• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 63 z 64
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64

 #393369  autor: Woocash
 15 mar 2010, 21:55
play4you2 pisze:
Woocash pisze:Proszę Wasza pańska mać - ilę ja mam czekać? Słyszałem, że tu jakiś gość z Pleja działa, więc może wie, o co chodzi?
No hej. To ja jestem ten gośc z Pleja :mrgreen:. Powiem szczerze, że nie słyszałem, aby były kłopoty z uruchomieniem tej Oferty poprzez kod ussd. Jak nie uda Ci się tego aktywowac, daj mi info na pw z Twoim numerem tela i sprawdzę o co chodzi w systemie. Coś wymyślimy :D.
Dzięki Panie za odpowiedź - ten Stan Darmowy zdąrzyłem aktywować i rad jestem z tego faktu niezmiernie, aczkolwiek czekam teraz na aktywację pakietu :< Liczę, iż nastąpi to szybko, jak na razie (pomimo dalszych problemów z połączeniem na Play 24, do czego już przywykłem) idzie jako tako!

Pozdrawiam Pana, małżonkę i dzieci!

 #393385  autor: kleks
 15 mar 2010, 23:37
Czy zna może ktoś odpowiedź ?
Dziś po zalogowaniu się na konto w play24 w zakładce usługi zobaczyłem coś takiego:
Usługi....................Cena..........Opłata..................... Stan.....................Ustawienia
Zbieraj Minuty......0,00 PLN ...Abonamentowa....w trakcie wyłączania
Poczta głosowa na email................Brak...........w trakcie włączania
Poczta głosowa.............................Brak............w trakcie włączania
Nie chcę już wklejać screena, ale chyba wiadomo o co chodzi. Nie wydawałem żadnych dyspozycji zmian w usługach w żadnej formie. Jestem w okresie wypowiedzenia umowy. Umowa mija 20 marca, ale rozwiązana będzie z końcem miesiąca, bo taki mam okres rozliczeniowy. Dla czego ktoś w Play wyłącza mi i włącza usługi wbrew moim wcześniejszym ustawieniom ??
Nie chcę już pisać do BOKu, bo wyjaśnienie zapewne dostał bym po zakończeniu umowy. Nie chcę dzwonić do BOKu, bo pewnie i tak nic bym się nie dowiedział, a chcę zakończyć umowę z nie przekroczonym abonamentem. Jeszcze tam komuś przyjdzie do głowy, że skoro przekroczyłem abo o 1zł, to na następny miesiąc przedłużą mi umowę, a na to po dzisiejszej konferencji i przedstawieniu ofert nie mam najmniejszej ochoty.

 #393394  autor: pawelf
 16 mar 2010, 00:17
Nie chcę już pisać do BOKu, bo wyjaśnienie zapewne dostał bym po zakończeniu umowy. Nie chcę dzwonić do BOKu, bo pewnie i tak nic bym się nie dowiedział, a chcę zakończyć umowę z nie przekroczonym abonamentem. Jeszcze tam komuś przyjdzie do głowy, że skoro przekroczyłem abo o 1zł, to na następny miesiąc przedłużą mi umowę, a na to po dzisiejszej konferencji i przedstawieniu ofert nie mam najmniejszej ochoty.[/quote]

Jeszcze mała uwaga...promocje dołożyli, ale starych abonamentów i warunków nie zmienili.A swoją droga obchodząc 3 operatorów doszedłem do jednego wniosku.Więc zrób trasę po salonach i wniosek przyjdzie sam.Jak w Play masz za drogo to polecam pozostałych operatorów.Tylko W3 da rozmowy do wybranych po 80 gr.Drożej i tak nie znajdziesz.
Ps.

I jak to ktoś napisał...gość z Playa-prawda jest taka ,iż do czasu jak nikt nie robił zmian i nie upiększał systemu to Play24 śmigało pięknie,natomiast teraz to jest porażka i mówienie że jest ok jest nie na miejscu.Do dzisiaj nie wiem jaką mam FV do zapłaty-w Play 24 jej nie ma,listonosz śpi-a według telefonu to nie sprawdzam bo jestem płatnikiem vat i nie płace nikomu bez FV.Okres rozliczeniowy mam od 1więc dyliżansem to Fv powinna dotrzeć .

