• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 51 z 64
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 64

 #387145  autor: user_delete19
 12 lut 2010, 10:50
play4you1 i play4you2!
Kontynuując jeszcze wątek irytujących odpowiedzi na zgłoszenia z formularzami technicznymi do uzupełnienia - nie możecie po prostu zrobić jakiegoś pola do zaznaczenia czy osobnej kategorii "zgłoszenie techniczne" gdzie od razu wyświetli się taki formularz i będzie wszystko można wpisać w odpowiednich rubryczkach? Oszczędzi to klepania i nerwów użytkownikowi i "wyklikiwania" odpowiedzi przez konsultanta BOK... :roll:

 #387156  autor: Marens
 12 lut 2010, 11:54
DS pisze:Ja to samo mam na SE C702.
Masz niebrandowany soft?
Ja wrzuciłem "pusty" Sony Ericssona i działało tak jak chciałem.

 #387169  autor: DS
 12 lut 2010, 14:30
Marens pisze:Masz niebrandowany soft?
Tzn? Nic w telefonie nie robiłem odkąd dostałem z Play bo i czarna magia to dla mnie :wink:

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #387171  autor: kerim36
 12 lut 2010, 14:45
DS pisze:Nic w telefonie nie robiłem odkąd dostałem z Play bo i czarna magia to dla mnie
to w takim razie jest brandowany (czyli jest oryginalny playowy soft)

pozostaje zmienic na zwykly nieoperatorski, czyli taki ktory np jest wgrany jesli kupujemy nowy telefon bez posrednictwa operatora

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #387190  autor: kwistas
 12 lut 2010, 16:38
Taki czysty soft możesz wgrać sam lecz gwarancja przepadnie lub po prostu iść do serwisu SE wtedy wykonają to w ramach gwarancji i wgrają ci czysty soft, bez syfu operatorów, choć tu i tak Play mało daje, Orange tutaj jest liderem.

 #387214  autor: play4you2
 12 lut 2010, 20:07
pawelpp pisze:play4you2 napisał/a:
proszę, zastosuj się do tego co napisałem Ci w PW.

To klient powinien wiedzieć jak postępować z operatorem, czy operator jak postępować z klientem? W korespondencji z Play trzeba używać pewnego "protokołu", bo inaczej dostanie się standardowe, nic nie mówiące i nie niosące ze sobą żadnej treści odpowiedzi.
Pawelpp, przekazałem pewne istotne informacje dla marusi, których tu nie wyjawię. Chyba trochę nie zrozumielismy intencji. Moja wypowiedź dotyczyła właśnie tych informacji.

Marusia, jak wspomniałem, wiem, że Możesz czuć się rozczarowana, ale do dnia dzisiejszego nie mam od Ciebie żadnej informacji, ani nie wykonałaś żadnych działań, o które Cię prosiłem. Oczywiście masz prawo do medjacji za pomocą UKE, ale sądzę, że znacznie szybciej moglibyśmy to rozwiązać, jeżeli byś zdecydowała się na te kroki, o których wspomniałem Ci w PW. Czekam dalej na Twoją informację.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #387270  autor: pawelpp
 13 lut 2010, 00:12
P4y, uwzględniacie jakiekolwiek reklamacje dotyczące jakości połączeń i zasięgu?

 #387377  autor: yogurcik
 13 lut 2010, 18:05
Uwaga !! Program Doładowań usługa zostanie odłączona z dniem 31.03.2010

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #387379  autor: ms93
 13 lut 2010, 18:09
yogurcik pisze:Uwaga !! Program Doładowań usługa zostanie odłączona z dniem 31.03.2010
To juz bylo walkowane, to jest data kiedy TOBIE sie konczy waznosc promocji na koncie. Po tej dacie kolejna 1zl i masz dalej.

 #387380  autor: yogurcik
 13 lut 2010, 18:20
ms93 pisze:
yogurcik pisze:Uwaga !! Program Doładowań usługa zostanie odłączona z dniem 31.03.2010
To juz bylo walkowane, to jest data kiedy TOBIE sie konczy waznosc promocji na koncie. Po tej dacie kolejna 1zl i masz dalej.
Przepraszam nie doczytałem, moja wina. Człowiek przewrażliwiony .... A co myślicie o promocji STAN ?? Jak to będzie rozliczane z pakietem 100 min ?

 #387384  autor: Jedrker
 13 lut 2010, 18:33
yogurcik pisze: A co myślicie o promocji STAN ??
Na pewno pogorszy się tylko jeszcze bardziej jakość połączeń głosowych na nadajnikach playa.
Wczoraj i dziś wykonując połączenia z abonamentowego Playa, już odczułem pogarszający się zasięg, najpierw nie mogłem się nigdzie dodzwonić, a później połączenia zaczęło zrywać.

A jeśli mam patrzyć pod innym kontem , oferta jest rewelacyjna !!
yogurcik pisze:Jak to będzie rozliczane z pakietem 100 min ?
A regulamin stanu darmowego nic o tym nie mówi ?

 #387399  autor: kwistas
 13 lut 2010, 20:00
U mnie jak na razie ok, choć ilość połączeń nie może wpływać na jakość, ewentualnie nie można połączyć się, bo stacja zrywa połączenia przez przeciążenie. Mieszkam w centrum miasta, jak na razie problemów nie ma, zobaczymy co będzie później, najwyżej się ręcznie ustawi Plusa jak stacje Playa nie będą wyrabiać.

 #387403  autor: widex
 13 lut 2010, 20:18
kwistas pisze:Mieszkam w centrum miasta, jak na razie problemów nie ma, zobaczymy co będzie później, najwyżej się ręcznie ustawi Plusa jak stacje Playa nie będą wyrabiać
Raczej tak radykalnej opcji nie uwzględniam. W sumie stacje Play działają dobrze: bez względu czy EGSM, czy UMTS. Jednak przy 2G jest lekko słabiej, ale to normalne wszędzie.

Mam pytanie do playforyou, bo jest tu odpowiedni do tego temat. Przenosiłem numer z Plusa i miałem zaznaczone otrzymywanie informacji handlowych. Czy te pole ma wpływ na otrzymywanie SMS-ów? Nie brałem udziału w konkursach, ale otrzymuje te wiadomości. W SMS-ach jest łącze do fun.playmobile.pl. Można jakoś wyłączyć te wiadomości? Szukałem regulaminu, ale coś się zagubiłem.

Drugim pytaniem dodatkowym jest, czy planowana jest rozbudowa bazy utworów "Muzyka na czekanie". Wiem, że to zależy od dystrybutora itd.

Pozdrawiam

 #387404  autor: user_delete19
 13 lut 2010, 20:20
widex pisze:informacji handlowych. Czy te pole ma wpływ na otrzymywanie SMS-ów? Nie brałem udziału w konkursach, ale otrzymuje te wiadomości. W SMS-ach jest łącze do fun.playmobile.pl. Można jakoś wyłączyć te wiadomości? Szukałem regulaminu, ale coś się zagubiłem.
Tak, informacje handlowe = spam sms.
Zapewne zadzwonienie do bok i cofniecie zgody pomoze (moze tez zgloszenie via play24 czy salo, ale pewny nie jestem)

 #387409  autor: luccicare
 13 lut 2010, 21:00
Aby wyłączyć smsy marketingowe wystarczy zlecić odpowiednią dyspozycję przez www. Przynajmniej mi wyłączono w ciągu 1 dnia. Od tej pory spokój, przysyłają jedynie info o płatnościach.

 #387477  autor: Rezo
 14 lut 2010, 12:11
Przyszła na mnie kolej i pierwszy negatyw dla Play'a w tym temacie. Okazuję się że chyba jestem jakiś wyjątkowy, ponieważ za nic nie mogę się połączyć na numer który należy do sieci wRodzinie. Słyszę komunikat "Nie ma takiego numeru" Najzabawniejsze jest to, że z numeru wRodzinie, który teoretycznie według systemu Play nie istnieje, bez problemu można wykonywać połączenia na mój nr w Play... Reklamacja już poszła, oczekuje na odpowiedź :twisted:

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #387482  autor: DS
 14 lut 2010, 12:27
Widać Play cię wydziedziczył :mrgreen:

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #387520  autor: pawelpp
 14 lut 2010, 16:13
lwiczek pisze:play4you1 i play4you2!
Kontynuując jeszcze wątek irytujących odpowiedzi na zgłoszenia z formularzami technicznymi do uzupełnienia - nie możecie po prostu zrobić jakiegoś pola do zaznaczenia czy osobnej kategorii "zgłoszenie techniczne" gdzie od razu wyświetli się taki formularz i będzie wszystko można wpisać w odpowiednich rubryczkach? Oszczędzi to klepania i nerwów użytkownikowi i "wyklikiwania" odpowiedzi przez konsultanta BOK... :roll:
Skoro zrobienie kolumny w tabelce "data zakończenia" jest dla nich problemem nie do przejścia, nie oczekuj gotowych formularzy :)

[ Dodano: 2010-02-14, 16:20 ]
Własnie czytam kolejne odpowiedzi na zgłoszenia. Według Play chwilowa utrata zasięgu może trwać kilka godzin i telefon ma prawo pokazywać w tym czasie pełen zasięg. Podobnie informują mnie, że połączenie nie mogło być zrealizowane, bo numer który do mnie dzwonił był zajęty :shock: Na prawdę? :smt005

[ Dodano: 2010-02-14, 16:28 ]
Przeczytałem list od Play. Prosiłem o wydruk z treścią i komentarzami zamknięcia zgłoszeń od dnia X w szczególności zgłoszeń przesłanych e-mailem oraz zgłoszonych telefonicznie (głównie dlatego, że na Play24 nie wyświetla się większość zgłoszeń). Dostałem ładną tabelkę z numerami zgłoszeń, datami otworzenia i zamknięcia, kanałem dostępu i.... cóż za niespodzianka! brak treści i komentarza zamknięcia :-)

 #387563  autor: Marens
 14 lut 2010, 19:35
Rezo pisze:nie mogę się połączyć na numer który należy do sieci wRodzinie. Słyszę komunikat "Nie ma takiego numeru" Najzabawniejsze jest to, że z numeru wRodzinie, który teoretycznie według systemu Play nie istnieje, bez problemu można wykonywać połączenia na mój nr w Play...
Nie jesteś jedyny, jestem też ja.
Reklamacji nie będę pisał, bo nie ma po co.
Nie chce marnować czasu i nerwów. Nie działa to nie działa, mówi się trudno.
Mam zapasowy numer z Orange i wolę z niego zadzwonić niż użerać się z BOK.

Pomijam fakt, że telefon siedzi na siłę w 2G od pewnego czasu na automatycznym.
Wcześniej przerzucało podczas rozmowy do 2G z 3G a czuwał w 3G.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2010, 19:40 przez Marens, łącznie zmieniany 1 raz.

 #387564  autor: kubik
 14 lut 2010, 19:39
w zakładce usługi w Play24 znalazłem bezpłatny (na 6 miesięcy) Pakiet 30 minut dla użytkowników e-Faktury. włączyłem, wg. P24 pakiet aktywny, ale nadal brak jakichkolwiek minut pod *102# jak i w P24.
czy dostępny jest gdzieś regulamin tej promocji? aktywował ktoś także ten pakiet?

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje
  • Strona 51 z 64
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 64
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 64