• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #390666  autor: sstsqad
 01 mar 2010, 14:31
Witam
Za internet płacę ja, mieszkam z rodzicami i oni widnieją na umowach i chyba podpisali najlepszą umowę na neta jaką mogli :twisted:
W połowie marca w TP kończy się umowa, telefon jak i net został przeniesiony do Netii - umowa podpisana 12 grudnia 2009 na 2 lata(wchodzi z życiem 15 marca)
- Pakiet telefoniczny jakiś podstawowy za ok 40 zł
- Internet za 49 zł.....1 mega.
Obecnie już za tą samą cenę jest 4 mb. Czy i kiedy mogę zmienić pakiet internetowy na szybszy - mp. na te 4 mega ale w cenie 49 zł?
Matka gada mi że konsultantka mówiła iż jak się oferta zmieni to dostaniemy tańszy internet. Pewnie i tak tyle że Netia nie oferuje już 1 mega, a to pewnie te hasło jest tym chwytem marketingowym..
Wszystko stało się za moimi plecami, byłem w pracy w międzyczasie z TP zadzwonili strasząc iż jak umowy matka nie podpiszę to umowa na czas nieokreślony z wyższą opłatą. k. W ten sam dzień domokrążca z Netii się zjawił no i ...chyba zostałem ustawiony z internetem na 2 lata. :evil:

 #390760  autor: Vieslav
 01 mar 2010, 19:41
Aby zmienić na 4 mb/s musisz być w zasięgu LLU. Gdybyś był raczej nie oferowaliby ci 1 mb/s.

 #390773  autor: sstsqad
 01 mar 2010, 20:01
W grudniu jeszcze nie było tej promocji na 4 mega. Technicznie chyba wszystko jest ok, na neo 4 mega mogło być bez problemu a z netii internet będzie na liniach tp. Wg. formularza na stronie neti też nie ma przeszkód na prędkość nawet do 8 mega.
Nic nie proponowali, matka wzięła najtańsza opcję.
No i tym samym będę płacił 49 zł za "szybki" internet. :twisted:

 #390857  autor: Fafral
 02 mar 2010, 08:30
Sprawdź w superkantarku swoje możliwości techniczne.
Podpisałeś umowę na internet superliga? jeśli tak to po 6m-c od podpisania umowy możesz zwiększyć prędkość internetu.

Przedstawiciele handlowi Netii (nie wszyscy) są straszni i momentami żałośni!

Obrazek

Siemens C30 > N2600> N5300 > N7310 Supernova> E71>Samsung i9000 Galaxy S

 #390976  autor: sstsqad
 02 mar 2010, 18:20
Wg formularzu Neti 8 mega bez problemu pójdzie.
Umowa to "szybki internet + telefon" bo z grudnia, wtedy tej superligi nie było.
Od Netii mam tylko podpisaną umowę w której nie ma ani słowa na temat możliwości zmiany pakiety, ceny pakietów, ani też tego że jak wyjdzie korzystniejsza oferta to ja też ją będę miał.
Przedstawicielka z Netii zamydliła oczy matce właśnie tym że jak się oferta zmieni to nam też.
No ale z tego co się dowiaduje to owszem zmieni, ale tylko wtedy gdy w abonamencie takim jakim mam podpisany tj "szybki internet" cena spadnie. Nie znalazłem info że mogę sobie emigrować na korzystniejszą ofertę.
Bo niestety ale pewnie nie mogę
- zmienić od razu oferty na lepszą (umowa zaczyna działać od 15 marca)
- cena za 4 mega jest taka jak w pakiecie którym jest umowa "szybki internet" może zna ktoś tą cenę? Matka wspominała że za 2 mb to 59 zł oferowali.

I powiedzcie jak to jest z uploadem, faktycznie 256?
Matka jak jestem w pracy lubi sobie przez skype pogadać, to może jej się będzie cięło na złość za tą umowę :twisted:

 #391053  autor: piotrekkk
 02 mar 2010, 23:46
zgodnie z umową i warunkami promocji, masz tylko gwarancję ceny - czyli można zmienić promocję zachowując prędkość - jeśli chodzi o zmianę prędkości (być może konieczna jest również zmiana technologii), proponuję o kontakt z bok po aktywacji usługi, nie masz gwarancji, że ktoś zwiększy Ci prędkość bo to dobra wola konsultanta, ewentualnie poproś o kontakt z przełożonym

[ Dodano: 2010-03-02, 23:53 ]
jeśli chodzi o oferte, to napisz co masz w górnym rogu umowy (wlr/bsa czy LLU), i nazwe ofert na internet

 #391100  autor: Fafral
 03 mar 2010, 13:06
Wydaję mi się, że masz umowe WLR/BSA a nie LLU...

