• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #366053  autor: katarzynka007
 22 paź 2009, 09:52
Marens, a przy zawieszeniu linii, wyniosłoby to jeszcze mniej, bo wtedy opłata za telefon wynosi 21,30 zł.

Tylko nie bardzo wiem, czym się różni w praktyce zawieszona linia, od utrzymywanej linii (?) :|

 #366060  autor: Marens
 22 paź 2009, 12:54
Akurat z zawieszeniem telefonu jest zabawa, raz na 12 miesięcy trzeba mieć aktywny. Później albo rozbicie "na raty" opłaty za zawieszenie linii, albo opłaca z góry.

 #366076  autor: katarzynka007
 22 paź 2009, 15:20
Marens, a wiesz czym się różni zawieszenie nr od utrzymywania linii ?

Może ktoś inny by mi to wyjaśnił?

 #366081  autor: elkanguro
 22 paź 2009, 16:00
Nie jestem pewien, ale zawieszenie no to jest czasowe zawieszenie świadczenie usług telefonicznych (max. 12 miesięcy), czyli masz dalej numer telefonu ale tymczasowo będzie niedostępny, a utrzymywanie linii to opłata za utrzymywanie kabli gdy całkowicie zrezygnujesz z usług telefonicznych ale chcesz zostawić sobie instalacje TP (np. właśnie po to żeby mieć internet).

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #366085  autor: Marens
 22 paź 2009, 16:06
Przy utrzymaniu linii, dostaje się ID a przy zawieszeniu ma się numer telefonu.

 #366127  autor: katarzynka007
 22 paź 2009, 20:39
Czyli nadal jak dla mnie - wszystko jedno. Obie opcje oznaczają brak telefonu, więc przychylam się do zawieszenia.
Na chwilę obecną w tym temacie wiem wszystko, co chciałam wiedzieć.
Dziękuję za dotychczasową pomoc. :)

 #366167  autor: kasiako
 22 paź 2009, 23:24
kamil1221 pisze:Tyle że trzeba znać myki w systemie i da się zrobić dla nowego Klienta za 37 nie posiadającego abo w orange.

Orange stacjonarny realizuje się w ok. 1 - 2 mies. Spisuje się umowę i zaznacza promocję na istniejącego Klienta. Za chwilę piszę się umowę o Freedom posiadając już numer konta i wybiera ofertę wiązaną.

Już kilka razy tak robiłem :)
Wnioskuję że pracujesz w salonie...Taką samą operację zrobiła kobitka z Salonu w Dąbrowie. Na tym samym mi zalezało 37+44. W efekcie dostałam SMSm od Orange anulowanie umowy o FREEDOM. Spotkałeś się kiedyś z takim czymś? Już pisałam posta przed chwilą o tym. W moim przypadku TPSA odmowila z powodu braku możliwości technicznych na łączu, a 5 lat mialam neostradę. Coś nie halo:/ czy oni mogą się w ogóle nie zgodzić??

 #394747  autor: nav
 21 mar 2010, 22:03
moze i ja sie podlacze do tematu

mam neostrade tp umowa konczy sie 10 kwietnia 2010 zlozylam wypowiedzenie 10 marca,
babeczka z salonu powiedziala mi ze rozwiazanie nastapi 30 kwietnia bo skutek rozwiazania umowy jest na koniec miesiaca lecz jednak moze sie uda z dniem 10 kwietnia
ja nie znalazlam nic takiego w regulaminie ze ze skutkiem na koniec miesiaca wiec nie wiem kiedy mam isc zakladac nowego neta ktos moze rozwiazywal niedawno umowe i orientuje sie w temacie

 #394751  autor: simon.m
 21 mar 2010, 22:07
jeśli złożyłaś 10 marca i masz do 10 kwietnia to zmieściłaś się w 30-dniowym terminie wypowiedzenia i usługa (neo) powinna zostac odłączona 10kw.
marzec ma 31 dni, więc masz nawet 1 dzień zapasu.
babeczki z salonu czasem ściemniają.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2010, 16:38 przez simon.m, łącznie zmieniany 1 raz.

 #394758  autor: kamil1221
 21 mar 2010, 22:18
Trzeba jeszcze brać pod uwagę okresy rozliczeniowe. Z tego co pamiętam w tepsie jest tylko jeden - 1 każdego mies.

Osobiście uważam że konsultantka z salonu miała rację.

 #394760  autor: simon.m
 21 mar 2010, 22:25
w przypadku nav kwota do zapłaty za kwiecień powinna byc naliczona w wysokości 1/3 normalnej miesięcznej opłaty. gdyby wypowiedzenie zostało złożone <30 dni do końca umowy (np. 12 marca) to wtedy odłaczenie byłoby właśnie na koniec okresu rozliczeniowego - ostatni kwiecień.[/b]

 #394997  autor: nav
 22 mar 2010, 22:39
no to jestem w kropce pani na infolinii tez nie jest pewna kiedy nastapi koniec umowy, a nie chce zeby doszlo do sytuacji ze bede placic za 2 umowy na internet albo nie bede miala go w ogole
ponawiam pytanie ktos rozwiazywal niedawno umowe i wie jak to jest w praktyce?