• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 4 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 #392623  autor: thonka
 11 mar 2010, 21:13
FABIANO, 2,44zl za polaczenie i nie przypominam sobie, zeby kiedys bylo drozej, albo bylo naliczane to za minute...

sprawdzilem wlasnie cennik z ich strony jak rowniez te z maja 2004, z maja 2005 roku, sierpnia 2005 i tam byla taka sama oplata. 2,44zl za cale polaczenie...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #392624  autor: st.konsultant
 11 mar 2010, 21:16
FABIANO pisze:oj......no chodzi o to że gdy kiedyś byłem w posiadaniu sieci Era dzwoniąc z pewnym problemem do biura obsługi i zadając im pytanie na które odpowiedzieć mi mogli w czterech słowach-tak rozwinęli temat przytrzymując mnie przy czasie że rozmowę przerwał dopiero.....brak środków na koncie :cry: . Sprawiedliwiej byłoby gdyby ustalili np pewną kwotę za całą rozmowę niż naciągać klienta i właśnie to uważam za negatywną przygodę z tą siecią i krótko po tym zrezygnowałem z tego opa. Nie wiem jaka obecnie jest stawka za połączenie z konsultatem ale pewnie nic się nie zmieniło..POZDRO

Stawki są następujące:

Dzwonisz z abonamentowego do BOA (dla abonamentu) i płacisz 1 zł za całość połączenia (w taryfach firmowych połączenie bezpłatne).
Dzwonisz z Tak Taka do BOU (dla Tak Taków) i płacisz 2,44 zł za całość połączenia.

Jeżeli dzwoniłeś z Tak Taka do BOA albo z abonamentowego do BOU to płacisz jak za połączenie z każdym numerem Ery.


Jeżeli dzwoniłeś z Tak Taka do BOA to po pierwsze, Konsultant nawet nie miał możliwości sprawdzenia ile masz na koncie, więc nie wiem skąd pomysł, że specjalnie była przeciągnięta rozmowa a dwa, że Konsultantom opłaca się prowadzić rozmowy krótkie a nie długie. Z efektywności pracy są później rozliczani.

 #392627  autor: FABIANO
 11 mar 2010, 21:47
thonka pisze:FABIANO, 2,44zl za polaczenie i nie przypominam sobie, zeby kiedys bylo drozej, albo bylo naliczane to za minute...

sprawdzilem wlasnie cennik z ich strony jak rowniez te z maja 2004, z maja 2005 roku, sierpnia 2005 i tam byla taka sama oplata. 2,44zl za cale polaczenie...


[ Dodano: 2010-03-11, 21:49 ]
2,44 to strasznie drogo !...

 #392632  autor: thonka
 11 mar 2010, 21:55
po to jest tak drogo, zeby ludzie nie dzwonili po pierdoly tylko rzeczywiscie jak potrzebuja...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #392633  autor: FABIANO
 11 mar 2010, 21:58
żeby chociaż potrafili pomagać :-D

 #392646  autor: KamaZ
 11 mar 2010, 23:39
FABIANO byłem użytkownikiem Ery przez 4 lata i parę razy miałem potrzebę zadzwonić do BOK. Nigdy nie miałem żadnych zastrzeżeń a to co chciałem załatwić zawsze było załatwione.

 #392651  autor: Orfi
 12 mar 2010, 00:12
@ Fabiano może jednak pomyliłeś Erę z Heyah ( chociaż to jedna firma, ale stawki faktycznie mają inne), gdzie połączenie z BOK to nie lada wydatek 1zł. za 1 minutę połączenia.

Orfi

 #395666  autor: łazęga
 26 mar 2010, 14:23
łazęga pisze:Mam dwa tel. stacjonarne w Erze i przy obu uaktywniałem Super Zestawy z Rabatem 10 zł. Przy obu nie obyło się bez reklamacji. Za każdym razem zapominali o tym rabacie przy fakturze.
Przy pierwszym numerze z reklamacją nie było problemu. Dzisiaj złożyłem reklamację na drugi numer. Zobaczymy jak pójdzie tym razem.
Czas odpowiedzi długi, bo odpowiedź dostałem dopiero dzisiaj, ale wszystko załatwione jak należy a nawet lepiej, gdyż w ramach rekompensaty otrzymałem dodatkowo jednorazową obniżkę na abo 10 zł.

 #395776  autor: 3m
 27 mar 2010, 09:49
Zbliża się mój termin zakończenia umowy z Erą (25.V koniec ostatniego pełnego okresu rozliczeniowego) i jej przedstawiciele usiłują skontaktować się ze mną w sprawie przedstawienia propozycji dla stałych abonentów. Usiłują jest chyba właściwym słowem, gdyż albo telefon dzwoni 5-7 sekund i próba połączenia zostaje przerwana, albo też po odebraniu przeze mnie telefonu rozmowa zostaje przerwana po 1-2 sekundach, tzn. właściwie do żadnej rozmowy nie dochodzi. Dzwoniłem i mailowałem do BOK-u w tej sprawie, oddzwaniali do mnie z innego numeru, twierdząc, że mają jakiś problem w systemie, etc. Po czym cały proceder jest dalej kontynuowany, tzn. 1-2 nieudane próby połączenia z ich strony w każdy dzień roboczy(jak dotąd 15-20 prób połączeń). To jest totalna kpina z klienta i chyba wybrali zły moment na takie cyrki, bo zraziłem się do ich usług na tyle, że raczej zmienię operatora.

