• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 57 z 64
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 64

 #389539  autor: pawelpp
 24 lut 2010, 08:24
muchakk pisze:OD kilkunastu dni nie mam zasięgu własnego PLAY przez co nie działa mi PLAY Online za który płace i nie działają mi pakiety w telefonach za które również zapłaciłem!
Wątek był juz poruszany. Nic nie zrobisz. Jak to ktoś tutaj ładnie napisał, Play świadczy usługi mobilne na terenie kraju, więc nic ich to nie interesuje, że w domu nie masz zasięgu. Reklamacje nic nie dadzą.

Na PLUS DLA PLAY. Wczoraj juz mocno zdenerwowany zablokowaniem transferu danych, zadzwoniłem do OK po raz kolejny. Oczywiście pan mi odpowiadał, że jedyne co on może zrobić to napisać zgłoszenie. Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem. Pan przełączył się na oczekiwanie na kilka minut, po czym przyszedł i powiedział, że kontaktował się z kolegą w dziale technicznym i Internet powinien już działać. Miał zadzwonić za godzinę i się upewnić czy wszystko jest w porządku. Zadzwonił, ale nie mogłem odebrać. Internet działa!

 #389618  autor: cmon
 24 lut 2010, 17:00
Miałem kiedyś wątpliwą przyjemność korzystania z ich internetu i nigdy więcej. Co 5 minut miałem rozłączane połączenie bo rzekomo traciłem sygnał.
Próbowąlem też rozmów na samym początku, ale mało kto z moich znajomych się do nich przenosił wiec to mijalo sie z celem.
Dziwie sie jak oni funkcjonuja.

 #389709  autor: aree1987
 25 lut 2010, 00:42
U mnie coś naprawili, bo już nie loguje się na recznym do Playa, kiedy mam usatwionego Plusa. Wreszcie da się korzystać z telefonu. Nie tylko u mnie ale u znajomych tez. Czyli ewidentnie Play wymuszał logowanie do własnych nadajników nawet na recznym. :evil:

 #389926  autor: play4you2
 26 lut 2010, 00:20
muchakk pisze:Podnieśli mi ciśnienie na maxa!
Cóż, tego staramy się unikac za wszelką cenę. Jednak są pewne plany, aby w końcu polepszyc OK. Sukcesywnie wdrażamy już od dłuższego czasu pewne zmiany i (choc pewnie tego nie zauważyliście) jednak mamy pewną poprawę. Jednak mam pełną świadomośc, że do "perfekcji" jeszcze trochę drogi przed nami.
pawelpp pisze: Miał zadzwonić za godzinę i się upewnić czy wszystko jest w porządku. Zadzwonił
Właśnie TAKICH zachowań oczekujemy. Cóż, jak mówi przysłowie, jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale wierzę w to, że będzie coraz lepiej.
aree1987 pisze:Czyli ewidentnie Play wymuszał logowanie do własnych nadajników nawet na recznym.
Jak już mówiłem w innym wątku, staramy się, aby to nasz zasięg był priorytetem. Zawsze, jeżeli będzie Play i Plus, to telefon domyślnie będzie logował się do Play. Nie oznacza to jednak, że blokujemy celowo dostęp do sieci Polkomtel. Absolutnie nie robimy czegoś takiego. Jeżeli ktoś zechce używac sieci Plus, może to zrobic. Jeżeli spytacie mnie, czemu więc były kłopoty z zalogowaniem, odpowiem Wam, że nie mam pojęcia. Zgłaszałem to do technicznego i powiedzieli, że siec działa prawidłowo. Niestety, nic więcej nie wiem. Zapewniam was jednak, że nie było żadnego celowego blokowania. Jak sami doskonale wiecie, mam w Play prywatnie usługę głosową i absolutnie nie miałem najmniejszych kłopotów z logowaniem. Powiem nawet, że byłem mocno zdziwiony na początku tymi wypowiedziami. Do dnia dzisiejszego, nadal mam wszystko ok i działa jak powinno. Nie mam pojęcia, dlaczego niektórzy z was mieli tego typu utrudnienia.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #389973  autor: krzykos
 26 lut 2010, 11:34

