• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 59 z 64
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 64

 #391303  autor: patrix-83
 04 mar 2010, 14:05
play4you2 pisze:
ukefake pisze:jako że nie można przejść bezpośrednio z mixa do fresha płacąc karę to może warto zastanowić się nad rozwiązaniem umowy poprzez przeniesienie numeru (np do orange)? uregulujesz karę i wracasz do play fresh. Jak dobrze się uwiniesz (i play również) to w tydzień powinieneś się wyrobić. Tylko najpierw upewnij się ile wyniesie cię taka kara (zgodnie z obowiązującym PT) żeby się nie zdziwić.
Oczywiście takie rozwiązanie jest mozliwe i można tak zrobić. Jednak, gdybyś chciał to zrobić, tak jak napisał ukefake, upewnij się, ile wyniesie Cię ta kara. Co do samego przeniesienia, jeżeli wszystkie dokumenty będą prawidłowo wypełnione (u nas i innego Operatora) to sprawę na upartego można będzie załatwić nawet w 4 dni robocze (po 2 dni dla każdego Operatora).

Pzdr.


ukefake, play4you2


DZIĘKI ZA POMOC I RADĘ, WŁAŚNIE MIAŁEM O TO PYTAĆ CZY TAK MOŻNA ZROBIĆ "na około" BO PRZECIEŻ OBLIGUJE OPERATORA PLAY (I NIE TYLKO JEGO) DO TEGO PRAWO TELEKOMUNIKACYJNE. WYLICZYŁEM SOBIE KARĘ NA PODSTAWIE WZORU KTÓRY KIEDYŚ TAM PODAWAŁ NA FORUM Play4You I WYSZŁO MI ŻE BĘDZIE TO 300ZŁ Z GROSZAMI WIĘC CHYBA SIĘ ZDECYDUJĘ NA TAKI KROK I MAM NADZIEJĘ ŻE PLAY NIE ZROBI MI PROBLEMÓW LUB NIE ZAWYŻY KARY PODWÓJNIE BO WTEDY ZŁAPAŁ BYM CIŚNIENIE :twisted:

 #391340  autor: play4you2
 04 mar 2010, 17:39
manner pisze:pozdrawiam i ciągle czekam na rozwiązanie mojego 0.5%
Niestety, nie mam informacji czysto liczbowej. Sam ją otrzymałem w ten sposób.
manner pisze:no sorry, a kto świadomie sobie nabija 1200zł rachunku?
Uwierz, że tak się niestety dzieje. Tłumaczenia potem są różne.. Niestety...
Patryk83żółwik pisze:MAM NADZIEJĘ ŻE PLAY NIE ZROBI MI PROBLEMÓW LUB NIE ZAWYŻY KARY PODWÓJNIE BO WTEDY ZŁAPAŁ BYM CIŚNIENIE
Daj mi znać, jak otrzymasz odpowiedź o wysokości tej kary.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #391347  autor: Marens
 04 mar 2010, 18:21
play4you2 pisze: Daj mi znać, jak otrzymasz odpowiedź o wysokości tej kary.
Coś się zmieniło w kwestii wyliczania kary?
Chodzi o to, czy istnieje możliwość dokładnego wyliczenia przez system, czy dalej liczycie
"na piechotę" wg. wzoru (kara z umowy : 24/mies) * ilość miesięcy pozostała do końca umowy

 #391398  autor: play4you2
 04 mar 2010, 21:21
Marens pisze:Coś się zmieniło w kwestii wyliczania kary?
Chodzi o to, czy istnieje możliwość dokładnego wyliczenia przez system, czy dalej liczycie
"na piechotę" wg. wzoru (kara z umowy : 24/mies) * ilość miesięcy pozostała do końca umowy


W zasadzie to system zawsze wyliczał tą karę od czasu zmiany Prawa Telekomunikacyjnego. Sposób podany przez Ciebie jest orientacyjny i raczej kwota tzw. kary nie powinna znacznie odbiegac od waszych wyliczeń. Moja prośba do patryka była raczej "na wszelki wypadek". Chciałem po prostu sprawdzic, czy konsultanci prawidłowo przeprocesowali zlecenie. Jak zapewne wiecie, stawiamy mocno na jakośc i cz,esto ja np. sprawdzam, jak są zamykane zgłoszenia. Niestety, nie jestem w stanie wszystkich przejrzec, dlatego dziękuję wam za wskazanie popełnionych błędów.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #391433  autor: widex
 05 mar 2010, 09:12
Co do naliczeń to zabrano mi dwa złote. Zdziwiłem się z jakiego powodu, jednak to była moja wina =>Muzyka na czekanie.