Obrazek

Siemens C30 > N2600> N5300 > N7310 Supernova> E71>Samsung i9000 Galaxy S

 #391107  autor: amigo007
 03 mar 2010, 14:21
Jak umowa była podpisywana u domokrążcy to masz 10 dni na wypowiedzenie umowy bez podania przyczyny bo było to poza lokalem netii. Zadzwoń najlepiej do tp 19393 i oni ci tam powiedzą jak ma wyglądać pismo żeby zrezygnować z tej umowy. A skoro dali prędkość 1mb tzn. że jesteś w zasięgu bsa (bit stream acess), gdyby było llu dostępne to za tą samą cenę dali by 4mb. Na bsa są dostępne prędkości 1, 2 i 6mb. Na twoim miejscu ja bym się jeszcze rozejrzał za innymi ofertami np. orange daje teraz bardzo korzystne cenowo warunki w swoim orange freedom (2mb 59zł, 6mb 89zł) i telefon stacjonarny w orange za 35zł (a w nim 75 lub 150 minut w zależności od długości kontraktu), a jak masz komórkę na abonament w orange to za internet jest wtedy chyba 5zł mniej. Sam mam netie 1mb i pamiętam ile z tym internetem miałem na początku kłopotów (ponad 2 miesiące byłem całkiem bez internetu), no i w razie jak coś się spierniczy dużo dłużej się czeka na naprawę, a często jak coś jest nie tak to netia zwala winę na tp jako że to bsa i to wina telekomunikacji. A co do zmiany prędkości to u siebie nie mogę jej zwiększyć, muszę czekać do końca umowy. A orange wiadomo jest z grupy tp, także tam zero kłopotów i szybciutkie podłączenie. Pozdrawiam 8)
 #391109  autor: galtom
 03 mar 2010, 14:50
Najpierw mala dygresja.
Dawno temu mialem u operatora X stale lacze 512kb z umowa na 12 miesiecy.
W ramach promocji otrzymalem pierwszy miesiac za darmo. Po ok. pol roku zadzwnil do mnie BOK mojego uczesnego opratora z inf.
"W zwiazku z tym, ze podnieslismy predkosc lacz oferowanym naszym klientom jak i zmienilismy ceny mamy przyejmnosc ponoformowac, ze od nowego miesiaca za lacze do konca umowy zaplaci Pan o tyle i tyle mniej, a predkosc Pana lacza wzrasta do 1mb/s. Nasi klienci sa dla nas wazni"

Jak pewnie sie domyslacie, bylem bardzo zadowolony i pozostalem z tym operatorem jeszcze ponad pol roku po zakonczeniu umowy.

Z Netia niestety jest inaczej :-(

Po pierwsze publikuje cenniki w ktorych lacza netowe sa znacznie drozsze niz to co placi sie przez caly okras umowy. Czyli teoretnicze promocja na abonamnet trwa przez caly okres umowy. Niby dobrze ale w praktyce oznacza to, ze cen cennikowych nikt nie placi wiec sa lekko fikcyjne. W ramach promocji otrzymujemy tez X miesaicy za 1zl.

Tzn.,ze wyglada to tak. Przecietny Kowalski kupuje lacze np. za 64zl i wie , ze w ramach promocji otrzyma xx miesiecy za darmo. Jak przypuszczam gdy umowa sie konczy i przechodzi na czas nieokreslony ngle sie okaze, ze nasze faktury ida w gore.

W ten sposob Netia WYMUSZA!!! na klientach podpisanie kolejnej umowy terminowej - bardzo nie ladnie :-(

W zwiazku z tym, ze cena lacza przez cala umowe jest promocyjna w jej ramach nie da sie zwiekszyc predkosci lacza w trakcie umowy - chyba, ze bedziemy placic cene cennikowa - zupelnie nie przystajaca do cen rynkowych.

Co wiecej, Netia inforumuje, ze nie da sie zmienic predkosci lacza:

zobacz gwarancja ceny

cytuje: "Operator gwarantuje możliwość zmiany warunków niniejszej Promocji
wyłącznie poprzez zmianę wysokości opłat miesięcznych za Usługę
Internetową, w ramach zamówionej przepływności dwa razy w ciągu
trwania Umowy."

