progosu pisze:Dzwoniłem do tych pacanów na infolinię i jakiś debil powiedział mi, że netia nie gwarantuje niskich pingów i taki do 300 to jest norma.
Jakie masz kodowanie linii? Fast albo interleaved 1/1? Gdzie ci "traci" najwięcej czasu (zrób tracert gdzieś, np. do wp).
Moje wzorcowe (prawie, prędkość się nie zgadza) łącze LLU do wp działa tak
Kod: Zaznacz cały>tracert wp.pl
Tracing route to wp.pl [212.77.100.101]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms netiabox.pl [192.168.1.254]
2 7 ms 6 ms 6 ms Lodz-bras1.inetia.pl [195.114.190.52]
3 11 ms 9 ms 9 ms 83.238.250.190
4 12 ms 14 ms 10 ms WarsH002RT22-WarsB010RT06.inetia.pl [83.238.250.
176]
5 18 ms 10 ms 10 ms m320-pl-4-1-0-800.atman.pl [194.153.134.237]
6 17 ms 17 ms 17 ms wp.ac-x.pl [212.91.0.19]
7 17 ms 18 ms 17 ms do-r2.rtrd1.adm.wp-sa.pl [212.77.96.98]
8 18 ms 18 ms 21 ms wp.pl [212.77.100.101]
Trace complete.
Swoją drogą, nawet pomimo przydługich lojalek powinni dbać o zadowolenie klienta i jednak ustawiać odpowiednie kodowania, dbać o sprawność sieci szkieletowej, poprawność danych na Radiusie (żeby nie przycinało łącza do 14,5 Mbit...) i puszczenie łączy telefonicznych przez centralę, nie przez prowizorycznie tandetny voip na routerze.
Co nie zmienia faktu, że techników na infolinii w Netii jest tak mało, że klienci łączą się z nimi skrajnie zirytowani (kwadrans czekania to tam szybkie połączenie), a technicy pewnie mają prikaz "Załatw tych idiotów tak, żeby się odwalili"