Mój mail do Bok
od Robert --------->
do [email protected]
data 9 marca 2010 22:53
temat REKLAMACJA !!
---
Witam serdecznie !!
Ze względu na brak zasięgu sieci macierzystej w miejscu zamieszkania od godziny 22:15 do 22:45 próbuje zalogować się do sieci PLUS GSM, co mi nie wychodzi gdyż cały czas mam komunikat o błędzie (na ekranie pojawia się napis error).
Uprzejmie proszę o sprawdzenie co jest powodem owej usterki i jej rozwiązanie .
model tel samsung i600
wielkopolskie Konin ul. ------
nr tel 6-------
Proszę o odpowiedz drogą elektroniczna (e mail) lub telefoniczna
Pozdrawiam
dalej mail z OK
od [email protected]
do -----
data 10 marca 2010 19:00
temat Twoje zgłoszenie zostało zarejestrowane
wysłana przez pomocplay.pl
Uprzejmie informujemy o zarejestrowaniu zgłoszenia pod numerem: 15893824.
Jego status można na bieżąco śledzić na stronie internetowej www.playmobile.pl w zakładce „Mój PLAY”, po uprzednim zalogowaniu się.
Odpowiedź zostanie również przesłana na adres e-mail.
i dziś odpowiedz na moje zgłoszenie
od [email protected]
do ----------
data 12 marca 2010 16:49
temat Odpowiedź na zgłoszenie nr 15893824 z dnia 2010-03-10 19:00:18
wysłana przez pomocplay.pl
Nr zgłoszenia: 15893824
Data wpłynięcia do P4: 2010-03-10 19:00:18
Data zamknięcia zgłoszenia: 2010-03-12 16:49:07
Szanowny Panie,
dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 10 marca 2010 r., dotyczące problemów z wysyłaniem MMS-ów
Czytać nie potrafią w tym BOKU !!??!!

Dalej to już w standardzie ......
Uprzejmie informujemy, że w celu dokonania weryfikacji problemu prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłanie go w odpowiedzi zwrotnej:
•Nr abonenta:
•Jakie są ustawienia sieci w telefonie (ręczne (GSM czy UMTS) / automatyczne)?
•Jakie są ustawienia operatora w telefonie (ręczne (P4 czy Plus) / automatyczne)?
•Częstotliwość problemu (rzadko / często / cały czas)?
•Miasto, w którym wystąpił problem:
•Dzielnica, w której wystąpił problem:
•Ulica, przy której wystąpił problem:
•Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (gdzie)?
•Gdzie występuje problem (wewnątrz budynku / na zewnątrz)?
•Model telefonu:
•Komunikat na wyświetlaczu:
•Jakie komunikaty słychać w słuchawce?
•Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby)?
•Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
•Godziny w jakich wystąpił problem:
•Jeżeli problem z zasięgiem wystąpił podczas prób połączeń, proszę podać:
•KRÓTKI OPIS PROBLEMU:
W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500.
Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim
szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić
status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź.
Z poważaniem
Ryszard K
Czeski film to mało napisane ,ze UKE tego nie widzi ..... ;(