Jak już mówiłem w innym wątku, staramy się, aby to nasz zasięg był priorytetem. Zawsze, jeżeli będzie Play i Plus, to telefon domyślnie będzie logował się do Play. Nie oznacza to jednak, że blokujemy celowo dostęp do sieci Polkomtel. Absolutnie nie robimy czegoś takiego. Jeżeli ktoś zechce używac sieci Plus, może to zrobic. Jeżeli spytacie mnie, czemu więc były kłopoty z zalogowaniem, odpowiem Wam, że nie mam pojęcia. Zgłaszałem to do technicznego i powiedzieli, że siec działa prawidłowo. Niestety, nic więcej nie wiem. Zapewniam was jednak, że nie było żadnego celowego blokowania. Jak sami doskonale wiecie, mam w Play prywatnie usługę głosową i absolutnie nie miałem najmniejszych kłopotów z logowaniem. Powiem nawet, że byłem mocno zdziwiony na początku tymi wypowiedziami. Do dnia dzisiejszego, nadal mam wszystko ok i działa jak powinno. Nie mam pojęcia, dlaczego niektórzy z was mieli tego typu utrudnienia.

Pozdrawiam.
Z całym szacunkiem - ale BZDURY opowiadasz - oczywiście - zawsze twierdzicie, że nie blokujecie przejścia na zasięg Plusa - tylko, że tak w rzeczywistości blokujecie (zobacz sobie posty z ostatnich dni na rożnych forach, nie tylko tutaj), piszesz Kolego, że Ty nie miałeś nigdy takich przypadków - to może tylko Ty tak masz.... Rozwiązanie może być takie= przebywasz w dużych aglomeracjach i masz więcej nadajników - a ja zapraszam na mniejsze miejscowości - tam gdzie jest raptem jeden lub 2 nadajniki Playa - a nie dało się wcale dzwonić - mało tego, była pełna blokada na logowanie do roamingu krajowego - czyli do Plusa..... Temat wałkowany - na kilkudziesięciu telefonach - tak samo kartach SIM - itd... Zgłaszany do BOK - zawsze odpowiedź była taka: Jest wszystko OK.
I proszę nie myśl, że siedziałem z założonymi rękami - wręcz przeciwnie - podawałem za każdym razem dokładną lokalizację, kanał , nr CID, LAC - nawet dokładnie mogłem podać gdzie mieszczą się nadajniki do których się loguje - znam ich umiejscowienie na pamięć - a jakie odpowiedzi? Cytuje najzabawniejszą : "Numery, które Pan podał w reklamacji nie istnieją w sieci Play... nie należą do naszej sieci - są to numery operatora..XXXXX"- hahaha - gdzie ja mam na stole dokument przeniesienia numeru, do tego mam wydruki z doładowań itd.. Prawdą jest też to, że Wasz sygnał był rozsyłany z dużą mocą i docierał daleko - ale po interwencji UKE - poobniżaliście tilty na antenach i teraz tam gdzie był zasięg 3g - nie ma nawet zasięgu 2g Play - pozostaje zasięg Plusa - ale nie zawsze da się do niego zalogować. czasem za 5 razem - czasem wcale. Niestety duża rzesza moich znajomych stwierdziła, że jednak czas odejść z sieci Play - bo nie da się normalnie dzwonić....

 #389978  autor: maniek89
 26 lut 2010, 11:54
play4you2 pisze:
muchakk pisze:Podnieśli mi ciśnienie na maxa!
Cóż, tego staramy się unikac za wszelką cenę. Jednak są pewne plany, aby w końcu polepszyc OK. Sukcesywnie wdrażamy już od dłuższego czasu pewne zmiany i (choc pewnie tego nie zauważyliście) jednak mamy pewną poprawę. Jednak mam pełną świadomośc, że do "perfekcji" jeszcze trochę drogi przed nami.
pawelpp pisze: Miał zadzwonić za godzinę i się upewnić czy wszystko jest w porządku. Zadzwonił
A ja zapytam bo pisalem w sprawie wysokosci kary umownej dostalem tu wzor - wyliczylem, jak wyglada procedura rezygnacji? Bo slyszalem ze od niedawna nie perzyjmujecie rezygnacji w salonach.

