• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 52 z 64
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 64

 #387565  autor: zaq22
 14 lut 2010, 19:40
Rezo pisze: nie mogę się połączyć na numer który należy do sieci wRodzinie.
Podobno play nie podpisał umowy z centernetem o wzajemnych rozliczeniach i dlatego z play nie można dodzwonić się na żaden numer w wRodzinie.

 #387566  autor: Marens
 14 lut 2010, 19:41
Podobno play nie podpisał umowy z centernetem o wzajemnych rozliczeniach i dlatego z play nie można dodzwonić się na żaden numer w wRodzinie.
To wytłumacz mi fakt, że wcześniej działało bez najmniejszych problemów?
Rozumiem, że CenterNet stworzył własny punkt styku a wcześniej leciało po Erze?

 #387567  autor: Rezo
 14 lut 2010, 19:48
zaq22 pisze:Podobno play nie podpisał umowy z centernetem o wzajemnych rozliczeniach i dlatego z play nie można dodzwonić się na żaden numer w wRodzinie.
To by wszystko wyjaśniało. Z ogólnodostępnym numerem infolinii wRodzinie 720 00 7777 też się nie można połączyć, bo teoretycznie "nie ma takiego numeru" :-D

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #387577  autor: muchakk
 14 lut 2010, 20:26
Hmm, przed chwilką spróbowałem zadzwonić na numer 720 00 7777 to dostaje informację od lektora sieci ERA "Nie ma takiego numeru! Dowiedz się jaki jest właściwy numer i spróbuj ponownie!". Według mnie ten problem w takim razie nie występuje po stronie Play'a bo gdyby tak było to dostalibyśmy informację od lektora Playowskiego :D

 #387584  autor: kwistas
 14 lut 2010, 21:12
Z Ery abonamentowego można normalnie się dodzwonić do wRodznie, tylko z Playa jest problem. Może Centernet z Playem nie podpisał odpowiedniej umowy?

 #387593  autor: laska
 14 lut 2010, 21:47
Mi przysłali sms-a że jak doładuję konto za minimum 10zł to podwoją mi je do 28stycznia. Jeszcze tego samego dnia co dostałem tego sms-a doładowałem konta za 30 zł i do tej pory nic nie ma. Byłem w salonie i tylko mogę zgłosić reklamację, sama pani za ladą była zdziwiona taką promocją :? Lekka kpina z konsumenta wobec tego co robi P4 :roll:

 #387596  autor: widex
 14 lut 2010, 21:53
kubik pisze:w zakładce usługi w Play24 znalazłem bezpłatny (na 6 miesięcy) Pakiet 30 minut dla użytkowników e-Faktury. włączyłem, wg. P24 pakiet aktywny, ale nadal brak jakichkolwiek minut pod *102# jak i w P24.
czy dostępny jest gdzieś regulamin tej promocji? aktywował ktoś także ten pakiet?
Play i stacjonarne to *105#

 #387601  autor: kubik
 14 lut 2010, 22:01
widex pisze:Play i stacjonarne to *105#
'Funkcja niedostepna' ;o) spoko, mam jeszcze środki z Pakietu Złotówek, ale mogliby jakoś potwierdzić smsem z datą aktywacji pakietu.

 #387614  autor: TomekO
 14 lut 2010, 23:23
kubik pisze:w zakładce usługi w Play24 znalazłem bezpłatny (na 6 miesięcy) Pakiet 30 minut dla użytkowników e-Faktury. włączyłem, wg. P24 pakiet aktywny, ale nadal brak jakichkolwiek minut pod *102# jak i w P24.
czy dostępny jest gdzieś regulamin tej promocji? aktywował ktoś także ten pakiet?
Regulamin

Aby sprawdzić stan minut w pakiecie należy wybrać na klawiaturze telefonu kod *111*64*3#.

