• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 3 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

 #385317  autor: Jan.
 04 lut 2010, 02:32
Miałem tak-tak'a od 4 lat, i właśnie wczoraj złożyłem wniosek o przeniesienie do Simplus'a.
5zł za 5MB i tak od 2006 roku... nic nie zmienili! Bez pakietu naliczanie 72gr, osobno za wysłane i odebrane. Skorzystanie z funkcji AGPS telefonie (pobiera łącznie ok 15KB) w Erze kosztowało mnie 1,44zł - po prostu chore. Dodatkowo w mojej lokalizacji od dwóch lat problemy z jakością połączeń w GSM, czasami połączenia były w ogóle zrywane.
Jedyną ich ciekawą ofertą była godzina za grosze (29gr), ale podnieśli spowrotem do 99gr.

Żyjemy w dobie internetu, 5zł z 5MB???? :| :| :|

 #385344  autor: maniek
 04 lut 2010, 10:27
thonka pisze:co jak co, ale to juz jest lekkie przegiecie, zeby na sile ludziom wciskac takie rzeczy...
To jest po prostu chore. Idac kupic aktywacje jestem swiadomy ze kupuje pakiet minut i interesuje mnie ile minut i za jaka cene dostane a nie jakies pierdoly ktore nikomu nie sa tak naprawde potrzebne. Trzeba uwazac bo w punkcie xx bedzie zapis ze nam ferrari dostarcza w ciagu 30 dni i nie bedzie mozna tego odwolac :-D .
st.konsultant pisze:wyłączenie jest bezpłatne.
potwierdzam
killuminati pisze:Same połączenie z konsultantem jest płatne, bodajże 1zł...
Oczywiscie ale jak dzwonisz bo operator cos spartolil to mozesz porosic o zwrot.

 #385491  autor: remi
 04 lut 2010, 21:53
maniek pisze:Oczywiscie ale jak dzwonisz bo operator cos spartolil to mozesz porosic o zwrot
O, to dziwne, poniewaz jak moj brat zadzwonił w sprawie usterki zwiazanej z podwojnym naliczaniem za SMS, to owszem, zwrocili mu te utracone pieniadze, ale jak poprosil o zwrot za polaczenie, to jakis konsultant (chyba) zdecydowanie powiedzial mu, ze nie ma takiej mozliwosci i jak chce, to moze zlozyc reklamacje. Brat oczywiscie odpusil sobie ta 1 zl, ale tez za pol roku odpusci tez sobie ta siec.

A moglo byc tak pieknie....

 #385501  autor: st.konsultant
 04 lut 2010, 22:42
remi pisze:
maniek pisze:Oczywiscie ale jak dzwonisz bo operator cos spartolil to mozesz porosic o zwrot
O, to dziwne, poniewaz jak moj brat zadzwonił w sprawie usterki zwiazanej z podwojnym naliczaniem za SMS, to owszem, zwrocili mu te utracone pieniadze, ale jak poprosil o zwrot za polaczenie, to jakis konsultant (chyba) zdecydowanie powiedzial mu, ze nie ma takiej mozliwosci i jak chce, to moze zlozyc reklamacje. Brat oczywiscie odpusil sobie ta 1 zl, ale tez za pol roku odpusci tez sobie ta siec.

Konsultant nie ma obowiązku zwrotu opłaty za połączenie, ale pewnie w 95 % przypadkach taka opłata byłaby anulowana. Twój brat niestety trafił na jakiegoś nadgorliwca :).
Chyba, że chodziło o poprzednie połączenia z BOA. Tego cofnąć się już nie da, można anulować bieżące połączenie.

 #385595  autor: DS
 05 lut 2010, 17:09
Przełożyłem dziś karte z ery do nowszego telefonu i zostałem wręcz zasypany jakimiś flirt-smsami. Czy ktoś wie jak to wyłączyć?

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #385599  autor: osachorzow
 05 lut 2010, 17:45
DS, wyłącz odbierania wiadomości sieciowych w telefonie. Jeśli chesz aby wyświetlała się lokalizacja to zostaw aktywny tylko kanał nr 50.

 #385601  autor: DS
 05 lut 2010, 17:46
osachorzow pisze:Jeśli chesz aby wyświetlała się lokalizacja to zostaw aktywny tylko kanał nr 50.
A możesz jaśniej? :oops:

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #385602  autor: osachorzow
 05 lut 2010, 17:50
DS, jakoś w wybierz, żeby przychodziły wiadomości tylko z kanału nr 50 ;) improwizuj! każdy tel ma to inaczej ale idea jest taka sama :) wyłączyć odbieranie wiadomości sieciowych ze wszystkich kanałów i włączyć tylko kanał 50 .

 #385604  autor: DS
 05 lut 2010, 18:06
Zdaje się, że sobie poradziłem :) Zostawiłem tylko włączone info o stacji bazowej, a odbiór inf. lokalnych wyłączyłem. Usunałem też wszystkie subskrypcje.