I ja tego nie rozumiem :-( - moze ktos wyjasni logike dzialania operatora w tej kwesti.

Podpisuje umowe na tel komorkowy. 100 darmowych minut za 100zl. Przed koncem umowy nie moge (albo nie od razu!!!) powiedziec, ze ja jednak chce placic 50zl za 50 min. Ale z tego co wiem, nie ma problemu jesli zadzwonie i powiem, ze chce placic 150zl za 150min!

Dlaczego netia nie wprowadzi cen aktualnie placonych przez klientow do cennika jak cen obowiazujacych? Jaki to jest problem dla Operatora, zeby ktos kto teraz placi za lacze 4mb 49zl mogl placic 64 za lacze 8mb (zakladam, ze warunki tech na to pozwazlaja).
Dlaczego ludziom ktorzy podpisali umowy na predkosci (nieskie) juz nie oferowane - sami z siebie nie podniosa transferu - nie sadzicie, ze my klienci bylibysmy zachwyceni takim traktowanieprzez operatora?
Wprowadzenie placonych przez nas w czasie 24 miesiecznych umow cen do cennikow skutkowaloby tym, ze nie wymuszanoby na nas kolejnej lojalki!!!

Jedyny wniosek jaki mi sie nasowa (dlaczego tak jest) to:
po pierwsze brak konkurencji, pod rugie netia duzo wiecej niz 8mb nie jest wstanie dac. Wyobrazmy sobie syt. konczy sie nam umowa na 8mb... i placac dalej to samo czekamy az na rynku pojawi sie tansza/szybsza oferta. Kiedy zmusi sie nas (nagle wyzsza cena!) do podpisania koejnej umowy nie bedziemy mogli tego zrobic.

Nie specjalnie mi sie podoba takie traktowanie - nie do konca jasne, nie do konca fair. Szczegolnie biorac pod uwage, ze wiem, iz nie jest to na rynku telekomunikacyjnym norma.

Jesli Netia jest na tyle mila, ze w ramach gwarancji ceny zechce kiedys obizyc moja oplate za lacze (bo w nowej promocji bedzie tansze - dlaczego nie poprostu tansze - bez promocji???) to dlaczego nie chce wziac odemnie troche wiecej pieniedzy za szybsze lacze???

A co do odp. na pyt. z pierwszego postu. Abstrahujac od warunkow technicznych. Mozesz placic mniej - jesli w nowej promocji Twoje lacze jest tansze ale nie mozesz miec szybszego. A biorac pod uwage, ze netia juz nie oferuje lacza 1 mb to WSPANIALA GWARANCJA CENY, ktora Cie kuszono, to niestety torche pic na wode :-(

Przykro mi :-(

Pozdrawiam,
Galtom

 #391113  autor: Fafral
 03 mar 2010, 15:13
amigo007 pisze:orange freedom (2mb 59zł, 6mb 89zł) i
podobnie jest w Netii jeśli umowa jest na WLR/BSA

Jeśli miałbyś LLU:
8 mbit/s miałbyś w cenie 68,85 zł netto,

Co do Netii -
galtom pisze:galtom
nie zgodzę się z Tobą.

Mam internet w multimedia polska i jest tak samo, kończy się promocja (24 m-c) pózniej płacisz drożej ! normalna kolej rzeczy.

Owszem szkoda, że nie można sobie zmienić prędkości internetu (w nowej ofercie można po 6 m-c od podpisania umowy).
galtom pisze:Jedyny wniosek jaki mi sie nasowa (dlaczego tak jest) to:
po pierwsze brak konkurencji, pod rugie netia duzo wiecej niz 8mb nie jest wstanie dac. Wyobrazmy sobie syt. konczy sie nam umowa na 8mb... i placac dalej to samo czekamy az na rynku pojawi sie tansza/szybsza oferta. Kiedy zmusi sie nas (nagle wyzsza cena!) do podpisania koejnej umowy nie bedziemy mogli tego zrobic.
LLU - do 16 mbit/s
Cu- do 16 mbit/s

Proszę nie mów, że nie ma konkurencji bo się mylisz. UPC, Multimedia, Krowlej (pisze jak się mówi), Vectra etc etc...

