• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 11 z 33
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 33

 #398582  autor: ukefake
 13 kwie 2010, 00:04
play4you2 pisze:Co do uznania roszczeń w przypadku uznania samych reklamacji, pragnę przypomnieć, że ustawodawca nie narzuca obowiązku na spełnienie wszystkich wymogów Abonenta w zamieszczonej reklamacji (inaczej sprawa wygląda z fakturami i płatnościami). Generalnie Operator ma "zrekompensować" szkody, jednak nie jest ściśle określone (poza drobnymi wyjątkami), w jaki sposób ma to zrobić.
Dla osób które skarżyły się na tajemniczy transfer danych sprawa jest jasna - w przypadku uznania reklamacji należy się korekta i w przypadku nadpłaty zwrot opłat. W przypadku gdy reklamacja została rozpatrzona po 30 dniach oznacza to, że jest automatycznie uznana (oczywiście pozostajemy w kręgu konkretnych reklamowanych kwot jak wcześniej wspomniana). Z rozmów wśród znajomych wynika, że play w 2008 roku miał z tym problem: mimo że odpowiedź na reklamację została udzielona po regulaminowym i ustawowym terminie (to się może zdarzyć nawet najlepszym) to i tak jej nie uznał gdyż sprawa została uznana za "niezasadną". Kolejne odwołania nic nie dały zaś osoby które je rozpatrywały kierowały klienta do sądu (to się zdarza tylko najgorszym). Co ciekawe po zgłoszeniu tego do UKE sprawa została ekspresowo załatwiona zgodnie z postanowieniami tego samego regulaminu p4 który wcześniej play konsekwentnie łamał.
gorliwy17 - twoja opinia bazująca wyłącznie na twoich doświadczeniach jest powodem dla którego sporo osób pewnie ci zazdrości. A jak sobie pomyślę, że masz "znajomości" w osobie play4mersów którzy indywidualnie podchodzą do twoich spraw to aż zielenieję z zazdrości :mrgreen: . Szkoda tylko, że w twoich wypowiedziach zabrakło jakiegokolwiek merytorycznego odniesienia do tego co pisali inni userzy - oczywiście szanuję twoją wolność wypowiedzi, prawo do interpretacji faktów oraz wyciągania takich a nie innych wniosków.
thonka - rozumiem dokładnie powód twojej irytacji - tylko jedna sieć potrafi doprowadzić klienta do tak emocjonalnych wypowiedzi. Niestety, ja również jestem jej klientem i kiedy myślę że głupszej odpowiedzi od ostatniej nie dostanę to ... jestem w głębokim błędzie. Nie będę pisał co można by z tym zrobić, gdyż chcę uniknąć zbyt częstego powtarzania się ;)
lucciare pisze:Zauważ też, że pracownicy, także Ci zarządzający procesami nie wzięli się znikąd. Część z nich na pewno wcześniej pracowała w obecnej konkurencji.(...)Osoby "budownicze" pracujące wcześniej u W3 mogły wykorzystać własne doświadczenia i zrobić tą OK znacznie lepiej
I tu dotykamy sedna problemu: skoro byli ludzie to czego zabrakło? woli, chęci, możliwości? Jeśli po 3 latach pracy klienci są informowani drogą "drugiego obiegu" że bok (podobno) wychodzi na prostą to brzmi jak przyznanie się do licznych zaniedbań i zaniechań okresu niemowlęcego. Szkoda że play chce uczyć się na błędach które ludzie w W3 już rozwiązali. Aha, są jeszcze klienci... a oni i tak zapłacą :/
lucciare pisze:Nie spotkałem się jeszcze aby jakaś firma masowo odsyłała klientów z problemem do swojego rzecznika prasowego...
Jako były tester pamiętasz pewnie jeszcze to hasło: inna telefonia komórkowa ;)
Swoją drogą parząc wstecz to problemy z roamingiem zaczęły się pojawiać w większej ilości od momentu uruchamiania stacji gsm. Wcześniej wszystko działało ok. I po co było to zmieniać? :P
Mój znajomy, i jednocześnie główne źródło wiedzy o play, też był testerem. W jego opinii obsługa jest coraz gorsza. Ciekawe, że najwierniejsi klienci mają taką samą opinię o boku playa.