 #393399  autor: ukefake
 16 mar 2010, 02:05
metpablo pisze:Od kilku dni nie działa biling na Play24. Nie wyświetla mi połączeń wykonanych później niż 11 marca, podczas gdy mamy już 15 marca...
przypominam, że w nocy z 11 na 12 marca była w play "aktualizacja systemu bilingowego" - może jeszcze nie wszystko się zainstalowało?

 #393401  autor: metpablo
 16 mar 2010, 07:07
ukefake pisze:
metpablo pisze:Od kilku dni nie działa biling na Play24. Nie wyświetla mi połączeń wykonanych później niż 11 marca, podczas gdy mamy już 15 marca...
przypominam, że w nocy z 11 na 12 marca była w play "aktualizacja systemu bilingowego" - może jeszcze nie wszystko się zainstalowało?
Dziś już w bilingu mam połączenia z 15 marca :D
Ostatnio zmieniony 16 mar 2010, 09:22 przez metpablo, łącznie zmieniany 1 raz.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #393413  autor: kleks
 16 mar 2010, 08:56
Pytanie brzmiało:
Usługi....................Cena..........Opłata..................... Stan.....................Ustawienia
Zbieraj Minuty......0,00 PLN ...Abonamentowa....w trakcie wyłączania
Poczta głosowa na email................Brak...........w trakcie włączania
Poczta głosowa.............................Brak............w trakcie włączania

Nie wydawałem żadnych dyspozycji zmian w usługach w żadnej formie.
Dla czego ktoś w Play wyłącza mi i włącza usługi wbrew moim wcześniejszym ustawieniom ?

pawelf napisał:
Jeszcze mała uwaga...promocje dołożyli, ale starych abonamentów i warunków nie zmienili.A swoją droga obchodząc 3 operatorów doszedłem do jednego wniosku.Więc zrób trasę po salonach i wniosek przyjdzie sam.Jak w Play masz za drogo to polecam pozostałych operatorów.Tylko W3 da rozmowy do wybranych po 80 gr.Drożej i tak nie znajdziesz.
Co ma ta wypowiedź do mojego pytania ? Nigdzie nie widzę nawet słowa o grzebaniu w moich usługach bez mojej wiedzy. Co do nowej oferty nawet nie chcę się wypowiadać. Już dawno przestałem kupować to co mi się wciska, a kupuję to co mi jest potrzebne i z czego korzystam.

 #393713  autor: kkamilekk
 17 mar 2010, 11:26
ehh... według play w moim przypadku wyłączenie usługi program doładowań o godzinie 6:xx ostatniego dnia miesiąca jest zgodne z poniższym punktem regulaminu :? . Czy tylko ja go źle interpretuje? że miesiąc kończy sie o 24:00 a w pkt 3.a regualminu nie ma wzmianki o wyłączeniu "przed dzien ostatniego dnia mca" ..albo "w ciagu ost dnia mca"
pkt 3.1 Usługa jest aktywna do końca miesiąca kalendarzowego, w którym ją aktywowano i przez
następne dwa kolejno następujące po sobie miesiące kalendarzowe. W kaŜdym wypadku
Usługa jest aktywna maksymalnie trzy miesiące kalendarzowe, w zaleŜności od momentu
aktywowania.
moja rada dla osób korzystających z programu doładowań...nie doładowywać konta w ost dniach miesiąca jak zbliża się termin dezaktywacji usługi

 #393743  autor: ukefake
 17 mar 2010, 13:21
kkamilekk pisze:w pkt 3.a regualminu nie ma wzmianki o wyłączeniu "przed dzien ostatniego dnia mca" ..albo "w ciagu ost dnia mca"
jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem złóż reklamacje przez play24, niezależnie od tego co ci konsultant naopowiadał. a w przypadku braku pomyślnego rozpatrzenia zainteresuj sprawą któregoś play4mersa.