 #395802  autor: thonka
 27 mar 2010, 11:53
3m, mialem podobnie w orange. nikt nigdy nie wyjasnil mi dlaczego tak sie dzieje.
po prostu po odebraniu telefonu z ich BOKu rozmowa byla momentalnie przerywana.
nie wiem tylko po co piszesz praktycznie ten sam post w 2 roznych tematach...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #395851  autor: alex1155
 27 mar 2010, 16:35
Mnie tez problemy z dzwoniacym numerem Biura Obslui "przesladuja" . Odbieram,a tu głucho. :-D No ,ale nic przyzwyczaiłem sie

 #397042  autor: Selvanis
 03 kwie 2010, 13:13
Diabli na świat wydali wszystkich operatorów sieci komórkowych.

W Erze jestem od 4 lat, od dwóch lat miałem abonament 80zł (a w tym 160 minut wymienialne na SMSy) pierwszy rok przekraczałem limit, dopłacając nieraz do 130zł, drugi rok uważniej już trzymałem się "pod kreską".

Przyszedł czas przedłużenia umowy.

Poszedłem do serwisu, dzwoniłem do BOA, zapoznawałem się z ofertami i powiem brzydko: Głęboko gdzieś oni mają starego klienta. A wg. zasad ekonomii ponoć zachować starego klienta jest 10x taniej niż pozyskać nowego.

Sedno sprawy jest takie że oferowali mi w zakresie ok. 50 zł oferowano mi gorsze warunki niż dostają nowi użytkownicy w taryfie Nowa Jedyna (prawda, 10 darmowych, niewymienialnych minut więcej, ale za to 59 gr/min. po przekroczeniu limitu, droższy o 100 zł ten sam telefon - LG GT500 i bez 50MB blueconnect). Oferować stałemu, pewnemu klientowi mniej niż oferują nowym - co najmniej dziwne. Albo sobie zasłużyłem ;)

Tak czy owak, czas chyba podziękować szacownej Erze i zagościć w progi Orange/Play (który ma o niebo lepsze oferty i telefony, wymiatałby gdyby nie inne niedogodności, plotki i ogólnie zarysowana niechęć względem nich)

 #397051  autor: thonka
 03 kwie 2010, 14:51
nowa jedyna (70+110 minut) jest z pakietem blueconnect 50mb zawsze i dla nowego i dla przedluzajacego, za te sama cene 55zl, tyle ze nowy placi jeszcze aktywacje 49zl.
gt500 kosztuje na 24 miesiace dla nowego 199zl, staly ma go za 149zl czyli juz 100zl taniej liczac, ze nie placisz aktywacji nie mowiac o ew. znizce na telefon z punktow.

to o czym piszesz to zapewne ne60.
przedluzajacy ma ja za 50zl (40zl po negocjacjach, a te niedostepne sa w salonie, liczba minut 120+70), bez paczki blueconnect (bez problem do dokupenia za 5zl). telefon w tej opcji 299zl.
50zl x 24 miesiace daje 1200zl + 299zl telefon daje 1499zl, po negocjacjach
40zl x 24 miesiace daje 960zl + 299zl daje 1259zl

nowy natomiast zaplaci za ne60 65zl (120+120 minut) i paczke 50mb tez ma dodatkowo platna. gt500 dla nowego to 299zl. oczywiscie do tego dochodzi aktywacja 49zl.
65zl x 24 miesiace daje 1560zl + telefon daje juz 1859zl + aktywacja 49zl to w calosci 1908zl.

w obu przypadkach oszczedzasz czy to z nowa jedyna (raptem 100zl) czy to z ne60 (w najgorszym przypadku 409zl, w najlepszym 649zl).

nie zapominaj tez, ze z pewnoscia tez masz jakies punkty era premia, ktorymi dodatkowo mozesz obnizyc cene telefonu (2000 punktow i obnizka 50zl).

a tak na marginesie to w granicy srednio 55zl (40zl pierwszy rok, 70zl drugi), ew. 60zl na stale przez 24 miesiace, mogles wynegocjowac ne80 z 170+120 minutami, a gt500 za 99zl - ew. obnizka z punktow.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #397425  autor: Selvanis
 06 kwie 2010, 10:41
Negocjować? Hmm... ja muszę być jakiś strasznie niesympatyczny. Bo z BOA miałem okazję porozmawiać jakieś 10 minut, bez efektów.

