• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 8 z 23
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 23

 #388394  autor: linchpin
 17 lut 2010, 23:52
Ja bym proponował nie zaśmiecać tematu, bo jeśli nie zauważyliście to nie o tym mowa :>

 #388396  autor: b@sho
 18 lut 2010, 00:04
fenix189 to nie były gorzkie żale, tylko wyrażenie swojej opinii. P4Y stara się wszystko wybielać, jest pracownikiem to mu się nie dziwie, ale ostatnio w swoich wypowiedziach zaczął się gmatwać - wcześniej siedziałem cicho mimo czasami innego punktu widzenia, ale argumenty użyte przez niego miały sens, teraz już tak nie jest. Wyrazić opinię mogę, ale też wiem, że on sam wszystkie mówić też nie może. Zresztą myślę, że nie potrzebujemy tutaj obrońcy. Jest na forum, reprezentuje firmę P4 to nie ma się co dziwić, że wszelkie słowa dotyczące działania tego operatora będą kierowane do niego. Co do dziewczyn to czemu uważasz że to one zawalają sprawę? Niby Panowie są lepsi? Nic bardziej mylnego. Jeżeli gdzieś się pracuje to niewiedza nie zwalania wcale z obowiązków, a już w szczególności z myślenia. Przecież są w OK jakieś instancje, pierwszy kontakt, drugi kontakt itp. Raz tylko się zdarzyło, że odpowiedź była bardzo rzeczowa, ale to dlatego, że wyszło na ich. Jak coś się robi to się to robi dobrze, albo wcale - ot taka złota zasada. Spychologia to jest coś czego nie znoszę, tak samo jak udawanie pawiana, przecież jest dobrze, a wcale nie jest.

Koniec OT z mojej strony.

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #388397  autor: prezeswk
 18 lut 2010, 00:08
Szalony pisze:Ja to sie wam dziwie- ze wy sie dziwicie :-D Ja juz od ponad pol roku mam te "problemy" - to jest po prostu nie awaria jakas tylko celowe dzialanie operatora lub operatorow i tyle - tutaj by komisja sledcza sie przydala ;-)
Też tak uważam. Myślę, że jest to tak skonstruowane, że karta Playa, która chce się zalogować w Plusie i tak jest autoryzowana online przez system teleinformatyczny Playa. I właśnie w tym miejscu następuje ban. Jak karta kilka razy spróbuje się zalogować, to system w końcu ją wpuści, powiedzmy, żeby nie robić "afery", bo może rzeczywiście jest na terenie, gdzie nie ma żadnej stacji Playa. W ten sposób unikają celowego przelogowywania kart na Plusa, tudzież sytuacji, kiedy zasięg Playa jest taki sobie (i np. czasem zanika), a Plusa o wiele silniejszy. Ja tak to widzę. Sprawę też (na przykładzie sieci zagranicznych) wyjaśnił darnok na pl.misc.telefonia.gsm.pl, za co dziękuję!

 #388398  autor: KamaZ
 18 lut 2010, 00:44
paszczor pisze:
KamaZ pisze:Myślę, że Plus jakby się dało to chciałby obsługiwać wszystkich użytkowników Playa...
a skad mozemy wiedziec czy Play nie rozlicza sie z Plusem ryczaltem?
A skąd wiesz, że się tak rozlicza? Szczerze w to wątpię, aby w taki sposób tak to załatwiali. Kasa, kasa i jeszcze raz kasa. Plus na współpracy z Play napewno źle nie wchodzi.

 #388400  autor: michael_dee
 18 lut 2010, 07:40
Jedrker , u Ciebie wygląda to na jakąś awarię lub padnięty telefon. Przy problemie z logowaniem do roamingu Plusa, restart pomaga - sprawdzone na 3 telefonach.

 #388402  autor: tomek0701
 18 lut 2010, 07:55
michael_dee pisze:Na obszarach, na których nie ma infrastruktury Play'a telefon zaloguje Ci się bez problemu do sieci Plusa.
Jutro jadę z Wrocławia do Stronia Śląskiego (czarna góra) trasą nr. 8 ustawię w dwóch telefonach (E51, E52) automatyczne wybieranie sieci i poproszę dziewczynę żeby zapisywała na kartce gdzie telefon łapie zasięg a gdzie go gubi i już nie może się zalogować do Plusa. Wg mapki na stronie Play, powinien być na całej trasie zasięg P4 (2g/3g). Niestety ta mapa to pic na wodę (szczególnie 2G). A w drogę powrotną ustawię oba telefony na zasięg plusa i jestem pewien że będzie zasięg przez całą trasę (już sprawdzone ale to potwierdzę). Tak właśnie działa ten wspaniały roaming....
P.S. też uważam że te problemy to "bonus" za stan darmowy.