 #393777  autor: kkamilekk
 17 mar 2010, 15:08
ukefake pisze:
kkamilekk pisze:w pkt 3.a regualminu nie ma wzmianki o wyłączeniu "przed dzien ostatniego dnia mca" ..albo "w ciagu ost dnia mca"
jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem złóż reklamacje przez play24, niezależnie od tego co ci konsultant naopowiadał. a w przypadku braku pomyślnego rozpatrzenia zainteresuj sprawą któregoś play4mersa.
składałem kilka reklamacji, każde skończyło sie uzasadnieniem że nie mam racji. Zwykły ludek inaczej interpretuje regualmin niż sieć. Moją sprawą zajął sie play4you i wyciągnał takie same wnioski.

 #393791  autor: BlackJack1
 17 mar 2010, 15:51
@ play4you1 , play4you2 i wszyscy ku przestrodze

Opisywałem tutaj na forum swoją historię z błednie naliczonym transferem danych na prawie 800 pln.
Złożyłem reklamację przez infolinię nr 14666932 dnia 28.01.2010, której numer został zmieniony na 14761785 dnia 02.02.2010 czyli 45 dni temu a sprawa nadal jest ROZPATRYWANA!!!
Opisałem swoją sprawę dokładnie na PM play4you1 02.02. więc chyba po jego interwencji zmieniono numer mojej reklamacji.
Tydzień temu zadzwonili do mnie z działu windykacji Play. Najpierw straszyli wyłączeniem rozmów wychodzących 16.03. Opowiedziałem im swoja historię o reklamacji - obiecali zaznaczyć, że trwa postepowanie reklamacyjne by nie wyłączać możliwości dzwonienia.
Napisałem też do play4you1 PM o tym fakcie tydzień temu czyli 10.03... Mam potwierdzenie, że przeczytał moje info lecz mimo to.... WYŁĄCZYLI MI DZISIAJ MOŻLIWOŚĆ ROZMÓW WYCHODZĄCYCH !!! :smt013

Jestem wściekły jak cholera! Minęło 45 dni od dnia złożenia reklamacji - nadal brak odpowiedzi a Regulamin par. 14 pkt 4,8 wyraźnie mówi o 30 dniach. Brak odpowiedzi = reklamacja uznana!

Mam już dość sieci Play!
Poprzednio byłem 8 lat w Erze i nigdy.... powtarzam nigdy nie napisałem żadnej reklamacji! A w Play juz kilkanaście. Większość uznali proponując jakieś minuty jako rekompensatę ale ja mam minut pod dostatkiem... zawsze mi przepada ponad 2 godziny co miesiąc!
Żałuje teraz, że podpisałem aneks w pażdzierniku 2009 roku. Notabene podpisałem aneks 21.10.2009 roku a włączyli mi nową taryfę z bonusami dopiero po kilkukrotnych reklamacjach od 01.01.2010 roku! Jestem w plecy 2 miesiące po 25% zniżki na abonament ale... oczywiście proponowali mi jakieś śmieszne minuty zamiast FV korygującej faktyczne straty z PLN!
Musze się zorientować ile zapłaciłbym kary umownej aby teraz zerwać tą umowę. Ceny połaczeń i abo to nie wszystko... moje zdrowie i nerwy są bezcenne!
Stracą dobrego klienta z rachunkami ok. 200-400 pln/mc. Mam jeszcze drugi nr w abo Play. Tam jest wszystko oki ale też zastanowię się czy nie uciec hurtem... !

A tak pięknie mówi się jak Operator Play dba o abonentów!

PS. Pani mówi w słuchawce przy próbie połączenia: "Skontaktuj sie z BOK "
A nawet *600 do BOK nie działa !!!! :smt013 :smt013

 #393803  autor: ukefake
 17 mar 2010, 16:09
BlackJack1 pisze:Minęło 45 dni od dnia złożenia reklamacji - nadal brak odpowiedzi a Regulamin par. 14 pkt 4,8 wyraźnie mówi o 30 dniach. Brak odpowiedzi = reklamacja uznana!
też tak miałem a nawet sytuacja doszła do tego że play w odpowiedziach na reklamacje zaprzeczał postanowieniom własnego regulaminu. Po interwencji UKE wszystko się raz-dwa wyjaśniło z dodatkową małą rekompensatą. Jeśli przewinienie jest ewidentne i dobrze udokumentowane UKE szybko zareaguje.
A tak przy okazji - czy nie jest tak że za wyłączenie telefonu w okresie kiedy reklamacja jest rozpatrywana można żądać rekompensaty? (przyjmuję że opłacałeś wszystkie bezsporne usługi)
I na koniec dobra rada: skopiuj sobie WSZYSTKIE zgłoszenia z play24, bo ten serwis ma to do siebie, że mogą zniknąć w najbardziej nieoczekiwanym momencie.

