• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 55 z 96
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 96

 #396843  autor: thonka
 02 kwie 2010, 13:44
3m pisze:Obecne 170+120 w ne80 jest tak skonfigurowane, żeby klientowi zaszkodzić, jak tylko się da. Przy odwróceniu kolejności schodzenia tych minut i utrzymianiu przechodzenia niewykorzystanych minut z puli 170 byłoby świetnie, a tak jest lepiej niż gołe 170 minut, ale...
w play przy LP69 tez otrzymujesz 113 minut gratisowych, a 237 minut wynika z wykorzystania calego pakietu kwotowego. niby te gratisowe schodza przed pakietem zlotowek, ale nie wymieniaja sie na nic i jak to jest ogolnie ze wszystkim w play - nie przechodza na nastepny miesiac. trzeba miec na uwadze takie wlasnie male niuanse.

wczoraj znajomy pracujacy w salonie ery opowiadal mi, ze mial goscia z aneksem ktory usilnie chcial wiedziec, czy bedzie mogl zawiesic numer w okolicach wrzesnia, bo wyjezdza na kilka miesiecy.
gdy dowiedzial sie na jakich zasadach dziala to w erze byl ponoc wniebowziety. po krotkiej rozmowie okazalo sie, ze ktos w salonie play powiedzial mu, iz zadna siec z playem wlacznie nie umozliwia zawieszenia numeru :D a tu przychodzi i slyszy, ze moze zawiesic oplaty do nawet pol roku za 2zl.
niby taka na pierwszy rzut oka nic nie znaczaca rzecz, a przyczynila sie do pozostania w erze ;)

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #397005  autor: eraabo
 03 kwie 2010, 00:03
myślicie że jest szansa na obniżenie standardowej opłaty 50zł (paczki 500MB) przy przedłużeniu umowy?

 #397007  autor: Kamel
 03 kwie 2010, 00:20
thonka pisze:
3m pisze:Obecne 170+120 w ne80 jest tak skonfigurowane, żeby klientowi zaszkodzić, jak tylko się da. Przy odwróceniu kolejności schodzenia tych minut i utrzymianiu przechodzenia niewykorzystanych minut z puli 170 byłoby świetnie, a tak jest lepiej niż gołe 170 minut, ale...
w play przy LP69 tez otrzymujesz 113 minut gratisowych, a 237 minut wynika z wykorzystania calego pakietu kwotowego. niby te gratisowe schodza przed pakietem zlotowek, ale nie wymieniaja sie na nic i jak to jest ogolnie ze wszystkim w play - nie przechodza na nastepny miesiac. trzeba miec na uwadze takie wlasnie male niuanse.

wczoraj znajomy pracujacy w salonie ery opowiadal mi, ze mial goscia z aneksem ktory usilnie chcial wiedziec, czy bedzie mogl zawiesic numer w okolicach wrzesnia, bo wyjezdza na kilka miesiecy.
gdy dowiedzial sie na jakich zasadach dziala to w erze byl ponoc wniebowziety. po krotkiej rozmowie okazalo sie, ze ktos w salonie play powiedzial mu, iz zadna siec z playem wlacznie nie umozliwia zawieszenia numeru :D a tu przychodzi i slyszy, ze moze zawiesic oplaty do nawet pol roku za 2zl.
niby taka na pierwszy rzut oka nic nie znaczaca rzecz, a przyczynila sie do pozostania w erze ;)
Uważam, że nie liczy się tylko i wyłącznie fakt najtańszego dzwonienia oraz korzystania z telefonu. Oczywiście warto znać ofertę konkurencji, aby nie płacić kroci za bardzo małą ilość minut. Bardzo ważne też jest jakość obsługi jaką oferuje sieć, zasięg, jakość rozmów, dostęp do wyżej wymienionych usług dodatkowych które w znacznym stopniu w zależności od potrzeb użytkownika są bardzo ważne.

 #397027  autor: anonim69
 03 kwie 2010, 11:49
Przechodzenie minut na następny okres to fajna sprawa, niestety w Erze minuta po wykorzystaniu minut z abonamentu jest już odpowiednio dla niższych abonamentów 0,59zł/min i wyższych 0,49zł/min oprócz Playa , nawet nie chce mi się szukać ile w Play ale coś w granicach 0,79, także rożnie może być z rachunkiem jak się przekroczy min z abo. Coraz więcej jest osób w Playu, coraz więcej osób przenosi swoje numery do Playa i trudno się zastanawiać kto jest w jakiej sieci.

 #397028  autor: MihQl
 03 kwie 2010, 11:51
Oferty sa średnie, telefony strasznie drogie... Umowa kończy mi sie pod koniec maja więc mam nadzieję że wprowadzą do tego czasu jakieś nowsze taryfy... :?

