• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 53 z 64
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 64

 #387937  autor: Marens
 16 lut 2010, 12:22
Kod: Zaznacz cały
Specjalnie dla Ciebie wprowadziliśmy nową szatę graficzną serwisu oraz ulepszyliśmy zarządzanie Twoimi usługami.

Sprawdź nowe funkcje!
Nowe PLAY24 niczym Plus Online czyli z lepszego na gorsze...

 #388152  autor: banan1973
 17 lut 2010, 00:57
Czeski film, czyli iPhone w Play

Published by ddluk at 19:07 under One Play, Play Fresh, cenniki, ciekawostki, inne, iphone, oferta

W dniu dzisiejszym dostałem od jednego z czytelników, pana Marka historię w której opisuje swoja zmagania związane z zakupem telefonu iPhone w sieci Play. Na prośbę czytelnika zamieszczam oryginalną treść:

Dnia 18.01.2010 play wprowadził do sprzedaży 2 telefony z serii iPhone, starałem się więc dowiedzieć jak najwięcej i kupić ten telefon. Na stronie wyczytałem jednak, że muszę go zamówić… Więc dzwonie do punktu p4. I mówię co chce, a ta Pani mi powiada:

“Wie pan co jast taka oferta, pan przyjedzie my zamówimy, bo to trzeba w salonie, zamówić, a potem podpisać umowę…”

Więc ja walę następnego dnia do salonu i mówię, że chce zamówić… A ona, że się pozmieniało, bo to trzeba najpierw zrobić weryfikację… szlag… Proszę robić weryfikację… Pani na to:

“nie ma takiej opcji, bo potrzeba innych dokumentów…”

Więc walę do księgowej o wystawienie zaświadczenia o zatrudnieniu, kolejnego dnia już je mam, jeszcze tylko podpis prezesa…

Następnego dnia wale do salonu Empik i Pani mi oferuje ONE PLAY pro za 60 zł!!! + 40 zł za Internet, ale zapomniałem zaświadczenia z biurka!!! No cholera! Pani pociesza mnie, że sprawdzi czy mają na magazynie IPHONA 16 GB, i co i d**a – nie ma! Nie mogła tego sprawdzić pierwsza Pani?… No ale mam inny problem…
W jaki sposób telefon może się pojawić w ofercie jeżeli go nie ma? Pani zatem zaprasza mnie z dokumentami,
aby zrobić weryfikację, kiedy tylko chce, a potem zamówimy…

Walę więc kolejnego dnia z dowodem i zaświadczeniem. Mam informacje od Pana, że nie zrobi mi weryfikacji, bo jest zupełnie inna procedura i oni mają wysłać maila… No to mówię Panu, co mi powiedziała jego koleżanka z pracy, a on stwierdza że nie potrzebne mi zaświadczenie i mogę zrobić weryfikację na sam dowód. AAAA!

Pan był tak uprzejmy i zrobił tą weryfikację, ale poinformował mnie że nie może sprawdzić czy mogą zamówić 16 GB, wyśle maila i zadzwoni do mnie we wtorek, nie zadzwonił… pewnie nic się nie dowiedział, więc zadzwoni do mnie jak tylko będzie miał jakieś informacje… stwierdziłem że uderzę wyżej.

Zadzwoniłem do call center Play (miałeś trochę racji z tym rozładowywaniem telefonu), poprosiłem o informację czy mogę kupić (i jak) iPhona 16 GB, Pani powiedziała mi, że nie wie i że się dowie… po 10 minutach razy 79 gr z Orange do Play, powiada w te słowa:

“nie da rady bo go na razie nie mamy…”

a więc ja pytam:

“skoro jest w ofercie od 18.02.2010 na zamówienie klienta, więc ja się staram zamówić to
kiedy zamierzacie go wprowadzić?”

Skoro powinien być od 18. Pani mówi mi że musi się zastanowić, więc ja jej daję czas i proszę aby oddzwoniła, bo nie chce płacić za ciszę 79 gr… Nie oddzwoniła…

Wale po raz kolejny do salonu play i dowiaduję się że kolega zrobił błędną weryfikację, że koleżanka źle obliczyła i dopiero teraz wiadomo co i jak, studiowałem regulaminy z play z nią i jednoznacznie nie da się określić co i jak
sprzedać… Pamiętam, że szlag mnie z playem trafiał jak dla nich pracowałem… nigdy nie informują pracowników, co i jak. Jestem szalenie wdzięczny za wszelką pomoc pracowników i naprawdę profesjonalne podejście do sprawy… a także cierpliwość…

