Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
1257
Rejestracja
08 kwie 2009, 14:20
Lokalizacja
chorzow
Jestem ciekaw czy to telefon czy SIM, ale wygląda że to połączenie tych dwóch konkretnych rzeczy - karta po przełożeniu do innego telefonu nie ma takich objawów. Inna karta play włożnona do tego telefonu również działa prawidłowo. Problem występuje tylko przy próbie dodzwonienia się do wyłączonego telefonu Ery (testowane dwa numery). Wysłałem zgłoszenie... zobaczymy czy i kiedy odpowiedzą.knopers0 pisze:To raczej będzie wina karty SIM albo samej sieci. Zadzwoń może na BOK Playa i zgłoś to. Mimo tego, że ich Biuro Obsługi nie jest najlepsze, ale zgłoszenie będą mieli i problem muszą rozwiązać.
i dostanie cudowny formularz do wypelnieniaknopers0 pisze:Zadzwoń może na BOK Playa i zgłoś to. Mimo tego, że ich Biuro Obsługi nie jest najlepsze, ale zgłoszenie będą mieli i problem muszą rozwiązać.
wiemkerim36 pisze:i dostanie cudowny formularz do wypelnienia![]()
W sumie takiej odpowiedzi się spodziewałem... niech będzie, że to fanaberie mojego telefonu... tylko ciekawe że tylko na nadajnikach Play działa, a na Plusie jest OKPlay pisze:Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące połączeń z numerem 112. Po analizie przeprowadzonej przez dział sieci stwierdzamy, że połączenia te nie są wynikiem wadliwego działania sieci radiowej. Ustawienia są prawidłowe, natomiast połączenia nie są przekierowane, tylko automatycznie inicjonowane. Dodatkowo sprawę rozpatrywał dział produktu, zajmujący się weryfikacją telefonów. Po informacjach udzielonych z działu sieci, dział produktu stwierdził, że przyczyną tych połączeń jest telefon, który używa karty SIM z sieci Play. Sugerujemy zmianę telefonu, co powinno pomóc w zaistniałej sytuacji.