• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #384352  autor: radiowiec_wawa
 31 sty 2010, 18:34
Nie mam zadnych ale w watku negatywnym o Play padaja sugestie, ze o innych sie nie pisze bo nie ma tematu zalozonego. No to prosze bardzo, mozna szalec :)

 #384357  autor: Varssaux
 31 sty 2010, 18:56
Jak dla mnie plus to najbardziej dziadowska siec ;-). Mialem jeszcze nei tak dawno temu w sim+ i non-stop pieniadze schodzily z konta zamiast z pakietow, problemy ze sprawdzaniem stanu konta... zasieg bez rewelacji a obsluga w BOku bez komentarza. Nikt nigdy nie wiedzial o co chodzi.

Kiedys niespodziewanie zniknely cale srodki z konta no to dzwonie do boku a mila pani oznajmila ze dzisiaj krotko po polnocy odbyla sie dluga rozmowa (stad niby brak srodkow na kocie) myslalem ze ja smiechem zabije. Powiezialem : kobieto, ja telefon na noc wylaczam wiec jaka rozmowa ?

Pieniadze jeszcze tego samego dnia wrocily na konto, i cale ich szczecie. nie mniej jednak nigdy wiecej plusa.

 #384363  autor: Pijo
 31 sty 2010, 19:37
Błedy na EBOK i Plus Online, które nie sa poprawiane.

Obrazek

Taryfa Nowy Simplus.

Nie rozumiem po co Plus wprowadzil ten Plus Online skoro nie ma w nim żadnych nowych funkcji w porównaniu do Ebok.

 #384555  autor: mariusz9a
 01 lut 2010, 15:02
Pijo pisze:Nie rozumiem po co Plus wprowadzil ten Plus Online
Przecież oni go nie wprowadził :roll: Plus Online nie działa oficjalnie! Także wytykanie błędów w aplikacji testowej to jakaś abstrakcja :lol:

 #384991  autor: Pijo
 02 lut 2010, 22:43
mariusz9a pisze:Przecież oni go nie wprowadził :roll: Plus Online nie działa oficjalnie! Także wytykanie błędów w aplikacji testowej to jakaś abstrakcja :lol:
No jak nie wprowadził , jak wprowadził. :]. Jest oficjalnie dostępny na stronie Plusa . Ani słowa na stronie ze to beta , alfa czy gamma version :).

 #385003  autor: lemurek
 02 lut 2010, 23:25
mnie plus zdenerwował pod koniec współpracy z nim. W wigilie około godziny 20 próbowałam wysłać smsa. Ciągle przychodził komunikat ze nie wysłano. Myślałam że sieć przeciążona bo wigilia, ludzie życzenia wysyłają itd. Więc co robiłam? Ciągle: powtórz, powtórz, powtórz. I ciągle komunikat ze nie wysłano. No i sms nie dochodziły rzeczywiście. Później patrze a tu na koncie zeszło mi około 20zł (mixplus). :x Czyli normalnie kase zżerało a wiadomości nie dochodziły i nigdy nie doszły, nawet z opóźnieniem. Wina oczywiście po stronie plusa. Reklamacji nie składałam, bo stwierdziłam że nie warto się z nimi użerać biorąc pod uwagę, że planowałam migrację z tej sieci.

 #385007  autor: radiowiec_wawa
 02 lut 2010, 23:57
Pijo pisze:
mariusz9a pisze:Przecież oni go nie wprowadził :roll: Plus Online nie działa oficjalnie! Także wytykanie błędów w aplikacji testowej to jakaś abstrakcja :lol:
No jak nie wprowadził , jak wprowadził. :]. Jest oficjalnie dostępny na stronie Plusa . Ani słowa na stronie ze to beta , alfa czy gamma version :).
Teoretycznie mozna sie pomylic...
Faktycznie na stronie glownej klikamy w Plus Online ale...
po kliknieciu kieruje nas do logowania do starego E-bok. A po prawej mamy ikonke Nowy Plus Online z komunikatem

Plus online
Już wkrótce E-bok zastąpimy nowym Plus online.
Sprawdź jak wiele będziesz mógł zmienić

I jesli czytamy ze zrozumieniem to znaczy, ze to test i narazie mozesz sie pobawic ale stary E-bok oficjalnie nie zostal zastapiony Nowym Plus Online.