 #387623  autor: Woocash
 15 lut 2010, 00:25
Czy Wam też gubi zasięg? Ostatnio bardzo często mam utratę zasięgu...:/

 #387625  autor: kubik
 15 lut 2010, 00:33
TomekO pisze: Regulamin

Aby sprawdzić stan minut w pakiecie należy wybrać na klawiaturze telefonu kod *111*64*3#.
Dziękuję pięknie ;o)

 #387713  autor: play4you2
 15 lut 2010, 14:36
widex pisze:Mam pytanie do playforyou, bo jest tu odpowiedni do tego temat. Przenosiłem numer z Plusa i miałem zaznaczone otrzymywanie informacji handlowych. Czy te pole ma wpływ na otrzymywanie SMS-ów? Nie brałem udziału w konkursach, ale otrzymuje te wiadomości. W SMS-ach jest łącze do fun.playmobile.pl. Można jakoś wyłączyć te wiadomości? Szukałem regulaminu, ale coś się zagubiłem.
Lwiczek dokładnie Ci to wytłumaczył. Dodam tylko, że cofnięcie zgody marketingowej może być zlecone w dowolnej formie (pisemnej, telefonicznej innej), najważneijsze, żeby podać odpowiednie dane (najważniejsze, hasło abonenckie) i dalszą dyspozycję, czyli jaką zgodę dokładnie chcemy cofnąć.
Rezo pisze:Przyszła na mnie kolej i pierwszy negatyw dla Play'a w tym temacie. Okazuję się że chyba jestem jakiś wyjątkowy, ponieważ za nic nie mogę się połączyć na numer który należy do sieci wRodzinie. Słyszę komunikat "Nie ma takiego numeru" Najzabawniejsze jest to, że z numeru wRodzinie, który teoretycznie według systemu Play nie istnieje, bez problemu można wykonywać połączenia na mój nr w Play... Reklamacja już poszła, oczekuje na odpowiedź
Powiem tak, że były prowadzone testy pomiędzy Centernetem a nami i punktami styku. Zakres numeracji, jaki został nam przekazany, powinien być bez kłopotów obsługiwany. Jeżeli w międzyczasie Centernet (a tym samym "W rodzinie") wprowadzał jakieś zmiany, o których nie wiemy, to niestety nie jest to nasza wina, że nie można połączyć się z tą siecią. Jak słusznie zauważyłeś, z nami mogą połączyć się bez kłopotów, gdyż nie robiliśmy żadnych zmian, a jak coś wprowadzamy, od razu wszyscy są o tym informowani (Operatorzy i MVNO). Jednak jeżeli złożyłeś reklamację, poczekaj na odpowiedź. Mam tylko prośbę, poinformuj mnie o jej zamknięciu na pw. Chcę sprawdzić, czy konsultant prawidłowo wykonał swoje obowiązki zawodowe.
pawelpp pisze:P4y, uwzględniacie jakiekolwiek reklamacje dotyczące jakości połączeń i zasięgu?
Oczywiście że tak. Jeżeli tylo po dokonanej analizie stwierdzamy, że były jakieś kłopoty, informujemy o tym. Największym problemem, to jest to, czym dla kogo są problemy. Każdy inaczej odbiera tzw. "Jakość połączeń". Dla mnie np. trzaski nie wpływają znacznie na jakość rozmów, dla innych najmniejsze "echo" już jest wielkim utrudnieniem. Należy to rozgraniczyć i zauważyć, że uznanie reklamacji jest głównie wtedy, gdy sieć nie działa wcale (brak zasięgu, usterki itp.), a nie jak działa, ale z różnymi skutkami, w subiektywnym znaczeniu dla poszczególnych osób.
laska pisze:Mi przysłali sms-a że jak doładuję konto za minimum 10zł to podwoją mi je do 28stycznia. Jeszcze tego samego dnia co dostałem tego sms-a doładowałem konta za 30 zł i do tej pory nic nie ma. Byłem w salonie i tylko mogę zgłosić reklamację, sama pani za ladą była zdziwiona taką promocją Lekka kpina z konsumenta wobec tego co robi P4
Daj mi info na pw. Sprawdzę Twoją sprawę i zobaczymy, co da się zrobić.


A, i jeszcze jedno. Jeżeli mówimy o zasięgu, to chcę Was poinformować, że w zasadzie w całej Polsce w mniejszym lub większym stopniu moga być utrudnienia z zasięgiem Play (2G i 3G). Obecnie trwają na szeroką skalę prace modernizacyjne i dlatego możecie mieć takie przyczyny. Do tego dochodzą drobne awarie, które staramy się eliminować praktycznie od razy. Przepraszam wszystkich w imieniu firmy za te utrudnienia, z którymi możecie się spotkać.


Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #387714  autor: kubik
 15 lut 2010, 14:40
play4you2 pisze:A, i jeszcze jedno. Jeżeli mówimy o zasięgu, to chcę Was poinformować, że w zasadzie w całej Polsce w mniejszym lub większym stopniu moga być utrudnienia z zasięgiem Play (2G i 3G). Obecnie trwają na szeroką skalę prace modernizacyjne i dlatego możecie mieć takie przyczyny. Do tego dochodzą drobne awarie, które staramy się eliminować praktycznie od razy. Przepraszam wszystkich w imieniu firmy za te utrudnienia, z którymi możecie się spotkać.
o, właśnie miałem napisać tutaj o problemach z zasięgiem. od rana śląsk stoi na Plusie, bo P4 poszło spać ;o)

 #387718  autor: kerim36
 15 lut 2010, 14:56
play4you2 pisze:Jeżeli mówimy o zasięgu, to chcę Was poinformować, że w zasadzie w całej Polsce w mniejszym lub większym stopniu moga być utrudnienia z zasięgiem Play (2G i 3G). Obecnie trwają na szeroką skalę prace modernizacyjne i dlatego możecie mieć takie przyczyny. Do tego dochodzą drobne awarie, które staramy się eliminować praktycznie od razy
witaj

czy problemy zwiazane z problemami z zalogowaniem sie recznie do Plusa tez sa zwiazane z ta modernizacja?? ogolnie problem wyglada tak, ze przy recznym wybraniu sieci celem zalogowania sie do Plusa trzeba kilkukrotnie probowac, zanim w koncu nas zaloguje.

z gory dzieki za odpowiedz

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #387739  autor: play4you2
 15 lut 2010, 15:55
kerim36 pisze:witaj

czy problemy zwiazane z problemami z zalogowaniem sie recznie do Plusa tez sa zwiazane z ta modernizacja?? ogolnie problem wyglada tak, ze przy recznym wybraniu sieci celem zalogowania sie do Plusa trzeba kilkukrotnie probowac, zanim w koncu nas zaloguje.
Raczej nie, ale zgłosiłem to do technicznego. Jak dostanę info, to dam znać. Tak na marginesie, taki temat już istnieje, związany z logowaniem do Plusa, więc tam będę zamieszczał wszelkie info. Jakby co, to zapraszam pod ten link poniżej.

http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... sc&start=0

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #387871  autor: pawelpp
 15 lut 2010, 23:32
Jednak... pakiet 500 MB w zamian za zrezygnowanie z faktury papierowej jest dostępny tylko dla klientów Play Online. Minus dla Play.

[ Dodano: 2010-02-15, 23:40 ]
i Play24 znów nie działa (przynajmniej u mnie).

 #387886  autor: kwistas
 16 lut 2010, 00:47
pawelpp pisze: i Play24 znów nie działa (przynajmniej u mnie).
Widocznie u Ciebie, ja korzystam bez najmniejszych problemów. Sprawdz czy twoja przeglądarka dobrze szyfruje połączenie, ja z lisem miałem ten problem, teraz na Chrome (na Ubuntu to Chromium) problemów nie mam.

 #387910  autor: manner
 16 lut 2010, 09:48
drodzy P4Y -- na początku lutego dzięki Waszym działaniom skontaktował się ze mną ktoś z BOK i obiecał definitywne załatwienie sprawy na przełomie tygodnia. zeszłego tygodnia (czyli 5-8.02) -- obecał tez stały kontakt w mojej sprawie. minęła połowa miesiąca i ciągle nic, poza kolejnym otwartym zgłoszeniem w play24. w miedzyczasie już UKE zdążyło posłać do Play pismo mediacyjne. fajnie że jest nowe play24, szkoda że BOK się nic nie zmienia.

http://czy-play-jest-okay.blogspot.com/

 #387926  autor: pawelpp
 16 lut 2010, 11:15
Widocznie trafiłem na chwilową przerwę. Teraz Play24 działa, ale... po wejściu w zgłoszenia:
"Wystąpił błąd.
Kod błędu: 1266314986818SCBF400"
  • Strona 52 z 64
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 64
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 64