Nosz szlag mnie zaraz trafi…
Mogę czekać choćby do kwietnia na tego iPhona w Abo 65 +40, tylko dajcie mi go jakoś zamówić błagam! dzwoni Pani z play mogą mi sprzedać, ale nie w abonamencie jaki ja chce 95 zł + 40 zł za internet i 500 zł za iPhona na 36 miesięcy… nosz slag… zgodzili się tylko na maxymalny abonament 65 zł… no chyba jasne że jak kupuję
iphona to więcej kasy mi się na koncie przyda nie?, no ale cóż zgadzam się na abo 65 + iphone za 1000 zł i na 24 miesiące… zamawiamy! Jest piątek…

Poniedziałek… DZWONI PANI Z PLAY!!! zaprasza mnie bo iphone już jest!!! Wale do salonu Empik, dowiedziałem się że nie mogę zapłacić za iphona 500 zł i wziąć go w ABO 95 zł, rozumiem się że boją się takich sytuacji, bo było kiedyś niefajnie… więc dostaje abo 65 zł + 40 zł za internet… i dopiero w 6 punkcie znalazłem że internet tylko w strefie play… dowiedziałem się też że play dowali mi opłatę aktywacyjną 20 zł + 2 zł za jakieś granie na czekanie, i jak nie wyłączę to będą mnie dziargali… :/ niefajnie… A miało być wszystko jasne i proste…

No i walę do domu…
Otwarcie pudełka i…. tak to ten który miał być… podłączam go do iTunes aby uruchomić go pierwszy raz, musi być zarejestrowany… i pierwsze zaskoczenie… mam iPhona z starym softem 3.1.2… a jest już przecież nowy 3.1.3… no ale co tam to tylko paczka 300 mb… robimy update… zablokowałem kodem *111*53*1# internet poza strefą play… no i sprawdzam stan ile mogę wykorzystać… nie ma takiej informacji :/ nie wiem gdzie to znaleźć… ale co tam… mam przecież 2GB :D to pewnie dostałem z połowę bo jest połowa miesiąca… wchodzę na Internet… nie udało się uaktywnić sieci komórkowej… no to walę na stronę Play, aby mi skonfigurowali telefon.. nie ma takiej opcji, nie
przewidzieli iPhona w orange, i kupiłem 2 GB internetu bez internetu… FAIL :/ Na szczęście śmigam po Wi-Fi, ale reklamacje będę musiał napisać, aby mi zwrócili kasę..

szukam instrukcji… znalazłem, po czesku… w całości po czesku… szukam polskiej wersji i jest druga części instrukcji… też po czesku…

ok ładowarka… stara… przecież już są nowe:/ kiedy oni kupili tego iPhona? To jakaś promocja chyba była od resealera, wyprzedawał stare modele…

Dobra tak czy siak jestem zadowolony, zadzwonię do Play i spytam się o Internet… znowu sobie rozładuję telefon :D

zadzwoniłem…
pani nie wiedziało o czym mówię, powiedziałem, że mam umowę one play 65 + swobodny internet2, i chciałbym to włączyć i spytać się jak mogę sprawdzić czy to działa, udzieliła odpowiedz że muszę wpisać kod *140#, czy jestem w strefie tanie internetu, i to jest już skonfigurowane, więc musiałem się rozłączyć, po wpisaniu *140# – niepoprawny kod :/

więc dzwonię jeszcze raz, i proszę o przesłanie konfiguracji… i pan mi mówi że mi podyktuje jak to zrobić? zadałem pytanie jak mam Ja to zrobić skoro rozmawiam przez ten telefon, pan zaproponował zapisanie sobie konfiguracji…

poprosiłem o wysłanie, maila, stwierdził że to niemożliwe… nosz szlag! jak to spytałem się czy jest ktoś w firmie kto może mi wysłać maila z konfiguracją… stwierdził że nie… zapisałem konfigurację.

Dalej nie działa MMS.. znalazłem ustawienia na stronie, niestety nie umiem dalej wysyłać… ale się nauczę… ciekawe czy dowiem się jak sprawdzić ile jeszcze mam GB do zabawy…

Zastanawiam się ilu klientów przechodzi podobne problemy w Play i ilu z nich otrzymało (otrzyma) czeską instrukcję ze swoim iPhonem (jest to w ogóle zgodne z prawem?)

Dane autora znane redakcji.


