Przepraszam jeżeli zły dział, ale zasadniczo nie wiem gdzie szukać porady. Netia, jak większość firm telekomunikacyjnych, przerzuciła się na InPost jako dostarczyciela faktur. Niestety firma ta działa tragicznie w mojej miejscowości i opóźnienia są gigantyczne, rachunki regularnie przychodzą po terminie zapłaty. Takie problemy miałem z Netią, TP i Erą, wszyscy korzystają z InPostu. W TP i Erze sprawę rozwiązałem bardzo prosto, po rozmowie z ich bokami przerzucili mnie na Pocztę Polską i problem zniknął. Niestety konsultant Netii mówi, że nie ma takiej możliwości i rozkłada ręce, mówiąc że to nie ich wina, bo wysyłają terminowo. Rachunki płacą starsi rodzice, którzy nie są biegli w internecie i tych sprawach, więc wszelkie elektroniczne faktury czy inne opłaty zdalne nie wchodzą w grę. Ja z reguły jestem na studiach i też nie mogę im pomóc. Czy jest jakiś sposób wymusić na Netii zmianę dostawcy faktur?
- Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
obecnie operator ma wysłać fakturę, a nie dostarczyć, nie wiem czy netia ma możliwość zmiany operatora pocztowego, podejrzewam, że to kwestia masowa, proponuję ewentualnie złożenie reklamacji pisemnej, ponadto z regulaminem netii jak i większości operatorów, to abonent ma zgłaszać brak faktury, więc na nim spoczywa obowiązek by poinformować o każdym braku faktury, nie mam jakiegoś rozwiązania, może proponowałbym sprawdzić czy adres jest poprawny i zgadza się kod pocztowy z bazą danej poczty, zwykle korzysta z baz poczty polskiej http://poczta-polska.pl/kody/ ,może ewentualnie wysyłka faktur na inny adres, elektroniczny obraz nie wchodzi w grę, proponuję również kontakt z lokalnym biurem inpostu i sprawdzenie czy na pewno inpost dostarcza listy (netia w zależności od regionu współpracuje z różnymi firmami)
Ja mam podobny problem z multimediom. Ciągle rachunki przychodzą za późno, ale problemów z tego tytuły nigdy nie miałem.
Polecenie zapłaty jest dobrym rozwiązaniem, ale jeśli np. w danym miesiąc rachunek będzie większy to będzie niedopłata etc. i chcąc czy nie chcąc robi się bałagan.
Twoi rodzice mają dostęp do konta internetowego? Jeśli tak to zamów elektroniczny obraz faktury i za pośrednictwem ich konta płać za fakturę poprzez internet.
Polecenie zapłaty jest dobrym rozwiązaniem, ale jeśli np. w danym miesiąc rachunek będzie większy to będzie niedopłata etc. i chcąc czy nie chcąc robi się bałagan.
Twoi rodzice mają dostęp do konta internetowego? Jeśli tak to zamów elektroniczny obraz faktury i za pośrednictwem ich konta płać za fakturę poprzez internet.

