• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 2 z 33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 33

 #395295  autor: thonka
 24 mar 2010, 12:29
pawelpp pisze:Według mnie 100 MB - około 18 MB > 55 MB
bo pewnie zliczane sa rzeczywiscie przetransferowane dane, a pozostale dane to juz paczka po uwzglednieniu taktowania...
przy takcie 100kB pobranie nawet 1kB skutkuje pobraniem 100kB z pakietu, wiec wystarczy, ze polaczysz sie nawet po 4 razy dziennie z mailem w celu pobrania naglowkow przez telefon i pobierze Ci codziennie ok. 400kB z paczki, ale Ty przetransferujesz nie wiecej 1/4 z tego. przetransferujesz w miesiacu moze 1MB sprawdzajac naglowki, a pobierze Tobie z paczki 12MB.
tak to juz jest z tym taktowaniem.
pawelpp pisze:Łączny koszt w wybranym okresie:
to pewnie zlicza koszt danych wykorzystanych po za pakietami np. w sieci plusa, albo po przekroczeniu paczki.
Ostatnio zmieniony 24 mar 2010, 12:49 przez thonka, łącznie zmieniany 1 raz.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #395297  autor: pawelpp
 24 mar 2010, 12:43
thonka, dane które przedstawiłem pochodzą z billingu. Połączenia są taryfikowane co 10 kb (a nie co 100 kb, co nie jest zgodne z ciennikiem). Sądzę, że w billingu znajdują się właśnie dane po uwzględnieniu sytuacji, która opisałeś.

 #395302  autor: thonka
 24 mar 2010, 12:52
pawelpp, nie wiem jaki masz takt w play (fresh i mix maja co 100kB, abonamenty prywatne rowniez, tylko play firmowy ma co 10kB) , 100kB przyjalem tylko po to, by uwidocznic gdzie jest problem.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #395333  autor: rastamann
 24 mar 2010, 16:07
jak dla mnie play najgorsza siec komorkowa jaka kiedykolwiek powstala. bylem szczesliwym posiadaczem abonamentu wysokosci 100zl jakies 1,5 roku temu. Siedzac za granica przez pol roku nie moglem korzystac z darmowych minut ponadto koszt minuty rozmowy byl okropnie wysoki bo siegal prawie 2zl (oczywiscie mozna bylo wykupic specjalny pakiet za 10 zl 20 minut po 49gr do play) i tak rachunki miesieczne byly dosc wysokie. Kolejna sprawa to przedluzenie umowy. Nic szczegolnego. Ogolnie syf chociaz teraz i tak play ma swoich zwolennikow. Ja jestem stanowczo na NIE yo :twisted:

 #395349  autor: Marens
 24 mar 2010, 17:15
rastamann pisze:iedzac za granica przez pol roku nie moglem korzystac z darmowych minut ponadto koszt minuty rozmowy byl okropnie wysoki bo siegal prawie 2zl
Kolega o roamingu nie słyszał pewnie.
Tylko Orange w taryfach prywatnych ma pełny pakiet kwotowy.
rastamann pisze:oczywiscie mozna bylo wykupic specjalny pakiet za 10 zl 20 minut po 49gr do play)
To była bardzo dobra oferta jak roamingu.
rastamann pisze:Kolejna sprawa to przedluzenie umowy. Nic szczegolnego.
Nie można powiedzieć nic dobrego w tej sprawie.
Jednakowa oferta przedłużenia dla wszystkich. Nie taka jest tego idea.
rastamann pisze:tak play ma swoich zwolennikow
Nawet nie wiem, czy nie ma coraz więcej przeciwników :wink:

 #395357  autor: diggah
 24 mar 2010, 17:46
u mnie nie działa *111# mam tylko "0 - wyjscie" zadnych innych opcji. 4 numery na kazdym to samo (abo).

