• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 9 z 33
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 33

 #398065  autor: Sławek
 09 kwie 2010, 10:06
U mnie minely juz 3 dni odkad zglosilem sprawe P4Y2 i poki co, brak odpowiedzi. Telefon do OK, jak juz wspomnialem nic nie pomogl. Wyslalem zgloszenie jeszcze przez PLay24, bo mam tam jeszcze nr abonamentowy.

Zatem jestem juz tydzien z numerem, z ktorego nie moge korzystac, bo nie da sie do mnie dodzwonic. Srodki promocyjne za przeniesienie numeru tez nie schodza, znika tylko kwota z konta podstawowego. Ja juz sie wstrzymam z komentarzami. Gdyby nie to, ze bliska mi osoba ma dosc wysoki abonament w Play, przeslibysmy na pewno do innego operatora, bo mi juz rece opadaja i wszystko inne. Dramat.

 #398067  autor: jay
 09 kwie 2010, 10:16
pawelf pisze:Ja w tej sieci byłem 6 lat.Uwierz lub nie ,ale zrywanie połączeń -głuche telefony i pełny zasięg a po czasie sms z informacją że ktoś dzwonił to była normalka.
Nic tak jednak mnie nie dobijało jak przerywanie połączeń i rozmowa w jedna stronę.
Zawsze było to tłumaczone-niemożliwe lub awaria .
Nie brzmi to wiarygodnie w ustach pracownika Play.

 #398075  autor: nemo2009
 09 kwie 2010, 10:43
jay pisze:Ja w tej sieci byłem 6 lat.Uwierz lub nie ,ale zrywanie połączeń -głuche telefony i pełny zasięg a po czasie sms z informacją że ktoś dzwonił to była normalka.
Nic tak jednak mnie nie dobijało jak przerywanie połączeń i rozmowa w jedna stronę.
Zawsze było to tłumaczone-niemożliwe lub awaria .
Ta historyjka idealnie pasuje do sieci Play,a nie Plus,ale mogło się Tobie pomylić,to na p i to.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"
 #398110  autor: syrius54
 09 kwie 2010, 14:43
Witam. Ja przez ponad miesiąc nie miałem zasięgu Play. Po mojej interwencji u operatora zasięg powrócił i dostałem że problem z zasięgiem wynikał z modernizacji sieci...i to wszystko...nikt nie zaproponował mi żadnego odszkodowania itp.Nie wiem czy mam pisać kolejne zgłoszenia czy cierpliwie czekać do końca umowy z tą firmą i płacić abonament za nic?.