 #398589  autor: luccicare
 13 kwie 2010, 03:01
ukefake pisze: Jako były tester pamiętasz pewnie jeszcze to hasło: inna telefonia komórkowa ;)
Weź nie przypominaj. Na początku istnienia sieci hasło "inna telefonia komórkowa", głównie maj 2007 znaczyło dla mnie coś innego niż chcieli autorzy. Podczas majówki w Giżycku miałem duże problemy z numerami alarmowymi, również tymi skróconymi aby chociaż zamówić taxi do szpitala dla dziewczyny, pomogli przypadkowi ludzie na ulicy. Jednak nie chce już tego wspominać, teraz od dłuższego czasu jest jednak inaczej, alarmówki i skrócone działają bez problemu. W każdym razie nie lubię wspominania tej "innej telefonii", chociaż domyślam się o co Ci chodzi.

 #398592  autor: play4you2
 13 kwie 2010, 09:43
gorliwy17 pisze:P4U dajesz sie wciągać w jakieś głupie utarczki grupy dzieci która czuje sie fajnie jak sobie z kimś pogada(wooooow)
To nie tak. Ja generalnie dyskutuję ze wszystkimi. Każdy ma prawo do własnego poglądu, a ja go szanuję. Nie wymagam przecież tego, aby każdy "wychwalał" sieć. Nie o to chodzi. Jestem tu po to, aby rozmawiać z wami wszystkimi o Play, bez względu na to, jakie ktoś ma zdanie o sieci.
chauwa pisze:ręcznie wymuszając PLUSA transmisja GPRS jest nie dostępna 50%czasu nie wszędzie play ma zasięg zwłaszcza jak jadę do pracy i nie ma opcji żeby ustawic na stale siec macierzysta. 9 w piątek w godzinach rannych nie można było się zalogować do sieci poprzez nadajnik Plusa przez ponad 2 godziny już myślałam ze telefon się zepsuł jak zwykle coś nie działało jak było bardzo potrzebne
Chyba będę powtarzał to jak mantrę :-).. Proszę, zleć to w formie zgłoszenia, lub napisz do naszego Rzecznika.
fidel29 pisze:Pisałem do Ciebie że wysłałem prv bodajże dwa dni temu.
Tak mam go. Jeszcze nie otworzyłem wiadomości, więc pewnie dlatego masz taka informację. Po woli "dokopuję" się do tej informacji.
thonka pisze:zgloszenia sa gubione
Wybacz, ale z tym się nie zgodzę. Jeżeli zgłoszenie jest prawidłowo zlecone, to z całą pewnością nie jest zgubione. Gwarantuję Ci, że znajduje sie w naszym głównym systemie zgłoszeniowym. Niestety nie mogę szczegółowo wypowiadać się na ten temat, ani tym bardziej przedstawić dowodów, zapewne Wiesz dlaczego, ale z całą pewnością zgłoszenia nie są "gubione". To, że nie widać ich czasami na "Play24", wcale nie oznacza że sie zagubiło. Zawsze Możesz to zweryfikować poprzez kontakt z BOK. Jeżeli podasz swoje hasło abonenckie, konsultant wówczas powie Ci ile Masz spraw otwartych, czego dotyczą i jaki jest ich numer. Więc prosze Was wszystkich bardzo o to, abyście nie sugerowali się tylko tym, co widzicie na "Play24". Jak macie wątpliwości, napiszcie do mnie i Wam to sprawdzę, czy takie zgłoszenie istnieje. Oczywiście nie podam szczegółów, gdyż nie przejdziecie "weryfikacji", ale samo powiedzenie, że zgłoszenie jest, to moge to dla Was zrobić.
luccicare pisze:P4 ma najlepszą transmisję danych ze wszystkich operatorów, przy wyborze neta dla rodziców po prostu nie mam innego wyboru, P4 jest bezkonkurencyjny. Z drugiej strony poza miastami często w ogóle tej transmisji nie ma.
Jak dobrze zrozumiałem, chodzi Ci o nasz net. W tym przypadku działa on tylko na naszych nadajnikach NodeB. Tam, gdzie ich nie ma, niestety nie będziesz miał zasięgu, więc jak opuszczasz swoją miejscowość i jesteś poza zasięgiem NodeB, to niestety usłiga nie będzie działać. Na chwilę obecną na nadajnikach GSM jeszcze nie świadczymy tego typu działalności.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #398593  autor: ukefake
 13 kwie 2010, 10:00
play4you2, a co ze sprawami zamkniętymi które znikają z play24?

