to rob to z klasa, a nie po chamsku.gorliwy17 pisze:P4U dajesz sie wciągać w jakieś głupie utarczki grupy dzieci która czuje sie fajnie jak sobie z kimś pogada(wooooow)
Jak ktoś ma problem z zasięgiem Play'a dlaczego nie ustawi sobie odbioru Plusa? Co tez wam zrywa? wiec to moze nie wina sieci a waszych komóreczek ktore dostaliscie na komunie... piszecie ze nie możecie sie przełaczać do Plusa ZGŁASZAJCIE TO RZECZNIKOWI sam o to wielokrotnie prosił...
TAK. Bo te nasze problemy to nasze pieniadze, ktore Play bardzo chetnie bierze.gorliwy17 pisze:Czy te wasze problemy naprawde musza być rozwiązane W TEJ CHWILI?
Do siebie to piszesz?gorliwy17 pisze:zachowujcie troszke Kultury...
ukefake pisze:play4you2, a co ze sprawami zamkniętymi które znikają z play24?
Moje pakiety sie pojawily dopiero na nastepny dzien. Tylko dlaczego mialystatus "wlaczony", skoro wlaczone nie byly? Zaraz bedzie, ze sie czepiam...play4you2 pisze:Panowie (i Panie), sprawa "znikających" zgłoszeń jest nam znana. Tzn. otrzymujemy takie informacje. Związane to jest ze stałym ulepszaniem Play24. Tak na prawdę te zgłoszenia nie znikają.
Jeżeli Masz taki przypadek, zgłoś to nam. Zapewniam Cię, że każda sprawa jest w naszym systemie (chyba, że już ja zarchiwizowano, więc zapewne i na Play 24 nie będzie widoczna).ukefake pisze:play4you2, a co ze sprawami zamkniętymi które znikają z play24?
Sławku, już wypowiadałem się na ten temat. Prześledź prosże moje wypowiedzi, nawet w tym temacie (chyba na 12 stronie).Sławek pisze:Moje pakiety sie pojawily dopiero na nastepny dzien. Tylko dlaczego mialystatus "wlaczony", skoro wlaczone nie byly? Zaraz bedzie, ze sie czepiam...
Sprawa jest weryfikowana. W zasadzie chcę tylko powiedzieć, że to nie koniecznie musi być wina Play. Pamiętajmy proszę o tym, że za ten proces odpowiada 2 Operatorów. Niemniej jednak, sprawę weryfikujemy.Sławek pisze:uznajac, ze numer nie zostal przeniesiony w pelni. Ile Play potrzebuje czasu na prawidlowe przeniesienie numeru? Dlaczego trwa to juz ponad 10 dni? To naprawde takie trudne?
Nie znalazlemplay4you2 pisze:Sławku, już wypowiadałem się na ten temat. Prześledź prosże moje wypowiedzi, nawet w tym temacie (chyba na 12 stronie).Sławek pisze:Moje pakiety sie pojawily dopiero na nastepny dzien. Tylko dlaczego mialystatus "wlaczony", skoro wlaczone nie byly? Zaraz bedzie, ze sie czepiam...
Sprawa jest weryfikowana? Przepraszam, ale czyja to jest wina, to nie moja broszka. Ja dalem firmie P4 pelnomocnictwo do przeniesienia numeru i oczekiwalem, ze zgodnie z umowa, numer bedzie przeniesiony w 1 dzien. Tymczasem dobiegaja juz dwa tygodnie i nie zanosi sie na rozwiazanie sprawy. To chyba oznacza, ze Play sie nie wywiazal, skoro wymagalo to jeszcze kilku moich interwencji i nadal ich wymaga. Czekam do konca tygodnia. W poniedzialek sprawa trafi do UKE. No i tyle mam do powiedzeniaplay4you2 pisze:Sprawa jest weryfikowana. W zasadzie chcę tylko powiedzieć, że to nie koniecznie musi być wina Play. Pamiętajmy proszę o tym, że za ten proces odpowiada 2 Operatorów. Niemniej jednak, sprawę weryfikujemy.Sławek pisze:uznajac, ze numer nie zostal przeniesiony w pelni. Ile Play potrzebuje czasu na prawidlowe przeniesienie numeru? Dlaczego trwa to juz ponad 10 dni? To naprawde takie trudne?
Rozumiem, ale warunki i postanowienia Regulaminu są nadrzędne.Sławek pisze:Wiem, ze sa 24h na wlaczenie pakietow, ale kiedy jest status "wlaczony", to chyba juz minuty/smsy powinny na koncie byc? Logiczne chyba?
Owszem, pod warunkiem, że inny Operator również się z tego wywiąże. Samo pełnomocnictwo zezwala tylko na obsługe sprawy w Twoim imieniu a nie daje lub nawet nie zapewnia mozliwości, że ten numer będzie z całą pewnością przeniesiony w 1 dzień. My wysyłamy zgodnie z prawem w terminie zlecenie na oddanie numeru, kiedy natomiast otrzymamy zgodę na jego przejęcie, już nie zależy niestety od nas.Sławek pisze:ze zgodnie z umowa, numer bedzie przeniesiony w 1 dzien.