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #385607  autor: jacguszi
 05 lut 2010, 18:13
Dokładnie tak bo w SE nie ustawia sie nr kanału. :wink:

 #385644  autor: remi
 05 lut 2010, 20:50
Sluchajcie, mam takie pytanie (moze ktos wie). Czy jak minie termin waznosci karty i teoretycznie numer jest juz nieaktywny, to czy jak sie doladuje np. elektronicznie, to czy ten numer z powrotem sie da aktywowac? Pytam, poniewaz siostrzeniec mial "fajny" numer i chcialbym go przejac a nastepnie przeniesc do Abonamentu (oczywiscie w innej sieci). Dzieki za wszelkie info.

A moglo byc tak pieknie....

 #385771  autor: kerim36
 06 lut 2010, 15:14
remi pisze:Sluchajcie, mam takie pytanie (moze ktos wie). Czy jak minie termin waznosci karty i teoretycznie numer jest juz nieaktywny, to czy jak sie doladuje np. elektronicznie, to czy ten numer z powrotem sie da aktywowac? Pytam, poniewaz siostrzeniec mial "fajny" numer i chcialbym go przejac a nastepnie przeniesc do Abonamentu (oczywiscie w innej sieci). Dzieki za wszelkie info.
jesli jeszcze dana karta sim lapie zasieg i mozna sie na nia zadzwonic to po doladowaniu powinno byc ok

 #388030  autor: Rezo
 16 lut 2010, 18:38
Niech specjaliści z Ery pomyślą nad poprawieniem bezpieczeństwa na stronie, na której zamawia się startery. Zauważyłem że w przeciwieństwie do stron internetowych Orange i Play, na stronie Ery nie ma szyfrowanej wersji protokołu HTTP, a przy zamówieniu wymagane jest podanie szczegółowych danych osobowych.

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #388110  autor: thonka
 16 lut 2010, 22:05
Rezo, moze zamiast pisac o tym tutaj napiszesz do nich? ;) mniej-wiecej tyle samo czasu zajmuja obie opcje ;)

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #388125  autor: Rezo
 16 lut 2010, 22:48
thonka pisze:Rezo, moze zamiast pisac o tym tutaj napiszesz do nich? ;) mniej-wiecej tyle samo czasu zajmuja obie opcje ;)
Przyznasz mi chyba rację, że szanujący się operator (czytaj PTC) powinien się zatroszczyć o takie sprawy, jak bezpieczeństwo danych w trakcie składania zamówienia.

Zamiast pisać do Ery (i mieć świadomość, że mój mail utonie w morzu innych) wolę jednak napisać do GIODO Ta opcja także zajmie tyle samo czasu i będzie najwłaściwsza :wink:

pozdrawiam

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #392501  autor: łazęga
 11 mar 2010, 08:06
Mam dwa tel. stacjonarne w Erze i przy obu uaktywniałem Super Zestawy z Rabatem 10 zł. Przy obu nie obyło się bez reklamacji. Za każdym razem zapominali o tym rabacie przy fakturze.
Przy pierwszym numerze z reklamacją nie było problemu. Dzisiaj złożyłem reklamację na drugi numer. Zobaczymy jak pójdzie tym razem.

 #392597  autor: despera
 11 mar 2010, 19:41
problem z pakietem internetowym do abonamentu - zamiast naliczyć od aktywacji do faktury proporcjonalnie i za następny okres z góry, policzyło 2x i hulaj dusza...
w sumie więcej na znaczek stracili niż warte było wyrównanie - ale skoro maja informatyków to by błędy poprawili...

 #392598  autor: FABIANO
 11 mar 2010, 19:46
:twisted: Biuro obsługi Ery-naciągli mnie kiedyś nieprzeciętnie :evil:

 #392614  autor: thonka
 11 mar 2010, 20:50
FABIANO, to zes sie napisal... takiego posta moglbym napisac wszedzie... albo piszesz od poczatku do konca, albo post leci do kosza jako nic nie wnoszacy do tematu.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #392622  autor: FABIANO
 11 mar 2010, 21:03
oj......no chodzi o to że gdy kiedyś byłem w posiadaniu sieci Era dzwoniąc z pewnym problemem do biura obsługi i zadając im pytanie na które odpowiedzieć mi mogli w czterech słowach-tak rozwinęli temat przytrzymując mnie przy czasie że rozmowę przerwał dopiero.....brak środków na koncie :cry: . Sprawiedliwiej byłoby gdyby ustalili np pewną kwotę za całą rozmowę niż naciągać klienta i właśnie to uważam za negatywną przygodę z tą siecią i krótko po tym zrezygnowałem z tego opa. Nie wiem jaka obecnie jest stawka za połączenie z konsultatem ale pewnie nic się nie zmieniło..POZDRO
  • Strona 3 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7