 #393816  autor: play4you2
 17 mar 2010, 16:24
Drodzy Państwo, jeżeli chodzi o Play 24, składajcie proszę zgłoszenia do BOK (nawet poprzez mail), że to Wam nie działa. Z mojej strony mogę Wam powiedzieć, że nie mam żadnych informacji od IT, że jest coś nie tak. Jednak, jeżeli są z tym kłopoty, złóżcie proszę stosowne zgłoszenie.

Pietro90, tak, mam pw. Odpowiem Ci na niego.

BlackJack1, z tego co przeczytałem, mogło dojść do jakiegoś przeoczenia. Z góry bardzo przepraszam. Oczywiście od razu przekazałem całą sprawę do p4y1 i ma to rozpatrzeć priorytetowo. Możliwe, że jeszcze dziś się z Tobą skontaktuje. Jeszcze raz przepraszam za te utrudnienia.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #393950  autor: Phoenix_eu
 18 mar 2010, 09:00
Moje przygody z Play'em są bardzo negatywne i nigdy więcej u nich nie zamówię jakiejkolwiek usługi (takie zarzekanie się... nie lubię tego).

Problemy z Play'em zaczęły się tuż po zakupie internetu mobilnego.

Od dnia 29.07.2009 do dnia dzisiejszego walczę o to samo, czyli o poprawienie jakości korzystania z internetu.
Strony otwierają mi się nawet po kilka minut, pliki 10mb ściągają się po parę godzin.
I to jest właśnie jakość Play'a!
Dodam, że według mapy zasięgu znajduję się w polu 3G.
A to treść wiadomości jakie otrzymałem w odpowiedzi:


Odpowiedź z listopada 2009
Uprzejmie informujemy, że w wyniku prac modernizacyjnych mogą pojawiać się pewne trudności związane z korzystaniem z usługi Play Online. Przepraszamy za powstałe niedogodności. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby wspomniane usterki zostały jak najszybciej wyeliminowane. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta...
Styczeń 2010

Witamy, informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres korespondencyjny:  Nr zgłoszenia: **** Nr telefonu: **** Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie reklamacyjne dotyczące niedogodności przy korzystaniu z usługi Play Online, które wpłynęło do nas 4 stycznia 2010 roku za pośrednictwem strony internetowej. Zapewniamy, że dokładnie zapoznaliśmy się z opisaną przez Pana sytuacją. Dokonaliśmy analizy Pańskiego konta, reklamowanych aktywności i nie stwierdziliśmy żadnych nieprawidłowości ze strony sieci. W związku z powyższym reklamacja została uznana za niezasadną. Nie mamy podstaw do anulowania prawidłowo naliczonych opłat. Jeśli opisane przez Pana niedogodności się powtórzą prosimy o zgłoszenie tego w Biurze Obsługi Klienta...
Połowa stycznia 2010
Szanowny Panie ****, dziękujemy za zgłoszenie z 13 stycznia 2010 roku nadesłane za pośrednictwem portalu Play24, dotyczące zmniejszenia transferu danych, będące odwołaniem od odpowiedzi na zgłoszenie numer ****. Miło nam jest zawiadomić, ze Pana odwołanie zostało uznane za zasadne. Ponownie zapoznaliśmy się z przedstawiona sprawą. Analiza systemowa potwierdziła Pańskie spostrzeżenia odnośnie do zmniejszenia szybkości transferu danych. Sytuacja ta spowodowana jest przeciążeniem stacji nadawczej, do której loguje się numer **** podczas sesji internetowych. Zapewniamy, że Operator Play stale rozwija zakres Usług Telekomunikacyjnych dostępnych dla Abonentów. W najbliższym czasie w Pana lokalizacji będzie rozszerzona transmisja sygnału sieci. Zaznaczamy jednak, że zakres usług dostępnych w miejscach, w których możliwe jest korzystanie z Usług Telekomunikacyjnych Operatora, może nieznacznie się różnić od siebie. Szczegółowe informacje na temat zakresu dostępnych Usług Telekomunikacyjnych można uzyskać w Punktach Sprzedaży P4 lub na stronie WWW Operatora”. Przypominamy, że „do wyczerpania limitu Abonent może przesyłać dane z prędkością do 1 Mb/s. Na prędkość przesyłania danych wpływają następujące warunki techniczne: technologia przesyłania danych, z której Abonent w danym momencie korzysta tj. HSDPA, 3G (UMTS), aktualne obciążenie danej stacji nadawczej, siła odbieranego sygnału stacji nadawczej, maksymalna prędkość obsługiwana przez modem oraz warunki atmosferyczne” (punkt 4.1. Cennika Oferty Play Online). W ramach rekompensaty z tytułu zaistniałej sytuacji proponujemy dla numeru **** pakiet 1,2 GB na 1 miesiąc z możliwością rozłożenia do 3 m-cy. Jeżeli powyższa propozycja spotka się z Pana akceptacją prosimy o kontakt z Obsługą Klienta i powołanie się na zgłoszenie numer ****. Ufamy, że niniejsze pismo w pełni odpowiada na poruszoną kwestię. Dziękujemy za wyrozumiałość i liczymy na dalszą pomyślną współpracę...