 #395379  autor: play4you2
 24 mar 2010, 19:14
rastamann pisze:jak dla mnie play najgorsza siec komorkowa jaka kiedykolwiek powstala. bylem szczesliwym posiadaczem abonamentu wysokosci 100zl jakies 1,5 roku temu. Siedzac za granica przez pol roku nie moglem korzystac z darmowych minut ponadto koszt minuty rozmowy byl okropnie wysoki bo siegal prawie 2zl (oczywiscie mozna bylo wykupic specjalny pakiet za 10 zl 20 minut po 49gr do play) i tak rachunki miesieczne byly dosc wysokie. Kolejna sprawa to przedluzenie umowy. Nic szczegolnego. Ogolnie syf chociaz teraz i tak play ma swoich zwolennikow. Ja jestem stanowczo na NIE yo
Rozumiem Twoje zdenerowanie, ale napisz proszę konkretnie, co jest tego powodem. Uogulniłeś sytuację, ale przedstaw może szczegóły? Co do roamingu, już kolega Marens Ci odpowiedział. Niemniej jednak, z miłą checią udzielę Ci odpowiedzi na jakieś konkretne Twoje wątpliwości.
pawelpp pisze:Myśle,że gdyby Play zalezało na dobry kontaktach z klientem, eksperci mogliby dzwonić - tak jak jest to winnych sieciach.
Powiem szczerze, że nie wiem, jak jest w innych sieciach, ale z punktu widzenia obsługi (w której przecież jestem) moim zdaniem to bardzo dobre (mimo wszystko) rozwiązanie. Nie chodzi o to, aby komuś utrudniać komunikację. Tu chodzi głównie o obowiązujące prawo i wewnętrzne procedury. Mimo wszystko, przyznasz chyba, że byłby kłopot z odsłuchaniem rozmowy, która nagrana by nie była prawda?? Wówczas byłyby (jak najbardziej słuszne) pretensje, że nie możemy odsłuchać rozmowy i Klient mógłby powiedzieć dowolną rzecz, jaką rzekomo usłyszał od eksperta. Sposób, w jaki jest to aktualnie robione jest jak najbardziej sprawiedliwym zarówno dla samego Klienta jak i dla sieci. Wszystko jest nagrywane i w każdej chwili można dokonać niezbędnej analizy. Niemniej jednak, sZanuję Twoje zdanie w tym temacie.

diggah pisze:u mnie nie działa *111# mam tylko "0 - wyjscie" zadnych innych opcji. 4 numery na kazdym to samo (abo).
Daj mi na pw info z Twoim numerem tel. Może uda mi się to w miarę szybko sprawdzić.

Jeszcze taka mała rzecz dla wszystkich. Moi drodzy, bardzo dziękuję za wszystkie PW od Was, jednak mam małą prośbę, nie jestem w stanie czasami odpowiedzieć na wszystkie PW tego samego dnia. Wykażcie się odrobiną cierpliwości. Obiecuję, że na wszystkie pw odpowiem, ale czasami może mi to zająć kilka dni, ze względu na ich ilość i (co nie ukrywam) moje inne obowiązki zawodowe. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie ;-).

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #395384  autor: pawelf
 24 mar 2010, 19:30
rastamann pisze:jak dla mnie play najgorsza siec komorkowa jaka kiedykolwiek powstala. bylem szczesliwym posiadaczem abonamentu wysokosci 100zl jakies 1,5 roku temu. Siedzac za granica przez pol roku nie moglem korzystac z darmowych minut ponadto koszt minuty rozmowy byl okropnie wysoki bo siegal prawie 2zl (oczywiscie mozna bylo wykupic specjalny pakiet za 10 zl 20 minut po 49gr do play) i tak rachunki miesieczne byly dosc wysokie. Kolejna sprawa to przedluzenie umowy. Nic szczegolnego. Ogolnie syf chociaz teraz i tak play ma swoich zwolennikow. Ja jestem stanowczo na NIE yo :twisted:

Najważniejsza sprawa to jest taka, by być świadomym klientem.W większości przypadków instrukcje obsługi i regulaminy czyta się w momentach awaryjnych lub sytuacji bez wyjścia.
W twoim przypadku ta teoria zgadza się w 100%.Od początku Play korzystanie z roamingu do dnia dzisiejszego skutkuje dodatkowo naliczanymi kosztami,a Ty kolego jak widzę dopiero po 18 miesiącach o tym się dowiedziałeś.Na dodatek porównujesz oferty i ceny które obowiązywały 2 lata temu.
Więc gdybyś tak poczytał o tym wcześniej to takiego problemu by nie było.
Jedyna rada-umowy się czyta a telefon jest tylko dodatkiem z tym tylko iż 70%klientów wybiera telefon jako główny wskaźnik i impuls do podpisania umowy , a później są problemy .