BlogPlay.eu

... i600, n95, 8500, p1i, i5700, wildfire, s8500, p970, i9100, SE Xperia ARC S, HTC HD 7, Lumia 820, Lumia 920, Samsung Note2, Xperia Z1, Samsung Note3, Lumia 925, Xperia Z1 Compact, Xperia Z Ultra, Lumia1320, LG G2mini, LG G3, Microsoft640, LG G Flex2,

 #388154  autor: nemo2009
 17 lut 2010, 01:20
banan1973 pisze:Zastanawiam się ilu klientów przechodzi podobne problemy w Play i ilu z nich otrzymało (otrzyma) czeską instrukcję ze swoim iPhonem (jest to w ogóle zgodne z prawem?)
Jest to niezgodne z polskim prawem,ale to przecież Play.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #388249  autor: play4you2
 17 lut 2010, 14:32
banan 1973, na blogu Play działa nasz człowiek, play4you1. Napisz do tego użytkownika, aby się do niego zgłosił i przedstawił mu całą sprawę. Jestem przekonany, że mu pomoże.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #388253  autor: Lotu
 17 lut 2010, 14:53
banan1973 pisze:Zastanawiam się ilu klientów przechodzi podobne problemy w Play i ilu z nich otrzymało (otrzyma) czeską instrukcję ze swoim iPhonem (jest to w ogóle zgodne z prawem?)
Mógłby spokojnie złożyć reklamację. Sprzęty sprzedawane w Polsce muszą mieć instrukcję w języku polskim.

 #388254  autor: fidel29
 17 lut 2010, 14:56
Ręce opadają!!!!Po raz kolejny Play wykazuję się amatorszczyzną i jak dla mnie próbą oszustwa klienta.Mam dwie umowy na swoje nazwisko i obie kończą się 16.03.2010r.Wysłałem zatem rezygnację 30.01.2010 na dwa numery telefonów(UWAGA na jednej kartce).rezygnacja poniżej:

Do
BOK Play
P4 Sp.zo.o.
Ul. Pileckiego 63
02-781 Warszawa



Rozwiązanie umowy






Dotyczy umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych nr: UMO/D002209006/000426163 dla numeru telefonu 792XXXXXX oraz umowy nr. UMO1/G002022005/000426059 dla numeru telefonu 792XXXXX. Zgodnie z ww. umowami proszę z dniem 2010-03-16 o ich rozwiązanie (po okresie obowiązywania zgodnie z regulaminem) i nie przedłużanie na zasadzie abonamentowej.
Jednocześnie proszę o przekształcenie obydwu kart sim (numerów telefonów) na ofertę prepaidową Play Fresh.

Co się okazuje???Ze wypowiedzenie musi być na osobnej kartce!!!!Przecież to kpina.Jeszcze w styczniu pytałem się użytkownika play4you2 i powiedział że spokojnie może być na jednej kartce tylko żeby były wszystkie informacje.
Pytanie:czy ktoś robi ze mnie frajera po dwóch latach i kolejne 5 dych za abonament(kolejny miesiąc) to priorytet?!!!Ja swoje zrobiłem zgodnie z regulaminem---wysłałem rezygnację z prośbą przejścia na play fresh ale oszukiwać mnie nie będziecie!!!
Ostatnio zmieniony 17 lut 2010, 15:17 przez fidel29, łącznie zmieniany 2 razy.

 #388255  autor: osachorzow
 17 lut 2010, 15:08
fidel29, ciesz się, że określili jeszcze marginesów, kroju czcionki i odstępów między wierszami :) Pewnie dopiero reakcja play4you2 sprawi, że Twoja rezygnacja (jak najbardziej ważna!) zostanie poprawnie wprowadzona do systemu. Twoim obowiązkiem było zawiadomić pisemnie P4 o rezygnacji z przedłużenia umowy na czas nieoznaczony i to zrobiłeś.... a że oni sobie nie radzą to już naprawdę woła o pomstę do nieba.

Swoją drogą pomysłowość konsultantów nie zna granic... doceńmy ich! Toż tam pracują bardzo kreatywni ludzie! Zwykły śmiertelnik by takich rzeczy nie wymyślił ;)

 #388257  autor: fidel29
 17 lut 2010, 15:15
Wiesz wszystko ok ale po co ludzi denerwują?!Najgorsze że tłumaczę konsultantce a ona twierdzi że nie mam racji--że konieczne dwie różne rezygnacje trzeba złożyć....Mam nazwisko tej Pani( ośmieszać jej publicznie nie będę).I najlepsze:ona w systemie nie ma informacji o rezygnacji z drugiego telefonu(jedna kartka gdzie otrzymałem potwierdzenie wysłania pisma) a jej kolega tydzień temu widział rezygnację na dwa telefony----tylko szkoda że nazwiska nie zapisałem:(