 #398216  autor: play4you2
 09 kwie 2010, 23:52
Witam Panowie. Widzę, że trochę się nazbierało tematów do omówienia. Więc coż, zaczynamy :).
fidel29 pisze:Jak rozumiem najlepiej wysłać polecony?A jeszcze jedno: w piśmie chcę zamieścić informację , że umowę rozwiązuję z winy operatora(jest ewidentna).
Fidel, szczerze powiedziawszy, nie wiem zupełnie o co chodzi. Chyba coś tam już Ci w tym załatwiałem?? Chodzi mi oczywiście o aneks. Napisz mi na pw szczegóły. Co do tego zwrotu... Zgodnie z prawem, oczywiście taki zwrot przysługuje Ci w ciągu 10 dni, ale pod pewnymi warunkami. Jednym z tych warunków jest całkowity brak korzystania z usługi. Samo zalogowanie karty do sieci już spowoduje, że tego zwrotu nie dokonasz. Oczywiście zwrot odbywa się na Twój koszt. Częściowy wyciąg przedsatwił Ci Ruben.
luccicare pisze:To, że zgłoszenie zginęło z konta na portalu nie oznacza jeszcze, ze zginęło z systemu CRM Play.
Panowie (i Panie), sprawa "znikających" zgłoszeń jest nam znana. Tzn. otrzymujemy takie informacje. Związane to jest ze stałym ulepszaniem Play24. Tak na prawdę te zgłoszenia nie znikają. Bardzo słusznie zauważył luccicare, że one się znajdują w głównym systemie zgłoszeniowym. To, co widzicie na Play 24 jest tak na prawdę swego rodzaju nakładką systemową (o czym już pewnie dobrze wiecie), która to nakładka odczytuje pewne informacje. Efekt "znikającego" zgłoszenia powstaje w momencie gdy jest ono rozwiązywane np. przez eksperta. W niedługim czasie powinno to byc już rozwiązane i wszystko wróci do normy (czyli stale będziecie je widziec). Oczywiście może też byc sytuacja, że tego zgłoszenia nie będzie, ale to już nie z naszej winy. Wystarczy, że będzie chwilowa przerwa w dostępie fo neta i już dane zgłoszenie nie zostanie przekazane, ale zdaję sobie sprawę z tego, że takie sytuacje mogą byc baaardzo rzadkie. Mimo wszystko piszę o tym, aby udzielic pełnych informacji.
keq pisze:Jeszcze mam takie jedno male pytanie. Czy to prawda,ze w trakcie trwania umowy PLAY może zmienic warunki umowy ? Spotkalem sie z wieloma klientami,ktorzy wlasnie sie skarzyli na taka sytuacje :>
Już uzyskałeś odpowiedź, ale oficjalnie potwierdzam że takiej sytuacji na pewno nie było. Jak komukolwiek z Twoich znajomych (jak twierdzisz) przytrafiła się taka sytuacja, daj mi info na pw z nr tel i opisem sytuacji. Zapewniam Cię, że ktoś po prostu pomylił się w ocenie sytuacji. Siec Play nigdy nie zminiło warunków Umowy w trakcie jej trwania (no chyba, że był zawarty Aneks, ale to zupełnie inna sytuacja).
pawelpp pisze:Właśnie otrzymałem odpowiedź od programistów Symbiana - nie ma takiej możliwości żeby telefon pokazywał zasięg a w rzeczywistości go nie miał. Co P4Y na to powie?
Programiści z Symbiana nie są pracownikami technicznymi sieci Play i choc nie umniejszam im wiedzy, to nie sądzę, aby byli oficjalnie ekpertami w tej kwestii, tak więc wybacz, ale nie będę brał ich zdania pod uwagę. Ja nie jestem z działu technicznego, więc po prostu się nie wypowiem w tym temacie. Z mojego doświadczenia wiem, że takie sytuacje miały miejsce i było to spowodowane różnymi przyczynami. Z całą pewnością siec radiowa nie miała z tym nic wspólnego. Pozwólcie więc, że nic więcej nie powiem na ten temat. Jeżeli przytrafiają się wam tego typu przypadki, zachęcam do składania zgłoszeń drogą oficjalną.

keq pisze:Slyszalem pogloski,ze w PLAY takie sytuacje mialy miejsce i chcialbym sie upewnic Moze play4you2 cos na ten temat powie ?
Odpowiedź udzieliłem powyżej :D. Powtarzam raz jeszcze, to nie jest możliwe.
Sławek pisze:U mnie minely juz 3 dni odkad zglosilem sprawe P4Y2 i poki co, brak odpowiedzi. Telefon do OK, jak juz wspomnialem nic nie pomogl. Wyslalem zgloszenie jeszcze przez PLay24, bo mam tam jeszcze nr abonamentowy.
Wybacz, że tak długo to trwa. Sprawa jest weryfikowana. Dam Ci z całą pewnością info, jak będzie już wszystko wiadomo.