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #395398  autor: chauwa
 24 mar 2010, 20:05
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Prosze w takim razie o racjonalne wyjasnienie mi dlaczego zgłoszenia trafiające do tych działów nie są widoczne w portalu i dlaczego osoba je rozpatrująca nie mogże wykonać połączenia/napisać smsa lub maila do mnie? Jeżeli nie ma do tego uprawnień to dlaczego? Czy za takie postępowanie odpowiada bezpośrednio Play, czy są to wewnętrzne procedury firmy realizującej obsługę klienta?
Osoby (eksperci) pracujący w danych działach mają za zadanie rozwiązać dany problem. Nie kontaktują się z Klientami, gdyż nie na tym ich zadanie polega. [...]
Uff, chyba udało mi się dość precyzyjnie to wyjaśnić :-).

Pozdrawiam.
Jak przeczytałam ta wypowiedz to aż mną skręciło i się zarejestrowałam na forum.

Dwa pytania...
- Gdzie mam złożyć skargę na EKSPERTA? bo wysłali mi stek bzdur a jak sam stwierdziłeś maja odpisywać a nie przeklejac bełkot Wasze biuro internetowe to kpina (lepiej jest z telefonicznym)
- Dzisiaj dzwoniłam dwa razy do play aby zmienić taryfę i niestety ple ple ple podałam dane,haslo minęło 6 minut i konsultant stwierdził ,ze mnie przełączy uslyszalam halo tit tit tit drugi raz tez przerwało i nie z winy zasięgu tudzież mojej winy,mam skladac reklamacje? eee 30minut mojej pracy drogo sobie cenie a dwa połączenia,wybieranie numeru,oczekiwania mnie tyle kosztowały >bardzo proszę mogę podać numer... mogą śmiało oddzwonić tak jak to robią w era/orange/plus gdy zerwie połączenie zwłaszcza nie z winy abonenta.

Ps. W warszawie(a nawet w calym kraju) przydało by się również doszkolenie w punktach pracują bez podstawowej wiedzy ,baa w miescinie niedaleko bylam zdjac sim-locka z noki wystarczylo wklepac kod wyslano mnie do glownego salonu w warszawie... Ale co tam ja mogę jechać prawie 80km z miejsca zamieszkania a miedzy salonami to tylko 50km .Dobre bo POLSKIE

-----------
nastepnym razem skracaj cytaty do niezbednego minimum
thonka
Ostatnio zmieniony 24 mar 2010, 22:26 przez chauwa, łącznie zmieniany 1 raz.

 #395407  autor: pawelf
 24 mar 2010, 20:50
Ps. W warszawie(a nawet w calym kraju) przydało by się również doszkolenie w punktach pracują bez podstawowej wiedzy ,baa w miescinie niedaleko bylam zdjac sim-locka z noki wystarczylo wklepac kod wyslano mnie do glownego salonu w warszawie... Ale co tam ja mogę jechać prawie 80km z miejsca zamieszkania a miedzy salonami to tylko 50km .Dobre bo POLSKIE
a byłaś w całym kraju?
Ostatnio zmieniony 24 mar 2010, 22:25 przez pawelf, łącznie zmieniany 2 razy.

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #395409  autor: Rezo
 24 mar 2010, 21:05
play4you2 pisze:
Jeszcze taka mała rzecz dla wszystkich. Moi drodzy, bardzo dziękuję za wszystkie PW od Was, jednak mam małą prośbę, nie jestem w stanie czasami odpowiedzieć na wszystkie PW tego samego dnia. Wykażcie się odrobiną cierpliwości. Obiecuję, że na wszystkie pw odpowiem, ale czasami może mi to zająć kilka dni, ze względu na ich ilość i (co nie ukrywam) moje inne obowiązki zawodowe. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie ;-).

Pozdrawiam.
a co porabia play4you1? :wink:

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #395410  autor: chauwa
 24 mar 2010, 21:15
Wystarczy,ze byłam w czterech .

 #395426  autor: thonka
 24 mar 2010, 22:29
chauwa pisze:Wystarczy,ze byłam w czterech .
no i? nie chce mi sie wierzyc, ze w zadnym nie potrafili Ci sciagnac simlocka... musialas miec w takim razie nieprawdopodobnego pecha.
nie wiem tylko czy przypadkiem nie trafilas na jakis salon partnerski (o ile w play sa takowe), bo w wiekszosci sieci takich rzeczy nie zalatwisz w zadnym salonie partnerskim tylko w salonie wlasnym play i wtedy pracownicy nie maja tu nic do gadania.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #395457  autor: pawelf
 25 mar 2010, 06:55
thonka pisze:
chauwa pisze:Wystarczy,ze byłam w czterech .
no i? nie chce mi sie wierzyc, ze w zadnym nie potrafili Ci sciagnac simlocka... musialas miec w takim razie nieprawdopodobnego pecha.
nie wiem tylko czy przypadkiem nie trafilas na jakis salon partnerski (o ile w play sa takowe), bo w wiekszosci sieci takich rzeczy nie zalatwisz w zadnym salonie partnerskim tylko w salonie wlasnym play i wtedy pracownicy nie maja tu nic do gadania.