 #385014  autor: Pijo
 03 lut 2010, 00:07
radiowiec_wawa pisze:I jesli czytamy ze zrozumieniem to znaczy, ze to test i narazie mozesz sie pobawic

No sorry, ale to już jest bardzo naciągana interpretacja.
Ja widzę to inaczej i swojej wersji bede sie trzymał.

 #385026  autor: radiowiec_wawa
 03 lut 2010, 00:27
Pijo pisze:
radiowiec_wawa pisze:I jesli czytamy ze zrozumieniem to znaczy, ze to test i narazie mozesz sie pobawic

No sorry, ale to już jest bardzo naciągana interpretacja.
Ja widzę to inaczej i swojej wersji bede sie trzymał.
Pijo, ale co jest naciagana interpretacja??

Tekstu: "Już wkrótce E-bok zastąpimy nowym Plus online" nie da sie inaczej zrozumiec jak to, ze jeszcze nie zastapilismy...

 #385168  autor: kwistas
 03 lut 2010, 17:55
Czy można jakoś wyłączyć te reklamy sms od Plusa? Na numer mojego znajomego przychodzą dziennie 4-8 smsów od Plusa z promocjami i ofertą internetu. Oczywiście BOK nie odpowiada dobre 2 tygodnie, w BOK telefonicznym mówią, że reklamy sms zostały wyłączone, chore...

 #385560  autor: mariusz9a
 05 lut 2010, 12:52
kwistas pisze:Czy można jakoś wyłączyć te reklamy sms od Plusa? Na numer mojego znajomego przychodzą dziennie 4-8 smsów od Plusa z promocjami i ofertą internetu. Oczywiście BOK nie odpowiada dobre 2 tygodnie, w BOK telefonicznym mówią, że reklamy sms zostały wyłączone, chore...
Ja w E-BOk odznaczyłem kontakt marketingowy i od tamtej pory nic nie dostaję (chociaż takiej "nawałnicy" to i tak nigdy w życiu nie dostawałem :lol: a BOK przez maila mi zawsze odpowiada do 3ch dni).

 #385874  autor: prezeswk
 06 lut 2010, 21:26
kwistas pisze:Czy można jakoś wyłączyć te reklamy sms od Plusa?
Wyślij smsa o treści SPRZECIW na numer 8000. U mnie pomogło.

 #388540  autor: Sambuca
 18 lut 2010, 21:55
kwistas pisze:Czy można jakoś wyłączyć te reklamy sms od Plusa? Na numer mojego znajomego przychodzą dziennie 4-8 smsów od Plusa
A wszystkie SMS o których napisałeś mają w polu nadawca PLUS? Jeżeli nie to to się troche inaczej załatwia. :-)

 #388544  autor: widex
 18 lut 2010, 22:16
Moje problemy z Plusem to przenoszenie numeru. Wyłączyli numer i trzymali dwa dni. ;]

No i BOK, zostałem chamsko potraktowany. Chciałem zareklamować usterkę w rozliczaniu. Konsultant wytykał mi regulamin, a ja znałem regulamin. Nie doszło do skutku. Darowałem sobie.

 #388547  autor: Sambuca
 18 lut 2010, 22:28
widex pisze:Wyłączyli numer i trzymali dwa dni.
Jak się domyślam to taką informację otrzymałeś z Play, bo nic innego przyszłemu klientowi przecież nie powiedzą. ;-)

 #388548  autor: Pijo
 18 lut 2010, 22:35
widex pisze:Wyłączyli numer i trzymali dwa dni. ;]
Jak wyłączyli to sprawdzumer.pl prawdę Ci powie o czyjej stronie jest błąd.

 #388549  autor: widex
 18 lut 2010, 22:40
No, po stronie Plusa był. Po trzecim telefonie do BOK i konkretnym oskarżeniu. Pani z BOk powiedziała, że chwilkę dowie się i po chwili powiedziała, że wystąpiła nie celowa pomyłka i nowy operator nie został poinformowany.