 #398599  autor: Sławek
 13 kwie 2010, 10:57
pawelpp pisze:Forumowicze... czy komukolwiek z was została wystawiona korekta do faktury bez interwencji P4Y?
Przyznam, ze mi sie raz zdarzyla, o dziwo :)
gorliwy17 pisze:P4U dajesz sie wciągać w jakieś głupie utarczki grupy dzieci która czuje sie fajnie jak sobie z kimś pogada(wooooow)
Jak ktoś ma problem z zasięgiem Play'a dlaczego nie ustawi sobie odbioru Plusa? Co tez wam zrywa? wiec to moze nie wina sieci a waszych komóreczek ktore dostaliscie na komunie... piszecie ze nie możecie sie przełaczać do Plusa ZGŁASZAJCIE TO RZECZNIKOWI sam o to wielokrotnie prosił...
Daruj sobie. Jestes malo smieszny z tymi docinkami. Chcesz byc zlosliwy lub cyniczny, to rob to z klasa, a nie po chamsku.
A rzecznik prasowy, jak sama nazwa stanowiska mowi, jest rzecznikiem PRASOWYM i nie powinien odpowiadac za obsluge klienta. W powaznej firmie rzecznik nie powinien zajmowac sie takimi pierdolami.
gorliwy17 pisze:Czy te wasze problemy naprawde musza być rozwiązane W TEJ CHWILI?
TAK. Bo te nasze problemy to nasze pieniadze, ktore Play bardzo chetnie bierze.
gorliwy17 pisze:zachowujcie troszke Kultury...
Do siebie to piszesz? :)
ukefake pisze:play4you2, a co ze sprawami zamkniętymi które znikają z play24?
play4you2 pisze:Panowie (i Panie), sprawa "znikających" zgłoszeń jest nam znana. Tzn. otrzymujemy takie informacje. Związane to jest ze stałym ulepszaniem Play24. Tak na prawdę te zgłoszenia nie znikają.
Moje pakiety sie pojawily dopiero na nastepny dzien. Tylko dlaczego mialystatus "wlaczony", skoro wlaczone nie byly? Zaraz bedzie, ze sie czepiam... ;)
Moj numer na Freshu "nie istnieje" nadal... coz... poczekam jeszcze troszke, a potem sprawe zglosze do UKE, bo juz mi sie to w pale nie miesci :) W zasadzie to moglbym juz zglosic, uznajac, ze numer nie zostal przeniesiony w pelni. Ile Play potrzebuje czasu na prawidlowe przeniesienie numeru? Dlaczego trwa to juz ponad 10 dni? To naprawde takie trudne?

 #398601  autor: play4you2
 13 kwie 2010, 11:16
ukefake pisze:play4you2, a co ze sprawami zamkniętymi które znikają z play24?
Jeżeli Masz taki przypadek, zgłoś to nam. Zapewniam Cię, że każda sprawa jest w naszym systemie (chyba, że już ja zarchiwizowano, więc zapewne i na Play 24 nie będzie widoczna).
Sławek pisze:Moje pakiety sie pojawily dopiero na nastepny dzien. Tylko dlaczego mialystatus "wlaczony", skoro wlaczone nie byly? Zaraz bedzie, ze sie czepiam...
Sławku, już wypowiadałem się na ten temat. Prześledź prosże moje wypowiedzi, nawet w tym temacie (chyba na 12 stronie).
Sławek pisze:uznajac, ze numer nie zostal przeniesiony w pelni. Ile Play potrzebuje czasu na prawidlowe przeniesienie numeru? Dlaczego trwa to juz ponad 10 dni? To naprawde takie trudne?
Sprawa jest weryfikowana. W zasadzie chcę tylko powiedzieć, że to nie koniecznie musi być wina Play. Pamiętajmy proszę o tym, że za ten proces odpowiada 2 Operatorów. Niemniej jednak, sprawę weryfikujemy.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #398603  autor: Sławek
 13 kwie 2010, 11:25
play4you2 pisze:
Sławek pisze:Moje pakiety sie pojawily dopiero na nastepny dzien. Tylko dlaczego mialystatus "wlaczony", skoro wlaczone nie byly? Zaraz bedzie, ze sie czepiam...
Sławku, już wypowiadałem się na ten temat. Prześledź prosże moje wypowiedzi, nawet w tym temacie (chyba na 12 stronie).
Nie znalazlem :)
Wiem, ze sa 24h na wlaczenie pakietow, ale kiedy jest status "wlaczony", to chyba juz minuty/smsy powinny na koncie byc? Logiczne chyba?
play4you2 pisze:
Sławek pisze:uznajac, ze numer nie zostal przeniesiony w pelni. Ile Play potrzebuje czasu na prawidlowe przeniesienie numeru? Dlaczego trwa to juz ponad 10 dni? To naprawde takie trudne?
Sprawa jest weryfikowana. W zasadzie chcę tylko powiedzieć, że to nie koniecznie musi być wina Play. Pamiętajmy proszę o tym, że za ten proces odpowiada 2 Operatorów. Niemniej jednak, sprawę weryfikujemy.
Sprawa jest weryfikowana? Przepraszam, ale czyja to jest wina, to nie moja broszka. Ja dalem firmie P4 pelnomocnictwo do przeniesienia numeru i oczekiwalem, ze zgodnie z umowa, numer bedzie przeniesiony w 1 dzien. Tymczasem dobiegaja juz dwa tygodnie i nie zanosi sie na rozwiazanie sprawy. To chyba oznacza, ze Play sie nie wywiazal, skoro wymagalo to jeszcze kilku moich interwencji i nadal ich wymaga. Czekam do konca tygodnia. W poniedzialek sprawa trafi do UKE. No i tyle mam do powiedzenia :)