Jedyna moja rada uważajcie na przedstawicieli handlowych (nie tylko netii, ale uważajcie)

P.S.
sstsqad
jeśli umowa została podpisana na WLR/BSA a masz LLU umowa nie przejdzie w TP.SA ;)

PzdrQ

Obrazek

Siemens C30 > N2600> N5300 > N7310 Supernova> E71>Samsung i9000 Galaxy S

 #391119  autor: galtom
 03 mar 2010, 15:41
Fafral pisze: Co do Netii -
galtom pisze:galtom
nie zgodzę się z Tobą.

Mam internet w multimedia polska i jest tak samo, kończy się promocja (24 m-c) pózniej płacisz drożej ! normalna kolej rzeczy.
Nie wiem co w tym normalnego??? Wg. mnie wlasnie takie gmatwanie sprawy jest nie normalne. To, ze wszyscy/wiekszosc tak robi tez z tego normy nie czyni. A juz na pewno nie takiej ktora nie powinna sie zmienic.
Fafral pisze: Owszem szkoda, że nie można sobie zmienić prędkości internetu (w nowej ofercie można po 6 m-c od podpisania umowy).
Pokaz zapis regulaminu ktory to potwierdzi. Wg. mnie nadal nie mozna!
Fafral pisze: Proszę nie mów, że nie ma konkurencji bo się mylisz. UPC, Multimedia, Krowlej (pisze jak się mówi), Vectra etc etc...
Nie rozsmieszaj mnie. Ilu ludzi moze skorzystac z oferty TPSA/Netii ilu z UPC i innych operatorow kablowch?

Najpowszchniejsze w naszych domach sa lacza telefoniczne a na nich usuge swiadczy tylko kilka firm - wiodaca pozycie ma Netia i TPSA. Od niedawana do wyscigu wlaczyla sie Era (nie wiem na ile atrakcyjny jest ich net i telefon) oraz Orange :-)

Powatarzam... dlaczego w cennikach sa ceny ktorych i tak nikt (normalny) nie placi? Przecierz to fikcja. Niech w ramach promocji dadza X miesiecy za darmo, modem a nie cene na cala umowe. To tylko zapis! Faktyczej ceny z cennika i tak nie zaoferuja klientom bo przeciez za te pieniadze nikt by w netii ani netu ani telefonu nie kupil.

To troche jak z fikcyjnymi promocjami w marketach. Gdzie sie na metce najpierw pisze cene z kosmosu (za ktora i tak y nikt nie kupil) przekresal robi promocje i usiluje sprzedac w normalnej ofercie.

Pozdrawiam,
Galtom

 #391127  autor: JATE
 03 mar 2010, 16:23
Podpisuję się dwoma rękoma pod tym co napisał galtom w sprawie Netii !!!

Nic dodać ! Sama prawda - czyli komplikowanie, komplikowanie , komplikowanie ...wszystkiego co można ...jako strategia działania ... To ciężka patologia !!! Takie warunki dyktują chętnym na ich usługi .
Zamiast upraszczać , upraszczać, ułatwiać , ułatwiać...
No ale na tej prostocie widocznie trudniej się dorobić ...

Jestem ich klientem od lat, ale nie mogę zapłacić więcej /a chciałem / za wyższą prędkość neta- muszę czekać na koniec umowy... 1,5 roku jeszcze . To ciężko chore ...
Rozumiem - gdybym chciał płacić mniej, ale ja chciałem przynieść im więcej pieniędzy...Nie chcą...

Nie umiem tego pojąć. Oczywiście po skończeniu tej umowy stracą klienta... ale oni mają to pewnie gdzieś...

 #391167  autor: zinkzaq
 03 mar 2010, 19:32
co do cen , zauważcie jak neo macie podpisane . Wywnioskowane macie to że w ramach promocji przysługuję wam taka i inna ulga ale nie ma konkretnej cenny jaką będziecie płacić przez ten czas , a czemu bo wówczas jeśli to dziwne może wzrośnie cenna za neo na czas nieokreślony automatycznie również tym którzy mają neta na jakieś tam promocji bo ulga jak by nie było jest zapisana . A co do zwiększenia prędkości w netii to nie mam pojęcia jak to jest robione więc nie będę się wypowiadał ale na moją głowę jest to możliwe tylko trzeba się liczyć z tym że będzie się miało nową umowę

zmiana widzenia , teraz technik tpsa

 #391195  autor: galtom
 03 mar 2010, 21:03
Nie zrozumicie mnie zle.
Jak korzystam z uslug Neti i jestem bardzo zadowolony!