Siemens C30 > N2600> N5300 > N7310 Supernova> E71>Samsung i9000 Galaxy S
Witamy Serdecznie,Morthal pisze:Przepraszam jeżeli zły dział, ale zasadniczo nie wiem gdzie szukać porady. Netia, jak większość firm telekomunikacyjnych, przerzuciła się na InPost jako dostarczyciela faktur. Niestety firma ta działa tragicznie w mojej miejscowości i opóźnienia są gigantyczne, rachunki regularnie przychodzą po terminie zapłaty. Takie problemy miałem z Netią, TP i Erą, wszyscy korzystają z InPostu. W TP i Erze sprawę rozwiązałem bardzo prosto, po rozmowie z ich bokami przerzucili mnie na Pocztę Polską i problem zniknął. Niestety konsultant Netii mówi, że nie ma takiej możliwości i rozkłada ręce, mówiąc że to nie ich wina, bo wysyłają terminowo. Rachunki płacą starsi rodzice, którzy nie są biegli w internecie i tych sprawach, więc wszelkie elektroniczne faktury czy inne opłaty zdalne nie wchodzą w grę. Ja z reguły jestem na studiach i też nie mogę im pomóc. Czy jest jakiś sposób wymusić na Netii zmianę dostawcy faktur?
Bardzo dziękujemy za uwagi. Chcielibyśmy jak najszybciej wyjaśnić sytuację opisaną przez Pana. W tym celu prosimy dokładnie opisać całe zdarzenie i taką informację podesłać do nas emailem na adres [email protected]. Tylko wówczas będziemy mogli podjąć interwencję.
Proszę również wskazać czas, miejsca i adresy, w których otrzymuje Pan przesyłki. W ten sposób będziemy mogli sprawdzić dokładnie cały proces.
Podane przez Pana adresy będą tylko do naszej wiadomości i nie będą nikomu udostępniane. Prosimy o nie, celem wyjaśnienia całej sprawy.
Zależy nam na każdej opinii, dlatego dołożymy wszelkich starań, aby możliwie jak najszybciej wyjaśnić przedstawioną przez Pana kwestię.
Jeśli prześle nam Pan emaila z opisem sytuacji zajmiemy się zgłoszoną przez Pana sprawą tak szybko, jak to możliwe.
Mamy nadzieję, że uda nam się Pana przekonać do ponownego skorzystania z usług InPost.
Czekamy na dalsze informacje.
Z poważaniem
Zespół InPost
Dlaczego będzie niedopłata? Przecież polecenie zapłaty to nie zlecenie stałe więc kwota pobrana w ramach polecenia zapłaty będzie taka sama jak na fakturze od operatora.Fafral pisze:Polecenie zapłaty jest dobrym rozwiązaniem, ale jeśli np. w danym miesiąc rachunek będzie większy to będzie niedopłata etc. i chcąc czy nie chcąc robi się bałagan.
nie rozumiem co napisałeś.maniek pisze:Dlaczego będzie niedopłata? Przecież polecenie zapłaty to nie zlecenie stałe więc kwota pobrana w ramach polecenia zapłaty będzie taka sama jak na fakturze od operatora.

Siemens C30 > N2600> N5300 > N7310 Supernova> E71>Samsung i9000 Galaxy S
Polecenie zapłaty działa w ten sposób,że faktura od operatora jest przesyłana do twojego banku.Bank na podstawie tej faktury obciąża twoje konto.Fafral pisze:Dlaczego będzie niedopłata? Przecież polecenie zapłaty to nie zlecenie stałe więc kwota pobrana w ramach polecenia zapłaty będzie taka sama jak na fakturze od operatora.
nie rozumiem co napisałeś.
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"
Obawiam się, że nie ma czegoś takiego.maniek pisze:Polecenie zapłaty działa w ten sposób,że faktura od operatora jest przesyłana do twojego banku.Bank na podstawie tej faktury obciąża twoje konto.

Siemens C30 > N2600> N5300 > N7310 Supernova> E71>Samsung i9000 Galaxy S
Ależ oczywiście, że jest. W niektórych bankach jest nawet taka archaiczna usługa o nazwie zlecenie stałe o zmiennej kwocie (gdzie faktura faktycznie fizycznie dociera do banku dłużnika). Przy poleceniu zapłaty bank nie ma dostępu do faktury, operator inicjuje tylko przelew z twojego konta do siebie.Fafral pisze:Obawiam się, że nie ma czegoś takiego.
W przelewie są wszystkie dane potrzebne mojemu bankowi,w tym numer faktury.corner pisze:Przy poleceniu zapłaty bank nie ma dostępu do faktury, operator inicjuje tylko przelew z twojego konta do siebie.
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"
Tak o ile firma ma podpisana umowe z bankiem na oferowanie tego typu usługi. Te które wymieniłeś mają. W tej chwili wprowadzane są również tzw. faktury elektroniczne przez banki co znacznie ułatwia dokonywanie wpłat. Przelew jest wypełniony automatycznie, wystarczy zatwierdzić i już. Tutaj możesz poczytać o tzw. bilixie http://www.ingbank.pl/u235/navi/62708Fafral pisze:A to zwracam honor, Panowie.
Każdy operator taką usługę ma? Netia, Era, Tp ?
http://bankmillenium.pl/pl/bankowosc-in ... troniczne/