 #388259  autor: play4you2
 17 lut 2010, 15:18
fidel29 pisze:Witam,
Już raz mi Pan pomógł ale co teraz "odwala" Play woła o pomstę do nieba.Prosze zapoznać się z moją sprawą.Racja z pewnością jest po mojej stronie ale bez pańskiej pomocy będę się pewnie znowu dwa miesiące kopał z firmą Play...
Ok, sprawdzę co się stało. Podaj mi tylko proszę na pw nr telefonu którego sprawa dotyczy i jak Możesz, nr zgłoszenia, gdzie odrzucono Ci Twoją rezygnację.
osachorzow pisze:Swoją drogą pomysłowość konsultantów nie zna granic...
Wiesz, muszę Ci przyznać rację. Sam się czasem zastanawiam, skąd wpadają na tak "genialne" pomysły. Coż, jednak po naszych wewnętrznych kontrolach, takich osób jest coraz mniej. Myślę, że zauważycie to dopiero gdzieś po pół roku. Niestety, średnio tyle potrzeba, aby zmiany, które są wprowadzane były zauważone.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #388263  autor: fidel29
 17 lut 2010, 15:40
Ok dzięki za szybką reakcję--dane wysłałem na prv.

 #388275  autor: play4you2
 17 lut 2010, 16:33
Drodzy Państwo, mam dla Was ogłoszenie dotyczące połączeń z siecią "W rodzinie". Mogą wystepować utrudnienia z nawiązaniem połaczenia pod numerami z powyższą siecią.

Chcę Was poinformować, że P4 dokłada wszelkich starań, aby niezwłocznie było możliwe wykonywanie połączeń z sieci Play do sieci Centernetu (W rodzinie), jednakże współpraca w tym zakresie nie zależy tylko i wyłącznie od P4. Na chwilę obecną, po stronie sieci Play nie mamy żadnych usterek, które by wpływały na te połączenia.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #388323  autor: user_delete26
 17 lut 2010, 19:55
Moja przygoda (ta negatywna) z Play, zaczela sie gdy zakupilem starter z wybranym przez siebie numerem poprzez eShop. Przyslali mi owy starter, wylamalem karte, wlozylem ja do telefonu. Komunikat nastepujacy " Karta SIM nieaktywna", mysle sobie niby ok, byc moze musza ja jeszcze aktywowac, i aktywacja nastapi w przeciagu paru godzin. Niestety po uplywie 3 dni, zaczelo mnie to wszystko irytowac wiec napisalem email do BOK, a nastepnie do obslugi eShop. Oczywiscie, kazano mi isc zarejestrowac karte. Wiec udalem sie do najblizszego punktu Play, by to uczynić. Na miejscu dowiaduje sie ze system nie wylapuje mojego nr w bazie danych. Uprzejma Pani wyjasnila ze nie ma takiego nr, i najlepszym rozwiazaniem byloby odstapic od umowy (przyslana deklaracja odstapienia). Poszedlem do innego punktu Play, poniewaz mialem pewne obiekcje. W drugim punkcie, ta sama sytuacja, nastepna "kumata" Pani tez nie wie co robic. Ku mojemu zdziwieniu wyjmuje osobisty telefon, wykreca numer do BOKu i kaze rozmawiac(dla mnie ta sytuacja byla chora, poniewaz to ja jestem klientem, i to ktos powinien za mnie wykonac wszystkie formalnosci) Pani z BOKu daje fachowe zyciowe rady... abym wkladal i wyjmowal karte co jakis czas :))) Nie pomogli mi, lecz jednak upieralem sie przy swoim, poniewaz zalezalo mi na tym numerze. Odpisalem na maila do BOK, oraz do eShop, poproszono mnie abym zadzwonil do BOK. Tak tez zrobilem po raz drugi, powiedziano mi zebym poszedl zarejestrowac karte...takie bledne kolo. Zaczalem dosc ostro pisac z Bokiem, podajac swoje dane i nr kontaktowy, kiedy sprawa bedzie jasna dadza znac smsem... (oczywiscie nigdy nic nie przyslali) Wkoncu zadzwonilem do eSHop powiedzialem o co chodzi gosciu spisal nr zamowienia nr telefonu, i rowniez dane kontakowe... ale co najlepsze rozlaczyl sie bez powiedzenia dowidzenia, nara albo spier...
Zadzialo to na mnie tak, ze dalem sobie spokoj na jakis tydzien dwa z ta siecia... W meidzy czasie pocisnalem mocniej w emailach. Ku mojemu zdziwieniu po jakis 2 tygodniach wlozylem karte, i byla juz aktywna... ale Play nawet nie przeprosil za moj zmarnowany czas. Robia komus laske, dlatego ze ktos upomina sie o swoje. Dla mnie Ci ludzie sa totalnie niekompetentni w tym co robia. Mowia ze ludzie po studiach sa kumaci, ale chyba nie do konca. W zadnej sieci jeszcze tak mnie nie olano. Na pewno gdyby nie te dobre oferty w Play Fresh nie bylbym w Playu, ba niebylbym w Playu jakbym nie zawalczyl o swoje. Kazdemu zainteresowanemu odradzam kupowanie startera z wybranym przez siebie numerem przez internet. Ale chyba juz nie ma takiej opcji naszczescie. Pozdrawiam

