• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 50 z 64
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 64

 #386790  autor: kerim36
 10 lut 2010, 17:56
marusia,

jesli masz checi skieruj sprawe do uke, bo w chwili obecnej z nie swojej winy ponosisz negatywne konsekwencje. sprzedawca reprezentuje siec play, wiec skoro przyznaje sie do winy (wydanie blednej karty sim) to nie rozumiem oporu play do pozytywnego zalatwienia sprawy

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #386811  autor: marusia
 10 lut 2010, 19:04
dzięki za namiary na UKE juz dzwoniłam i potem napisałam do nich .

marusia

 #386876  autor: pawelpp
 10 lut 2010, 22:14
play4you2 pisze:proszę, zastosuj się do tego co napisałem Ci w PW.
To klient powinien wiedzieć jak postępować z operatorem, czy operator jak postępować z klientem? W korespondencji z Play trzeba używać pewnego "protokołu", bo inaczej dostanie się standardowe, nic nie mówiące i nie niosące ze sobą żadnej treści odpowiedzi.

[ Dodano: 2010-02-10, 22:24 ]
P4y chwalił się, że jakośc obsługi klienta się podniosła. Byłem gotów przyznać mu rację, ale poczekałem na odpowiedź na kolejne zgłoszenie. Ręce opadają. Konsultanci nie czytają zgłoszeń, a nawet jeżeli odpowiadają szablonem "informujemy, że wyczerpał Pan drogę postępowania reklamacyjnego. [...]" nawet jeżeli piszę wyraźnie, że " To nie jest odwołanie się od wydanej decyzji, ale PROŚBA NA ODPOWIEDZI ZADANE KILKA TYGODNI TEMU PYTANIA". Mają własnych klientów za debili. Przejadą się na tym.
P4y. NIE - JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA SIĘ NIE POPRAWIŁA i niestety nie widzę perspektyw.

 #386882  autor: MSQ
 10 lut 2010, 22:56
Bo prawie miesiącu załatwiłem swoją sprawę z samoistnymi połączeniami z Internetem. Potrzebne były dwa zgłoszenia, na to drugie dokładniejsze odpowiadali 3 tygodnie. Ale już udało się, rekompensata w pełni mnie zadowala. Nie wiem, może interwencja playforyou1 tu pomogła? W każdym razie dzięki.

 #386884  autor: osachorzow
 10 lut 2010, 23:02
MSQ, a czy play przyznał się, że wina leżała po jego stronie (jeśli łączyłeś się z nieistniejącym APN) lub w jakikolwiek wyjaśnili dlaczego zaistniała taka sytuacja?

 #386893  autor: MSQ
 10 lut 2010, 23:41
Fragment:
(...)Informujemy, że dokładnie zapoznaliśmy się z Pana sprawą. Po wnikliwej analizie przyznajemy, że mogło dochodzić do samoistnego łączenia się Pana telefonu z Internetem. W związku z powyższym przychyliliśmy się do Pana prośby i 10 lutego 2010 roku(...)
Trochę bez sensu, ale szczerze mówiąc mało mnie treść interesuje. Ważne, że reklamacje uznali i pieniążki zwrócili.

 #386894  autor: osachorzow
 10 lut 2010, 23:43
MSQ, czyli nic nie wyjaśnili ale dla świętego spokoju postanowili uznać reklamację - a to najważniejsze ;)

 #386961  autor: manner
 11 lut 2010, 12:04
znaczy jak to najwazniejsze? a jak sie za tydzien znowu taka sytuacja powtorzy? mnie tam najbardziej zalezy na wyjasnieniu co spowodowalo taka sytuacje, i jak tego uniknac na przyszlosc. ja nie poto kupuje co miesiac 500MB pakiet, zeby miec stresa zostawic telefon z wlaczona transmisja danych na noc. to ze play uzna reklamacje w takiej stuacji powinno byc oczywiste, ale najwazniejsze wyjasnienie przyczyn takich zdarzen.

http://czy-play-jest-okay.blogspot.com/

 #386973  autor: osachorzow
 11 lut 2010, 12:23
manner, obiektywnie najważniejsze jest wyjaśnienie co się stało... ale subiektywnie to już ważniejsza jest informacja, że 1000zł za fakturę (strzelam, ale chyba takie kwoty tu padały) zostanie w Twojej kieszeni ;) Tym bardziej jeśli nie widzisz determinacji (lub chociaż chęci) operatora w ustaleniu co się naprawdę stało.

