Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
387
Rejestracja
05 lis 2009, 23:25
Lokalizacja
Łódź
Wątek był juz poruszany. Nic nie zrobisz. Jak to ktoś tutaj ładnie napisał, Play świadczy usługi mobilne na terenie kraju, więc nic ich to nie interesuje, że w domu nie masz zasięgu. Reklamacje nic nie dadzą.muchakk pisze:OD kilkunastu dni nie mam zasięgu własnego PLAY przez co nie działa mi PLAY Online za który płace i nie działają mi pakiety w telefonach za które również zapłaciłem!
Cóż, tego staramy się unikac za wszelką cenę. Jednak są pewne plany, aby w końcu polepszyc OK. Sukcesywnie wdrażamy już od dłuższego czasu pewne zmiany i (choc pewnie tego nie zauważyliście) jednak mamy pewną poprawę. Jednak mam pełną świadomośc, że do "perfekcji" jeszcze trochę drogi przed nami.muchakk pisze:Podnieśli mi ciśnienie na maxa!
Właśnie TAKICH zachowań oczekujemy. Cóż, jak mówi przysłowie, jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale wierzę w to, że będzie coraz lepiej.pawelpp pisze: Miał zadzwonić za godzinę i się upewnić czy wszystko jest w porządku. Zadzwonił
Jak już mówiłem w innym wątku, staramy się, aby to nasz zasięg był priorytetem. Zawsze, jeżeli będzie Play i Plus, to telefon domyślnie będzie logował się do Play. Nie oznacza to jednak, że blokujemy celowo dostęp do sieci Polkomtel. Absolutnie nie robimy czegoś takiego. Jeżeli ktoś zechce używac sieci Plus, może to zrobic. Jeżeli spytacie mnie, czemu więc były kłopoty z zalogowaniem, odpowiem Wam, że nie mam pojęcia. Zgłaszałem to do technicznego i powiedzieli, że siec działa prawidłowo. Niestety, nic więcej nie wiem. Zapewniam was jednak, że nie było żadnego celowego blokowania. Jak sami doskonale wiecie, mam w Play prywatnie usługę głosową i absolutnie nie miałem najmniejszych kłopotów z logowaniem. Powiem nawet, że byłem mocno zdziwiony na początku tymi wypowiedziami. Do dnia dzisiejszego, nadal mam wszystko ok i działa jak powinno. Nie mam pojęcia, dlaczego niektórzy z was mieli tego typu utrudnienia.aree1987 pisze:Czyli ewidentnie Play wymuszał logowanie do własnych nadajników nawet na recznym.
Z całym szacunkiem - ale BZDURY opowiadasz - oczywiście - zawsze twierdzicie, że nie blokujecie przejścia na zasięg Plusa - tylko, że tak w rzeczywistości blokujecie (zobacz sobie posty z ostatnich dni na rożnych forach, nie tylko tutaj), piszesz Kolego, że Ty nie miałeś nigdy takich przypadków - to może tylko Ty tak masz.... Rozwiązanie może być takie= przebywasz w dużych aglomeracjach i masz więcej nadajników - a ja zapraszam na mniejsze miejscowości - tam gdzie jest raptem jeden lub 2 nadajniki Playa - a nie dało się wcale dzwonić - mało tego, była pełna blokada na logowanie do roamingu krajowego - czyli do Plusa..... Temat wałkowany - na kilkudziesięciu telefonach - tak samo kartach SIM - itd... Zgłaszany do BOK - zawsze odpowiedź była taka: Jest wszystko OK.
Jak już mówiłem w innym wątku, staramy się, aby to nasz zasięg był priorytetem. Zawsze, jeżeli będzie Play i Plus, to telefon domyślnie będzie logował się do Play. Nie oznacza to jednak, że blokujemy celowo dostęp do sieci Polkomtel. Absolutnie nie robimy czegoś takiego. Jeżeli ktoś zechce używac sieci Plus, może to zrobic. Jeżeli spytacie mnie, czemu więc były kłopoty z zalogowaniem, odpowiem Wam, że nie mam pojęcia. Zgłaszałem to do technicznego i powiedzieli, że siec działa prawidłowo. Niestety, nic więcej nie wiem. Zapewniam was jednak, że nie było żadnego celowego blokowania. Jak sami doskonale wiecie, mam w Play prywatnie usługę głosową i absolutnie nie miałem najmniejszych kłopotów z logowaniem. Powiem nawet, że byłem mocno zdziwiony na początku tymi wypowiedziami. Do dnia dzisiejszego, nadal mam wszystko ok i działa jak powinno. Nie mam pojęcia, dlaczego niektórzy z was mieli tego typu utrudnienia.
Pozdrawiam.
A ja zapytam bo pisalem w sprawie wysokosci kary umownej dostalem tu wzor - wyliczylem, jak wyglada procedura rezygnacji? Bo slyszalem ze od niedawna nie perzyjmujecie rezygnacji w salonach.play4you2 pisze:Cóż, tego staramy się unikac za wszelką cenę. Jednak są pewne plany, aby w końcu polepszyc OK. Sukcesywnie wdrażamy już od dłuższego czasu pewne zmiany i (choc pewnie tego nie zauważyliście) jednak mamy pewną poprawę. Jednak mam pełną świadomośc, że do "perfekcji" jeszcze trochę drogi przed nami.muchakk pisze:Podnieśli mi ciśnienie na maxa!
pawelpp pisze: Miał zadzwonić za godzinę i się upewnić czy wszystko jest w porządku. Zadzwonił
Zawsze szanowałem wasze zdanie, o czym doskonale wiecie. Zgadza się, że przebywam w dużej aglomeracji, więc byc może masz rację z tym, że tego nie odczułem, jednak mimo, że mi nie wierzycie, powtarzam raz jeszcze, że nie blokujemy dostępu do sieci Polkomtel.krzykos pisze:Z całym szacunkiem - ale BZDURY opowiadasz - oczywiście - zawsze twierdzicie, że nie blokujecie przejścia na zasięg Plusa - tylko, że tak w rzeczywistości blokujecie
Powiem tak. Zgodnie z Reg. ś.U.T. dla Ab. par. 16 ust. 7, wypowiedzenie Um. wymaga pisemnego powiadomienia Oper. i powinno zostac wysłane na adres koresp., czyli na Komorniki. Tak więc, złożenie wypow. w Salonie jest nie do końca zgodne z postanowieniami Reg., ale w wyjątkowych okolicznościach, te wypowiedzenia są przyjmowane w Salonach, jeżeli wysłanie listu jest dla kogoś jakimś wielkim problemem, lub utrudnione. Prosiłbym jednak Was, jeżeli chcecie złożyc wypowiedzenie, prześlijcie je na adres korespondencyjny.maniek89 pisze:A ja zapytam bo pisalem w sprawie wysokosci kary umownej dostalem tu wzor - wyliczylem, jak wyglada procedura rezygnacji? Bo slyszalem ze od niedawna nie perzyjmujecie rezygnacji w salonach.
Ciekawy jestem czy dotyczy to wszystkich małych miejscowości.krzykos pisze:a ja zapraszam na mniejsze miejscowości - tam gdzie jest raptem jeden lub 2 nadajniki Playa - a nie dało się wcale dzwonić - mało tego, była pełna blokada na logowanie do roamingu krajowego - czyli do Plusa.....
marko20 pisze:Ciekawy jestem czy dotyczy to wszystkich małych miejscowości.krzykos pisze:a ja zapraszam na mniejsze miejscowości - tam gdzie jest raptem jeden lub 2 nadajniki Playa - a nie dało się wcale dzwonić - mało tego, była pełna blokada na logowanie do roamingu krajowego - czyli do Plusa.....
Powiem szczerze czegoś takiego jak problemy z przejściem na zasięg plusa nie odczułem. Więc nie wszyscy mają takie problemy. Nie było zasięgu Playa telefon automatycznie logował się do Plusa. Po przeczytaniu problemów innych na tym forum próbowałem zmienić ręcznie na Plusa - na 2 nokiach bez problemu za pierwszy razem. I było to w bardzo małych miejscowościach
Może zależy to od lokalizacji.
Więc pisanie, że wszyscy mają takie problemy to trochę przekręcanie faktów.
Pozdrawiam
Problemów się nie szuka-one same Ciebie znajdą.Jest jednak grupa osób których nigdy nie opuszczą.marko20 pisze:Nie mówię, że problemu nie ma. Być może połowa użytkowników Playa ma ten problem, ale to nie znaczy, że wszyscy. Życzę sobie i wszystkim aby takich problemów nie było i żebyśmy mogli bez przeszkód korzystać z komórek w sieci Play.
Pozdrawiam
http://media2.pl/telekomunikacja/61863- ... ernet.htmlplay4you2 pisze:Powiem tak, że były prowadzone testy pomiędzy Centernetem a nami i punktami styku. Zakres numeracji, jaki został nam przekazany, powinien być bez kłopotów obsługiwany. Jeżeli w międzyczasie Centernet (a tym samym "W rodzinie") wprowadzał jakieś zmiany, o których nie wiemy, to niestety nie jest to nasza wina, że nie można połączyć się z tą siecią. Jak słusznie zauważyłeś, z nami mogą połączyć się bez kłopotów, gdyż nie robiliśmy żadnych zmian, a jak coś wprowadzamy, od razu wszyscy są o tym informowani (Operatorzy i MVNO). Jednak jeżeli złożyłeś reklamację, poczekaj na odpowiedź. Mam tylko prośbę, poinformuj mnie o jej zamknięciu na pw. Chcę sprawdzić, czy konsultant prawidłowo wykonał swoje obowiązki zawodowe.Rezo pisze:Przyszła na mnie kolej i pierwszy negatyw dla Play'a w tym temacie. Okazuję się że chyba jestem jakiś wyjątkowy, ponieważ za nic nie mogę się połączyć na numer który należy do sieci wRodzinie. Słyszę komunikat "Nie ma takiego numeru" Najzabawniejsze jest to, że z numeru wRodzinie, który teoretycznie według systemu Play nie istnieje, bez problemu można wykonywać połączenia na mój nr w Play... Reklamacja już poszła, oczekuje na odpowiedź
W moim przypadku (a przenosiłem już dwa numery do Play Fresh - pierwszy pod koniec maja, drugi pod koniec grudnia) nie było żadnych problemów.kerim36 pisze:kieruje zapytanie czy ktos z forumowiczow rowniez ma problem z doliczaniem srodkow promocyjnych z racji przeniesienia numeru??
ja wczesniej tez nie mialem zastrzezen. pojawilo sie to dopiero w tym roku.jojo pisze:W moim przypadku (a przenosiłem już dwa numery do Play Fresh - pierwszy pod koniec maja, drugi pod koniec grudnia) nie było żadnych problemów.kerim36 pisze:kieruje zapytanie czy ktos z forumowiczow rowniez ma problem z doliczaniem srodkow promocyjnych z racji przeniesienia numeru??
Ok, upewnię się w poniedziałek i dam odpowiedź.Rezo pisze:play4you2, Czy możesz potwierdzić informację o możliwości wysyłania zeskanowanego wypowiedzenia mailem?
Spokojnie, pamiętam o Tobie. Jak już zdążyłeś się przekonac, nie zawiodłem Cię jak do tej pory. Z tego co mi wiadomo, sprawa jest dłużej rozpatrywana, gdyż jest tam chyba jakiś kłopot z kontem systemowym. Szczegóły dowiesz się osobiście. Aktualnie sprawa jest w technicznym. W poniedziałek postaram się może to jakoś przyspieszyc. Jak już coś robię, to chcę, aby było to zrobione bez żadnych zarzutów, ale o tym już przecież wiecie.kerim36 pisze:Temat oczywiscie pozwolilem sobie przekazac do p4y i tym razem jest juz rozpatrywany od poniedzialku 22.02 i tak sobie wisi ten status po dzien dzisiejszy.
Stawki MTR to sprawa pomiędzy Operatorami. Nie powinno dotykac to Klienta. Jak już wspomniałem w którymś z postów, siec Play dokłada wszelkich starań, aby te połączenia były realizowane, ale niestety, działania w tej sprawie nie należą tylko do Play. Centernet również powinien w tej kwestii współpracowac. To wszystko, co mogę powiedziec w tej kwestii na chwilę obecną.luccicare pisze:Czy rzeczywistym powodem jest jednak (jak w tym artykule) asymetria MTR na korzyść Centernetu
witajplay4you2 pisze:Spokojnie, pamiętam o Tobie. Jak już zdążyłeś się przekonac, nie zawiodłem Cię jak do tej pory. Z tego co mi wiadomo, sprawa jest dłużej rozpatrywana, gdyż jest tam chyba jakiś kłopot z kontem systemowym. Szczegóły dowiesz się osobiście. Aktualnie sprawa jest w technicznym. W poniedziałek postaram się może to jakoś przyspieszyc. Jak już coś robię, to chcę, aby było to zrobione bez żadnych zarzutów, ale o tym już przecież wiecie.