• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #387382  autor: eeelvar191
 13 lut 2010, 18:23
Witam,.

Zamawialem telefon w abonamencie droga telefoniczna, i 3 dni temu przyjechal kurier z telefonem. Od razu zadzwonilem w celu aktywacji numeru, pani konsultantka powiedziala mi ze w ciagu 48h numer zostanie aktywowany, no i... no wlasnie zaczynaja sie schodzy. Mija juz 3 dzien a ja wciaz bez aktywowanego numeru, wydzwaniajac na numery pomocy play nic sie nie dowiaduje, narazam sie tlyko na dodatkowe koszty, bo wiadomo zanim sie czlowiek dodzwoni to 10 minut ucieka z zyciorysu. Sprawdzalem na umowie, i jest podane ze do 48h maja aktywowac... i co teraz? Gdzie najlepiej zadzwonic by cokolwiek sie normlanego dowiedziec?

Dodam jedynie ze jest to moj drugi abonament w PLAY i pierwszy normalnie dziala a teraz ten to pozal sie boze same problemy. Wydaje mi sie ze jest to ewidente nie wywiazanie sie z podpisanej przezemnie umowy.. i co teraz? Wiecei cokolwiek?

 #387383  autor: Jedrker
 13 lut 2010, 18:26
a wyłączałeś i włączałeś telefon ?
Czasem to pomaga, skoro minęło już 48 godzin

 #387388  autor: eeelvar191
 13 lut 2010, 18:40
tak

 #387459  autor: kerim36
 14 lut 2010, 10:43
eeelvar191,

jak dzwonisz na swoj nowy numer to masz info ze "nie ma takiego numeru" czy wlacza sie poczta??

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #387462  autor: Orfi
 14 lut 2010, 10:51
Pewnie znowu system ma jakąś "zwiechę" i stąd ten problem.Umowy na tej podstawie nie rozwiążesz ( chociaż jest podstawa, bo nie aktywowali karty SIM a tym samym nie jest możliwe korzystanie z telefonu dla którego umowa została zawarta), jedyne co możesz teraz zrobić, to złożyć reklamację, w związku z opóźnieniem. Zresztą jeżeli karta SIM aktywuje się np. po 72 godzinach to Play dołoży z 10 minut extra tytułem rekompensaty, jeżeli zgłosisz reklamację i wypełnisz ich formularz a następnie odczekasz 30 dni na jej rozpatrzenie ( oczywiście pod warunkiem, że rozpatrzą ją pozytywnie).

Orfi

 #387518  autor: eeelvar191
 14 lut 2010, 16:04
dzwoniac pod moj nr slysze tylko w telefonie ze podany nr nie istnieje, wczoraj ponownie zadzwonilem by uzyskac jakies informacje, to na nowo nic sie nie dowiedzialem a Pani konsultantka oznajmila mi ze dopisala zeby to pilnie zrobili, jednakze co rozmowa slysze to samo a efektu zadnego

 #387522  autor: nemo2009
 14 lut 2010, 16:19
eeelvar191 pisze:dzwoniac pod moj nr slysze tylko w telefonie ze podany nr nie istnieje,
Karta jest jeszcze nieaktywna.Takie rzeczy,to tylko w Play.Mam inne niemiłe doświadczenia z tą siecią,też abonamentowe,ale już niedługo i żegnaj Pamelo.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #387526  autor: eeelvar191
 14 lut 2010, 16:31
kurde oferta w necie najlepsza a tu takie walki, pierwszy telefon zamawialem w grudniu i dziala bez zadnego 'ale', wiec mysle wezme drugi... a tu takie herezje

 #387640  autor: DS
 15 lut 2010, 08:59
eeelvar191 pisze:kurde oferta w necie najlepsza
Atrakcyjna oferta to nie wszystko, liczy się też jakośc, niestety kto nie doświadczył ten się nie dowie.

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #387676  autor: kerim36
 15 lut 2010, 12:26
eeelvar191 pisze:dzwoniac pod moj nr slysze tylko w telefonie ze podany nr nie istnieje,
jesli taki stan utrzymuje sie do dzisiaj to ciezko bedzie Cie wspomoc - jedyna rada to dzownic, dzwonic, dzwonic

i zlozyc skarge do UKE

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #387721  autor: play4you2
 15 lut 2010, 15:12
eeelvar191 pisze:Mija juz 3 dzien a ja wciaz bez aktywowanego numeru,
Witam. Generalnie, sieć Play zgodnie z Regulaminem (par.3 ust. 6) ma czas 10 dni na aktywację karty SIM, od daty zawarfia Umowy, lub rzeczywistej daty przeniesienia numeru. Niemniej, staramy się jednak, żeby nie trwało to dłużej, niż 48 godzin. Daj mi info o Twoim nr na moje PW. Zobaczę, co jest ewentualnie przyczyną i dam Ci znać, co dalej z tym zrobić.

Panowie i Panie, proszę Was, zapoznajcie się wcześniej z Regulaminami. Nie piszę tego, żeby zrzucić jakąkolwiek odpowiedzialność, ale bardzo często wszelka frustracja z czymkolwiek wiąże się z braku informacji o czymś. W tej kwestii bardzo ważne są wszelkiego rodzaju Regulaminy (Umowy, Promocje, Pakiety itp). Nie chodzi mi o tzw. "kruczki prawne", ale o to, że zawsze wszystko musi być unormowane. Tym bardziej Wy, będąc bogatsi o pewną wiedzę lub informacje, będziecie w stanie zrozumieć pewne działania, które mają miejsce.

Mam nadzieję, że nie odbierzecie tej informacji jako swego rodzaju "brak chęci pomocy", ale chciałbym, abyście potraktowali ją jako właśnie chęć pomocy i szczerego wyjasnienia zaistniałej sytuacji.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #387727  autor: kerim36
 15 lut 2010, 15:20
eeelvar191,

czy telefonicznie zostales poinformowany o fakcie:
Kod: Zaznacz cały
sieć Play zgodnie z Regulaminem (par.3 ust. 6) ma czas 10 dni na aktywację karty SIM, od daty zawarfia Umowy, lub rzeczywistej daty przeniesienia numeru
bo jesli nie to p4y ma kolejna cenna uwage odnosnie braku informowania konsultantow o tak istotnych rzeczach, ktore pozwolilyby klientowi spokojnie oczekiwac na aktywacje, a playowi rozwcieczonego klienta

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #387782  autor: eeelvar191
 15 lut 2010, 19:25
@play4you2 dzieki za pomoc, temat do zamkniecia