Zabrakło kasy... na rozbudowe sieci, pensje, itp. Ktos musi zapłacić - najlepiej użytkownicy. U innych operatorów tez jest duża rotacja pracowników. Wszyscy wiedzą, kto tam pracuje - studenci, którym pewnie płaca 1000 zł na etat na umowę o dzieło. Dlatego też oni mogą tylko napisać zgłoszenie. Jakość obsługi Play to tylko i wyłącznie wina procedur i chęci zysku. Play ma swoją interpretację prawa, która daleko odbiega od powszechnie stosowanych standardów i interpretacji UKE.ukefake pisze: I tu dotykamy sedna problemu: skoro byli ludzie to czego zabrakło? woli, chęci, możliwości? Jeśli po 3 latach pracy klienci są informowani drogą "drugiego obiegu" że bok (podobno) wychodzi na prostą to brzmi jak przyznanie się do licznych zaniedbań i zaniechań okresu niemowlęcego. Szkoda że play chce uczyć się na błędach które ludzie w W3 już rozwiązali. Aha, są jeszcze klienci... a oni i tak zapłacą :/
Ależ ja wcale nie wymiguję sie od czegokolwiek. Po prostu powiedziałem, że sprawa jest analizowana. Nie obarczam też odpowiedzialnością kogos innego, wspomnaiłem tylko, że za proces odpowiada 2 Operatorów. W żadnej mojej wypowiedzi nie znajdziesz stwierdzenia, że to wina tego, czy tamtego Operatora. Niemniej jednak, sprawa jest weryfikowana.Sławek pisze:Doszlo... no brawo, Play xD
doszlo doladowanie na nieistniejacy numer...
"inna sieć", hehe... nie wymigasz sie P4Y2, teraz juz jestem pewien, ze to jest wina Play po prostu cos zostalo niedopatrzone.
Naganiacza Playa prosilbym o spokojmuchakk pisze:...
Tak, tak... juz to czytalemplay4you2 pisze:Niemniej jednak, sprawa jest weryfikowana.
Właśnie wysłałem Ci "pw" w tej sprawie. Wybacz, ale mam na prawdę masę pracy i duzo "pw" w mojej skrzynce. Myślę, że jak zapoznasz się z odpowiedzią, będziesz już bardziej zadowolonyniespodziewanie pisze:Drogi Play4you2
widze ze rowniez dla Ciebie znalezienie pomocy w prostej ewidentnej sprawie dla mnie graniczy z niemozliwoscia - zadnej odpowiedzi nie dostalem.
W salonie poinformowano mnie ze nowa umowa bedzie krotsza o ilosc dni jaka pozostala do konca obecnej umowy liczone do 2 lipca 2010 roku.Dnia 2.04.2010 podpisalem aneks do umowy na taryfe longplay 29 (12 miesiecy). Chcialbym sie dowiedziec jaka bedzie w zwiazku z tym data koncowa mojej umowy? Zauwazylem ze plan zostal juz zmieniony. Sprawa dotyczy numeru telefonu 792XXXXXX. Haslo XXX. Kamil XXX. Dziekuje za odpowiedz.
O to przeciez nie pytalem do kiedy trwala by moja obecna umowa, zaznaczylem przeciez ze podpisalem aneks i chcialbym w zwiazku z tym poznac date koncowa umowe ktora przedluzylem bo nie wiem czy bedzie do 2 lipca 2011 roku ( nie 2010 roku) czy tez do 2 kwietnia 2011 i ulegnie tym samym skroceniu.Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 3 kwietnia 2010 r., dotyczące czasu trwania umowy. W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że przewidywany termin rozwiązania umowy dla numeru 792XXXXXX jest datowany na 2 lipca 2010 roku. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Martyna XXX konsultant back office ds. obsługi klienta
Niby proste prawda ? Juz im troszke podpowiedzialem. Ale jednak nie bo dostaje taka odpowiedz i tu juz nie mam pytan o to kto pracuje w BIURZE OBSŁUGI PLAY !!!W zwiazku z tym iz dwukrotnie zostalo wykasowane moje dodatkowe zgloszenie dotyczace sprawy 16705XXX informuje ze w przypadku gdybym poraz kolejny nie otrzymal prawidlowej odpowiedzi na zadane pytanie sprawe przekaze do Play4You. Uprzejmie prosze o dokladnie przeczytanie o co pytam poniewaz nikt nie zwraca uwage na pewien szczegol o ktorym pisalem i podal bledna date zakonczenia umowy.