 #389985  autor: play4you2
 26 lut 2010, 12:21
krzykos pisze:Z całym szacunkiem - ale BZDURY opowiadasz - oczywiście - zawsze twierdzicie, że nie blokujecie przejścia na zasięg Plusa - tylko, że tak w rzeczywistości blokujecie
Zawsze szanowałem wasze zdanie, o czym doskonale wiecie. Zgadza się, że przebywam w dużej aglomeracji, więc byc może masz rację z tym, że tego nie odczułem, jednak mimo, że mi nie wierzycie, powtarzam raz jeszcze, że nie blokujemy dostępu do sieci Polkomtel.
maniek89 pisze:A ja zapytam bo pisalem w sprawie wysokosci kary umownej dostalem tu wzor - wyliczylem, jak wyglada procedura rezygnacji? Bo slyszalem ze od niedawna nie perzyjmujecie rezygnacji w salonach.
Powiem tak. Zgodnie z Reg. ś.U.T. dla Ab. par. 16 ust. 7, wypowiedzenie Um. wymaga pisemnego powiadomienia Oper. i powinno zostac wysłane na adres koresp., czyli na Komorniki. Tak więc, złożenie wypow. w Salonie jest nie do końca zgodne z postanowieniami Reg., ale w wyjątkowych okolicznościach, te wypowiedzenia są przyjmowane w Salonach, jeżeli wysłanie listu jest dla kogoś jakimś wielkim problemem, lub utrudnione. Prosiłbym jednak Was, jeżeli chcecie złożyc wypowiedzenie, prześlijcie je na adres korespondencyjny.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #389992  autor: Rezo
 26 lut 2010, 12:50
play4you2, Czy możesz potwierdzić informację o możliwości wysyłania zeskanowanego wypowiedzenia mailem?

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #390039  autor: marko20
 26 lut 2010, 16:48
krzykos pisze:a ja zapraszam na mniejsze miejscowości - tam gdzie jest raptem jeden lub 2 nadajniki Playa - a nie dało się wcale dzwonić - mało tego, była pełna blokada na logowanie do roamingu krajowego - czyli do Plusa.....
Ciekawy jestem czy dotyczy to wszystkich małych miejscowości.

Powiem szczerze czegoś takiego jak problemy z przejściem na zasięg plusa nie odczułem. Więc nie wszyscy mają takie problemy. Nie było zasięgu Playa telefon automatycznie logował się do Plusa. Po przeczytaniu problemów innych na tym forum próbowałem zmienić ręcznie na Plusa - na 2 nokiach bez problemu za pierwszy razem. I było to w bardzo małych miejscowościach :)

Może zależy to od lokalizacji.

Więc pisanie, że wszyscy mają takie problemy to trochę przekręcanie faktów.

Pozdrawiam

 #390070  autor: user_delete7
 26 lut 2010, 18:32
jest tak jak mówią przedmówcy nie ma możliwości przejścia z Play na Plus a sądziłem że to problem tylko lokalny .....

 #390084  autor: krzykos
 26 lut 2010, 19:21
marko20 pisze:
krzykos pisze:a ja zapraszam na mniejsze miejscowości - tam gdzie jest raptem jeden lub 2 nadajniki Playa - a nie dało się wcale dzwonić - mało tego, była pełna blokada na logowanie do roamingu krajowego - czyli do Plusa.....
Ciekawy jestem czy dotyczy to wszystkich małych miejscowości.

Powiem szczerze czegoś takiego jak problemy z przejściem na zasięg plusa nie odczułem. Więc nie wszyscy mają takie problemy. Nie było zasięgu Playa telefon automatycznie logował się do Plusa. Po przeczytaniu problemów innych na tym forum próbowałem zmienić ręcznie na Plusa - na 2 nokiach bez problemu za pierwszy razem. I było to w bardzo małych miejscowościach :)

Może zależy to od lokalizacji.

Więc pisanie, że wszyscy mają takie problemy to trochę przekręcanie faktów.

Pozdrawiam

Kolego - czytaj uważnie co napisałem wcześniej - tak się dzieje nie tylko u mnie... ale w promieniu 100 km ode mnie... mam bardzo duże grono znajomych, którzy przeszli do Play i każdy z nich - podkreślam KAŻDY z nich ma takie problemy - więc jeśli uważasz, że to mały obszar to ja już nic nie mówię.... Dodatkowo - poczytaj wypowiedzi innych użytkowników z terenu Polski - choćby na tym forum... co- tez piszą. że nie mają problemów? Gdybym miał wszystko Ok, to bym nie pisał, że jest źle..... Jeśli u Ciebie wszystko działa Ok, to się tylko ciesz....

 #390130  autor: marko20
 26 lut 2010, 23:08
Nie mówię, że problemu nie ma. Być może połowa użytkowników Playa ma ten problem, ale to nie znaczy, że wszyscy. Życzę sobie i wszystkim aby takich problemów nie było i żebyśmy mogli bez przeszkód korzystać z komórek w sieci Play.

Pozdrawiam

 #390152  autor: pawelf
 27 lut 2010, 07:59
marko20 pisze:Nie mówię, że problemu nie ma. Być może połowa użytkowników Playa ma ten problem, ale to nie znaczy, że wszyscy. Życzę sobie i wszystkim aby takich problemów nie było i żebyśmy mogli bez przeszkód korzystać z komórek w sieci Play.