PS Dodam jeszcze tylko ze jedynym plusem tego przedsiewziecia byla ekspresowa wysylka.

 #388363  autor: pawelpp
 17 lut 2010, 21:43
pietro90 pisze:Na pewno gdyby nie te dobre oferty w Play Fresh nie bylbym w Playu, ba niebylbym w Playu jakbym nie zawalczyl o swoje.
A to dopiero początek walki :-)

 #388365  autor: play4you2
 17 lut 2010, 21:53
Ech, drodzy Państwo, ja wiem, że to nie jest wytłumaczenie, ale jak już wielokrotnie wspominałem, proszę, zapoznajcie się też sami z Regulaminami. Oczywiście nie zwalnia to z nas obowiązku rzetelnego informowania, ale będą sami bogatsi o tą wiedzę, zapewne wiele sytuacji byśmy mogli uniknąć.

Pietro, w Twoim przypadku zapewne nie nastąpiła aktywacja SIM w ciągu 48 h. Przypomnę, że zgodnie z Regulaminem, Operator ma możliwość jej aktywacji w ciągu 10 dni od daty zawarcia kontraktu lub (w przypadku usługi Na Kartę) wykonania próby pierwszej aktywności. Po 2 tyg. już działało, gdyż zapewne ustawienia zaimplementowały się w systemie. Nie znam dokładnie sprawy, więc to moje wyjaśnienie jest hipotetyczne.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #388368  autor: widex
 17 lut 2010, 21:58
play4you2 pisze:Pietro, w Twoim przypadku zapewne nie nastąpiła aktywacja SIM w ciągu 48 h. Przypomnę, że zgodnie z Regulaminem, Operator ma możliwość jej aktywacji w ciągu 10 dni od daty zawarcia kontraktu lub (w przypadku usługi Na Kartę) wykonania próby pierwszej aktywności. Po 2 tyg. już działało, gdyż zapewne ustawienia zaimplementowały się w systemie. Nie znam dokładnie sprawy, więc to moje wyjaśnienie jest hipotetyczne.
Nowo kupione startery i świeżo podpisane OnePlay działają od razu. To samo z Play Online. Po prostu przypadkowo nie wyszło od razu.

 #388370  autor: pawelpp
 17 lut 2010, 22:04
Gdyby ktoś nie wierzył, że Play24 nie działa:
Obrazek
i
Obrazek
Ostatnio zmieniony 17 lut 2010, 22:06 przez pawelpp, łącznie zmieniany 1 raz.

 #388372  autor: widex
 17 lut 2010, 22:05
Mi działa poprawnie

 #388374  autor: pawelpp
 17 lut 2010, 22:07
takie błędy wyświetlają mi się po zalogowaniu do bilingu i często przy zgłoszeniach. W dodatku kod abonenta sam się usunął z ich systemu i nikt nie potrafi tego odkręcić.

 #388375  autor: yogurcik
 17 lut 2010, 22:07
mam taki myk . Sprawdzam kodem usługę stan darmowy jest włączona wchodzę na play24 wyłączona czego się trzymać ?? Czy doładowanie za 30 pln było nie potrzebne ?
:evil: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
p.s.
Play 24 suck jak glupoty pokazuje to znow nie dziala w du.... z tym systemem

 #388385  autor: pawelpp
 17 lut 2010, 22:36
yogurcik pisze:mam taki myk . Sprawdzam kodem usługę stan darmowy jest włączona wchodzę na play24 wyłączona czego się trzymać ?? Czy doładowanie za 30 pln było nie potrzebne ?
:evil: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
p.s.
Play 24 suck jak glupoty pokazuje to znow nie dziala w du.... z tym systemem
Już kilka razy miałem podobne sytuacje. Ogólnie - wierzyć w kody USSD. U mnie po jakimś czasie Play24 zaczął pisać prawdę (dotyczyło stanu konta).
  • Strona 53 z 64
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 64
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 64