• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 7 z 33
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 33

 #397437  autor: keq
 06 kwie 2010, 11:30
Jezeli chodzi o internet w Play to mialem/mam taki problem z ta siecia,a mianowicie chodzi mi o zasieg. Po podpisaniu umowy z operatorem wszystko bylo ok do czasu, kiedy zaczely sie problemy z zasiegiem. Mieszkam na wsi i z siecia kablowa to raczej moge pomarzyc. Wracajac do tematu. Po 2tyg po podpisaniu umowy udalem sie do salonu w celu zapytania,kiedy bedzie zasieg na mojej wsi i jak sie okazalo pani w salonie poinformowala,ze w przeciegu 2tyg bedzie zasieg w mojej okolicy. No niestety do dzisiaj nie moge sie nacieszyc nowym zasiegiem, w ktorym sygnal jest na poziomie 50-70%. Internet chodzi wolno i do tego zero reakcji ze strony operatora. Pisalem maile itp. No coz z przykroscia bede musial rozstac sie z PLAY, bo na zasieg czekam juz 14miesiecy :)

 #397450  autor: Marens
 06 kwie 2010, 12:11
Play nie jest idealny, ale od dłuższego czasu wydaje mi się że przesadzacie z tym narzekaniem. Od dłuższego czasu nie mam żadnych problemów z telefonem...
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2010, 12:17 przez Marens, łącznie zmieniany 1 raz.

 #397454  autor: Sławek
 06 kwie 2010, 12:16
Marens pisze:Play nie jest idealny, ale od dłuższego czasu wydaje mi się że przesadzacie z tym narzekaniem.
Tak, szczegolnie gdy cos nie dziala i mowia, ze jest ok, to rzeczywiscie - PRZESADA. Czy Twoj post cos wnosi do tematu?

W ciagu miesiaca to jest juz moj trzeci problem z ta siecia, a dodam, ze moi znajomi tez co chwila musza pisac jakies reklamacje. Nie sadze zebym przesadzal.
Jak dawno temu wchodzilem do Play, to bralem udzial w jakims tam konkursie i niby wygralem doladowanie 30zl. Doladowania nie bylo i nie bylo, wiec napisalem do rzecznika. Obiecal, ze za zwloke dostane 50zl, a nie 30zl. I dopiero po 3 kolejnych przypomnieniach mailem, otrzymalem... 30zl. Przepraszam, ale z profesjonalizmem to wszystko nie ma nic wspolnego :)

 #397459  autor: play4you2
 06 kwie 2010, 12:21
Slawku, podaj mi jak Możesz na pw Twój numer telefonu. Sprawdzę, co może być tego przyczyną.

keq, daj mi info o Twojej lokalizacji i numer telefonu. Zobaczę, czy będę mógł Ci jakoś pomóc.

Wszelkie informacje zwrotne otrzymacie ode mnie na pw.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #397461  autor: ukefake
 06 kwie 2010, 12:35
Sławek pisze:(...) napisalem do rzecznika. Obiecal, ze za zwloke dostane 50zl, a nie 30zl. I dopiero po 3 kolejnych przypomnieniach mailem, otrzymalem... 30zl.
skoro nawet PR w playu tak działa to co dopiero bok który nie może nic od razu :(

 #397465  autor: keq
 06 kwie 2010, 12:47
play4you2 pisze:keq, daj mi info o Twojej lokalizacji i numer telefonu. Zobaczę, czy będę mógł Ci jakoś pomóc.
numeru telefonu nie pamietam,bo jest caly czas w modemie,ale jezeli chodzi o miejscowosc to jest Lubiszewo Tczewskie. Miesci sie ono jakies 15km od Tczewa(woj.Pomorskie)

 #397468  autor: Marens
 06 kwie 2010, 13:02
Sławek pisze:Czy Twoj post cos wnosi do tematu?
Po co bawicie się z rzecznikami, BOK'ami jak macie Play4You2?
Od momentu kiedy się tutaj pojawił po naświetleniu moich problemów zostały rozwiązane.
Wiem, że zawsze mogę liczyć na jego pomoc i indywidualne podejście do problemu.

Gdzie macie taki helpdesk w Erze, Plusie, Orange?
Porównaj ceny i zastanów się czy warto przepłacać.

Abonament bez telefonu:
Plus 40zł -> 120min
Orange 35zł -> 120min
Era 45zł -> 120min
Play 15zł -> 120min

 #397471  autor: keq
 06 kwie 2010, 13:18
Marens pisze:Orange 35zł -> 120min
pamietaj,ze to jest na 6 miesiecy w przypadku oferty tylkoSIM na 12 miesiecy lub tez w promocji 9miesiecy podwojony swiat :)

 #397472  autor: ukefake
 06 kwie 2010, 13:19
Marens pisze:Po co bawicie się z rzecznikami, BOK'ami jak macie Play4You2?
Od momentu kiedy się tutaj pojawił po naświetleniu moich problemów zostały rozwiązane.
Wiem, że zawsze mogę liczyć na jego pomoc i indywidualne podejście do problemu.