Prosze o nie krytykowanie moich wypowiedzi, nie zamierzam oczerniać Plusa. Przykłąd z życia.

Matka otrzymała reklamę na jej adres z ofertą telefonów. Oczywiście przeniosła numer z Plusa. Wszystkim rozgadywała, że Plus ma jej dane i oferują jej, aby powróciła. Ja oczywiście zdziwiłem się. Zobaczyłem ulotkę, a tam: Dane uzyskane z firmy Claritas coś tam. I problem rozwiązany. Nie chcę oczerniać operatora.

 #388597  autor: mariusz9a
 19 lut 2010, 12:38
widex pisze:Matka otrzymała reklamę na jej adres z ofertą telefonów. Oczywiście przeniosła numer z Plusa. Wszystkim rozgadywała, że Plus ma jej dane i oferują jej, aby powróciła. Ja oczywiście zdziwiłem się. Zobaczyłem ulotkę, a tam: Dane uzyskane z firmy Claritas coś tam. I problem rozwiązany. Nie chcę oczerniać operatora.
Tak nawiązując do tego, mi w czerwcu Play wysłał SMSa że mogę zerwać umowę z Plusem i że zapraszają do nich. Sęk w tym że mnie zmiany regulaminów nie dotyczyły ;-) Kiedyś też dzwonili do mnie nakłaniając mnie do wzięcia u nich telefonu i Internetu. Także takie praktyki to porządek dzienny chyba u wszystkich operatorów (chociaż Orange i Era jakoś nigdy się ze mną nie kontaktowała). Oczywiście w Plusie mam zakazany jakikolwiek kontakt marketingowy z moim numerem – Plus to respektuje i nie dostaję od nich żadnych SMSów i telefonów.

 #388604  autor: rogmaniek
 19 lut 2010, 14:05
A ja zaczynam mieć znów dość Minusa. Znów to liderowanie uderzyło im... Teraz to nie jest lyder psuedo technologyczny, ale "największa sieć w Polsce" :lol: W Syf+ie jest niby nowa oferta, ale co z tego, jak to durny, kolejny wykluczający się z innymi profil... W abo to nawet nie wspomnę...

Numer Syf+a, mam tylko już do neta i jeszcze jest tam trochę minut do Minusa. Dobrze, że ten fajny numer jest "oryginalnie" Heyah'owy, to się za pewnie wkrótce podziękuję Minusowi za stawkę 59gr/min. :-D Nawet szwaby z DT potrafili w TT dać wybrane numer w w taryfie HOT?!

Odnośnie reklam, to są już coraz bardziej żałosne. Jeszcze reklamy iPlusa, były fajne, kojarzyły się przyjemnie, aż do tej z palcem w d... Seria reklam filmowych Simplusa, też już się im nie spodobała, to dali tak durną, jak ten kolejny profil. Oczywiście reklamy mogą sobie lecieć, ale jak już Minus wydaje tyle kasy na nie, to chociaż mogliby się trochę bardziej postarać z pomysłami...

Jak to niektórzy pisali, trzeba będzie zagłosować po prostu zmieniając numer, bo widocznie Polkombinat ma za dużo numerów w swojej, największej sieci, żeby dać jakoś bardziej konkurencyjną ofertę. Pozostałe złotówki wykorzystam zamieniając je na minuty w Play Fresh :-D To już Orange z swoimi różnymi pakietami pozwala dużo gadać w sieci i tanio, bo za 29gr/min. poza sieć, nio może oprócz Play :P

Cóż widocznie Minus nie chce, abym dalej żył swoim rytmem korzystając z iPlusa, tylko co innego robił w nosie :shock: :lol: Ok, to już tyle tego narzekania...

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #390706  autor: blady_zl
 01 mar 2010, 16:28
a pozytywy ? :P Ostatnio składałem reklamacje na ich zasięg , przez dwa dni raz był raz nie, (chwilowo , max 15 min co kilkanaście godz. ) i zawsze gdy dzwoniłem wieczorem lub po południu zrywało mi połączenia. Trochę ''pokolorowałem'' i dostałem 20 zł na konto :mrgreen: :mrgreen: