Witam,.
Zamawialem telefon w abonamencie droga telefoniczna, i 3 dni temu przyjechal kurier z telefonem. Od razu zadzwonilem w celu aktywacji numeru, pani konsultantka powiedziala mi ze w ciagu 48h numer zostanie aktywowany, no i... no wlasnie zaczynaja sie schodzy. Mija juz 3 dzien a ja wciaz bez aktywowanego numeru, wydzwaniajac na numery pomocy play nic sie nie dowiaduje, narazam sie tlyko na dodatkowe koszty, bo wiadomo zanim sie czlowiek dodzwoni to 10 minut ucieka z zyciorysu. Sprawdzalem na umowie, i jest podane ze do 48h maja aktywowac... i co teraz? Gdzie najlepiej zadzwonic by cokolwiek sie normlanego dowiedziec?
Dodam jedynie ze jest to moj drugi abonament w PLAY i pierwszy normalnie dziala a teraz ten to pozal sie boze same problemy. Wydaje mi sie ze jest to ewidente nie wywiazanie sie z podpisanej przezemnie umowy.. i co teraz? Wiecei cokolwiek?
Zamawialem telefon w abonamencie droga telefoniczna, i 3 dni temu przyjechal kurier z telefonem. Od razu zadzwonilem w celu aktywacji numeru, pani konsultantka powiedziala mi ze w ciagu 48h numer zostanie aktywowany, no i... no wlasnie zaczynaja sie schodzy. Mija juz 3 dzien a ja wciaz bez aktywowanego numeru, wydzwaniajac na numery pomocy play nic sie nie dowiaduje, narazam sie tlyko na dodatkowe koszty, bo wiadomo zanim sie czlowiek dodzwoni to 10 minut ucieka z zyciorysu. Sprawdzalem na umowie, i jest podane ze do 48h maja aktywowac... i co teraz? Gdzie najlepiej zadzwonic by cokolwiek sie normlanego dowiedziec?
Dodam jedynie ze jest to moj drugi abonament w PLAY i pierwszy normalnie dziala a teraz ten to pozal sie boze same problemy. Wydaje mi sie ze jest to ewidente nie wywiazanie sie z podpisanej przezemnie umowy.. i co teraz? Wiecei cokolwiek?