Drodzy Państwo. Jeszcze kilka słów ode mnie w sprawie "pw" :-). Bardzo dziękuję za wasze opinie i informacje, jakie przesyłacie mi na pw. Przyznam szczerze, że nie przypuszczałem, że bedę otrzymywał aż tyle informacji. Z góry bardzo wam dziekuję za zainteresowanie naszym projektem (play4you) i cieszę się, że macie już wyrobione zdanie na ten temat. Jak wiecie, jesteśmy tu we 2 do waszej dyspozycji, przypomnę ja (play4you2)i mój kolega play4you1. Prosze Was o szczególną uwagę o to, komu wysyłacie poufne informacje (nr. tel. hasła itp). Przypomnę, że hasło abonenckie jest pilnie strzeżoną tajemnicą, więc podawajcie je lepiej tylko przy oficjalnym kontakcie. Zwracajcie uwagę na nicki, które mogą się podszywac pod nas na innych forach (w razie wątpliwości, zawsze możecie spytac nas tutaj, czy działamy na danym forum). Jednak mimo wszystko, zalecam i proszę Was o ostrożnośc.

Co do samych pw. Jak już wspomniałem, otrzymuję masę wiadomości od was. Przepraszam, że nie odpowiadam od razu. Zapewniam, że każdy z was otrzyma ode mnie odpowiedź. Byc może nie tego samego dnia, ale z całą pewnością ona nastąpi. Wybaczcie, ale jest tego taka ilośc, że nie nadążam z odpisywaniem. Pamiętajcie też proszę, że mam również inne obowiązki zawodowe, choc nie ukrywam, że w waszym towarzystwie najmilej mi się spędza czas (ok, wiem, trochę cukru nie zaszkodzi :mrgreen:).

Póki co pozdrawiam Was bardzo serdecznie i... Czekam na dalsze pytania :-D.

Wasz p4y2...

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #398217  autor: Sławek
 10 kwie 2010, 00:09
play4you2 pisze:Panowie (i Panie), sprawa "znikających" zgłoszeń jest nam znana. Tzn. otrzymujemy takie informacje. Związane to jest ze stałym ulepszaniem Play24. Tak na prawdę te zgłoszenia nie znikają.
Brzmi to nieco zabawnie ;)

Przy okazji, moze ktos mi wyjasni, dlaczego odkad mam Play OnLine (ponad rok), nie moge oplacic NICZEGO za posrednictwem platnosci.pl? Po prostu przy laczeniu z systemem platnosci.pl kazda przegladarka staje, tzn. przestaje ladowac tresc. Nie pomaga odswiezanie, itp. Pare stron tez chodzi dosc badziewnie (ot, chocby wroclaw.pl),albo nie chodza wcale. Play'a ratuje tylko to, ze jest po prostu tani. Niech no tylko inni obniza ceny i bedzie inna rozmowa ;) :)
 #398267  autor: fidel29
 10 kwie 2010, 15:05
Play4you2 wysłałem do Ciebie prv abyś sam ocenił sytuację....

 #398307  autor: pawelpp
 10 kwie 2010, 22:53
play4you2 pisze:Z mojego doświadczenia wiem, że takie sytuacje miały miejsce i było to spowodowane różnymi przyczynami. Z całą pewnością siec radiowa nie miała z tym nic wspólnego.
Jakie to były przyczyny? Po prostu intryguje mnie to, że tylko przy przełączaniu pomiędzy Plus i P4 są tego typu problemy. Nawiasem mówiąc wczoraj przez pół dnia też byłem "niedostępny".

 #398313  autor: kerim36
 11 kwie 2010, 08:07
pawelpp,

w okolicy 9 nie dziwie sie. wszyscy zaczeli dzwonic w wiadomej sprawie

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #398372  autor: play4you2
 11 kwie 2010, 16:50
pawelpp pisze:Jakie to były przyczyny?
Wybacz, ale nie mogę wypowiadac się na temat zgłoaszeń innych Abonentów i ich reklamacji. To co powiedziałem, jest wszystkim, co mogę zamieścic. Niemniej jednak nie było to związane z siecią radiową P4. Proszę, nie pytaj mnie więcej o te powody, gdyż nie udzielę Ci na to odpowiedzi.
fidel29 pisze:Play4you2 wysłałem do Ciebie prv abyś sam ocenił sytuację....
Ok, posprawdzam i dam Ci info.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #398373  autor: kubik
 11 kwie 2010, 16:57
play4you2 pisze:Ok, posprawdzam i dam Ci info.
jeżeli to nie problem, to rzuć proszę także okiem na moją odpowiedź do Twojej wiadomości - od tygodnia wisi, a czekam na rozwiązanie problemu.