Normalnie rece opadaja. Play4you jak pracownicy sieci Play moga nam pomagac w rozwiazywaniu probemow jesli nie potrafia sprawdzic daty do jakiej po podpisaniu aneksu ma mnie obowiazywac umowa?Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 12 kwietnia 2010 r., dotyczące statusu zgłoszenia. W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że zgodnie z wewnętrznymi procedurami sieci Play Obsługa Klienta ma pięć dni roboczych na rozpatrzenie zgłoszenia. W przypadku gdy sprawa jest bardziej złożona, termin realizacji może wydłużyć się do 14 dni lub do 30 dni, jeśli zgłoszenie zarejestrowane zostało jako reklamacja. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Ilona XXX konsultant back office ds. obsługi klienta
Hmm... wyglada na to, ze w takim razie moj problem rozstrzygnie w poniedzialek UKE. Na pewno nie bede czekal w nieskonczonosc. 17 dni to bardzo duzo czasu na prawidlowe przeniesienie numeru.play4you2 pisze:Jeszcze taka mała informacja ode mnie dla Was. Od jutra udaję się na "mały" urlop, w związku z czym, wszystkie wiadomości, jakie do mnie wyslecie, bedę mógł się nimi zająć dopiero po moim powrocie. W miarę mozliwości, będę do Was zaglądał na "ogólne" forum, jednak co do pw, to musze mieć często dostep do systemów, aby móc Wam udzielic jakiś odpowiedzi (no chyba, że będą to pytania dotyczące Oferty lub Regulaminów). Wracam ogólnie w poniedziałek 19 kwietnia. Jakbyście mieli pilne sprawy, zachęcam Was do pisania do p4y1 na "pw".
Hej. Podpisując aneks wcześniej, nie wpływa to na skrócenie Umowy. Oznacza to, że jeżeli 1 Umowa kończyła Ci się 2 lipca, a Aneks podpisałeś 2 kwietnia, to mimo wszystko data Aneksu "biegnie" od daty zakończenia 1 Umowy, a nie od daty zawarcia Aneksu. Owszem, warunki z Aneksu masz już wcześniej dostępne, ale data zakończenia będzie po 24 miesiącach (o ile na taki czas zawarto aneks) od daty końca 1 Umowy.www.fazafm.com pisze:W salonie poinformowano mnie ze nowa umowa bedzie krotsza o ilosc dni jaka pozostala do konca obecnej umowy liczone do 2 lipca 2010 roku.
Ech.. Sprawdzę, kto się wykazał takim "dowcipem".. Pozwól, że nie będę tego komentował...www.fazafm.com pisze:Normalnie rece opadaja. Play4you jak pracownicy sieci Play moga nam pomagac w rozwiazywaniu probemow jesli nie potrafia sprawdzic daty do jakiej po podpisaniu aneksu ma mnie obowiazywac umowa?
Sławku, jeżeli jest taka Twoja wola, zawsze masz prawo skorzystac z interwencji UKE. Chciałem tylko powiedziec, że w przypadku takich spraw, też obowiązują terminy odpowiedzi zgodne z obowiązującym prawem, więc nie oznacza to, że sprawa będzie rozwiązana w 1 dzień. Póki co, przekazałem tą sprawę dalej. Pewne informacje już przesłałem Ci na pw. Mam nadzieję, że poczekasz jeszcze do mojego powrotu w poniedziałek. Uwierz mi, że mi tak samo zależy na tym równie bardzo jak Tobie, aby pomóc Ci w tej sytuacji. Z całą pewnością nie odwlekam tego celowo ani tym bardziej nie robię Ci tym na złośc. Osoby, którym do tej pory pomogłem mogą zaświadczyc, że za każdym razem staram się w możliwie najkrótszym czasie rozwiązac ich przypadek. Robię to w możliwie najszybszym czasie, ale niestety czasami sprawy wymagają dokładniejszej weryfikacji i sprawdzenia i nie można ich rozwiązac w 1 dzień. Jedno o co mogę Cię teraz poprosic to jeszcze o trochę czasu, natomias wybór pozostawiam oczywiście Tobie..Sławek pisze:Hmm... wyglada na to, ze w takim razie moj problem rozstrzygnie w poniedzialek UKE. Na pewno nie bede czekal w nieskonczonosc. 17 dni to bardzo duzo czasu na prawidlowe przeniesienie numeru.
Wybacz, ale trochę nie rozumiem Twojego wątku myślowego. Co było w tym złego?? To, że się spytała konsultantka w czym może pomóc?? Czy to że powiedziała Ci na "Ty"?? Jeżeli masz na myśli to, że dzwoniłeś w sprawie przedłużenia Umowy, nie mogła o tym wiedziec, gdyż podczas kontaktu, nie wyskakuje jej informacja "na dzień dobry", że kończy Ci się kontrakt. Dlatego za każdym razem pytamy się w czym możemy pomóc.Tajemniczy28 pisze:Nieźli są.ja wczoraj dzwonię do babki bo kończy mi się umowa a ta domnie: witaj jak się masz w czym mogę pomóc:)