Ciężko w takie cuda koleżance uwierzyć.Nie ma znaczenia w jakim salonie.To nie jest sprawa sprzed dwóch dni tylko od roku simlocki ściągają.Dla mnie historyjka wyssana z palca.Rozumiem w jednym ktoś się tam doucza lub są jego początki,ale nie w kolejnych i nastepnych.No chyba że przychodzi pani do salonu z telefonem bez dokumentów i chce ściągnąć simlocka.
Zapraszam do mnie -tyle że na podkarpacie.A jak tak się chcesz pozbyć simlocka i wszystkie salony są złe napisz na pw.

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #395466  autor: chauwa
 25 mar 2010, 08:44
Z czterema salonami nie oznacza od razu ze był problem z tym samym,w dwóch nie doinformowanie w sprawie PLAYONLINE w jednym brak telefonów i w tym nieszczęsnym był problem z blokada - Bankowa 22, Wyszków
telefon: 0-29 742 75 30 Prosze bardzo Numer masz zadzwon a pozniej zasponsoruj szkolenie tej placówce :) przez połtorej miesiaca raczej się nic nie zmieniło Myslisz ze specjalnie pojechalam zdjac simlocka do warszawy...? http://kili.wen.ru/play.jpg
nie mieszkam niestety w warszawie bywam tylko czasami,potrzebowałam zdjąć blokadę bo nie używam tego telefonu .Zdjęcie marne ale widać gdzie zdjęte .Co może zdjęcie dowodu osobistego z miejscem zamieszkania?

Z dwoma salonami mam mile wspomnienia wlasnie z tym na targowej w warszawie i z salonem na zlotej"saturn" Szybko sprawnie i na temat 5 minut i miałam karte sim,podpisaną umowę na internet oraz informacje tak samo z blokada zdjęli w mgnieniu :)


I nie mam o to pretensji .Poniosło mnie gdy przypadkiem przeczytałam wypowiedz play w sprawie działania BOK-u i są tam sami tam eksperci i konsultanci a nie dawno dalam zgłoszenie a odpowiedz była znakomita i w pełni profesjonalna ...bo ekspert widać kazał tak napisać konsultantowi tylko ze to była odpowiedz z jakiegoś tępego automatu
a jeszcze wczoraj straciłam 30 minut na to żeby zmienić taryfę bo połączenie przerywało było by może i zmienione tylko ze konsultant tez niedoinformowany i po podaniu danych i kilku minutach czekani przełączył mnie lecz niestety połączenie zostało przerwane... ile razy mam dzwonić podawać wszystkie dane i tłumaczyć ? i jeszcze mam za to płacić?Wystarczy ze dwa razy próbowałam i zamiast zrobić to co chciałam to się tylko zirytowałam przez dwa zerwane połączenia przez PLAY
Z reszta nie pisałam tutaj żeby komukolwiek się tłumaczyć,wysysać cokolwiek z palca.
Temat jest prosty i jasny - "Wasze przygody z PLAY te negatywne" a oto i moja przygoda .
Ostatnio zmieniony 28 mar 2010, 12:51 przez chauwa, łącznie zmieniany 2 razy.