 #388403  autor: radiowiec_wawa
 18 lut 2010, 08:02
Trzeba byc bardzo naiwnym aby sadzic, ze za problemy z logowaniem sie do Plusa odpowiada Plus. Oni z tego maja kase, to zwykla umowa handlowa i jak ktos juz tu zauwazyl, Plus bardzo chetnie przejalby wszystkich z Play, tym bardziej ze technicznie sobie poradza. To banalne: Play za strasznie male pieniadze daje, przynajmniej teoretycznie, bardzo duzo. Ale za kazdym razem gdy z darmowych minut korzystacie poprzez nadajnik Plusa to Play doklada do interesu i to pewnie sporo. Wiec plan jest prosty, utrzymac wlasnych klientow we wlasym zasiegu. No a ze nie wszedzie jest ten wlasny zasieg to trudno.

 #388408  autor: michael_dee
 18 lut 2010, 08:17
też uważam że te problemy to "bonus" za stan darmowy.
Nie. Po prostu grzebali w ustawieniach sieci i wzmocnili zasięg własny - telefon szybciej niż dotychczas przechodzi z roamingu Plusa do zasięgu macierzystego Play. Wystarczy jednorazowo "resnąć" sobie telefon i normalnie będziecie mogli logować się do roamingu Plusa.

 #388410  autor: hettman
 18 lut 2010, 09:14
no to teraz z innej beczki:wlasnie zalogowalem sie do sieci plus(recznie) przy ustawieniu trybu sieci podwojny,zalogowal sie pod plus-w opcjach siec pojawil sie plus na wskazniku zasiegu ekranu - 3G i operator plus ...i.... wykonalem polaczenie wideo i rozlaczylo dopiero po 23 sekundach-nie skasowalo nic z konta(stan darmowy)-ha :!: :shock: :shock: :shock: (ponownie nie chcialo juz wybrac wideorozmowy) nawet po restarcie telefonu) :roll:

 #388414  autor: ms93
 18 lut 2010, 10:23
michael_dee pisze:Wystarczy jednorazowo "resnąć" sobie telefon i normalnie będziecie mogli logować się do roamingu Plusa.
Mnie to tez pomagalo, ale po tym jak dalem play4you moj numer na PW, to telefon loguje sie bezproblemowo za 1 razem w kazdy sposob. Zero jakichkolwiek problemow.

 #388415  autor: michael_dee
 18 lut 2010, 10:25
hettman pisze:no to teraz z innej beczki:wlasnie zalogowalem sie do sieci plus(recznie) przy ustawieniu trybu sieci podwojny,zalogowal sie pod plus-w opcjach siec pojawil sie plus na wskazniku zasiegu ekranu - 3G i operator plus ...i.... wykonalem polaczenie wideo i rozlaczylo dopiero po 23 sekundach-nie skasowalo nic z konta(stan darmowy)-ha :!: :shock: :shock: :shock: (ponownie nie chcialo juz wybrac wideorozmowy) nawet po restarcie telefonu) :roll:
Play ma podobno umowę z Polkomtelem tylko na 2G. Choć dziwnie jest to rozwiązane, bo telefon potrafi zalogować się do 3G Plusa, a nie można z niego skorzystać. Aczkolwiek u mnie telefon loguje się do 3G Plusa tylko przy wjeździe do miast i tylko na ok. minutę. Potem wraca do 3G Play'a.

 #388433  autor: ziomq
 18 lut 2010, 12:31
Czy u Was wszystko dobrze działa? Mi loguje się za 1 razem do Plusa na różnych kartach SIM

 #388435  autor: tomek0701
 18 lut 2010, 12:45
no u mnie też się zalogował za pierwszym razem, oby to nie był przypadek, po pracy sprawdzę jeszcze drugi numer na drugim telefonie. mam taką cichą nadzieję że zniknęły też problemy przy przełączaniu na plusa w trybie auto. ale to sprawdzę dopiero jutro w trasie.

no niestety za szybko wpadłem w euforię, przed chwilą dopiero za 4 razem udało mi się we Wrocławiu wbić do Plusa
Ostatnio zmieniony 18 lut 2010, 13:39 przez tomek0701, łącznie zmieniany 1 raz.