 #397032  autor: thonka
 03 kwie 2010, 12:27
anonim69 pisze:w Erze minuta po wykorzystaniu minut z abonamentu jest już odpowiednio dla niższych abonamentów 0,59zł/min i wyższych 0,49zł/min oprócz Playa
nowej jedynej (70 minut + 110 promocyjnych i dodatkowo 50mb w telefonie) masz cene po abonamencie na poziomie 29gr (po za play) i wybrane telefony troche tansze.
dla przykladu takie gt500 w ne60 (120 + 70 promocyjnych) kosztuje 300zl, w nowej jedynej 150zl. roznica w koszcie abonamentow 5zl (bez negocjacji w ne60, jedna jedyna nie jest negocjowalna, roznica praktycznie taka by pokryc promocyjna cene paczki 50mb).
anonim69 pisze:Coraz więcej jest osób w Playu, coraz więcej osób przenosi swoje numery do Playa i trudno się zastanawiać kto jest w jakiej sieci.
chyba nie rozumiesz sensu przedluzania umowy w danej sieci. ja wole przedluzyc umowe w erze, gdzie mam za 5zl siec rodzinna z dziewczyna i kumplem, anizeli przechodzic do play i placic za 400 minut polaczen do nich, a oni do mnie (siec rodzinna daje kazdemu uczestnikowi 2000 minut do wykorzystania w jej ramach). i wlasnie taki jest sens przedluzania w ramach jednej sieci - tanie polaczenia wewnatrzsieciowe.

ktos kto ich nie potrzebuje, albo potrzebny mu tani telefon moze tak sobie porownywac jak Ty to robisz.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #397050  autor: st.konsultant
 03 kwie 2010, 14:45
eraabo pisze:myślicie że jest szansa na obniżenie standardowej opłaty 50zł (paczki 500MB) przy przedłużeniu umowy?
Nie ma takiej opcji.

 #397061  autor: anonim69
 03 kwie 2010, 16:43
chyba nie rozumiesz sensu przedluzania umowy w danej sieci. ja wole przedluzyc umowe w erze, gdzie mam za 5zl siec rodzinna z dziewczyna i kumplem, anizeli przechodzic do play i placic za 400 minut polaczen do nich, a oni do mnie (siec rodzinna daje kazdemu uczestnikowi 2000 minut do wykorzystania w jej ramach). i wlasnie taki jest sens przedluzania w ramach jednej sieci - tanie polaczenia wewnatrzsieciowe.
Dokładnie rozumiem , jak ktoś m ma telefon aby dzwonić do kilku kumpli i dziewczyny to się z Tobą zgodzę , ja mam inaczej dzwonie do wielu osób i nie wiem gdzie mają swoje numery. Właśnie dlatego z powodu wyższych stawek po wykorzystaniu (akurat ja mam po wykorzystaniu minut z abo.te wyższe) mam drugi nr. na kartę w wiadomej sieci i mam spokój . Wcześniej przekraczałem limit i niestety kasowali mnie jak za zboże .

 #397134  autor: siv85
 04 kwie 2010, 10:55
Witam
Mam z era następujący problem. Rok temu przedłużałem umowę dostałem propozycje nowej ery 60 za 45zl przez 24 miesiące. Nie byłem zadowolony z tej oferty chciałem przejść do play i wtedy pani z biura podtrzymania klienta dała mi następująca ofertę; 12 płacę 30 zl, 12 miesięcy 45. Okres 12 miesięcy minął a teraz okazało się że zamiast 45 zl mam placic 60 zl. We wtorek idę złożyć reklamacje, ale tak na dobra sprawę nie mam żadnych dowodów ze taka oferta zostala mi wysłana. Co zrobić w takiej sytuacji bo pani z biura obsługii klienta na pewno mnie oszukała? Czy ktos z was miał podobną sytuację

 #397138  autor: maniek
 04 kwie 2010, 11:16
siv masz regulamin tej promocji z której skorzystałeś? Dostałeś coś od ery czy była przeprowadzona rozmowa telefoniczna? Jeśli tylko rozmowa to musisz zażądać odsłuchania rozmowy ( są rejestrowane). Z regulaminem wszystko byłoby prostsze ale myślę że sprawa jest do wyjaśnienia.