P.S. Wyłączyłem sms-y marketingowe (OK powiedziała, że wyłączone), jednak dalej dostaje konkursy PLAY.

 #391534  autor: play4you2
 05 mar 2010, 21:18
widex pisze:Co do naliczeń to zabrano mi dwa złote. Zdziwiłem się z jakiego powodu, jednak to była moja wina =>Muzyka na czekanie.
Ok, zdarza się. Ważne, że się wyjaśniło.



widex pisze:P.S. Wyłączyłem sms-y marketingowe (OK powiedziała, że wyłączone), jednak dalej dostaje konkursy PLAY.
Sprawdź dokładnie czy to na pewno z naszej sieci. Jeżeli brałeś udział w jakiś konkursach, nawet brandowanych przez siec Play, to jednak Play nie jest admninistratorem tych danych, tylko np. firma x, która jakiś konkurs prowadziła. W tym przypadku należy złożyc sprzeciw na przetwarzanie danych do tej firmy. Jednak, jeżeli na 100% jesteś pewien, że to nasze SMSy, daj mi koniecznie info na pw z Twoim nr tel. i sprawdzę dokładnie, co tam się dzieje na Twoim koncie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #391545  autor: kamil1221
 05 mar 2010, 21:52
O niskim poziomie w sumie zerowym BOKU Play chyba nie muszę pisać, ale...
2 dni temu składałem reklamację na zasięg.
Odpowiedź dostałem błyskawicznie - ale widać że ktoś użył Ctrl+C i Ctrl+V.
Ode mnie otrzymał wszystkie informację, ale w odpowiedź zapytał o je ponownie.
Parodia !

Moja reklamacja:
Witam. Mój problem stanowi częsty brak możliwości zalogowania się do sieci waszego partnera roamingu krajowego Polkomtela. W mieszkaniu wasza własna sieci praktycznie nie występuję lub na wyświetlaczu mam jedną kreskę zasięgu co nie pozwala na swobodne prowadzenie rozmów czy transmisję danych. Gdy próbuję ręcznie wybrać sieć i wybrać właśnie zasięg Plusa - często nie mogę tego zrobić za pierwszym razem - czasem udaje się dopiero po 5-8 próbach (czasem muszę czekać ponad 5-7minut zanim telefon zaloguje się). Jest to bardzo uciążliwe. Moja lokalizacja - Tychy, woj. Śląskie. ul. Konfederatów Barskich lub al. Jana Pawła II 16. Telefon (aparat) Samsung i550w włączony tryb logowania się tylko i wyłącznie do sieci GSM (i ręcznym wyborem sieci). Podobnie dzieje się na innym telefonie po przełożeniu mojej karty SIM (Samsung Z400 - identyczne ustawienia). Ogólnie reasumując - jakość Waszej sieci (UMTS i GSM) na nadajnikach własnych jest beznadzieja. Problem jest zarówno w budynkach jak i dworze bo albo zasięgu wcale nie ma, albo jest na tyle słaby że uniemożliwia normalne świadczenie usług głosowych oraz transmisji danych. Do tego dochodzą trudności w zalogowanie się do sieci Plusa. Bardzo proszę jako Wasz Klient, który jest z Wami od prawie początku istnienia o profesjonalne podejście do moich zastrzeżeń związanych z jakością sieci. Szczególnie teraz gdy tak szumnie się reklamujecie że macie taki dobry zasięg – co moim zdaniem mija się ze stanem faktycznym. Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
Odpowiedź:

Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 3 marca 2010 r., dotyczące problemów z zasięgiem. Uprzejmie informujemy, że podczas zgłaszania sprawy nie zostały podane szczegółowe informacje dotyczące problemu z zasięgiem. W zgłoszeniu zwrotnym prosimy o powołanie się na numer zgłoszenia 15665657. Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej o dokładne wypełnienie poniższego formularza. Umożliwi to nam analizę Pani zgłoszenia: Pani Numer: Jakie są ustawienia sieci w telefonie (ręczne (GSM czy UMTS) / automatyczne)? Jakie są ustawienia operatora w telefonie (ręczne (P4 czy Plus) / automatyczne)? Częstotliwość problemu (rzadko / często / cały czas)? Miasto, w którym wystąpił problem: Dzielnica, w której wystąpił problem: Ulica, przy której wystąpił problem: Jeżeli problem wystąpił w okolicy stacji Play, to proszę podać jej nazwę, w przeciwnym wypadku podać „brak”: Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (gdzie)? Gdzie występuje problem (wewnątrz budynku / na zewnątrz)? Model telefonu: Komunikat na wyświetlaczu: Jakie komunikaty słychać w słuchawce? Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby) ? Okres występowania problemu (dni w formacie dd-mm-rrrr): Godziny w jakich wystąpił problem: KRÓTKI OPIS PROBLEMU: W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem www.playmobile.pl, telefonicznie pod numerem 790-500-500 lub w Punktach Sprzedaży Play. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem, Andrzej K. konsultant back office ds. obsługi klienta

 #391556  autor: pawelpp
 05 mar 2010, 23:03
kamil1221, to i tak nic nie da. Też jestem z Play prawie od początku i nikogo u nich to nie interesuje. Na reklamacje dotyczące zasięgu zawsze dostaję odpowiedź, że miała miejsce "chwilowa utrata zasięgu" - temat setki razy poruszany już na tym forum. Play się tym w ogóle nie przejmuje. Twierdzą, że wszystko jest zgodne z normami, czyli - brak zasięgu wewnątrz budynków, fatalna jakość połączeń, brak zasięgu przez cały dzień (mimo tego, że telefon twierdzi że jest zalogowany), kilka razy miałem problemy z zarejestrowaniem karty sim we własnej sieci, zwykle w ciągu kilku godzin po powrocie zza granicy; problemy z logowaniem do Polkomtela; samoczynnie wyłączająca się usługa transferu danych; beznadziejny OK z którym nic się nie da załatwić i salony w których dostajesz telefon do ręki i każą ci dzwonić do OK, a w OK mogą tylko napisać zgłoszenie na którego rozpatrzenie nigdy się nie doczekasz, bo proszą w nieskończoność o uzupełnienie danych. Taki jest niestety Play. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby wrócili do takiego stanu, jak po rozpoczęciu działalności i żeby z każdym konsultantem można było porozmawiać tak jak z P4Y lub ich team managerami.

 #391561  autor: kamil1221
 05 mar 2010, 23:33
Jestem w pełni świadomy że moje reklamacje nic nie wniosą, ale próbować mi nie zaszkodzi. Zasięg już reklamuje nie pierwszy raz.

Sam osobiście pracuje dla Orange - mam porównanie jeśli chodzi o jakość usług i kompetencje BOKU.

 #391569  autor: zik
 06 mar 2010, 07:47
Zalogujcie się na stałe do Plusa. Ja tak zrobiłem jakiś 2 tygodnie temu u mnie i żony i... nagle jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki znikły problemy typu "powtórz bo coś przeywa". W Tarnowie Play ma tylko 5 czy 6 stacji bazowych. Na zewnątrz może obleci, ale wewnątrz budynków to za mało. Inni operatorzy stacji mają po kilkanaście

 #391573  autor: Gadulski
 06 mar 2010, 08:47
kamil1221, ja tylko jednej rzeczy nie rozumiem... Znam problemy z zalogowaniem się do Plusa (tak jak wielokrotnie wspominano na tym forum operacje trzeba powtórzyć do skutku, a jest to czasem nawet i piąty raz), jednak jak już zalogujesz sie do Plusa problem minie... Chyba, że Twój telefon w ogóle nie wykazuje możliwosci logowania ręcznego do Polkomtela... Co by było dość ciekawą sprawą...
Bardzo madrze zauważył zik i ja też o tym juz pisałem najlepiej wybrać Plusa na stałe i problemy mijają...
Gdy miałem ustawionego Playa za każdym razem gdy wchodziłem do Galerii Handlowej (np. Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu) zasięg Play znikał co skutkowało zerwaniem rozmowy... Teraz takich problemów nie mam...
Powtórzę za zik'iem: zalogujcie sie do Polkomtela na stałe i już!
Pozdrawiam.