 #388436  autor: hettman
 18 lut 2010, 12:51
michael_dee pisze:Play ma podobno umowę z Polkomtelem tylko na 2G
-no wlasnie wiem wiec ta moja wideorozmowa nie miala prawa zostac polaczona i.... nie ma jej uwzglednionej na moim play 24 ... :shock:

 #388441  autor: michael_dee
 18 lut 2010, 14:01
tomek0701 pisze:no niestety za szybko wpadłem w euforię, przed chwilą dopiero za 4 razem udało mi się we Wrocławiu wbić do Plusa
Zgłoś to do działu technicznego Play. Zrestartują Ci ustawienia konta i problem zniknie.

Czy u Was wszystko dobrze działa? Mi loguje się za 1 razem do Plusa na różnych kartach SIM
U mnie tylko na 1 (na 3 sprawdzone) karcie był problem, ale restart ustawień konta i telefonu rozwiązał definitywnie problem.
ms93 pisze:po tym jak dalem play4you moj numer na PW, to telefon loguje sie bezproblemowo za 1 razem w kazdy sposob. Zero jakichkolwiek problemow.
Zrestartował Ci ustawienia konta. Mnie też pomógł w ten sposób i problem z logowaniem znikł całkowicie :D.

 #388451  autor: hubert667
 18 lut 2010, 15:04
Co to znaczy zrestartować konto? Kto to może zrobić? Ktoś z BOKU?

 #388456  autor: jacek kowal
 18 lut 2010, 15:16
Witam,

Z tego co można wyczytać w temacie wynika że problem dotyczy tylko osób używających telefonów zakupionych w sieci play - jak ktoś ma "cywilny" aparat to problemu nie ma.

Pytanie: czy operator ma prawo instalować w telefonach soft który nie współpracuje z użytkownikiem? W koncu skoro jest możliwość ręcznej zmiany to mogę z niej korzystać kiedy mi się żywnie podoba.

Pytanie drugie: Czy to efekt celowego działania Play? Może wystraszyli się że zaczniemy masowo korzystać z sieci konurencji :-D . Poza tym jakiś czas temu pojawiła się strona playzasiegwszedzie.prv.pl z opisami zmiany ustawień w telefonach tak żeby jechał po sieci plusa - może chłopaki w technice playa się wystraszyli takiej możliwości i wprowadziki blokady tłumacząć glupkowato ze to regionalne awarie"?? Sądząc po ilości postów z różnych stron polski to jednak nie problem ani tymczasowy ani regionalny.
Zaczynam też podejrzewać że blokowanie ręcznej zmiany opertora ma związek z promocją darmowych rozmów wewnątrz sieci. Na jakimś forum playowi histerycy fanatycy plakali że jak za dużo osób się przełączy to operator odbierze promocję ( jakby nie szacował że coś takiego może mieć miejsce ) :-D

 #388457  autor: bobix
 18 lut 2010, 15:17
U mnie już działa prawidłowo bez restartu konta :-)

 #388461  autor: amigo007
 18 lut 2010, 15:35
U mnie też jest już dobrze, podałem swój numer play4you2 i teraz telefon za pierwszym razem loguję się do plusa.
Ostatnio zmieniony 18 lut 2010, 15:36 przez amigo007, łącznie zmieniany 1 raz.

 #388462  autor: michael_dee
 18 lut 2010, 15:35
jacek kowal pisze:wynika że problem dotyczy tylko osób używających telefonów zakupionych w sieci play - jak ktoś ma "cywilny" aparat to problemu nie ma.
Problem dotyczy bardziej ustawień sieci niż telefonu. U mnie telefony są niebrandowane przez Play, ani żadną inną sieć. Na jednym z nich wystąpił problem, który został usunięty poprzez restart konta.
jacek kowal pisze:Czy to efekt celowego działania Play?
Myślę, że chcieli po prostu wzmocnić priorytet sieci macierzystej Play i niechcący przedobrzyli :P .
  • Strona 8 z 23
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 23
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 23