Pozdrawiam
Problemów się nie szuka-one same Ciebie znajdą.Jest jednak grupa osób których nigdy nie opuszczą.

 #390153  autor: kerim36
 27 lut 2010, 08:42
Ja pozwole sobie napisac przypadki, ktore sie mnie ostatnio przytrafiaja - a dotycza przyznania bonusu 3x 20zl z racji przeniesienia numeru.

Ogolnie poczatkowo nie mialem zastrzezen. Starter aktywoany jednego dnia, nastepnego mialem juz pierwszy bonus 20zl przyznany i pozniej kazdego pierwszego miesiaca nastepne 20zl.

Koncem stycznia aktywowalem 2 przeniesione z orange lub mbanku numery i z nimi byl ten problem, iz pierwsze 20zl zostalo naliczone, a pozniej juz nie :)
Skierowalem sie wiec z interwencja do p4y i temat byl zalatwiony w 4 dni, z czego 3 dni byl rozpatrywany, i zostal rozpatrzony jak najbardziej pozytywnie. Jako rekompensate dostalem po 5zl na kazdy z numerow.

18 lutego aktywowalem kolejny numer. Dnia 19.02 nie zostal naliczony pierwszy bonus 20zl z racji przeniesienia numeru. W statusie po wpisaniu *101# jest uwidocznione: pozostalo 8,89zl do wykorzystania do 2010-03-10. Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 0,00zl do wykorzystania do 2010-02-19.W dniu 20.02 status to: pozostalo 3,24zl do wykorzystania do 2010-03-10. Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 0,00zl do wykorzystania do No expiration date.

Temat oczywiscie pozwolilem sobie przekazac do p4y i tym razem jest juz rozpatrywany od poniedzialku 22.02 :) i tak sobie wisi ten status po dzien dzisiejszy. Widac nie lada problem jest ze stwierdzeniem, ze srodkow nie otryzmalem, ale czekam cierpliwie i

kieruje zapytanie czy ktos z forumowiczow rowniez ma problem z doliczaniem srodkow promocyjnych z racji przeniesienia numeru??

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #390187  autor: luccicare
 27 lut 2010, 12:49
play4you2 pisze:
Rezo pisze:Przyszła na mnie kolej i pierwszy negatyw dla Play'a w tym temacie. Okazuję się że chyba jestem jakiś wyjątkowy, ponieważ za nic nie mogę się połączyć na numer który należy do sieci wRodzinie. Słyszę komunikat "Nie ma takiego numeru" Najzabawniejsze jest to, że z numeru wRodzinie, który teoretycznie według systemu Play nie istnieje, bez problemu można wykonywać połączenia na mój nr w Play... Reklamacja już poszła, oczekuje na odpowiedź
Powiem tak, że były prowadzone testy pomiędzy Centernetem a nami i punktami styku. Zakres numeracji, jaki został nam przekazany, powinien być bez kłopotów obsługiwany. Jeżeli w międzyczasie Centernet (a tym samym "W rodzinie") wprowadzał jakieś zmiany, o których nie wiemy, to niestety nie jest to nasza wina, że nie można połączyć się z tą siecią. Jak słusznie zauważyłeś, z nami mogą połączyć się bez kłopotów, gdyż nie robiliśmy żadnych zmian, a jak coś wprowadzamy, od razu wszyscy są o tym informowani (Operatorzy i MVNO). Jednak jeżeli złożyłeś reklamację, poczekaj na odpowiedź. Mam tylko prośbę, poinformuj mnie o jej zamknięciu na pw. Chcę sprawdzić, czy konsultant prawidłowo wykonał swoje obowiązki zawodowe.
http://media2.pl/telekomunikacja/61863- ... ernet.html
Czy rzeczywistym powodem jest jednak (jak w tym artykule) asymetria MTR na korzyść Centernetu i obawa P4 przed generowaniem sztucznego ruchu do tej sieci, albo po prostu ujemnego wyniku finansowego przy wzajemnych rozliczeniach z tym operatorem?. Na razie nie jest to dla mnie takie ważne, jeszcze nie zdarzyło mi się dzwonić do "w rodzinie", ale w przyszłości kto wie. Jako klient chciałbym mieć możliwość dodzwonienia się do wszystkich operatorów. Czy jest jakiś przewidywany czas zakończenia tego problemu?

 #390267  autor: DanielR
 27 lut 2010, 17:07
kerim36 pisze:kieruje zapytanie czy ktos z forumowiczow rowniez ma problem z doliczaniem srodkow promocyjnych z racji przeniesienia numeru??
W moim przypadku (a przenosiłem już dwa numery do Play Fresh - pierwszy pod koniec maja, drugi pod koniec grudnia) nie było żadnych problemów.

 #390282  autor: kerim36
 27 lut 2010, 18:13
jojo pisze:
kerim36 pisze:kieruje zapytanie czy ktos z forumowiczow rowniez ma problem z doliczaniem srodkow promocyjnych z racji przeniesienia numeru??
W moim przypadku (a przenosiłem już dwa numery do Play Fresh - pierwszy pod koniec maja, drugi pod koniec grudnia) nie było żadnych problemów.
ja wczesniej tez nie mialem zastrzezen. pojawilo sie to dopiero w tym roku.

 #390559  autor: play4you2
 28 lut 2010, 20:51
Rezo pisze:play4you2, Czy możesz potwierdzić informację o możliwości wysyłania zeskanowanego wypowiedzenia mailem?
Ok, upewnię się w poniedziałek i dam odpowiedź.
kerim36 pisze:Temat oczywiscie pozwolilem sobie przekazac do p4y i tym razem jest juz rozpatrywany od poniedzialku 22.02 i tak sobie wisi ten status po dzien dzisiejszy.
Spokojnie, pamiętam o Tobie. Jak już zdążyłeś się przekonac, nie zawiodłem Cię jak do tej pory. Z tego co mi wiadomo, sprawa jest dłużej rozpatrywana, gdyż jest tam chyba jakiś kłopot z kontem systemowym. Szczegóły dowiesz się osobiście. Aktualnie sprawa jest w technicznym. W poniedziałek postaram się może to jakoś przyspieszyc. Jak już coś robię, to chcę, aby było to zrobione bez żadnych zarzutów, ale o tym już przecież wiecie.
luccicare pisze:Czy rzeczywistym powodem jest jednak (jak w tym artykule) asymetria MTR na korzyść Centernetu
Stawki MTR to sprawa pomiędzy Operatorami. Nie powinno dotykac to Klienta. Jak już wspomniałem w którymś z postów, siec Play dokłada wszelkich starań, aby te połączenia były realizowane, ale niestety, działania w tej sprawie nie należą tylko do Play. Centernet również powinien w tej kwestii współpracowac. To wszystko, co mogę powiedziec w tej kwestii na chwilę obecną.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #390561  autor: kerim36
 28 lut 2010, 20:59
play4you2 pisze:Spokojnie, pamiętam o Tobie. Jak już zdążyłeś się przekonac, nie zawiodłem Cię jak do tej pory. Z tego co mi wiadomo, sprawa jest dłużej rozpatrywana, gdyż jest tam chyba jakiś kłopot z kontem systemowym. Szczegóły dowiesz się osobiście. Aktualnie sprawa jest w technicznym. W poniedziałek postaram się może to jakoś przyspieszyc. Jak już coś robię, to chcę, aby było to zrobione bez żadnych zarzutów, ale o tym już przecież wiecie.
witaj

w zwiazku z nieotrzymaniem bonusu juz prawie wydzwonilem cale 9zl, a jakoze nie mam poki co jak doladowac konta to odpalilem nastepny starter z przeniesienia i jutro sie przekonam czy sytuacja bedzie identycna - a zapowiada sie, ze bedzie dokladnie tak samo jak z tym numerem, ktory jest obecnie reklamowany. jutro rano dam znac

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl
 #390596  autor: patrix-83
 01 mar 2010, 08:33
PlayForYou1 lub PlayForYou2

Mam problem ze swoim starym mixem (oferta Play Mix) a mianowicie czy można złożyć kilka miesięcy wcześniej wypowiedzenie przed końcem umowy terminowej, zapłacić karę umowną i przejść z numerem na FRESH-a?

Wasi konsultanci pod *500 (wczoraj tam dzwoniłem) mówią że nie można tak zrobić bo jeżeli wypowiem umowę przed czasem i zapłacę karę to numer zostanie wyłączony i nie można go przenieść na FRESH. Natomiast jeśli zrobiłbym to miesiąc przed końcem umowy terminowej to wtedy można przejść na FRESH.

Czy to prawda? Czy to nie jest czasem łamanie prawa telekomunikacyjnego przez sieć Play?

Czekam na odpowiedź od PlayForYou1 lub 2

Pozdrawiam.[/b]
  • Strona 57 z 64
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 64
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 64