Koniec stycznia 2010
Zapewniamy, że dokładnie zapoznaliśmy się z Pana sprawą. Informujemy, że podtrzymujemy opinię wydaną w odpowiedzi na sprawę numer **** z dnia 29 stycznia br. Jednocześnie informujemy, że wyczerpał Pan drogę postępowania reklamacyjnego. Skorzystał Pan z prawa do wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291). W związku z powyższym w chwili obecnej może Pan dochodzić swoich roszczeń w trybie postępowania sądowego, zgodnie z art. 109 i 110 Prawa Telekomunikacyjnego z dnia 16 lipca 2004 roku. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta...
I tak mam od początku umowy z Play, nie zamieszczałem wszystkich zgłoszeń - jest ich za dużo...

Przed zakupem usług u operatora, zastanówcie się nad jakością usług.
Pozdrawiam, rozczarowany użytkownik Play

 #393961  autor: play4you2
 18 mar 2010, 10:18
Phoenix_eu pisze:I tak mam od początku umowy z Play, nie zamieszczałem wszystkich zgłoszeń - jest ich za dużo...

Przed zakupem usług u operatora, zastanówcie się nad jakością usług.
Pozdrawiam, rozczarowany użytkownik Play
Rozumiem, że może to być dla Ciebie uciążliwe i tego nie neguję. Chcę jednak zwrócić uwagę na bardzo ważny aspekt. Jest to internet mobilny, więc tzw. stała szybkość (jak w przypadku stałego łącza) raczej nie wchodzi tu w grę (tak samo jak i u innych Operatorów). Owszem, zgadzam się, że jak nadajnik jest przeciążony, to może być to powód do zdenerwowania z tytułu zwolnienia transmisji. Jednak sama stacja bazowa, do której loguje sie modem nas też o tym informuje i zapewniam Cię, że prowadzone są prace nad rozszerzeniem zasobów nadajnika, aby korzystanie z internetu było w miarę swobodne (jest to pojęcie mocno względne, różne dla danej osoby). Co do kwestii związanej z zastanowieniem, chciałem tylko przypomnieć, że ciągle obowiązuje u nas Ofeta Promocyjna "Sprawdź i kup" w ramach której możecie testować usługę 7 dni kalendarzowych i ewentualnie potem oddać ją bez żadnych konsekwencji (płacicie tylko za aktywację 9,00 PLN). Należy też zadać sobie pytanie, do czego chcemy wykorzystać usługę. Jeżeli zamierzamy ją wykupić do pobierania dużej ilości plików i zależy nam na czasie, to raczej internet mobilny (nieważne u którego Op.) nie jest chyba dobrym wyjściem. To samo dotyczy tych, którzy np. chcą oglądać telewizję lub inne multimedia przez internet. Na chwile obecną najlepszym do tego rozwiązaniem jest chyba nadal internet stacjonarny ze stałym łączem i gwarantowaną szybkością. Ja też posiadam PO prywatnie i powiem szczerze, że nie narzekam, ale to jak wspomniałem wcześniej, sposób odbioru jest bardzo subiektywny. Ja nie jestem wymagający. Sieć służy mi głównie tylko do wyszukiwania informacji i nic poza tym. Nie pobieram plików i nie korzystam z multimediów poprzez sieć. To, co mam w zupełności mi wystarcza. Jednak mam świadomość, że wy, jako nasi Klienci możecie i oczekujecie od nas najwyższego poziomu usług. Absolutnie tego nie neguję i zapewniam Was, że sieć Play robi co może, aby sprostać waszym oczekiwaniom.