 #398384  autor: Sławek
 11 kwie 2010, 18:18
Otrzymalem odpowiedz na moje zgloszenie przez Play24... Oto ona:

Komentarz:
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 8 kwietnia 2010 r., dotyczące trudności z połączeniami. Uprzejmie prosimy o dokładne wypełnienie poniższego szablonu, co pozwoli nam na weryfikację powstałej niedogodności. W korespondencji zwrotnej prosimy o powołanie się na numer powyższego zgłoszenia: •Numer Abonenta dzwoniącego: •Numer Abonenta odbierającego: •Czy problem dotyczy połączeń z jedną osobą, czy z różnymi? •Częstotliwość problemu (rzadko/często/wszystkie połączenia)? •Miasto, w którym wystąpił problem: •Dzielnica, w której wystąpił problem: •Ulica, przy której wystąpił problem: •Czy był zasięg (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)? •Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)? •Model telefonu: •Komunikat na wyświetlaczu: •Jakie komunikaty słychać w słuchawce? •Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak/nie/brak próby)? •Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr): •Przykładowe połączenie (dane z ostatnich 3 dni): •Krótki opis problemu: W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem ******** ****** konsultant back office ds. obsługi klienta


To zakrawa na kpine. Moje zgloszenie zawieralo w sobie odpowiedzi na te pytania, choc nie bylo tak schematyczne? Czy ktos do jasnej... ANIELKI... w ogole przeczytal tam moje zgloszenie? Mam coraz wiekszy wnerw juz. To samo bylo z Play OnLine, ktory uniemozliwia mi dokonywanie transakcji przez platnosci.pl Wtedy zrezygnowalem.
Play ma swietny system zaporowy odnosnie zglaszania reklamacji- jesli jest trudny problem, wyslemy formularzyk, ktorego wypelnianie trwa godzine, to moze da sobie spokoj. Procedury procedurami, ale moje nerwy juz wisza na wlosku.
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2010, 19:53 przez Sławek, łącznie zmieniany 1 raz.

 #398388  autor: muchakk
 11 kwie 2010, 18:40
Sławek, masz coś pilnego i nie chcesz się bawić? Dzwoń do BOK-u, a na 100% nie dostaniesz takiej odpowiedzi. Połączenie to tylko złotówka!

 #398391  autor: Corsini
 11 kwie 2010, 18:43
Jeżeli podałeś roszczenie a informacje o które pytają są zawarte wcześniej to w odpowiedzi prześlij ponownie zgłoszenie takiej samej treści albo nawet nie rób nic. Prawo telekomunikacyjne jasno określa ile czasu mają na odpowiedź oraz o konsekwencjach jej braku. Operator ma prawo zażądać uzupełnienia informacji ale nie może wstrzymywać rozpatrzenia reklamacji z powodu złej formy wysłania tychże informacji.
Jeśli jednak któraś z informacji się nie pojawiła w pierwotnym zgłoszeniu musisz to uzupełnić. Niestety. Pewnie, znając życie, pierwotne zgłoszenie nie zawierało odpowiedzi na jedno nieistotne pytanie (np mieszkasz na wsi która nie ma dzielnic tylko dwie ulice na krzyż a chcą dzielnicę itp.). Jest to oczywiste utrudnianie procesu reklamacyjnego ale nie abonentowi o tym decydować - jedynie UKE. Ty musisz się podporządkować jeśli chcesz kontynuować proces reklamacji.

