• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 56 z 64
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 64

 #388944  autor: Orfi
 20 lut 2010, 23:17
Żeby się tylko niedługo nie okazało, że wykonywanie połączeń też jest ograniczone czasowo i po północy telefonować nie można :wink: Może po odejściu Henslera standardy im się w Play zmieniły albo kryzys spowodował redukcję etatów.

Orfi

 #389008  autor: pawelpp
 21 lut 2010, 14:12
metpablo pisze:Podpisała się Pani Aneta W. I znowu - śmiać się czy płakać?
Play4you - zróbcie coś z tą kobietą, bo mnie też przyprawiają o ból głowy jej odpowiedzi. ZAWSZE nie na temat. Jeżeli nie wiesz o kogo chodzi, na PW podeślę jej nazwisko.

 #389140  autor: play4you2
 22 lut 2010, 08:30
pawelpp pisze:Play4you - zróbcie coś z tą kobietą, bo mnie też przyprawiają o ból głowy jej odpowiedzi. ZAWSZE nie na temat. Jeżeli nie wiesz o kogo chodzi, na PW podeślę jej nazwisko.
Ech, niestety wiem... Szczegółów nie podam, ale pewne kroki zostały podjęte.

Co do tej sprawy związanej z kradzieżą i zgłoszeniem, zapewniam Was, że można to zgłosić 24h/dobę. Niestety, jeżeli mnie spytacie dlaczego Klient nie mógł tego zrobić, niestety nie znam na to pytanie odpowiedzi. Po przeczytaniu tego postu w sobotę (z prywatnego kompa), sam sprawdziłem w nocy, czy "działa" i połączyłem się z konsultantem (ok. 1:30 w nocy w sobotę). Akurat wracałem "ze spotkania" :lol:, więc miałem okazję do "kontroli" :-D.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #389187  autor: pawelpp
 22 lut 2010, 14:58
Negatywna przygoda: Przed wyjazdem za granicę poprosiłem o zablokowanie transferu danych we wszystkich sieciach (także w Play), ponieważ zrezygnowałem wtedy z pakietu danych. Rezultat: za granicą net nie działał, ale w Play nadal chodził. Napisałem zgłoszenie, które zostało rozpatrzone w połowie miesiąca. W międzyczasie włączyłem pakiet danych. Transfer został zablokowany. Konsultant mógł nie spojrzeć w aktywne pakiety, mógł nie pomysleć... miał prawo. Wczoraj zadzwoniłem do OK z prośbą o włączenie transferu danych w sieci Play i zablokowanie poza nią. Pani powiedziała, że dyspozycja zostanie zrealizowana w ciągu 24 godzin. Dzisiaj nadal jednak nie mogę się połączyć z netem. Zadzwoniłem poraz kolejny do OK i Pan powiedział, że on napisze zgłoszenie ( w systemie wszystko było w porządku, tj. transfer był odblokowany), które zostanie rozptrzone jeszcze dzisiaj (jednak się tak da :) ). Faktycznie... zostało zakończone (na Play24) ale neta nadal nie mam.

 #389206  autor: play4you2
 22 lut 2010, 16:21
pawelpp pisze:Faktycznie... zostało zakończone (na Play24) ale neta nadal nie mam.
Podejrzewam, gdzie może być błąd. Jakby co, podeślij mi na pw tą sprawę.


A, jeszcze mała sprawa. Przepraszam tych, którym jeszcze nie odpowiedziałem na pw. Mam masę spraw do załatwienia w firmie i trochę nie zdążyłem zająć się Waszymi sprawami. Obiecuję jednak, że najpóźniej w środę na wszystko odpowiem (łącznie z postami na forum). Mam nadzieję, że mnie rozumiecie i nie macie mi tego za złe :wink:.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #389212  autor: Marcin87
 22 lut 2010, 16:38
Ja już trzeci dzień czekam aż ktoś mi odpisze na play24.