 #398608  autor: play4you2
 13 kwie 2010, 11:56
Sławek pisze:Wiem, ze sa 24h na wlaczenie pakietow, ale kiedy jest status "wlaczony", to chyba juz minuty/smsy powinny na koncie byc? Logiczne chyba?
Rozumiem, ale warunki i postanowienia Regulaminu są nadrzędne.

Sławek pisze:ze zgodnie z umowa, numer bedzie przeniesiony w 1 dzien.
Owszem, pod warunkiem, że inny Operator również się z tego wywiąże. Samo pełnomocnictwo zezwala tylko na obsługe sprawy w Twoim imieniu a nie daje lub nawet nie zapewnia mozliwości, że ten numer będzie z całą pewnością przeniesiony w 1 dzień. My wysyłamy zgodnie z prawem w terminie zlecenie na oddanie numeru, kiedy natomiast otrzymamy zgodę na jego przejęcie, już nie zależy niestety od nas.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #398609  autor: Sławek
 13 kwie 2010, 12:06
Jak dla mnie takie podejscie to jest proba umycia rak :)
Czy ja jestem slepy, czy widze na dokumencie nazwanym "wniosek o przeniesienie numeru do sieci play" tekst: "wnioskuje o przeniesienie numeru w terminie jednego dnia roboczego od dnia zlozenia wniosku"?
i dalej:
"wyrazam zgode na przerwe w swiadczeniu uslug NIE DLUZSZA niz 24 godziny".

Dokument ma pieczatke firmy i wymagane podpisy.

Obecna sytuacja swiadczy o tym, ze Play ignoruje moja wole wyrazona wlasnie tym zdaniem o przerwie max 24-godzinnej.

Jezeli formalnie numer zostal przeniesiony- macie dane, ja wykonuje polaczenia wychodzace, a nikt sie do mnie nie dodzwania, to uwazam, ze nawalil Play, a nie Plus. Zrzucanie winy na innych nic nie pomoze.
_________________________________

"Przepraszamy. Wybrany numer nie istnieje. Prosimy sprawdzić go i wybrać ponownie"
Ponadto mnie sie zdaje, ze to play'owy komunikat :) Czytalem podobne historie w necie i to jest TYPOWY problem przenoszacych numer do Play. Zdarza sie stosunkowo czesto. Nie wierze wiec, zeby przy tej czestotliwosci potrzeba bylo wielu dni na rozwiazanie sprawy.
_________________________________
[ Dodano: 2010-04-13, 12:12 ]
Az jeszcze zaraz zrobie na probe doladowanie na 5zl- skoro inni sie do mnie nie dodzwaniaja i smsy nie dochodza, to doladowanie pewnie tez nie dojdzie, ale wtedy to juz bede naprawde zly :)

[ Dodano: 2010-04-13, 12:19 ]
Doszlo... no brawo, Play xD
doszlo doladowanie na nieistniejacy numer...
"inna sieć", hehe... nie wymigasz sie P4Y2, teraz juz jestem pewien, ze to jest wina Play :) po prostu cos zostalo niedopatrzone.
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2010, 12:33 przez Sławek, łącznie zmieniany 1 raz.