 #386985  autor: MSQ
 11 lut 2010, 13:17
manner pisze:znaczy jak to najwazniejsze? a jak sie za tydzien znowu taka sytuacja powtorzy? mnie tam najbardziej zalezy na wyjasnieniu co spowodowalo taka sytuacje, i jak tego uniknac na przyszlosc. ja nie poto kupuje co miesiac 500MB pakiet, zeby miec stresa zostawic telefon z wlaczona transmisja danych na noc. to ze play uzna reklamacje w takiej stuacji powinno byc oczywiste, ale najwazniejsze wyjasnienie przyczyn takich zdarzen.
A co Ci da wyjaśnienie kwestii technicznych, jeżeli znowu się ta sytuacja powtórzy?
nic.

 #386995  autor: krzysiekn
 11 lut 2010, 13:58
dograj sobie jakąś aplikację, która liczy transmisję danych.
dodatkowo sprawdź ustawienia czy są jakieś aplikacje, które same się łączą

 #387001  autor: manner
 11 lut 2010, 14:25
@MSQ - kiedy będę wiedział CO się stało, będę się starał zapobiegać.

@krzysiekn - mam takich aplikacji sporo (do liczenia danych) ale nie o to chodzi zeby co 5 minut sprawdzac ile sie wyslalo/pobralo. po to mam taki telefon, zeby byc caly czas on-line, dostawac poczte, nawet te durnowate widgety z pogoda maja chodzic w tle. nie ma mozliwosci sprawdzic kazdegoo programu z osobna - czy sciaga filmy w tle czy nie :) - ja nie instaluje programow ktore sciagaja torrenty czy cos takiego, jest poczta i widgety i tyle. 500MB/mc to chyba sporo jak na moje potrzeby? jak na razie nikt z play mi nie wyjasnil z czym i po co sie laczyl moj telefon, wiec moge przypuszczac ze to siec operatora stwarza problem. i poki co nie jestem w stanie komforowo korzystac ze wszystkich mozliwosci telefonu.

http://czy-play-jest-okay.blogspot.com/

 #387045  autor: MSQ
 11 lut 2010, 17:26
Tylko u mnie były to ewidentnie połączenia z bramką (masa połączeń po 10 kb) i niesłusznie mi je naliczyli. U ciebie ZTCW jest inaczej, choć powodzenia życzę. Dla mnie jest tylko dziwne, że zwlekają z podaniem adresu (ów) IP z którymi twój telefonie _prawdopodobnie_ się łączył.

 #387068  autor: aree1987
 11 lut 2010, 19:55
Mam słaby zasięg Play i mimo ustawienia ręcznego Plusa, przeskakuje na Play a potem jak sygnał zanika pisze czy wybrać sieć ręcznie. No można cholery dostać. :/ Kiedyś wydawało mi się jak był ustawiony Plus reczenie to sie tego trzymał a teraz, telefon sam na chama loguje się do Play. :( Czy spotkał się ktoś z czymś takim?

 #387100  autor: kerim36
 11 lut 2010, 22:12
aree1987,

jesli telefon masz z playa to niestety nie ma rozwiazania poza wgraniem niebrandowanego softu do telefonu - wtedy po wybraniu recznie plusa bedzie go trzymal chocby nie wiem co

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #387102  autor: aree1987
 11 lut 2010, 22:19
kerim36, ale ja mam niebrandowany soft prosto od producenta i takie jaja się dzieją, moi znajomi też się żalili także nie jest to odosobniony przypadek.
Możliwe, że sieć tak wymusza???

 #387104  autor: Pijo
 11 lut 2010, 22:27
aree1987, masz Motorolę? Jeśli tak , to ona jest problemem. Ktoś kiedy pisał ze , chyba w V9, również nie udało sie ustawić na sztywno Plusa.

Spróbuj sprawdzić na innym telefonie (innej marki) czy dzieje sie to samo.

 #387132  autor: Jedrker
 12 lut 2010, 00:17
Pijo pisze:Ktoś kiedy pisał ze , chyba w V9, również nie udało sie ustawić na sztywno Plusa.
Nie chyba a na pewno ;P
Ja miałem właśnie ten problem na v9 :-D
Teraz v9 nie mam, i po części problemy z zasięgiem playa się rozwiązały 8)

 #387133  autor: DS
 12 lut 2010, 00:56
Ja to samo mam na SE C702.

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #387142  autor: manner
 12 lut 2010, 10:40
@MSQ - ja w dalszym ciągu nic nie wiem. tylko tyle że mam zapłacić. wczoraj dostałem kopię pisma które UKE posłało do Play w mojej sprawie. szczegóły postaram się opisać na blogu.

http://czy-play-jest-okay.blogspot.com/
  • Strona 50 z 64
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 64
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 64