 #395474  autor: play4you2
 25 mar 2010, 10:12
chauwa pisze:Dwa pytania...
- Gdzie mam złożyć skargę na EKSPERTA? bo wysłali mi stek bzdur a jak sam stwierdziłeś maja odpisywać a nie przeklejac bełkot Wasze biuro internetowe to kpina
Pamiętajmy jedno. Zlecenia do ekspertów przesyłają konsultanci. Ekspert odpowiada na pytanie de fakto zadane przez konsultanta w imieniu Klienta. Zachęcam dlatego, aby dokładnie formułować zgłoszenia (pytania) gdyż są one podstawą do prawidłowego zrealizowania sprawy. Jeżeli w trakcie odpowiedzi udzielanej przez konsultanta na pytanie w zgłoszeniu uznacie, że było "coś nie tak", zawsze macie prawo do ponownego przeanalizowania sprawy i ewentualne "uzupełnienie" zgłoszenia o nowe fakty lub wiadomości. Jeżeli mimo wszystko nadal uzyskana odpowiedź jest dla Was niezadawalająca, możecie wówczas złożyć skargę na osobę która rozwiązuje dane zgłoszenie> Taka skarga jest rozpatrywana i analizowane są działania. Wówczas sprawdzamy, co było błędne. Czy działania konsultanta, czy działania eksperta, czy być może (co również się zdarza) Klient przekazał niepełne informacje, lub sprawa którą zgłasza nie dotyczy sieci. To co napisałem o pracy ekspertów, jest tylko ułamkiem do prawidłowego rozwiązania zgłoszenia. Pamiętajcie proszę o tym, że nie zawsze może być tak, że to co Wy przekazujecie w zgłoszeniach, będzie odebrane w taki sam sposób przez konsultanta. Dlatego warto ustalić wspólny tok myslenia i zgłasazanego problemu, aby właśnie nie wyniknęły żadne nieporozumienia (w przypadku rozmowy telefonicznej). Dzięki temu prawdopodobieństwo popełnienia błędu w toku rozwiązywania sprawy będzie znikome.
chauwa pisze:Ps. W warszawie(a nawet w calym kraju) przydało by się również doszkolenie w punktach pracują bez podstawowej wiedzy
Zapewniam Cię, że szkolenia są prowadzone i to bardzo skrupulatnie. Każdy pracownik Salonu ma róny dostęp do szkoleń i wiedzy. Niemniej jednak, jeżeli doznałaś jakiejś nieprzyjemnej sytuacji ze strony Sprzedawcy (Salonu), zgłoś to do nas. Zajmiemy się tym przypadkiem.

Mam taką prośbę, jeżeli spotykacie się z jakimiś sytuacjami ponadnormatywnymi, nie tylko o tym piszcie, ale i ZGŁASZAJCIE. Tylko dzieki temu można wyeliminować te zdarzenia. Nie zrozumcie mnie źle, ale jeżeli komuś proponuję, aby napisał skargę (z tytułu jego opisu sytuacji) a on tego mimo wszystko nie robi, to mogę domniemywać, że do takiego zdarzenia nie doszło. Ja osobiście sprawdzę każde zdarzenie negatywne, które kogokolwiek z Was spotkało, tylko to zgłoście. Podajncie mi numer zgłoszenia, ja sie tym zajmę. Dopóki nie otrzymam oficjalnego zgłoszenia, niestety nie będę mógł nic zrobić, a tym bardziej pomóc.

Z tego miejsca bardzo dziękuję za wszelkie uwagi od pawelpp dot. OK, Marens za ukazanie pewnych niedogodności, osachorzow za opinie i wszystkim pozostałym za realne ukazanie pewnych nieudogodnień. Dzięki waszym oficjalnym zgłoszeniom, mogę działać. Reasumując, jeżeli czujecie się pokrzywdzeni, zgłaszajcie to.

Pozdrawiam serdecznie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #395481  autor: banan1973
 25 mar 2010, 10:44
http://www.blogplay.eu/2010/03/24/play- ... ag-dalszy/ Może coś się zmieni jak ludzie zbiorą się i razem spróbują zrobić porządek z tym dziadowskim pLEIKIEM.

... i600, n95, 8500, p1i, i5700, wildfire, s8500, p970, i9100, SE Xperia ARC S, HTC HD 7, Lumia 820, Lumia 920, Samsung Note2, Xperia Z1, Samsung Note3, Lumia 925, Xperia Z1 Compact, Xperia Z Ultra, Lumia1320, LG G2mini, LG G3, Microsoft640, LG G Flex2,

 #395483  autor: chauwa
 25 mar 2010, 11:10
Właśnie teraz biuro obsługi ma sygnał "pipipibip" :E a taryfę muszę zmienić min. 14dni przed początkiem kolejnego okresu to już trzecia próba a na telefonie napis "BŁĄD SIECI" do innych mam głucho w słuchawce :E ale dzwoniąc na drugi telefon mimo "głuchości" wyświetla się ze dzwonie i można normalnie rozmawiać.Za 20min spróbuje jeszcze raz...