 #398616  autor: pawelpp
 13 kwie 2010, 12:33
ukefake pisze: I tu dotykamy sedna problemu: skoro byli ludzie to czego zabrakło? woli, chęci, możliwości? Jeśli po 3 latach pracy klienci są informowani drogą "drugiego obiegu" że bok (podobno) wychodzi na prostą to brzmi jak przyznanie się do licznych zaniedbań i zaniechań okresu niemowlęcego. Szkoda że play chce uczyć się na błędach które ludzie w W3 już rozwiązali. Aha, są jeszcze klienci... a oni i tak zapłacą :/
Zabrakło kasy... na rozbudowe sieci, pensje, itp. Ktos musi zapłacić - najlepiej użytkownicy. U innych operatorów tez jest duża rotacja pracowników. Wszyscy wiedzą, kto tam pracuje - studenci, którym pewnie płaca 1000 zł na etat na umowę o dzieło. Dlatego też oni mogą tylko napisać zgłoszenie. Jakość obsługi Play to tylko i wyłącznie wina procedur i chęci zysku. Play ma swoją interpretację prawa, która daleko odbiega od powszechnie stosowanych standardów i interpretacji UKE.
W piątek rano podobno(?) była jakaś awaria. Okazało się, że przez kilka godzin nikt nie mógł się do mnie dodzwonić - byłem poza zasięgiem mimo iz telefon pokazywał co innego. Może to dla niektórych z was mało istotne, ale czasami jednak ludzie mają mi coś ważnego do przekazania i nie mogą się do mnie dzwonić. Tak było i tym razem. Od Play dostałem w odpowiedzi tylko informację o awarii, kopiuj/wklej z ustawy PK o tym, że nie mogę się domagać niczego. Nawet słowa "przepraszam" i żadnych informacji co było przyczyną. Przecież tak można napisać każdemu.

 #398619  autor: muchakk
 13 kwie 2010, 12:58
Ludzie dajcie spokój. Sami sobie szukacie! Jakbyście potrzebowali telefon to nie bawilibyście się w migracje tego numeru kilka razy do Play-a tylko dlatego, że dostaniecie za free 60zł. W takim przypadku nie ma się co dziwić, że czekacie na aktywacje numeru tak długo. Chcecie wyrwać od nich kolejną kasę to sobie teraz poczekajcie. Będziecie mieli teraz nauczkę, że CHYTRY DWA RAZY TRACI

 #398620  autor: play4you2
 13 kwie 2010, 13:00
Sławek pisze:Doszlo... no brawo, Play xD
doszlo doladowanie na nieistniejacy numer...
"inna sieć", hehe... nie wymigasz sie P4Y2, teraz juz jestem pewien, ze to jest wina Play po prostu cos zostalo niedopatrzone.
Ależ ja wcale nie wymiguję sie od czegokolwiek. Po prostu powiedziałem, że sprawa jest analizowana. Nie obarczam też odpowiedzialnością kogos innego, wspomnaiłem tylko, że za proces odpowiada 2 Operatorów. W żadnej mojej wypowiedzi nie znajdziesz stwierdzenia, że to wina tego, czy tamtego Operatora. Niemniej jednak, sprawa jest weryfikowana.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #398621  autor: Sławek
 13 kwie 2010, 13:03
muchakk pisze:...
Naganiacza Playa prosilbym o spokoj :)
Tlumaczylem juz dwa razy z czego wynika moje przenoszenie numeru. Gdybys poskromil troche swoje lenistwo i przejrzal pare wczesniejszych postow- nie pisalbys takich bzdetow. Mam gleboko i daleko te 60zl, bo zalezy mi na polaczeniach w sieci, a nie poza nia.

Poza tym jaka kolejna? To raczej Play wyrywal ode mnie kase z numeru abonamentowego, gdy nie uruchomil mi wewnatrzsieciowego pakietu. Zreszta czy ja Play'owi kaze dodawac ten bonus, albo prosze siec o to? Sam chce, to go daje, co Ty jestes taki dziwny? :) Nie bede pisal po raz setny o tym samym- poczytaj wstecz albo zamilcz :)
play4you2 pisze:Niemniej jednak, sprawa jest weryfikowana.
Tak, tak... juz to czytalem ;)
 #398654  autor: niespodziewanie
 13 kwie 2010, 15:35
Drogi Play4you2