Gdzie macie taki helpdesk w Erze, Plusie, Orange?
każdy z W3 ma po kilkanaście milionów klientów i bok który sobie radzi sobie z taką ilością. Play ma ponad 3,5mln i co? bok nie daje rady, rzecznik nie daje rady, nawet pla4mersi czasem nie nadążąją. Czy dobra obsługa klienta to jest łaska czy obowiązek operatora?
Tak jak ty uważam, że rola rzecznika jest inna. Rolą bok jest rozwiązywanie problemów a nie ich tworzenie, co niestety w playu cały czas ma miejsce.

 #397483  autor: pawelpp
 06 kwie 2010, 14:04
Fragment odpowiedzi UKE:
Z treści art. 106 ust. 2 ww. Ustawy wynika, iż jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja została uwzględniona. Co to oznacza? Z treści przywołanego przepisu wynika domniemanie, iż w przypadku, gdy operator nie rozpatrzy reklamacji w ustawowym terminie, domniemywa się, że reklamacja została uznana. Przepis ten nie określa jednak skutków domniemania, że reklamacja została uznana. Zgodnie z ogólnymi zasadami, na podstawie faktu, iż reklamacja nie została rozpatrzona w terminie przyjmuje się że dostawca uznał okoliczności wskazane w reklamacji i zaakceptował żądanie strony (bez negocjowania). Fakt domniemany nie wymaga dowodzenia, natomiast udokumentowania wymagają fakty składające się na podstawę faktyczną domniemania, czyli fakt złożenia reklamacji i fakt bezskutecznego upływu ustawowego terminu.
Mając na uwadze przepisy dot. prowadzenia spraw w postępowaniu administracyjnym, wskazać należy, iż zapisy na forum internetowym mogą być przesłanką do wszczęcia postępowania administracyjnego, niemniej jednak decyzję o wszczęciu postępowania podejmuje sam organ, który według swej oceny jest właściwy do jej załatwienia w drodze decyzji administracyjnej.

 #397485  autor: jay
 06 kwie 2010, 14:10
Marens pisze:Gdzie macie taki helpdesk w Erze, Plusie, Orange?
W tych sieciach nie ma takich problemow z OK. Play4you2 ma za zadanie uciszyc krzykaczy na wszelkich forach ,alby "w internecie" nie bylo zlych opinii o obsludze klienta. Widac to szczegolnie po indywidualnym rozwiazywaniu problemow z logowaniem do plusa, inaczej zrobiono by to globalnie :? Ma za zadanie zamiesc brud pod dywan, i jak widac dobrze sie z tego wywiazuje, choc rola niewdzieczna.

 #397492  autor: Marens
 06 kwie 2010, 14:29
ukefake pisze:każdy z W3 ma po kilkanaście milionów klientów i bok który sobie radzi sobie z taką ilością
Wiesz jak wygląda praca w Call Center?
Kiedyś miałem "przyjemność" w wakacje pracować.
Rotacja jest ogromna, i dużo osób ma gdzieś szkolenie itp.
BOK jest ogromnym problemem PLAY, nad którym trzeba popracować.
Da się to zrobić systemem premii, kontroli tylko trzeba chcieć. Inaczej będzie zachowywał się klient, który zostanie profesjonalnie obsłużony jak to mam miejsce w Erze, Orange...
jay pisze:Play4you2 ma za zadanie uciszyc krzykaczy na wszelkich forach ,alby "w internecie" nie bylo zlych opinii o obsludze klienta.
Wiem o tym, osobiście jest mi to na rękę...
Do BOK nie dzwonię bo w większości przypadków mógłbym ich uczyć a nie oni mi pomagać.

 #397500  autor: thonka
 06 kwie 2010, 14:49
ukefake pisze:Abonament bez telefonu:
Plus 40zł -> 120min
Orange 35zł -> 120min
Era 45zł -> 120min
Play 15zł -> 120min
smiesz kpic? orange dostajesz jeszcze dodatkowo 2 prezenty (dla kogos kto ma ludzi w orange oferta niezla), ale najwyrazniej Ci to umknelo, w za te pieniadze w erze masz 120 minut standardowych + 120 minut promocyjnych do ery i na stacjonarne (wymienne na smsy, wykorzystywane po standardowych i nieprzechodzace na nastepny miesiac) co tez Ci umknelo, a w play masz 74 minuty wynikaja z pakietu kwotowego, ktore nie przechodza na nastepny miesiac oraz 46 minut w promocji (niewymienne na nic i nie przechodzace na nastepny okres).