Obsługa Klientów Biznesowych ORANGE

 #398398  autor: niespodziewanie
 11 kwie 2010, 18:58
play4you2, Mam pytanie czy mój mail na priw w ogole doszedl? Pozdrawiam serdecznie

 #398399  autor: Sławek
 11 kwie 2010, 19:03
muchakk pisze:Sławek, masz coś pilnego i nie chcesz się bawić? Dzwoń do BOK-u, a na 100% nie dostaniesz takiej odpowiedzi. Połączenie to tylko złotówka!
Przeczytaj pare postow wstecz, a bedziesz wiedziec czemu nie dzwonie i co mysle o OK firmy Play.
Nie dosc, ze maja taki OK, jaki maja, to jeszcze mam bulic za zgloszenie problemu, ktory powstal z ich winy? Zabawny zart, ale niesmaczny.

Doszedl kolejny problem, identyczny jak ten z poczatku marca. Aktywowalem nowy pakiet minut do wszystkich. Pakiet widnieje jako wlaczony ,a minut brak, oplate oczywiscie nalicza.
Po prostu rezygnuje z ich dziadowskiego abonamentu. Trudno, bede placil goly abo do konca umowy, a potem sajonara- nigdy wiecej zadnej umowy z ta firma.

Corsini, j juz dostaje bialej goraczki przez te firme. Po prostu marze, zeby moc rozwiazac juz z nimi umowe, bo mnie krew zalewa. Play OnLine fiksuje gdy tylko place przez neta, na abonamencie wiecznie problemy z minutami, za ktore place, a ich nie dostaje. Po przeniesieniu numeru do Fresh, nikt nie moze sie do mnie dodzwonic. Tak lubilem te siec mimo problemow z PlayOnline, ale to co ostatnio musze przechodzic, to jakis kosmos. Nie dosc, ze bule im po 100zl miesiecznie, to jeszcze takie jaja wychodza. ŻAL.

 #398407  autor: play4you2
 11 kwie 2010, 19:50
kubik pisze:jeżeli to nie problem, to rzuć proszę także okiem na moją odpowiedź do Twojej wiadomości - od tygodnia wisi, a czekam na rozwiązanie problemu.
Tak, wiem. Od poniedziałku dopiero dokopię się do wiadomości wysłanych tydzień temu. Niestety, taką ilośc ich otrzymuję, że nie nadążam z udzieleniem odpowiedzi od razu. Przepraszam za ten stan rzeczy.
Sławek pisze:Otrzymalem odpowiedz na moje zgloszenie przez Play24... Oto ona:

Sławku, rozumiem Twoją sytuację Nie kwestionuję również twoich zastrzeżeń, ale mam ogromną prośbę, usuń dane osobowe konsultanta z tej odpowiedzi. Jest to niezgodne z ustawą o ochronie danych osobowych.
niespodziewanie pisze:play4you2, Mam pytanie czy mój mail na priw w ogole doszedl? Pozdrawiam serdecznie
Tak, mam go. Powód, dla którego jeszcze nie odpowiedziałem, jest powyżej. W poniedziałek postaram się udzielic odpowiedzi na wszystkie wiadomosci.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #398424  autor: Sławek
 11 kwie 2010, 21:21
play4you2 pisze:
kubik pisze:jeżeli to nie problem, to rzuć proszę także okiem na moją odpowiedź do Twojej wiadomości - od tygodnia wisi, a czekam na rozwiązanie problemu.
Tak, wiem. Od poniedziałku dopiero dokopię się do wiadomości wysłanych tydzień temu. Niestety, taką ilośc ich otrzymuję, że nie nadążam z udzieleniem odpowiedzi od razu. Przepraszam za ten stan rzeczy.
To tylko obrazuje jak bardzo nieprofesjonalnie funkcjonuje ta siec, skoro dostajesz az tyle maili z prosbami o rozwiazanie problemu.

