Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
845
Rejestracja
02 lut 2010, 09:08
Sieć
NB
Lokalizacja
mazowsze
KLIK, czyli dla playa sprawa jest zapewne wyjaśniona i zamknięta. Z tego miejsca można tylko poprosić playowych "ekspertów" od pisania regulaminów żeby je później przeczytali - wszyscy na tym skorzystają.w regulaminie był błąd
rzecznik jedno, regulamin i play24 drugie - ciekawe jak to wygląda w rzeczywistości?www.fazafm.com pisze:W play 24 pojawily sie opcje pozwalajace uruchomic wszystkie nowe pakiety dla taryf one play i longplay .
Witamy, informujemy, że zostanie wysłane następujące pismo: Warszawa, 1 kwietnia 2010 roku Pani M K. ul. K B Tychy Nr zgłoszenia: 16159664 Nr telefonu: xxxxxxx Szanowna Pani M, dziękujemy za odwołanie od rozpatrzenia reklamacji numer 15848510, przesłane 18 marca 2010 roku, za pośrednictwem naszej strony internetowej. W zgłoszeniu porusza Pani kwestię: niedogodności w wykonywaniu połączeń oraz odpowiedzi na sprawę kierowaną do właściciela telefonu, zamiast do użytkownika. Dodatkowe informacje, które przekazała nam Pani w treści tej sprawy, pozwoliły nam lepiej zrozumieć opisany problem. Pani odwołanie uznaliśmy za zasadne. Przepraszamy za niekompletne informacje udzielone w rozpatrzeniu reklamacji numer 15848510. Nie było to spowodowane celowym działaniem. W nadesłanej do nas korespondencji zawarła Pani następujący cytat „gdy telefon gubi zasięg pomaga wyłączenie go, wyjęcie i włożenie karty SIM oraz ponowne włączenie aparatu”. Wyjaśniamy, że tego typu czynność skuteczna jest w niektórych przypadkach utraty zasięgu. Jest nam niezmiernie przykro, że w podanej przez Panią lokalizacji, korzystanie z naszych usług jest częściowo utrudnione. Informujemy, że zmieniliśmy ustawienia sieci. W związku z tym zaobserwowaliśmy poprawę jakości zasięgu. W najbliższym czasie w Pani okolicy planowana jest budowa stacji. Niestety na ten moment nie jesteśmy w stanie podać konkretnej daty rozszerzenia zasięgu. Zapraszamy Panią do odwiedzania naszej strony internetowej, gdzie na bieżąco umieszczana jest informacja dotycząca zakresu dostępności naszych usług. W zgłoszeniu numer 15848510 powiadomiła nas Pani o niedogodnościach występujących podczas przelogowania telefonu do sieci Plus. Mamy nadzieję, że wprowadzone przez nas ustawienia sieci, zniwelują powstałe utrudnienia. W kwestii udzielania odpowiedzi na zgłoszone sprawy, nadmieniamy, że pismo kierowane jest do właściciela telefonu. Jest to zgodne z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla Abonentów § 14 ust. 5, który określa szczegółowe elementy potrzebne do rozpatrzenia reklamacji. W powyższym regulaminie jest również wyjaśnione pojęcie Abonenta, do którego kierowana jest wszelka korespondencja. W ramach rekompensaty, proponujemy dla numeru xxxxxx pakiet 40 minut na krajowe połączenia głosowe, do wykorzystania przez dwa Okresy Rozliczeniowe (łącznie 80 minut). Jeżeli wyraża Pani zgodę na powyższe, prosimy o kontakt z Obsługą Klienta Play i powołanie się na niniejszy numer zgłoszenia. W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta Play dowolnie wybraną drogą: za pośrednictwem zakładki Play 24 na stronie www.playmobile.pl, telefonicznie pod numerem *500 lub 790500500, pocztą elektroniczną, listem lub faksem. Z poważaniem, K G. Lider zespołu ds. obsługi klienta
Kolego -kiedy masz okres rozliczeniowy???dostałeś informację o zmianie taryfy?masz już aktywną nową taryfe?od kiedy ona jest?W jaki sposób podpisałeś aneks(gdzie)fidel29 pisze:Witam ponownie:(
Też swego czasu opisywałem na tym forum swoje negatywne przygody z firmą Play.Po długiej analizie,rozmowach na forum,pw z play2you:) zdecydowałem się przedłużyć umowę na dwa telefony.Jeden z telefonem na 24miesiące,drugi na 12 miesięcy.