 #397145  autor: siv85
 04 kwie 2010, 12:01
maniek pisze:siv masz regulamin tej promocji z której skorzystałeś? Dostałeś coś od ery czy była przeprowadzona rozmowa telefoniczna? Jeśli tylko rozmowa to musisz zażądać odsłuchania rozmowy ( są rejestrowane). Z regulaminem wszystko byłoby prostsze ale myślę że sprawa jest do wyjaśnienia.
Regulaminu nie dolatałem. Umowę i telefon dostarczył mi kurier przy rodzaju umowy są tam tylko jakieś symbole, ale jeśli rozmowa z bok jest do odsłuchania to nie powinno być problemu. Nie orientujesz się jak długo mogą archiwizować takie nagrania ?? i Gdzie najlepiej złożyć reklamację bezpośrednio do boa czy w salonie ?

 #397150  autor: maniek
 04 kwie 2010, 12:56
siv85 pisze:Gdzie najlepiej złożyć reklamację bezpośrednio do boa czy w salonie ?
dla pewności wybrałbym salon lub kontakt za pośrednictwem eboa (dostaniesz potwierdzenie na adres email).
siv85 pisze:jak długo mogą archiwizować takie nagrania ??
Z pewnością więcej niż 12 miesięcy więc nie ma się czym martwić.
Warto w reklamacji podać wszystkie szczegóły i symbole umowy którą posiadasz.

 #397171  autor: thonka
 04 kwie 2010, 15:36
siv85 pisze:Regulaminu nie dolatałem.
bo do tych rabatowanych ofert, jak juz zdazylismy tutaj wydedukowac (byc moze w starym watku tego tematu), regulaminow nie dawano.
wszystkie najwazniejsze informacje o ew. rabatach przez pierwszy rok i oplatach przez pozostaly czas powinny byc zawarte w aneksie do umowy.

mam przed soba aneks zawarty w maju zeszlego roku i jest on podzielony na 4 sekcje:
abonent/oferta/telefon/oswiadczenie.

informacje te powinny byc zawarte w sekcji oferta.
jest tam wypisane do kiedy jest umowa, w ramach jakiej promocji i z jaka taryfa zostala ona przedluzona, i co najwazniejsze pod koniec jest napisane jakie sa oplaty. u mnie koniec wyglada tak:
"miesieczny abonament w ramach oferty promocyjnej
cena abonamentu przez pierwsze 12 cykli 60 pln brutto, potem 100 pln brutto"

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #397227  autor: st.konsultant
 04 kwie 2010, 22:40
siv85 pisze:Witam
Mam z era następujący problem. Rok temu przedłużałem umowę dostałem propozycje nowej ery 60 za 45zl przez 24 miesiące. Nie byłem zadowolony z tej oferty chciałem przejść do play i wtedy pani z biura podtrzymania klienta dała mi następująca ofertę; 12 płacę 30 zl, 12 miesięcy 45. Okres 12 miesięcy minął a teraz okazało się że zamiast 45 zl mam placic 60 zl. We wtorek idę złożyć reklamacje, ale tak na dobra sprawę nie mam żadnych dowodów ze taka oferta zostala mi wysłana. Co zrobić w takiej sytuacji bo pani z biura obsługii klienta na pewno mnie oszukała? Czy ktos z was miał podobną sytuację

Dla mnie wygląda to tak, jakby odpowiedni upust się nie naliczył. Wykluczyłbym oszustwo konsultanta, raczej błąd systemu. Sekcja utrzymania Klienta nie daje takich ofert. To byłoby kompletnie bez sensu...12x30 + 12x60=1080 a 24x45=1080.
Dzwoniłeś do BOA? Konsultant ma możliwość sprawdzenia z jakiej oferty skorzystałeś i wprowadzić odpowiednie upusty na konto.

Tak mi się nawet kojarzy, że były jakieś drobne problemy z upustami w ofertach specjalnych, ale automatycznie będą wystawiane korekty do takich kont.
Dzwoń do BOA najpierw, a dopiero później reklamacja.

 #397228  autor: waeren
 04 kwie 2010, 22:44
thonka pisze:wczoraj znajomy pracujacy w salonie ery opowiadal mi, ze mial goscia z aneksem ktory usilnie chcial wiedziec, czy bedzie mogl zawiesic numer w okolicach wrzesnia, bo wyjezdza na kilka miesiecy.
gdy dowiedzial sie na jakich zasadach dziala to w erze byl ponoc wniebowziety. po krotkiej rozmowie okazalo sie, ze ktos w salonie play powiedzial mu, iz zadna siec z playem wlacznie nie umozliwia zawieszenia numeru :D a tu przychodzi i slyszy, ze moze zawiesic oplaty do nawet pol roku za 2zl.
A czy przypadkiem zawieszenie nr jest możliwe tylko w przypadku umowy bezterminowej a w czasie podpisania cyro, na np. 24 m-ce, nie można zawiesić nr....?