 #389266  autor: mimkas
 22 lut 2010, 21:20
Marcin87 pisze:Ja już trzeci dzień czekam aż ktoś mi odpisze na play24.
Tym to się nie przejmuj. Ja już kilka razy czekałem do miesiąca czasu :lol:

 #389313  autor: kerim36
 23 lut 2010, 07:33
Marcin87 pisze:Ja już trzeci dzień czekam aż ktoś mi odpisze na play24.
no i mozesz poczekac do miesiaca czasu. blache tematy z regoly sa zalatwiane do tygodnia czasu, a skierowane bezposrednio do P4Y od 1-3 dni (tak wychodzilo u mnie)

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #389319  autor: yogurcik
 23 lut 2010, 08:28
metpablo pisze:Kompetencja pracowników BOK Playa albo sposób na uniknięcie odpowiedzi. Zgłoszenie nr 15161881:
Witam, uprzejmie proszę o wskazanie sposobu, w jaki mogę sprawdzić do kiedy mogę wykonywać bezpłatne połączenia do sieci Play w ramach promocji "Stan Darmowy". Zgodnie z regulaminem promocji: "11. Okres, przez który można wykonywać Bezpłatne połączenia można sprawdzić wybierając i zatwierdzając na klawiaturze telefonu kod *111*1*3#." Wybranie i zatwierdzenie na klawiaturze powyższego kodu nie powoduje wyświetlenia pożądanej informacji. Pojawia się tylko komunikat "Jestes juz w promocji Stan Darmowy w Play", mimo że promocję mam aktywną, tzn. wykonuję darmowe połączenia do wszystkich numerów w Play.
Odpowiedź z BOK Play:
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące nie działających kodów USSD, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej dnia 16 lutego 2010 roku. Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej,o wypełnienie poniższego szablonu zawierając dokładne i aktualne informacje dotyczące przykładowego połączenia (maksymalnie sprzed dwóch dni wraz z podaniem konkretnej godziny). Dzięki temu będzie można dokładnie zweryfikować takie połączenie i rozwiązać problem: • Numer abonenta: • Które kody nie działają? • Częstotliwość problemu (rzadko / często / zawsze): • W jakiej sieci znajdował się abonent (Play czy roaming Plus)? • Czy był zasięg? • Model telefonu: • Komunikat na wyświetlaczu: • Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby)? • Kiedy wystapił problem (dzień, godzina, minuta)? • KRÓTKI OPIS PROBLEMU: W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt za http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... rednictwem www.playmobile.pl, e-mailem: [email protected] lub telefonicznie pod numerem 790-500-500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem
Podpisała się Pani Aneta W. I znowu - śmiać się czy płakać?
Witam pytanko czy ktoś już doszedł jak sprawdzić do kiedy jest aktywna usługa ??
Pisałem zapytanie do BOK i ich odpowiedz była następująca.

"
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 19 lutego 2010 r., dotyczące możliwości sprawdzenia terminu ważności promocji „Stan Darmowy”. Uprzejmie informujemy, iż ważność usługi „Stan Darmowy” wynosi 30 dni od daty aktywacji, a aktualny termin ważności można sprawdzić w serwisie Play24 lub za pośrednictwem kontaktu z Obsługą Klienta Play. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pomocą strony internetowej, e-mailem, pod numerem telefonu 790 500 500 lub przez Punkt Sprzedaży Play. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem, Andrzej K konsultant back office ds. obsługi klienta

" Szukam na stronie play24 i kurka nic nie mogę znaleźć jakiegoś terminu .
Rozumiem ze mam sobie dzwonić do BOK i się dowiadywać ??

 #389423  autor: muchakk
 23 lut 2010, 17:46
Rozwiązanie: Zgodnie ze zgłoszeniem Klienta sprawa została dokładnie zweryfikowana. Uprzejmie informujemy, iż aktualnie połączenia są zestawiane poprawnie, od strony sieci nie stwierdzono nieprawidłowości. Obecnie Klient poprawnie wykonuje połączenia. Dziękujemy za zgłoszenie.

Podnieśli mi ciśnienie na maxa! Połączenia (po sieci PLUS) są realizowane poprawnie! Zgłaszałem problem z zasiegiem własnym 3g play a otrzymałem odpowiedź dotyczącą czego innego! Jak mi dadzą możliwość korzystania z pakietów netowych na nadajnikach PLUSA to ok, ale w chwili obecnej to są kpiny.....

 #389425  autor: FABIANO
 23 lut 2010, 17:50
Kpiny...i to pod każdym względem....Ten cały Play to jeden wielki niewypał :? ...

 #389426  autor: kwistas
 23 lut 2010, 17:58
Witam fanboye :-D A co Play ma dopłacać do internetu na nadajnikach Plusa, bo wam się tak podoba? Się nie podoba to nara gdzie indziej zapewne będziecie mieli o wiele lepiej i taniej. :smt006

 #389431  autor: muchakk
 23 lut 2010, 18:07
kwistas, przeczytałeś w ogóle co napisałem? OD kilkunastu dni nie mam zasięgu własnego PLAY przez co nie działa mi PLAY Online za który płace i nie działają mi pakiety w telefonach za które również zapłaciłem! Nikogo nie nazywaj fanboy'em, najpierw czytaj dokładnie, a dopiero potem się wypowiadaj!

 #389433  autor: kerim36
 23 lut 2010, 18:10
muchakk,

reklamuj z oczekiwaniem rekompensaty w postaci zwrotu kasy za wykupione pakiety, a jakoze to z winy operatora to nie powinno bytc problemow, chociaz play lubi zadziwiac

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #389436  autor: Rezo
 23 lut 2010, 18:16
kwistas pisze:Witam fanboye :-D A co Play ma dopłacać do internetu na nadajnikach Plusa, bo wam się tak podoba? Się nie podoba to nara gdzie indziej zapewne będziecie mieli o wiele lepiej i taniej. :smt006
Ciekawe co powiesz, gdy Play zacznie egzekwować zapisy regulaminów promocji - chyba w każdej są zapisy o połączeniach z sieci własnej, i w roamingu przestanie działać np. Stan Darmowy? Jesteś pewien, że zawsze będziesz się znajdował w zasięgu nadajników Play? Trochę więcej powściągliwości...

a propo internetu - Play dał ciała i nie wynegocjował lepszych warunków (o dziwo mBank czy GaduAir potrafili.)

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #389438  autor: kerim36
 23 lut 2010, 18:20
Rezo pisze:a propo internetu - Play dał ciała i nie wynegocjował lepszych warunków (o dziwo mBank czy GaduAir potrafili.)
tego nie wiadomo - mozna sie tylko domyslac

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #389439  autor: ezaq
 23 lut 2010, 18:22
yogurcik, ważność Stanu Darmowego sprawdzisz kodem *111*1*4#.

 #389444  autor: yogurcik
 23 lut 2010, 19:24
ezaq pisze:yogurcik, ważność Stanu Darmowego sprawdzisz kodem *111*1*4#.
Dzięki śliczne :smt006 !!:)))))) :smt006 :smt006 :-D :-D :-D

p.s.
Gdzie to znalazłeś ?

 #389446  autor: ezaq
 23 lut 2010, 19:33
Na blogplay.pl. A kod działa od dzisiaj ;-)

 #389499  autor: metpablo
 23 lut 2010, 22:32
Może założymy odrębny temat - "BOK Play - śmiechu warte"? :-D

Fragment wiadomości zamykającej zgłoszenie nr 15276507 "promocja nie jest aktywna na Pana koncie" (dot. Stanu Darmowego, rzekomo po analizie mojego konta. Podpisała się Pani Magdalena...)

Tymczasem na moim koncie Stan Darmowy jest aktywny i ma się dobrze. Komunikat po wklepaniu i zatwierdzeniu *111*1*4# - Stan Darmowy aktywny do 2010-03-11 23:59. Jak to dobrze, że P4 wprowadziło ten kod, bo a nuż uwierzyłbym Pani Magdalenie... :lol:

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.
  • Strona 56 z 64
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 64
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 64