 #395485  autor: play4you2
 25 mar 2010, 11:28
Rezo pisze:a co porabia play4you1?
Pracuje :D. Tak na poważnie, ma też inne obowiązki. Jednak jak napiszecie do niego na pw, zapewne wam odpowie.
thonka pisze:nie wiem tylko czy przypadkiem nie trafilas na jakis salon partnerski (o ile w play sa takowe),
Tak są, jednak nie powinno to mieć wpływu na obsługę. Z punktu widzenia Klienta, żadnych zmian nie powinien odczuć. Jeżeli zdarzyło się coś w Salonie Partnerskim, w takich przypadkach również możemy bardzo skutecznie interweniować. Zresztą Salony Partnerskie nie różnią się w wyglądzie i obsłudze w niczym od naszych Salonów.
chauwa pisze:ile razy mam dzwonić podawać wszystkie dane i tłumaczyć ? i jeszcze mam za to płacić?
Sprawę Możesz również zgłosić mailowo, listownie, poprzez Play24. W tych przypadkach nie płacisz za kontakt.

Niemniej jednak, zachęcam Cię do złożenia skargi na tą sytuację, skoro miała miejsce.

[ Dodano: 2010-03-25, 11:30 ]
chauwa pisze:Właśnie teraz biuro obsługi ma sygnał "pipipibip" :E a taryfę muszę zmienić min. 14dni przed początkiem kolejnego okresu to już trzecia próba a na telefonie napis "BŁĄD SIECI" do innych mam głucho w słuchawce :E ale dzwoniąc na drugi telefon mimo "głuchości" wyświetla się ze dzwonie i można normalnie rozmawiać.Za 20min spróbuje jeszcze raz...
Napisz zgłoszenie poprzez Play 24 i podaj mi na pw jego numer. Ja się tym zajmę.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #395489  autor: pawelpp
 25 mar 2010, 11:51
play4you2 pisze: Powiem szczerze, że nie wiem, jak jest w innych sieciach, ale z punktu widzenia obsługi (w której przecież jestem) moim zdaniem to bardzo dobre (mimo wszystko) rozwiązanie. Nie chodzi o to, aby komuś utrudniać komunikację. Tu chodzi głównie o obowiązujące prawo i wewnętrzne procedury. Mimo wszystko, przyznasz chyba, że byłby kłopot z odsłuchaniem rozmowy, która nagrana by nie była prawda??
Z punktu widzenia pracownika jest to niewątpliwie dobre rozwiązanie - nie musi się komunikować z klientem, klient przechodzi wstępną, skuteczną weryfikację. Z punktu widzenia mnie jako informatyka - dokładacie do komunikacji jeszcze jeden szczebel - niestety najbardziej zawodny, czyli konsultant. Tak więc uważam, że zgłaszanie problemów poprzez konsultantów jest jak najbardziej słuszne, o tyle odpowiedź poprzez konsultanta i (co gorsza) tylko play24 jest najgorszym z możliwych sposobów. Postaw się na miejscu klienta: jesteś za granicą, nie możesz wykonywać połączeń, bo na wyświetlaczu widzisz komunikat (po naciśnięciu zielonej słuchawki) "Play odrzucono". Musisz wykonać pilna rozmowę. Udaje ci się połączyć z OK i prosisz o pilną pomoc. Konsultant nie wie co się dzieje, "wszystko powinno działać", pisze zgłoszenie, które zostaje rozwiązane po kilku tygodniach i kilku prośbach o uzupełnienie danych i kilku głupich odpowiedziach! Twierdzisz, że w takiej sytuacji ekspert też powinien się komunikować przez konsultanta z klientem? Na szczęście domyśliłem się po jakimś czasie w czym może być problem. Niestety jeżeli to się nie zmieni, to nie przedłużę umów z Play a być może zerwę jedną z nich przed czasem.
Przez to nie mam kompletnie zaufania do play - wiem i jestem tego pewien, że każdy problem pozostanie nierozwiązany jeżeli sam sobie z nim nie poradzę. Zdaje sobie sprawę z tego, że nie możecie dać klientowi bezpośrednio numeru telefonu do eksperta, ale uważam, że jeżeli faktycznie jest potrzebna jego pomoc,to powinna być udzielona natychmiast a nie "tak szybko jak to możliwe" i to waszym interesie jest zapewnienie odpowiedniej ilości ekspertów. Przypuszczam, że to właśnie ich ilość jest głównym problemem.
Czy dużym problemem do operatora telekomunikacyjnego jest nagranie rozmowy nawet z firmowego telefonu komórkowego eksperta? W małej firmie, w której pracowałem, była to kwestia zalogowania się do panelu, znalezienia numeru telefonu i zaznaczenia jednego checkboxa (wtedy wszystkie rozmowy były nagrywane). P4Y bądzcie troche bardziej ambitni :)
  • Strona 2 z 33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 33