Kiedy zaczeli dzialac na ryku i powoli, z trudem walczyli z monopolem TPSA kibicowalem im kazdego dnia i cieszylem sie z kazdego ich nowego klienta bo to oznaczalo na naszym rynku powolne (ale jednak) zmiany na lepsze dla klienta.

I chcialbym byc w 100% zadowolony ze swojego operatora i moc stawiac Netie za wzor!

Obslugi klienta i ideologi biznesowej. Niestety na tym polu jeszcze troche brakuje i mam wrazenie, ze kieruja sie podobna filozofia jak kiedys TPSA.

Nie bedziemy walczyc o lojalnosci klienta tylko zmusimy go zeby zostal z nami.

Jak to sobie wszystko przemyslalem i porowanlem do poziomu uslug BT, ktorego to wlasnie bylem klientem to zrobilo sie ciut przykro.

To jest troche tak jak pare lat w stecz z naliczaniem sekundowym w sieciach GSM.

Nie bylo, nie dalo sie, itd... pewnie, ze chodzi o pieniadze. Gdyby ktos wtedy zaczal pytac - no chwileczke - rozmawiam 35 s. dlaczego mam placic za cos z czego nie korzystalem? Tez sie ludzie pukali w czolo i mowili, ze przeciez to norma. Patrzcie jak norma wyglada dzis.

Zyczylbym sobie, Wam i Netii aby zaczeli wyznaczac tez standardy tego jak firma moze dbac i szanowac klienta. Ludzie/klienci sie zmieniaja - wyjezdzamy za granice, ogladamy telewizje, itd.. to juz nie sa Ci sami ludzie co 15 lat temu. Jesli Netia wezmie za wzor firme taka jak BT to moge ZAGWARANTOWAC jedno - na pewno w dluzszej perspetkywie na tym nie straci!!!

BT jest jednym z drozszych operatorow na rynku w UK. A mimo to maja zadowolonych klientow. Nie trzeba robic az tak duzo jak oni - dla ludzi licza sie tez male gesty. A to, ze Pani w BOKU mowi, ze sie nie da (zwiekszyc predkosci) ale nie wie dlaczego jest taki zapis w regulaminie... i co ma dac... to niedopuszczalne. Netia ma swietna oferte... czas na poprawe wizerunku i podejscia do klientow bo Ci pozyskani zaczna uciekac, chocby na probe gdzie indziej!

Pozdrawiam,
Galtom

 #391240  autor: piotrekkk
 03 mar 2010, 23:05
moim zdaniem musisz rozdzielić technologię usługi, netia daje możliwość zwiększenia prędkości, jest kilka opcji:
1) jeśli Twoje obecna oferta ma wybraną prędkość, możesz zmienić ją w ramach tej samej promocji
2) jeśli nie ma wybranej prędkości, nowa lojalka
czy to jest korzystne dla klientów? najlepiej jak by wszystko było za darmo, ale tak się nie da, jest możliwość negocjacji jeśli ma się ofertę po miedzi netii, ale przy bsa czy llu, netia musisz trochę płacić tpsie za zmianę prędkości więc też chce zarobić, poza tym jest jednym operatorem po łączach tp, która ma coś a la gwarancja ceny, inni operatorzy dają co najwyżej przy przedłużaniu umowy
błąd może być też w powszechnej świadomości, czy jest a czy nie jest gwarancja ceny, zawsze są warunki promocji, które jednak wypada przeczytać a i tak uważam, że są korzystne

[ Dodano: 2010-03-03, 23:13 ]
galtom pisze:Po pierwsze publikuje cenniki w ktorych lacza netowe sa znacznie drozsze niz to co placi sie przez caly okras umowy. Czyli teoretnicze promocja na abonamnet trwa przez caly okres umowy. Niby dobrze ale w praktyce oznacza to, ze cen cennikowych nikt nie placi wiec sa lekko fikcyjne. W ramach promocji otrzymujemy tez X miesaicy za 1zl.

Tzn.,ze wyglada to tak. Przecietny Kowalski kupuje lacze np. za 64zl i wie , ze w ramach promocji otrzyma xx miesiecy za darmo. Jak przypuszczam gdy umowa sie konczy i przechodzi na czas nieokreslony ngle sie okaze, ze nasze faktury ida w gore.

W ten sposob Netia WYMUSZA!!! na klientach podpisanie kolejnej umowy terminowej - bardzo nie ladnie

W zwiazku z tym, ze cena lacza przez cala umowe jest promocyjna w jej ramach nie da sie zwiekszyc predkosci lacza w trakcie umowy - chyba, ze bedziemy placic cene cennikowa - zupelnie nie przystajaca do cen rynkowych.
każdy operator ma wysokie stawki przy umowie na czas nieoznaczony, nie ma co narzekać na netie, mała uwaga jak pisałem wyżej - nie trzeba wybierać oferty standardowej, można tą samą promocję

[ Dodano: 2010-03-03, 23:16 ]
galtom pisze:Dlaczego netia nie wprowadzi cen aktualnie placonych przez klientow do cennika jak cen obowiazujacych? Jaki to jest problem dla Operatora, zeby ktos kto teraz placi za lacze 4mb 49zl mogl placic 64 za lacze 8mb (zakladam, ze warunki tech na to pozwazlaja).
Dlaczego ludziom ktorzy podpisali umowy na predkosci (nieskie) juz nie oferowane - sami z siebie nie podniosa transferu - nie sadzicie, ze my klienci bylibysmy zachwyceni takim traktowanieprzez operatora?
Wprowadzenie placonych przez nas w czasie 24 miesiecznych umow cen do cennikow skutkowaloby tym, ze nie wymuszanoby na nas kolejnej lojalki!!!
czemu pretensje do netii? na własnych łączach miedziowych lub radiowych z tego co wiem, to netia to robi, jeśli chodzi o bsa czy wlr, stawki hurtowe są dosyć sztywne, netia za wiele nie ma pola do manewru

[ Dodano: 2010-03-03, 23:18 ]
galtom pisze:Jedyny wniosek jaki mi sie nasowa (dlaczego tak jest) to:
po pierwsze brak konkurencji, pod rugie netia duzo wiecej niz 8mb nie jest wstanie dac. Wyobrazmy sobie syt. konczy sie nam umowa na 8mb... i placac dalej to samo czekamy az na rynku pojawi sie tansza/szybsza oferta. Kiedy zmusi sie nas (nagle wyzsza cena!) do podpisania koejnej umowy nie bedziemy mogli tego zrobic.
większość ludzi była zadowolona z opcji 128kb za 2 złote miesięcznie, 8mb czy więcej, w Polsce tylko czyta się o tym na forach internetowych, większość ludzi i tak nie bierze dużych prędkości jeśli są tańsze

 #391263  autor: Fafral
 04 mar 2010, 08:54
1. Co do promocji:
-ja podpisuje umowę i wiem kiedy się kończy, wiem, że jak skończy się promocja to płacę więcej.
2. Cennik
-nigdy nie spotkałem się z różnicą między ceną na umowie, a ceną realną. Klient zamawia 1 mbit.s za 49 zł brutto i taka cena jest na umowie.
-była promocja xm-c za 1zł i klient dokładnie wiedział ile płacić będzie później.
Wniosek: nie wiem o co Ci chodzi.
3. Obłsuga klietna:
Tutaj się zgodzę. Netia ma problem z infolinią, przedstawicielami etc. tutaj porównując ją do TP.SA wypada cienko.
4. Zmiana prędkości
-oferta superliga/ superliga premium. Zapis w umowie reguluje zmianę prędkości.
a. pierwszy raz po 6 m-cach
b. później kiedy klient chce.
5. Cena usług
-
piotrekkk
ma rację wiele ludzi nie chce 8 mbti/s w cenie 65 zł bo woli 1 mbit/s za 49zł...

Obrazek

Siemens C30 > N2600> N5300 > N7310 Supernova> E71>Samsung i9000 Galaxy S

 #391266  autor: Rafix
 04 mar 2010, 09:37
Przecież to jest w zupełności logiczne, że umowa na czas nieokreślony jest mniej korzystna od tej terminowej. Bezterminowa nie daje firmie żadnej gwarancji, że klient u niej zostanie. Każdy chciałby zabezpieczyć się przed utratą klientów i praktycznie każdy to robi. A i promocje tak naprawdę są korzystne dla klientów.