Uff, ale się rozpisałem :D..

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #393964  autor: Phoenix_eu
 18 mar 2010, 10:45
play4you2 pisze:Jednak mam świadomość, że wy, jako nasi Klienci możecie i oczekujecie od nas najwyższego poziomu usług. Absolutnie tego nie neguję i zapewniam Was, że sieć Play robi co może, aby sprostać waszym oczekiwaniom.
Hmm...
Jako Wasi klienci oczekujemy, że każdego dnia, w którym wiąże nas umowa w Play, będziemy mieli możliwość sprawdzenia poczty - czy to tak wiele na XXI wieku?
A w moim przypadku nie jest to możliwe!
Internetu nie używam do ściągania plików, jedynie do przeszukiwania zasobów internetowych oraz odbierania poczty (czasem z większymi załącznikami).
Zależało mi na czasie, a w nowo kupionym mieszkaniu, żadnego dostawcy nie było - internet jest mi niezbędny do pracy.
Jest to skandalem, że płacę rachunki, a Play nie wywiązuje się z umowy o świadczeniu usług! I na dodatek nic sobie z tego nie robi. Jak już Play 'złapie' klienta, to przez cały okres rozliczeniowy ma go gdzieś, jedynie pod koniec umowy sobie o nim przypomni i będzie chciał przedłużyć umowę.
A muszę powiedzieć, że na początku internet bardzo ładnie działał, wszystko ładnie śmigało i pliki ściągały się błyskawicznie!
Ale jak za użyciem czarodziejskiej różyczki, po dwóch tygodniach internet padł i tak jest do dzisiaj.

@play4you2 rozumiem, że starasz się bronić twarzy Play, ale raczej nie od strony forum powinieneś to robić, tylko jedynie od wewnątrz - problem jest po stronie firmy, a nie użytkowników.

 #393975  autor: pawelpp
 18 mar 2010, 11:57
Phoenix_eu pisze:@play4you2 rozumiem, że starasz się bronić twarzy Play, ale raczej nie od strony forum powinieneś to robić, tylko jedynie od wewnątrz - problem jest po stronie firmy, a nie użytkowników.
Zgadzam się. Gdyby Play miało taką wolę i chęć współpracy a nie kierowanie się tylko i wyłącznie zyskiem, to problemy z OK mogłyby zniknąć z dnia na dzień. Kiedy startowaliście było całkiem inaczej. Dziwie się, że teraz wam nie zależy na klientach, bo nie macie ich aż tak dużo. Jeżeli nic w ciągu najbliższego miesiąca-dwóch się nie poprawi, moja rodzina zmieni operatora. W dalszej perspektywie olewanie klientów nie wyjdzie wam na dobre.

 #394062  autor: osachorzow
 18 mar 2010, 18:42
Dla potomnych: krótka historia o tym, jak dwukrotnie wkurzyć klienta.

1. klient dostaje smsa, że jak zasili konto to będzie miał stan darmowy przez 10 dni

2. klient zasila konto, stan darmowy nie zostaje włączony

3. Play (poprzez play5you2) przyznaje że błąd, ale nic nie może zrobić bo numer nie zarejestrowany czyli klient bezwartościowy (klienta mamy 'gdzieś' i nie warto mu naprawić błędu w naszym systemie). Błędy w systemie są naprawiane tylko 'fajnym' klientom, którzy zarejestrowali numer.