Obrazek

 #391583  autor: kowcio
 06 mar 2010, 09:42
kamil1221 pisze:Jestem w pełni świadomy
A nie w pełni świadoma? :mrgreen: Ale Ci pojechali w tym BOKu, Szanowna Pani ;) W Plusie też mnie tak potraktowali. Ehh mogliby zwrócić choćby na takie coś uwagę...

Ja tam od kilku dni z Play po ich własnym zasięgu 2G korzystam i powiem tak- nie narzekam jak na razie. Odpukać w niemalowane.

 #391600  autor: kamil1221
 06 mar 2010, 10:57
@kowcio
To pewnie dlatego że telefon jest zarejestrowany na moją Mamę a nie ma nie. Buraczany konsultant z Play nawet chyba nie zdołał przeczytać mojej reklamacji - zobaczył tylko że chodzi o zasięg i użył Ctrl+C i Ctrl+V.

@Gadulski
Nie mogę sobie pozwolić na sztywne logowanie do Plusa, gdyż korzystam z pakietu Play "Offline" na telefonie. Oczywiste jest to że pakiet ten nie działa na nadajnikach Polkomtela.

 #391760  autor: yogurcik
 07 mar 2010, 08:53
Znów play 24 nie działa niby złe hasło lub login podaje .. ... Męczące się to już staje.

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #391762  autor: kerim36
 07 mar 2010, 09:52
yogurcik,

w chwili obecnej logowanie mailem ne pewno dziala

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #391835  autor: yogurcik
 07 mar 2010, 14:36
Ok zalogowałem się. Niech mi ktoś powie gdzie są moje 2 numery z 4 które były przypisane do konta w tym numer administracyjny. :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil: :evil: Jaja sobie robicie w tym play-u ????

 #391975  autor: aree1987
 08 mar 2010, 13:43
Nie mogę ręcznie wybrać Plusa, telefon chwile się próbuje logować i wyskakuje komuniakt błąd sieci. Problemy zaczęły się chyba w styczniu, ostatnio pare dni było ok, a teraz od tygodnia znowu..
Co ciekawe narzekają na problemy z przełączaniem Plus--Play także moi znajomi.
Zasięg Play jest u mnie naprawdę słaby, a telefon konsekwentnie trzyma sie macierzystego zasięgu, uniemożliwiając często odbiór rozmowy przychodzącej.
Zgłosiłbym ten problem do BOK, niestety nie mam zarejestrowanej karty sim.. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

 #391984  autor: Claudec
 08 mar 2010, 14:41
U mnie zasięg trochę się pogorszył, ale teraz jest chyba bardziej stabilny.
Mam włączony automat, telefon na Plusa loguje się tylko w miejscach gdzie Play nie ma zasięgu.

 #391993  autor: banan1973
 08 mar 2010, 15:36
Ile jeszcze wytrzymacie z tym dziadowskim play. To totalna masakra. Olac to i przeniesc sie do innego operatora, nawet wirtualnego, mBank mobile. Tutaj Plus dziala idealnie, rozmowy tanie i internet. Naprawde dziwie sie jak mozna byc takim masochista i akceptowac takie dzialanie operatora, play-ika lobuzika. He he.

... i600, n95, 8500, p1i, i5700, wildfire, s8500, p970, i9100, SE Xperia ARC S, HTC HD 7, Lumia 820, Lumia 920, Samsung Note2, Xperia Z1, Samsung Note3, Lumia 925, Xperia Z1 Compact, Xperia Z Ultra, Lumia1320, LG G2mini, LG G3, Microsoft640, LG G Flex2,

 #392011  autor: Marens
 08 mar 2010, 16:40
banan1973 pisze:Ile jeszcze wytrzymacie z tym dziadowskim play.
Właśnie dziś złożyłem wypowiedzenie, będzie mnie to bolało 500zł.
  • Strona 59 z 64
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 64
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 64