takie suche wyliczanie samych minut i ceny to nie wszystko jak widzisz...

co do tego gdzie jest taki helpdesk?
na forum... gdybys zglosil sprawe do 'prawdziwego' BOKu to pewnie dalej bys sie bujal z problemem i moze po 3-4 reklamacjach ktos by sie temu blizej przyjrzal. to ze ktos tu pomaga ludziom indywidualnie nie jest bezinteresowne. Play bardzo dobrze wie, ze ma problemy z BOKiem, a ze najwyrazniej komus wyzej zle bylo z negatywnymi wpisami na forach internetowych to wymyslono akcje P4Y...
przerabialem wszystkie sieci po za plusem, nigdy nie musialem sie odwolywac od reklamacji, w play za to za kazdym razem i widze nie jestem w tym odosobniony. o czyms to musi swiadczyc, tak samo ilosc zawartych w tym i poprzednim watku postow.

juz pisalem w poprzednim watku - znam jedna osobe ktora pracuje w BOKu play w Szczecinie (outsourcing callcenter poprzez Arvato, gdzie na jednym pietrze pracuja ludzie dla play, microsoftu i jeszcze kilku innych firm, w sumie ponad 200 osob) i generalnie u nich pol godziny przed koncem zmiany zaczyna sie nerwowe patrzenie na zegarki, bo nikt zbytnio nie chce sie angazowac w prace (czyt. gdyby placili nam wiecej to moze byloby lepiej). z takim pojdesciem pracownikow daleko nie zajda...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #397502  autor: ukefake
 06 kwie 2010, 15:00
Marens pisze:Rotacja jest ogromna, i dużo osób ma gdzieś szkolenie itp.
W każdym CC jest rotacja ale jak wyjaśnić fakt że tylko w playu jest tak duży syf?
W3 potrafi to zorganizować, a play, mimo tego że pracują tam ludzie ze stażem w W3, jakoś nie może, nie chce, nie potrafi?
Dobrze to ujął jay - u W3 dobrą obsługę masz w standardzie BEZ wynalazków typu era4you, plus4you i orange4you. Tylko play potrafi "generować" tylu niezadowolonych z dość skąpej ilości swoch klientów.
pawelpp, w jednym z moich postów wrzuciłem linki dotyczące przeterminowanych reklamacji. Trzeba tu rozróżnić roszczenia finansowe (np. naliczenie niesłusznych opłat) oraz roszczenia, nazwijmy je, merytoryczne, tzn takie, w których domagasz się WYJAŚNIEŃ. O ile te pierwsze to sprawa w zasadzie jest prosta, brak rozpatrzenia w ciągu 30 dni oznacza że reklamacja jest uznana (bez względu na to czy jest "zasadna") i pieniądze powinny zostać zwrócone na konto - chyba że klient zażyczy sobie inaczej; to w drugim przypadku jest trudniej bo skoro klient nie poniósł strat w wymiarze finansowym to ... niech szuka prawdy w sądzie.
thonka - porównanie ofert konkurencji to był pomysł innego forumowicza ;)

 #397505  autor: Marens
 06 kwie 2010, 15:06
thonka pisze:120 minut promocyjnych do ery i na stacjonarne (wymienne na smsy, wykorzystywane po standardowych i nieprzechodzace na nastepny miesiac)
Gdyby były wymienne równolegle to oferta byłaby dobra.
Jak minuty są wykorzystywane po standardowych to jest bez sensu.
Tak samo jak numer "-99%" z Ery premii wykorzystywany po minutach z abo.
thonka pisze:akie suche wyliczanie samych minut i ceny to nie wszystko jak widzisz...
Zgadzam się, bo w Orange mamy pakiet kwotowy na roaming, premium itp.
thonka pisze:z takim pojdesciem pracownikow daleko nie zajda...
Pewnie wiesz ile zarabia, a za tą stawkę nie ma co się wysilać.
Średnia w CC jest pewnie podobna wszędzie, bez premii, dodatków.

Dzwonić do BOK jak już pisałem nie ma sensu, lepiej dać na tacę w kościele 1zł.
Mówię to całkowicie poważnie, bo załatwienie czegoś bardziej absorbującego graniczy z cudem.
ukefake pisze:thonka - porównanie ofert konkurencji to był pomysł innego forumowicza ;)
Tak mój :-)
Porównałem suchą ofertę bez dodatków.

Mamy zbieżność zdań.
Uważam, że PLAY nie jest taki tragiczny jak się o nim mówi.
Trzeba mieć tylko świadomość wad i zalet, tego co tu robi P4Y2.

Dodam, że mam jeszcze drugi telefon w Orange.
To tak na wypadek "braku dostępu do sieci" i połączeń "wRodznie" :-D

Dalsza dyskusja nie ma sensu, bo zaraz będę zjechany przez przeciwników.
howgh
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2010, 15:20 przez Marens, łącznie zmieniany 2 razy.