Nokia 5130 -> Siemens MC60 -> SE K700i -> SE W580i -> Samsung S7350 -> SE Xperia Neo V -> Xperia L ->

Siemano! Jest luźno! :smt006
Kocie dziecka

 #391268  autor: galtom
 04 mar 2010, 09:54
Ale na swiecie standardem jest, ze gdy umowa terminowa sie konczy to usluga jest swiadczona dlaej na tych samych warunkach. (Cena abonamentu, predkosc, ilosc minut, itp...)

Wiec to nie jest zupelnie logiczne!

Czy nalicznie 1 min. za rozmowe bez wzgledu na to ile sie gadalo jest logiczne i normalne? Nie... a jednak obowiazywalo.

Inaczej - dwa glowne podmioty na rynku to Netia i TPSA - pierwszy ktory wprowadzi jasne rozliczenia i zacznie traktowac klientow calkiem FAIR na pewno zyska na dluzej sympatie ludzi.

A co do zmian predkosci - oczywiscie zakladamy, ze warunki techn na to pozwalaja (inaczej dyskusja nie ma sensu). ale wg tego co pisze w regulamninie nowej promocji (patrz moj post wyzej) - nie da sie (oficjalnie) zmienic lacza po roku z 4 mb na 8 mb.
To czy z BOK wyrazi zgode i jakos to obejdzie to inna sprawa ale wg. regulaminu nie ma takiej opcji.

Ja chcialem bardzo serdecznie (przy okazji) podziekowac jednemu z forumowiczow za pomoc w zalatwieni podobnej sprawy - fakt jest jednak taki, ze sam dobijalem sie z tym do BOKU przez prawie 3 mieiace bez skutecznie!

Pozdrawiam,
Galtom

 #391291  autor: piotrekkk
 04 mar 2010, 13:30
galtom pisze:Ale na swiecie standardem jest, ze gdy umowa terminowa sie konczy to usluga jest swiadczona dlaej na tych samych warunkach. (Cena abonamentu, predkosc, ilosc minut, itp...)
proszę wskaż mi światowe standardy, znajdziesz może wyjątki, jeśli masz róźne analizy rynku, zwykle gdy kończy się umowa, promocja się kończy, przekształca się w nieoznaczoną, problem może być jedynie w komunikacji, w Polsce o tym głośno się nie mówi i ludzie nie są tego świadomi

[ Dodano: 2010-03-04, 13:35 ]
galtom pisze:Czy nalicznie 1 min. za rozmowe bez wzgledu na to ile sie gadalo jest logiczne i normalne? Nie... a jednak obowiazywalo.
moim zdaniem do kwestia dyskusji opłat, którzy operatorzy muszę przekazywać innemu gdy połączenie wykonywanego do niego, kiedyś było w Polsce naliczanie impulsowe, było źle, było naliczanie sekundowe z opłatą inicjacyjną, źle, naliczanie sekundowe po pierwszej minucie, nadal źle, obecnie w komórkach nie ma problemu, jest w większości naliczanie sekundowe bez haczyków, przy stacjonarnych jest problem asymetrii stawek w rozliczeniach międzyoperatorskich, to problem rządzących, niech zmienią prawo - może tego nie być, ale w między czasie może już nie być konkurencji na rynku telekomunikacyjnym

[ Dodano: 2010-03-04, 13:38 ]
galtom pisze:A co do zmian predkosci - oczywiscie zakladamy, ze warunki techn na to pozwalaja (inaczej dyskusja nie ma sensu). ale wg tego co pisze w regulamninie nowej promocji (patrz moj post wyzej) - nie da sie (oficjalnie) zmienic lacza po roku z 4 mb na 8 mb.
To czy z BOK wyrazi zgode i jakos to obejdzie to inna sprawa ale wg. regulaminu nie ma takiej opcji.
umowa terminowa, jak sam nazwa wskazuje, jest na podany czas, nie rozumiem intencji osoby, która podpisuje umowę z zamiarem jej zmiany, bądźmy poważni trochę :P

 #391328  autor: galtom
 04 mar 2010, 16:44
piotrekkk pisze: umowa terminowa, jak sam nazwa wskazuje, jest na podany czas, nie rozumiem intencji osoby, która podpisuje umowę z zamiarem jej zmiany, bądźmy poważni trochę :P
Przyklad operatora masz wyzej :-)

A co do tego zdania... jesli Kowalski dzis podpisal umowe na 4mb a za rok chce plaic wiecj bo nagle go stac to w czym problem? Netia przeciez na tym nie straci... chyba?

Pozdrawiam,
Galtom