• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #387479  autor: yogurcik
 14 lut 2010, 12:17
Ja juz wszystko wiem wiec oferta superliga w neti tylko na ich łączach . Jak dla mnie sa wstanie dac 2 Mb za 59 pln plus koszt fona. W Bok TP pan sprawdził moja linie i stwierdził ze 20 MB będzie działać a nawet i więcej , jak coś mam 3 mc na testowanie mogę sobie zmienić na niższy lub zmienić operatora. cennik tp

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #387504  autor: progosu
 14 lut 2010, 15:12
Btk_Tomas pisze:Podłączę się do tematu, internet mam z kablówki 1Mb/s za 48,80 miesięcznie.
Ten 1 mega to dla mnie za wolno i szukam czegoś szybszego, co powiecie o Netii??

Kusi mnie ta opcja 8 Mb/s za 84 zł bez telefonu stacjonarnego, dodam ze nigdy nie miałem telefonu stacjonarnego ale łącze mam podciągnięte do mieszkania.
Szczerze mówiąc to ja wolałbym 1mbps z kablówki ale za to dobrej jakości niż żałosne 8mbps z netii. Sam mam 4mbps i niestety zostało mi jeszcze półtora roku do końca umowy i tyle będę musiał się męczyć z tym tragicznym internetem. Od dwóch miesięcy pingi od 16 do północy po 100-200, teraz np tak to wygląda
Kod: Zaznacz cały
Badanie wp.pl [212.77.100.101] z 32 bajtami danych:
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=113ms TTL=247
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=119ms TTL=247
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=114ms TTL=247
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=113ms TTL=247
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=119ms TTL=247
Jedna wielka TRAGEDIA. Dzwoniłem do tych pacanów na infolinię i jakiś debil powiedział mi, że netia nie gwarantuje niskich pingów i taki do 300 to jest norma. Chciałbym już teraz skończyć umowę jednak nie chce mi się płacić kary za zerwanie umowy. Nigdy więcej netii. Już wolę 512kbps od TPSA.

 #387507  autor: user_delete19
 14 lut 2010, 15:20
Netia to faktycznie ZUO w najczystszej postaci!
Kod: Zaznacz cały
D:\programy\other\Console2>ping 212.77.100.101 -t -n 50

Pinging 212.77.100.101 with 32 bytes of data:
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=27ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=27ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=26ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=25ms TTL=245
Reply from 212.77.100.101: bytes=32 time=27ms TTL=245

Ping statistics for 212.77.100.101:
    Packets: Sent = 50, Received = 50, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 25ms, Maximum = 27ms, [b]Average = 25ms[/b]

(~2-2,5km od centrali, niemniej bsa... ale za to dwa 'hopy' więcej niż u Ciebie...)
oniłem do tych pacanów na infolinię i jakiś debil powiedział mi, że netia nie gwarantuje niskich pingów i taki do 300 to jest norma.
Się wyrażaj i nie obrażaj ludzi... czy umowa gwarantuje Ci niskie pingi bądź przepustowość? Nie, więc nie obrażaj innych udzielających Ci odpowiedzi zgodnie z prawdą :/

 #387511  autor: progosu
 14 lut 2010, 15:32
no jakby idiota jeden z drugim nie mógł powiedzieć technikom, że nie wszystko jest tak jak być powinno tylko najlepiej olać i mieć wszystko w dupie.

 #387531  autor: user_delete19
 14 lut 2010, 17:08
No jak sie tak odnosiles, to ja sie nie dziwie, ze maja Cie w glebokim poważaniu...

 #387660  autor: abcd
 15 lut 2010, 11:17
progosu pisze:Dzwoniłem do tych pacanów na infolinię i jakiś debil powiedział mi, że netia nie gwarantuje niskich pingów i taki do 300 to jest norma.
Jakie masz kodowanie linii? Fast albo interleaved 1/1? Gdzie ci "traci" najwięcej czasu (zrób tracert gdzieś, np. do wp).