 #397513  autor: ukefake
 06 kwie 2010, 15:20
Marens pisze:Pewnie wiesz ile zarabia, a za tą stawkę nie ma co się wysilać.
Średnia w CC jest pewnie podobna wszędzie, bez premii, dodatków.
Otóż to, skoro wszystkie CC są podobne to co play ma takiego że tylko z nimi jest taki cyrk? czyżby polityka firmy?

ps. proponuję trzymać się głownego tematu i dywagacje nt ofert prowadzić w innym wątku.

edit:
Marens pisze:Uważam, że PLAY nie jest taki tragiczny jak się o nim mówi.
Trzeba mieć tylko świadomość wad i zalet, tego co tu robi P4Y2.
Sam korzystam z playa ze względu na zalety (ceny) ale tylu wad to nie ma całe W3 razem wzięte :( - i to klientom przeszkadza w korzystaniu z usług tego opa. Szkoda, że play zamiast załatwić sprawę systemowo stosuje technikę zmiatania pod dywan (np logowanie do plusa) - bezspornym jest fakt, iż właśnie od tego są tu play4mersi.
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2010, 15:38 przez ukefake, łącznie zmieniany 1 raz.

 #397521  autor: play4you2
 06 kwie 2010, 15:37
keq pisze:Lubiszewo Tczewskie. Miesci sie ono jakies 15km od Tczewa(woj.Pomorskie)
Sprawdzałem nadajniki w okolicy. Najbliższy, do którego Możesz się logować (niestety nie podałeś nr usługi, więc podejrzewam, że tu się logujesz) jest niestety mocno obciążony. Dodatkowo, odległość, którą podałeś wpływa niestety na samą jakość transferu. Owszem, zasięg łapiesz, ale jeżeli jest on słaby lub jeżeli nadajnik jest przeciążony, to niestety nic się za bardzo nie da zrobić. Jedyne, co mogę ci poradzić, to to, abyś może zainwestował w antenę zewnętrzną. Teoretycznie powinno to poprawić jakość zasięgu i tym samym może wpłynąć na jakość samej usługi. Będziesz miał mozliwość logowania się np. do dalszych nadajników, które nie są przeciążone i z nich korzystać. Jednak PODKREŚLAM, że zakup tej anteny nie GWARANTUJE z całą pewnością, że będziesz miał widoczną poprawę. Póki co, w tej miejscowości świadczone są usługi i mimo wszystko, transfer nie powinien schodzić poniżej 32 kB/s. Rozumiem, że może to nie jest szczyt marzeń, co Masz w tej chwili, ale na dzień dzisiejszy tego nie zmienimy. Jestem z Tobą szczery i stąd te informacje.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #397523  autor: fidel29
 06 kwie 2010, 15:43
Niestety mój problem do dnia dzisiejszego nie został rozwiązany a co najlepsze ZNIKNĘŁO MOJE ZGŁOSZENIE!!!Nie widać go na moim koncie po zalogowaniu.Moje pytanko:czy mogę rozwiązać z Play aneks który był podpisany kilka dni temu z winy operatora?Dodam że aneks podpisany był poza siedzibą firmy czyli został dostarczony przez kuriera.Mam już tego naprawdę serdecznie dosyć :(
Nie stosują się do postanowień zawartych w aneksie,znika mi zgłoszenie z mojego konta...
MASAKRA:(Zwrócę im telefon oczywiście w stanie nienaruszonym.Jeśli ktoś wie gdzie należy złożyć skargę na nieuczciwe praktyki(grzecznie to nazwałem) operatora poproszę info na prv.
Pozdrawiam

 #397555  autor: osachorzow
 06 kwie 2010, 17:29
fidel29, jeśli nie minęło 10 dni od podpisania aneksu i umowa jest na osobę prywatną to możesz wycofać się z podpisanego aneksu.

 #397561  autor: fidel29
 06 kwie 2010, 17:52
Dzieki Osachorzów :D
Jak rozumiem najlepiej wysłać polecony?A jeszcze jedno: w piśmie chcę zamieścić informację , że umowę rozwiązuję z winy operatora(jest ewidentna).Jeśli umowę rozwiązuję bez podania przyczyny w terminie 10 dni zobowiązany jestem zwrócić telefon który kupiłem ze zniżką-ok-jasne i logiczne , ale jeśli umowę rozwiązuję z winy operatora który nie stosuje się do postanowień aneksu procedura zwrotu telefonu jest taka sama?Zastanawiam się gdyż chciałem korzystać z usług firmy Play ale Play mi to uniemożliwia czyli jest sama sobie winna.
  • Strona 7 z 33
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 33
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 33