widze ze rowniez dla Ciebie znalezienie pomocy w prostej ewidentnej sprawie dla mnie graniczy z niemozliwoscia - zadnej odpowiedzi nie dostalem.
Dla tych co nie wiedza zdarzyla mi sie sytuacja kuriozalna - dnia kolo 20 marca poprosilem przez elektroniczne biuro obslugi o zmiane taryfy na wyzsza na tę która ma w nazwie 200. Dostalem odpowiedz od konsultanta ze uprzejmnie informujemy ze z dniem 1 kwietnia taryfa zostanie zmieniona. Oczywiscie szybko sie zorientowalem ze konsultant tylko sobie tak napisal, i wyslalem reklamacje. Na reklamacje dostalem odpowiedź że rzeczywiscie zaszla pomylka ale ze jesli chce zmienic taryfe to zapraszaja do podpisania aneksu do umowy. Rozloscilo mnie to bo nikt nie mowil o przedluzaniu umowy, wiec napisalem kolejna reklamacje. Aha, oczywiscie ze moge sobie jakies 30 minut w ramach rekompensaty dostac.
To jest jedna wielka kpina z klienta bo teraz oczywiscie czekam, wciaz na starej taryfie, w reklamacji poprosilem zeby skorygowano wszelkie rozmowy od 1 kwietnia taka jak by taryfa zostala zmieniona. Brakuje mi słow na to co sie dzieje. Nie wspomne oczywiscie ze dzwonilem 10 razy do biura obslugi a tam nawet nie umiano znalezc numerow moich zgloszen!
Aha, zeby bylo ciekawiej, ONI mają czas, a sprawa ewidentna. W czwartek zanioslem reklamacje do salonu w Krakowie. Sladu po niej do dzisiaj w systemie. A sprawa tak jak pisalem, ewidentna. Play czeka do konca miesiaca zeby klient nie wiedzial nadal jaką ma taryfę i na wszelki wypadek nie dzwonil (bo a nóż reklamacji nie uznają), i powiedzą że taryfe moge sobie zmienic od następnego miesiąca. Przestrzegam generalnie, rozważam poważnie przeniesienie sie do Fresha albo gdzies indziej.
Dodam ze gdy przenosilem swoj telefon do tego operatora musialem probowac 3 razy szczescia bo albo ginęły dokumenty albo facet u ktorego podpisywalem umowe nie pracował już!

 #398707  autor: play4you2
 13 kwie 2010, 18:56
niespodziewanie pisze:Drogi Play4you2

widze ze rowniez dla Ciebie znalezienie pomocy w prostej ewidentnej sprawie dla mnie graniczy z niemozliwoscia - zadnej odpowiedzi nie dostalem.
Właśnie wysłałem Ci "pw" w tej sprawie. Wybacz, ale mam na prawdę masę pracy i duzo "pw" w mojej skrzynce. Myślę, że jak zapoznasz się z odpowiedzią, będziesz już bardziej zadowolony :-).

Jeszcze taka mała informacja ode mnie dla Was. Od jutra udaję się na "mały" urlop, w związku z czym, wszystkie wiadomości, jakie do mnie wyslecie, bedę mógł się nimi zająć dopiero po moim powrocie. W miarę mozliwości, będę do Was zaglądał na "ogólne" forum, jednak co do pw, to musze mieć często dostep do systemów, aby móc Wam udzielic jakiś odpowiedzi (no chyba, że będą to pytania dotyczące Oferty lub Regulaminów). Wracam ogólnie w poniedziałek 19 kwietnia. Jakbyście mieli pilne sprawy, zachęcam Was do pisania do p4y1 na "pw".

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #398781  autor: www.fazafm.com
 13 kwie 2010, 23:45
Poczytajcie jakie komedie:

Moje zglsozenie:
Dnia 2.04.2010 podpisalem aneks do umowy na taryfe longplay 29 (12 miesiecy). Chcialbym sie dowiedziec jaka bedzie w zwiazku z tym data koncowa mojej umowy? Zauwazylem ze plan zostal juz zmieniony. Sprawa dotyczy numeru telefonu 792XXXXXX. Haslo XXX. Kamil XXX. Dziekuje za odpowiedz.
W salonie poinformowano mnie ze nowa umowa bedzie krotsza o ilosc dni jaka pozostala do konca obecnej umowy liczone do 2 lipca 2010 roku.