 #398429  autor: play4you2
 11 kwie 2010, 22:08
Sławek pisze:To tylko obrazuje jak bardzo nieprofesjonalnie funkcjonuje ta siec, skoro dostajesz az tyle maili z prosbami o rozwiazanie problemu.
Ależ w tej chwili nadinterpretowałeś moją wypowiedź. Nigdzie nie napisałem, że mam tylko maile z prośbą o pomoc. Otóż bardzo dużo maili mam z zapytaniami dotyczącymi praktycznie wszystkiego. Od interpretacji Regulaminów począwszy, skończywszy na luźnej korespondencji. Same maile z prośbą o jakąś pomoc to raptem ułamek wszystkich wiadomości, które otrzymuję, więc nie jest tak źle jak to przedstawiasz.
Wiadomo, nasz BOK popełnia błędy i nie ukrywam tego (o czym wiecie doskonale), jednak moim zdaniem mówienie, że robi tylko złe rzeczy jest mocno niesprawiedliwe. Wiadomo nie od dziś, że oceniamy głównie poprzez pryzmat negatywnych zdarzeń bo jak jest coś ok, to po co pisac?? Zaręczam Wam jednak, że działania naszej OK są w dużej mierze prawidłowe. Te negatywne zdarzenia wyłapujecie sami i powstaje obraz całkowitej nieporadności, co właśnie jest mocno niesprawiedliwe. Jednak doceniam Wasze zdanie i sugestie, które mi przedstawiacie. Niektóre wasze propozycje już wykorzystaliśmy (nie proście mnie jednak o to, abym powiedział co dokładnie) i właśnie miedzy innymi dlatego po to tu jesteśmy, aby z Wami rozmawiac, a nie jak ktoś powiedział, aby rozwiązywac problemy, gdyż BOK jest niekompetentny. Przypominam Wam moi drodzy, że nadal głównym kanałem zgłoszeń pozostaje nasz oficjalny kanał, czyli właśnie BOK.

Mam nadzieję, że sprawiedliwie ocenicie moją wypowiedź.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie

p4y2

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #398436  autor: Sławek
 11 kwie 2010, 23:33
play4you2 pisze:Ależ w tej chwili nadinterpretowałeś moją wypowiedź.
Dales sie sprowokowac ;)
Nie wiem ile masz zapytan problemowych, tak czy owak zdradziles sie, ze troszke sobie nie radzicie we dwoch. Zreszta nawet gdybym mial racje, to i tak nie przyznalbys tego, bo to by bylo podcinanie galezi na ktorej siedzisz i rozumiem to :)

Zaluje, ze w ogole zdarzaja sie sprawy, ktore mnie sklaniaja do roznych prob kontaktu z firma Play. Gdyby nie to, pewnie nadal mialbym pozytywny obraz tej sieci. Niestety sie zdarzaja czesto, a nawet powtarzaja te same problemy, a OK (o ile wiem) w zasadzie nic nie moze poza napisaniem zgloszenia komus tam. Tylko dlaczego trzeba jeszcze za to placic?

Napisalem do play, ze w wyniku nieprzyznania poprzednio pakietu do play i na stacjonarne, ponioslem pewne straty (wyliczylem dokladnie rozmowy ile, jakie, gdzie) i poprosilem o wyrownanie strat. W odpowiedzi zaproponowano mi minuty do wszystkich. Tylko ze po co mi te minuty, jesli ja chce wyrownanie, a nie dodatkowy czas na rozmowy?
Na szczescie dzwonie na tyle duzo, ze sie przydalo, no ale...

Uwierz mi, ze najchetniej w ogole nie udzielalbym sie w tym temacie. Czasem mnie nosi, kiedy czekam w nieskonczonosc na zalatwienie prostego z mojego punktu widzenia problemu. I to nie jest uwaga do Ciebie, tylko do calego Play.
  • Strona 9 z 33
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 33
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 33