Moje wzorcowe (prawie, prędkość się nie zgadza) łącze LLU do wp działa tak
Kod: Zaznacz cały
>tracert wp.pl

Tracing route to wp.pl [212.77.100.101]
over a maximum of 30 hops:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  netiabox.pl [192.168.1.254]
  2     7 ms     6 ms     6 ms  Lodz-bras1.inetia.pl [195.114.190.52]
  3    11 ms     9 ms     9 ms  83.238.250.190
  4    12 ms    14 ms    10 ms  WarsH002RT22-WarsB010RT06.inetia.pl [83.238.250.
176]
  5    18 ms    10 ms    10 ms  m320-pl-4-1-0-800.atman.pl [194.153.134.237]
  6    17 ms    17 ms    17 ms  wp.ac-x.pl [212.91.0.19]
  7    17 ms    18 ms    17 ms  do-r2.rtrd1.adm.wp-sa.pl [212.77.96.98]
  8    18 ms    18 ms    21 ms  wp.pl [212.77.100.101]

Trace complete.
Swoją drogą, nawet pomimo przydługich lojalek powinni dbać o zadowolenie klienta i jednak ustawiać odpowiednie kodowania, dbać o sprawność sieci szkieletowej, poprawność danych na Radiusie (żeby nie przycinało łącza do 14,5 Mbit...) i puszczenie łączy telefonicznych przez centralę, nie przez prowizorycznie tandetny voip na routerze.

Co nie zmienia faktu, że techników na infolinii w Netii jest tak mało, że klienci łączą się z nimi skrajnie zirytowani (kwadrans czekania to tam szybkie połączenie), a technicy pewnie mają prikaz "Załatw tych idiotów tak, żeby się odwalili"

 #387722  autor: progosu
 15 lut 2010, 15:13
Teraz jest dobrze, ale za 2-3 godziny będzie tragedia
Kod: Zaznacz cały
Śledzenie trasy do onet.pl [213.180.146.27]
z maksymalną liczbą 30 przeskoków:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  netiabox.home [192.168.1.254]
  2    12 ms    11 ms    10 ms  Warszawa-bras2.inetia.pl [195.114.190.150]
  3    11 ms    11 ms    11 ms  83.238.250.40
  4    16 ms    17 ms    16 ms  WarsC001RT06-WarsH002RT22.inetia.pl [83.238.250.174]
  5    22 ms    20 ms    21 ms  WarsH002rt22-KrakH001rt09.inetia.pl [83.238.250.169]
  6    17 ms    16 ms    16 ms  83.238.250.252
  7    17 ms    16 ms    17 ms  onet-gw.krakow.sint.pl [213.241.90.90]
  8    17 ms    17 ms    49 ms  ruc-BR2.z.pok-BR2.net.onet.pl [213.180.151.2]
  9    17 ms    17 ms    17 ms  ruc-CR2.z.ruc-BR2.net.onet.pl [213.180.151.36]
 10    17 ms    17 ms    18 ms  ruc-CR1.z.ruc-CR2.net.onet.pl [213.180.151.30]
 11    17 ms    18 ms    17 ms  ruc-AGG1.z.ruc-CR1.net.onet.pl [213.180.151.65]
 12    17 ms    17 ms    18 ms  s4.m1r2.onet.pl [213.180.146.27]

Śledzenie zakończone.
mam ustawiony tryb fast i zawsze największy ping jest do 83.238.250.40 w godzinach wieczornych.

Wczoraj byłem strasznie wkurzony, nie dość, że prawie godzinę czekałem na połączenie się to jeszcze usłyszałem coś takiego.
Też mam LLU kiedyś było ok i kiedy bym nie sprawdził ping był ładny ale od nowego roku praktycznie zaczęło się wszystko psuć.

Ok zrobiłem przed chwilą test i już wygląda tak:
Kod: Zaznacz cały
Śledzenie trasy do wp.pl [212.77.100.101]
z maksymalną liczbą 30 przeskoków:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  netiabox.home [192.168.1.254]
  2    12 ms    11 ms    11 ms  Warszawa-bras2.inetia.pl [195.114.190.150]
  3    85 ms    86 ms    86 ms  83.238.250.40
  4    92 ms    92 ms    92 ms  WarsI010RT08-WarsH002RT05.inetia.pl [81.210.126.253]
  5    88 ms    87 ms    87 ms  m320-pl-4-1-0-800.atman.pl [194.153.134.237]
  6    94 ms    95 ms    94 ms  wp.ac-x.pl [212.91.0.19]
  7   114 ms   210 ms   139 ms  do-r2.rtrd1.adm.wp-sa.pl [212.77.96.98]
  8     *       94 ms    95 ms  www.wp.pl [212.77.100.101]

