Witam,
Sytuacja jest następująca. Mojej matce w czerwcu kończy się abonament (firmowy) parę dni temu zgłosił się konsultant że w związku z kończącą się umową itd. Matka wybrała nowy telefon z umową na dwa lata dostawa kurierem. Przyjechał matka podpisała podstemplowała gdzie pokazał (już była o to awantura ze bez czytania). Zadowolona bawi się nową zabawką a ja patrzę w pudełku nowa karta sim. Najpierw myślałem, że to prepaid ale coś mnie tknęło i poprosiłem żeby sprawdziła to i okazało się, że to nowy numer nowa umowa a stara za 3 miesiące wygaśnie i numer przepadnie, chyba że podpisze Pani umowę przedłużającą stary numer. W boku nic nie mogą zrobić, proszę pisać reklamację za miesiąc rozpatrzą.
I dwa pytania.
To zwykły błąd w Orange, naciągacz z centrali próbujący wyrobić normy/premię czy z moją matka już coś nie tak(pomijając podpisywanie czegokolwiek bez czytania
) ?
i pytanie główne, czy ktoś może przerabiał zbliżoną reklamację i Orange jest zainteresowane klientem, czy też za regulaminowe 30 dni odpowiedz jak się nie podoba to rozwiązuj umowę, płać karę i nara ?
z góry dziękuję i pozdrawiam Tomek
Sytuacja jest następująca. Mojej matce w czerwcu kończy się abonament (firmowy) parę dni temu zgłosił się konsultant że w związku z kończącą się umową itd. Matka wybrała nowy telefon z umową na dwa lata dostawa kurierem. Przyjechał matka podpisała podstemplowała gdzie pokazał (już była o to awantura ze bez czytania). Zadowolona bawi się nową zabawką a ja patrzę w pudełku nowa karta sim. Najpierw myślałem, że to prepaid ale coś mnie tknęło i poprosiłem żeby sprawdziła to i okazało się, że to nowy numer nowa umowa a stara za 3 miesiące wygaśnie i numer przepadnie, chyba że podpisze Pani umowę przedłużającą stary numer. W boku nic nie mogą zrobić, proszę pisać reklamację za miesiąc rozpatrzą.
I dwa pytania.
To zwykły błąd w Orange, naciągacz z centrali próbujący wyrobić normy/premię czy z moją matka już coś nie tak(pomijając podpisywanie czegokolwiek bez czytania

i pytanie główne, czy ktoś może przerabiał zbliżoną reklamację i Orange jest zainteresowane klientem, czy też za regulaminowe 30 dni odpowiedz jak się nie podoba to rozwiązuj umowę, płać karę i nara ?
z góry dziękuję i pozdrawiam Tomek