... klient wkurzony, ale jakoś to przeżyje i stara się zapomnieć o tym jak go potraktowano ...

4. klient otrzymuje smsa z informacją, że jeśli wciąż chcę korzystać ze stanu darmowego to ma wstukać kod i zasilić konto za 30zł! To jest już szczyt bezczelności! Wysyłać taką wiadomość do klienta, któremu w wyniku błędu systemu usługa ta NIE ZOSTAŁA WŁĄCZONA, i co za tym idzie płaci za wszystkie połączenia do Play.

Chyba mi już wystarczy... zostaje wygadać środki i zapomnieć o tej karcie SIM.

 #394069  autor: nemo2009
 18 mar 2010, 19:24
osachorzow pisze:Chyba mi już wystarczy... zostaje wygadać środki i zapomnieć o tej karcie SIM.
Gorzej,jak się ma abonament lub mixa,wtedy ból jest duży i przewlekły.Swoją drogą,w Play dzieje się coraz gorzej,zamiast lepiej.Miałem tam 2 abonamenty i raczej prędko tam nie powrócę.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #394079  autor: BlackJack1
 18 mar 2010, 20:28
Wczoraj w południe wyłączono mi rozmowy wychodzące.
Opisałem to kilka postów wyżej.
p4y2 obiecał potraktować sprawę priorytetowo.
p4y1 w mailu stwierdził, że nadal... (czyli juz 47 dni) reklamacja jest rozpatrywana.
Wcześniej po konktakcie z dz. windykacji Play i moim prawnikiem 2 dni przed upływem terminu ultimatum o wyłączeniu usług opłaciłem tzw. bezsporną część faktury i... rozmowy wychodzące mimo to mi wyłączyli!. Wczoraj napisałem kolejnego maila do p4y1 z wyjaśnieniem odnośnie uregulowanej części płatności (mam bankowe potwierdzenie!), odebrał go i... nadal nie mogę dzwonić! :cry:
Nie mam już siły! :smt013
Oto praktyczne doświadczenia z Play!
A teoria współpracy z klientem jest taka piękna...

Pomimo, iż płace 15 pln za 500MB pakiet transferu danych nie wykorzystałem
ani 1 MB w miesiącu poprzednim ani w obecnym. Mam zablokowany transfer poza
siecią Play kodem i od czasu tamtego incydentu 47 dni temu jestem zalogowany
na stałe do Plusa aby spać spokojnie, a nie sprawdzać co chwilę czy czegoś
sieć nie nalicza bez mojej wiedzy...

Co z tego, że od początku poblokowałem wszystkie usługi lokalizacji,
uaktualnienia itp. używam task-kill zabijający wszystkie nieużywane
procesy jak i tak zdarzył się ten incydent!
Koledzy mają te same aparaty w Erze i Orange i nigdy, powtarzam NIGDY nie
mieli błędnie naliczonego nawet kilobajta danych! Używają ich i śpią
spokojnie...

Podobne wypadki jak u mnie znane i opisywane na forach i blogach mówią same
za siebie, że coś jest nie tak... Co prawda Play często uwzględnia reklamacje ale po
długim czasie i abonent ma tak zszargane nerwy, że niski abonament i tanie
minuty w Play mu tego nie zrekompansują...
Zdrowie jest NAJWAŻNIEJSZE !!
Szkoda... a tak mi się ta sieć podobała. Przeniosłem swój nr z Ery po 8
latach i żony też oraz syna namówiłem na Play Fresh. Także wielu kolegów również by
się przenieśli... i co... jestem zły na siebie i rozżalony... Jednak ceny to
nie wszystko...

 #394105  autor: Marens
 18 mar 2010, 21:49
Szkoda, że nie dało się wymyślić bardziej żałosnego kontekstu. Chyba, że podteksty mają trafiać do grupy docelowej: "jest cycki jest główna"
http://vimeo.com/10256275

"Panie ja muszę": (ogłaszam konkurs co miał na myśli) :-D
a) Użerać się z żenującym BOK
b) Korzystać z internetu HSDPA 300kbps
  • Strona 63 z 64
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64