Wiecie ile czasu minęło zanim napisałem pierwsze zgłoszenie????Nawet nie 42h!!!:(((
I to jest chore!!!Przedłużam umowę i od początku problemy.A teraz na rozpatrzenie poczekam pewnie z 30 dni a środki z konta będą uciekać:( Napisz play2you czy to jest normalne?Czy tam naprawdę nie ma kto opier....lić takich pracowników.W poprzednich umowach spraw zgłaszałem z 5.Wszystkie wygrałem po długich bojach(z pomoca play2you również).Czy tam ktoś na górze nie widzi że BOK Play jest na dramatycznie niskim poziomie????
Poniżej treść zgłoszenia:
W dniu 30.03.2010 podpisałem aneks o świadczenie usług telekomunikacyjnych zgodnie z regulaminem " RePlay Ekstra LongPlay " w abonamencie LongPlay29.Zgodnie z pkt.3 ww.regulaminu powinienem otrzymać dodatkowy pakiet minut do wszystkich sieci pierwszego dnia okresu rozliczeniowego.Do dnia dzisiejszego pakiet ten nie został aktywowany na moim koncie---tym samym firma Play nie wywiązuje się z ww.regulaminu.Proszę zatem a aktywowanie pakietu oraz ZWROT NIESŁUSZNIE POBRANYCH PIENIĘDZY z kwoty 29zł za wszystkie połączania od dnia 01.03.2010 do dnia aktywacji pakietu---zgodnie z aneksem podpisanym przez obie strony.
O odpowiedzi ze strony Play poinformuję na forum.Znając życie odpowiedz otrzymam za 25-30 dni średnio logiczną---zresztą jak zawsze....
Takiego w Play nigdy nie było...okresy rozliczeniowe 1-9-19fidel29 pisze:Proszę bardzo:
Okres rozliczeniowy od 30.03.Na drugim telefonie abonament LongPlay69 z bezpłatnymi połączeniami wewnątrz sieci a mimo to pieniądze schodzą z konta mimo połączeń z Play.W regulaminie jest jasno napisane kiedy dodatkowe minuty zostaną przyznane dla repley bez telefonu(pierwszego dnia okresu rozliczeniowego między godziną 00.00 a 01.00) i w przypadku LongPlay69 rozmowy wewnątrz sieci są bezpłatne od początku okresu rozliczeniowego.Przypominam mój okres rozliczeniowy zaczynał się 30.03.
Wszedł w życie tylko profity które zawarte były w aneksie nie weszły.Jeśli aneks nie wszedł by w życie oba numery powinny być obecnie we Freshu zgodnie z moim pismem zanim podpisałem aneks.Pakiety złotówkowe pozmieniane na prawidłowe(z aneksu) tylko komuś nie chciało się włączyć bezpłatnych połączeń w Play i dodać pakietu minut.Zresztą Pawelf wczoraj sprawdził i widział błąd w systemie.Marens pisze:Wydaje mi się, że aneks nie wszedł jeszcze w życie.
Zacząłbym się martwić, gdyby nie wszedł od Maja.
Daj mi na pw info na temat tych numerów telefonów. Zobaczę, co da sie zrobić. Swoją drogą, czy pamiętasz może nazwisko tej konsultantki?? Albo chociaż godzinę połączenia i dzień, kiedy to było?? Jeżeli taka sytuacja była, jak mówisz, jest ona niedopuszczalna. Daj mi w takim razie na pw również te informacje. poszukam tej rozmowy i sprawdzę. Napisz jeszcze tylko, czy dzwoniono do Ciebie, czy Ty dzwoniłeś i na jaki numer tel.Locco pisze:Reasumując przy pierwszym numerze nie chciałem się dać zrobić w balona i dzięki temu nie mam telefonu od 2 tyg użeram się z Bok a umowa pomimo braku mojego podpisu obowiązuje.Przy drugim numerze miałem dość i dałem się zrobić w balona po całości ale przynajmniej mam słuchawkę.
DS, wiele razy prosiłem Cię o przesłanie PW. Te, które mi przesłałeś udzieliłem Ci na nie pełnych informacji. Od tamtej pory ani razu nie dostałem od Ciebie nic, mimo moich wielokrotnych próśb. W takim razie sytuacja chyba mówi sama za siebie... Jeżeli jest jeszcze coś, co możemy dla Ciebie zrobić, czekam na informacje. Od razu mówię, Umowy nie rozwiążemy, ponieważ nie ma ku temu przesłanek. Pozdrawiam.DS pisze:proponowałbym trochę dystansu do tego co pisze P4Y, ktoś musi pisać o tej firmie w superlatywach, więc kto ma to robić jak nie on