Wypytałem o oferty, pokręciłem nieco nosem - ale zawczasu rozejrzałem się po ofertach innych operatorów, miałem przygotowane konkretne taryfy wydające się nieco bardziej atrakcyjne w zakresie połączenia telefon+minuty, a na pytanie "Czy jest szansa że era zaoferuje mi po 4ro letniej współpracy coś porównywalnego?" usłyszałem krótkie "Niestety nic innego nie możemy zaoferować, jeżeli jest pan zdecydowany na zmianę operatora kiedy może zadzwonić ktoś w sprawie rozwiązania umowy?".

Zaznaczę że jestem spokojnym, uprzejmym człowiekiem, żadnych krzyków czy werbalnych wyrazów oburzenia nie było ;) Chociaż mawiają że łatwiej spławić uprzejmego niż krzykacza.

 #397596  autor: jeslo70113
 06 kwie 2010, 20:39
a mnie denerwuje iboa w weekendy i swieta, bo praktycznie zawsze trzeba naklikac sie odswiez z dobrych 5 minut, aby sie tam zalogowac. dlaczego ebok w plus i play moga dzialac blyskawicznie 24/7?

 #397600  autor: osachorzow
 06 kwie 2010, 21:16
jeslo70113 pisze:play moga dzialac blyskawicznie 24/7
dawno się tak nie uśmiałem :D wiem wiem... OT... ale na prawdę nie mogłem się powstrzymać i nie podzielić moją radością z Wami :D

 #402403  autor: user_delete10
 03 maja 2010, 18:09
To raczej nie przygoda a codzienność, która mnie w ilu nowych miejscach przebywam to coraz bardziej dołuje - tel. w kieszeni na otwartym powietrzu między budynkami, dalej od okna w niektórych domach - brak usług, tylko alarmowe. Przejdzie się na parapet, wyciągnie aparat z kieszeni spokojnie 3 kreski na 5 jak nie więcej. Zasięg jest z różnych stron, z 3 różnych miejscowości, ale wystarczy być w jakimś "zaklętym" miejscu i jak żadna inna sieć Era od razu cię wyrzuca jakbym był na środku Sahary. Na tym tel. miałem wszystkie sieci i to nie jego wina, tylko Era nie ma zasięgu w opisanych sytuacjach.

 #402479  autor: despera
 03 maja 2010, 22:36
rok tremu umowa dwu letnia - kopnęli się przy rozliczaniu Internetu...
obecna umowa - to samo...

Oczywiście mail z cytowaniem regulaminu aby rozliczyli prawidłowo... upominanie się o swoje.
Uznali moją racje, ale niesmak pozostał.

 #405544  autor: kartusa
 19 maja 2010, 15:19
Moja historia opisana w mailu do BOK Ery:
"Dnia 14 maja 2010 r (w okolicach godzin 15:00 - 16:30) poprzez telefoniczne BOK zgłosiłem wiosek o przedłużenie umowy abonamentowej na taryfę Era G2 85 zł (na 24 miesiące) z wymianą telefonu na SE Xperia X10 za 349 zł (499 zł minus 150 zł za punkty EraPremia). Konsultantka potwierdziła przyjęcie zamówienia. Zgodnie z jej słowami kurier z dokumentami i telefonem miał do mnie dotrzeć w ciągu 3-4 dni. Gdy dziś zadzwoniłem do BOK, okazało się, że moje zgłoszenie nie istnieje ("ktoś zapomniał") a ja nie mogę go ponowić na piątkowych zasadach, ponieważ dziś zmieniły się taryfy i cennik telefonów. Aktualna oferta jest dla mnie niekorzystna. . Bez względu na to, czy zaistniała sytuacja jest wynikiem błędu lub zamierzonego działania z Państwa strony, takie podejście sieci uważam za niepoważne i nieuczciweo oraz czekuję, że zostanie ona naprawiona i będę mógł nadal być klientem Ery (oczywiście na zasadach zgłoszonych w piątkowej rozmowie z BOK. Powołując się na Państwa informację o stosowanym systemie rejestracji rozmów dla potwierdzenia autentyczności mojej reklamacji - proszę o sprawdzenie treści ww. rozmowy. Oczekuję na szybką odpowiedź."
Godzinę po wysłaniu tego maila dostałem sms'a z EraPremia o ścięciu mi 4500 punktów na 150 zł zniżki na telefon. I nikt się nie odzywał. Na koncie w iBOA też bez zmian (chociaż znikła tabelka z ofertą na przedłużenie abonamentu).
Ciąg dalszy wkrótce...

 #405622  autor: AlGanonim
 19 maja 2010, 20:35
ewidentne zaniedbanie po stronie konsultanta, natomiast moim zdaniem Twoja reklamacja powinna zostać rozpatrzona pozytywnie, no bo punkty dziś ściągnięte ;)
  • Strona 4 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7