Odpowiedz PLAY:
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 3 kwietnia 2010 r., dotyczące czasu trwania umowy. W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że przewidywany termin rozwiązania umowy dla numeru 792XXXXXX jest datowany na 2 lipca 2010 roku. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Martyna XXX konsultant back office ds. obsługi klienta
O to przeciez nie pytalem do kiedy trwala by moja obecna umowa, zaznaczylem przeciez ze podpisalem aneks i chcialbym w zwiazku z tym poznac date koncowa umowe ktora przedluzylem bo nie wiem czy bedzie do 2 lipca 2011 roku ( nie 2010 roku) czy tez do 2 kwietnia 2011 i ulegnie tym samym skroceniu.

Banalne pytanie i brak odpowiedzi sklonilo mnie do napisania kolejnego zgloszenia w ktorym prosze o wyjasnienie. Okazuje sie ze zgloszenie zostalo wykasowane z systemu. Pisze wiec kolejne zgloszenie ktore takze zostalo wykasowane. Wydawac by sie moglo ze w systemie sieci play powinna widniec data koncowa mojej umowy jesli zostaly juz wprowadzone zmiany dotyczace konta po przedluzeniu umowy.

Wiec nie pozostaje nic innego jak jeszcze raz prosic o wyjasnienie:
W zwiazku z tym iz dwukrotnie zostalo wykasowane moje dodatkowe zgloszenie dotyczace sprawy 16705XXX informuje ze w przypadku gdybym poraz kolejny nie otrzymal prawidlowej odpowiedzi na zadane pytanie sprawe przekaze do Play4You. Uprzejmie prosze o dokladnie przeczytanie o co pytam poniewaz nikt nie zwraca uwage na pewien szczegol o ktorym pisalem i podal bledna date zakonczenia umowy.
Niby proste prawda ? Juz im troszke podpowiedzialem. Ale jednak nie bo dostaje taka odpowiedz i tu juz nie mam pytan o to kto pracuje w BIURZE OBSŁUGI PLAY !!!
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 12 kwietnia 2010 r., dotyczące statusu zgłoszenia. W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że zgodnie z wewnętrznymi procedurami sieci Play Obsługa Klienta ma pięć dni roboczych na rozpatrzenie zgłoszenia. W przypadku gdy sprawa jest bardziej złożona, termin realizacji może wydłużyć się do 14 dni lub do 30 dni, jeśli zgłoszenie zarejestrowane zostało jako reklamacja. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Ilona XXX konsultant back office ds. obsługi klienta
Normalnie rece opadaja. Play4you jak pracownicy sieci Play moga nam pomagac w rozwiazywaniu probemow jesli nie potrafia sprawdzic daty do jakiej po podpisaniu aneksu ma mnie obowiazywac umowa?

 #398817  autor: Sławek
 14 kwie 2010, 11:10
play4you2 pisze:Jeszcze taka mała informacja ode mnie dla Was. Od jutra udaję się na "mały" urlop, w związku z czym, wszystkie wiadomości, jakie do mnie wyslecie, bedę mógł się nimi zająć dopiero po moim powrocie. W miarę mozliwości, będę do Was zaglądał na "ogólne" forum, jednak co do pw, to musze mieć często dostep do systemów, aby móc Wam udzielic jakiś odpowiedzi (no chyba, że będą to pytania dotyczące Oferty lub Regulaminów). Wracam ogólnie w poniedziałek 19 kwietnia. Jakbyście mieli pilne sprawy, zachęcam Was do pisania do p4y1 na "pw".
Hmm... wyglada na to, ze w takim razie moj problem rozstrzygnie w poniedzialek UKE. Na pewno nie bede czekal w nieskonczonosc. 17 dni to bardzo duzo czasu na prawidlowe przeniesienie numeru.

[ Dodano: 2010-04-14, 11:15 ]
Super! Na moje zgloszenie przez Play24 dostalem w odpowiedzi ponownie ten sam formularz. Bezczelnosc! Nie bede sie bawil w kotka i myszke. Teraz to mnie wyprowadzili z rownowagi.

 #398836  autor: Tajemniczy28
 14 kwie 2010, 13:32
Nieźli są.ja wczoraj dzwonię do babki bo kończy mi się umowa a ta domnie: witaj jak się masz w czym mogę pomóc:)

 #398842  autor: Corsini
 14 kwie 2010, 14:23
Słynne zwracanie się na Ty
W obsłudze indywidualnych klientów nawet ciekawe chociaż kontrowersyjne.
W obsłudze klientów biznesowych niewypał. Chyba że ktoś ma działalność gospodarczą i nic więcej więc i tak jest takim prawie prywatnym. Ale do prezesa do którego wszyscy zwracają się per Pan a tu zdziwko! Siema Władek, co byś chciał?