Śledzenie zakończone.[code]

 #387853  autor: abcd
 15 lut 2010, 22:31
Wniosek jest taki, że mają trafiony jeden z węzłów (może nie wyrabia), ale to by była bardzo długa pogawędka z gościem z Ericssona żeby ci ustawił inną trasę pakietów, ewentualnie może zgłoś do jakiejś obsługi sieci wewnętrznej żeby postawili w miejscu tego węzła dwa albo klaster jakiś.

Swoją drogą, masz telefon normalny czy przez tę śmiesznie tandetną prowizorę przez VoIP? Jeśli to drugie, dzwoniłeś o przepięcie?

 #387887  autor: progosu
 16 lut 2010, 00:49
Mam tą śmiesznie tandetną prowizorę przez VoIP. Nie bardzo wiem o jakie przepięcie chodzi więc nigdzie nie dzwoniłem. Coś by to dało? Czyli ogólnie nie ma szans żeby coś się poprawiło a jeśli są to znikome.

 #387927  autor: abcd
 16 lut 2010, 11:16
Przepięcie telefonu na centralę (podobno mają takie możliwości ale trzeba walczyć i walczyć).

 #388019  autor: DrakosTKD
 16 lut 2010, 17:46
Witam
Chciałbym przedstawić Wam moją sytuację i proszę pomóżcie mi bo ja już mam mętlik w głowie.
Pewnego wieczoru chodził facet po mieszkaniach i namawiał na pakiet SuperLiga w Netii. Przedstawił ofertę i doszło do podpisania umowy. Zapewniał że będę miał 8 Mb/s za 59 złoty bez telefonu stacjonarnego i żadnych opłat za utrzymanie łącza a także będę mógł dwa razy obniżyć koszt jak wyjdzie jakaś promocja. Tego samego dnia na www.netia.pl w formularzu zapytaniowym wysłałem pytanie czy są szanse na to co opisałem Wam wyżej. Na drugi dzień z tego co wysłałem zapytanie zadzwoniła kobieta i powiedziała że mogę mieć 8 Mbit/s oraz nie muszę posiadać telefonu stacjonarnego ale koszt wynosi 84 złoty a nie 59. Powiedzcie mi i komu mam wierzyć jak to jest naprawdę.
P.S Kiedyś miałem telefon stacjonarny w TPSA więc gniazdko itp wszystko mam ale dawno temu z niego zrezygnowałem ponieważ nie jest mi potrzebny, a chcę sam internet. Wklejam Wam info z skantarka:
Telefon i internet w pakiecie : LLU(i)+LLU(t): Usługa dostępna - LLU2 (numer routingowy C2699) Maksymalna prędkość ściągania (Mbit/s): 15,5
Tylko telefon : WiMAX: Konieczny wywiad techniczny aby sprawdzić dostępność usługi.
Tylko internet : LLU: Usługa dostępna - LLU1 Maksymalna prędkość ściągania (Mbit/s): 15,5
Ostatnio zmieniony 18 lut 2010, 16:42 przez DrakosTKD, łącznie zmieniany 1 raz.

 #388182  autor: Fafral
 17 lut 2010, 09:43
Będziesz musiał płacić za utrzymanie łącza. Czyli abonament miesięczny będzie wynosił 84 zł.

Obrazek

Siemens C30 > N2600> N5300 > N7310 Supernova> E71>Samsung i9000 Galaxy S

net

 #388273  autor: stonka
 17 lut 2010, 16:27
Ivey owszem zrezygnowac z Netii nie możesz, ale plusem jest to ze jak cos Ci nie odpowiada to możesz dwukrotnie modyfikowac swoja umowe, a jeśli chodzi o testowanie to zgodze się z Toba, tego typu możliwości powinny być u każdego operatora, to jest szczególnie istotne dla osob , które mieszkaja na obrzezach miasta, z tego co mi wiadomo taka opcje poki co wprowadzila jedynie neostrada, przynajmniej można sprawdzic sprawność i wyrobic sobie wlasna opinie przed pdpisaniem umowy.