szukałem i szukałem i znów wróciłem do abo Play.....nic lepszego dla mnie na razie nie wynaleziono:)

 #397229  autor: st.konsultant
 04 kwie 2010, 22:52
waeren pisze:
thonka pisze:wczoraj znajomy pracujacy w salonie ery opowiadal mi, ze mial goscia z aneksem ktory usilnie chcial wiedziec, czy bedzie mogl zawiesic numer w okolicach wrzesnia, bo wyjezdza na kilka miesiecy.
gdy dowiedzial sie na jakich zasadach dziala to w erze byl ponoc wniebowziety. po krotkiej rozmowie okazalo sie, ze ktos w salonie play powiedzial mu, iz zadna siec z playem wlacznie nie umozliwia zawieszenia numeru :D a tu przychodzi i slyszy, ze moze zawiesic oplaty do nawet pol roku za 2zl.
A czy przypadkiem zawieszenie nr jest możliwe tylko w przypadku umowy bezterminowej a w czasie podpisania cyro, na np. 24 m-ce, nie można zawiesić nr....?


W Nowej Erze można zawiesić również w czasie umowy terminowej. Muszą tylko upłynąć 4 miesiące od podpisania umowy lub aneksu. Trzeba też pamiętać, że o czas zawieszenia umowa ulegnie przedłużeniu.

 #397235  autor: thonka
 05 kwie 2010, 03:57
waeren pisze:A czy przypadkiem zawieszenie nr jest możliwe tylko w przypadku umowy bezterminowej a w czasie podpisania cyro, na np. 24 m-ce, nie można zawiesić nr....?
zawieszenie abonametu (bardziej trafione, bo ponoc w erze odbywa sie to na zasadzie zawieszenia wychodzacych, ale przychodzace dzialaja normalnie). zeby skorzystac z takiego 'zawieszenia' trzeba miec 'odbebnione' 4 miesiace w sieci i nie mozna miec wiececej niz 4 miesieca do konca umowy.
okres zawieszenia oplat abonamentowtch jest oczywiscie przedluzany w umowie/aneksie stosownie do czasu zawieszenia tj. zawieszasz na 4 miesiace to masz 4 miesiace dluzsza umowe.
nie wiem natomiast jak to wyglada z rabatami (tj. masz rabat na 24 cykle, a w miedzyczasie masz zawieszenie na 6 cylki).

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #397236  autor: natalia.natalia
 05 kwie 2010, 07:42
thonka pisze:zawieszenie abonametu (bardziej trafione, bo ponoc w erze odbywa sie to na zasadzie zawieszenia wychodzacych, ale przychodzace dzialaja normalnie)
No tutaj się mylisz. Działają połączenia wychodzące i przychodzące. Naliczana jest tylko opłata za to co wydzwonimy, czyli w przypadku np. Nowa Era 40, gdzie minuta kosztuje 59 gr w danym cyklu rozliczeniowym wydzwoniliśmy 10 minut, tak więc rachunek przyjdzie na kwotę 5,90 zł.

 #397246  autor: waeren
 05 kwie 2010, 09:12
thonka pisze:zeby skorzystac z takiego 'zawieszenia' trzeba miec 'odbebnione' 4 miesiace w sieci i nie mozna miec wiececej niz 4 miesieca do konca umowy.
Widzę, że poruszyłem ciekawy temat, nie rozumiem jednak trochę tego zapisu bo wg mnie trochę się wzajemnie wyklucza, albo 4 miesiące stażu minimum albo 4 miesiące do końca, bo razem te warunki się wykluczają... :?:

szukałem i szukałem i znów wróciłem do abo Play.....nic lepszego dla mnie na razie nie wynaleziono:)

 #397251  autor: natalia.natalia
 05 kwie 2010, 09:34
Zawieszenie Opłaty Abonamentowej za taryfe (Zawieszenie Abonamentu)
Promocyjna usługa Zawieszenie Opłaty Abonamentowej moe byc aktywowana nie wczesniej ni 4 miesiace kalendarzowe od podpisania
Umowy lub aneksu do Umowy. Równoczesnie usługa nie moe byc aktywowana na 4 miesiace kalendarzowe przed koncem Umowy. Po
upływie 6 miesiecy kalendarzowych od aktywacji usługi Zawieszenie Abonamentu nastepuje automatyczne wznowienie naliczania Opłaty
Abonamentowej za taryfe. W przypadku, kiedy w trakcie zawieszenia Abonamentu upłynie termin 4 miesiecy kalendarzowych przed koncem
Umowy usługa Zawieszenie Opłaty Abonamentowej zostanie dezaktywowana.
  • Strona 55 z 96
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 96
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 96