 #398843  autor: play4you2
 14 kwie 2010, 14:23
www.fazafm.com pisze:W salonie poinformowano mnie ze nowa umowa bedzie krotsza o ilosc dni jaka pozostala do konca obecnej umowy liczone do 2 lipca 2010 roku.
Hej. Podpisując aneks wcześniej, nie wpływa to na skrócenie Umowy. Oznacza to, że jeżeli 1 Umowa kończyła Ci się 2 lipca, a Aneks podpisałeś 2 kwietnia, to mimo wszystko data Aneksu "biegnie" od daty zakończenia 1 Umowy, a nie od daty zawarcia Aneksu. Owszem, warunki z Aneksu masz już wcześniej dostępne, ale data zakończenia będzie po 24 miesiącach (o ile na taki czas zawarto aneks) od daty końca 1 Umowy.

Niemniej jednak nie mogę tego Ci teraaz dokładnie sprawdzic, bo mam urlop 8). Jak tylko wrócę w poniedziałek, to zerknę co tam się dzieje. Przypomnij mi się po prostu w poniedziałek.
www.fazafm.com pisze:Normalnie rece opadaja. Play4you jak pracownicy sieci Play moga nam pomagac w rozwiazywaniu probemow jesli nie potrafia sprawdzic daty do jakiej po podpisaniu aneksu ma mnie obowiazywac umowa?
Ech.. Sprawdzę, kto się wykazał takim "dowcipem".. Pozwól, że nie będę tego komentował...

Sławek pisze:Hmm... wyglada na to, ze w takim razie moj problem rozstrzygnie w poniedzialek UKE. Na pewno nie bede czekal w nieskonczonosc. 17 dni to bardzo duzo czasu na prawidlowe przeniesienie numeru.
Sławku, jeżeli jest taka Twoja wola, zawsze masz prawo skorzystac z interwencji UKE. Chciałem tylko powiedziec, że w przypadku takich spraw, też obowiązują terminy odpowiedzi zgodne z obowiązującym prawem, więc nie oznacza to, że sprawa będzie rozwiązana w 1 dzień. Póki co, przekazałem tą sprawę dalej. Pewne informacje już przesłałem Ci na pw. Mam nadzieję, że poczekasz jeszcze do mojego powrotu w poniedziałek. Uwierz mi, że mi tak samo zależy na tym równie bardzo jak Tobie, aby pomóc Ci w tej sytuacji. Z całą pewnością nie odwlekam tego celowo ani tym bardziej nie robię Ci tym na złośc. Osoby, którym do tej pory pomogłem mogą zaświadczyc, że za każdym razem staram się w możliwie najkrótszym czasie rozwiązac ich przypadek. Robię to w możliwie najszybszym czasie, ale niestety czasami sprawy wymagają dokładniejszej weryfikacji i sprawdzenia i nie można ich rozwiązac w 1 dzień. Jedno o co mogę Cię teraz poprosic to jeszcze o trochę czasu, natomias wybór pozostawiam oczywiście Tobie..
Tajemniczy28 pisze:Nieźli są.ja wczoraj dzwonię do babki bo kończy mi się umowa a ta domnie: witaj jak się masz w czym mogę pomóc:)
Wybacz, ale trochę nie rozumiem Twojego wątku myślowego. Co było w tym złego?? To, że się spytała konsultantka w czym może pomóc?? Czy to że powiedziała Ci na "Ty"?? Jeżeli masz na myśli to, że dzwoniłeś w sprawie przedłużenia Umowy, nie mogła o tym wiedziec, gdyż podczas kontaktu, nie wyskakuje jej informacja "na dzień dobry", że kończy Ci się kontrakt. Dlatego za każdym razem pytamy się w czym możemy pomóc.

Jak jej powiedziałeś, że dzwonisz w sprawie przedłużenia Umowy, powinna albo zaoferowac Ci dostępne warunki (jeżeli ma taką możliwośc), albo przełączyc do osoby, która ma dostęp do tych warunków.

Czy ta konsultantka była może wobec Ciebie niegrzeczna?? Pytam o to wszystko, gdyż chcę poznac powód Twojego niezadowolenia z tego kontaktu..

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 11 z 33
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 33
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 33