• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 49 z 64
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 64

 #385907  autor: DS
 06 lut 2010, 22:39
Raczej chodziło mi o tak zawiłe procedury a właściwie o ciągłe powtarzanie ich przy każdym zgłoszeniu :wink:

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #385918  autor: Woocash
 07 lut 2010, 02:29
Ok, zaskoczyło i już mam - liczę że zdarzyło mi się to pierwszy i ostatni raz ^^

Pozdrawiam

 #386370  autor: play4you2
 09 lut 2010, 08:34
Witam serdecznie po małej przerwie :mrgreen:.
Woocash pisze:Ok, zaskoczyło i już mam - liczę że zdarzyło mi się to pierwszy i ostatni raz ^^
Prawdopodobnie wszystko było ok, otóż podejrzewam, że dyspozycję złożyłeś konkretnego dnia, jednak system działa tak, że dopiero na drugi dzień będziesz miał Pakiety i inne aktywacje, które sobie zamówiłeś. W Play24 widać to wtedy tak, że Twoje zlecenie zniknęło, Pakietów nie masz, ale w godzinach 24:00 - 1:00 w nocy, poprzedającej Twoją dyspozycję, dane Pakiety się aktywują. Zawsze tak będzie i to nie jest żaden błąd.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #386416  autor: osachorzow
 09 lut 2010, 11:27
play4you2, ale nie wszystkie pakiety są aktywowane w nocy... 100 minut za 5 zł wskakuje 'od razu'... czyli po kilku minutach. A jak już jesteśmy przy włączaniu pakietów to czy można pakiet internetowy (czy każdy inny) włączyć i korzystać przy zerowym stanie konta? Dokładnie chodzi mi o włączenia pakietu za 5zł przy 'świeżym' starterze za 5zł... będzie to działać?

 #386425  autor: pawelpp
 09 lut 2010, 12:14
play4you2 pisze:Niemniej jednak, sama "tabelka" jest bardzo istotna. Tu raczej nie chcemy "zbywać" Klientów, ale pomóc im w oparciu o te informacje o które prosimy. Tak dodam na marginesie, że jak macie jakieś kłopoty techniczne, najlepiej kontaktujcie się znami od razu (zwłaszcza połączenia głosowe), gdyż po 5 dniach od wystąpienia tych problemów, jest nam trudniej znależć potencjalną przyczynę błędu lub zaistniałej usterki. W ciągu tych 5 dni mamy mozliwość "na świeżo" zbadania sprawy, co jest utrudnieniem już po tym okresie. Nie twierdzę, że później nie jest to mozliwe, jednak jesteśmy w stanie uchwycić więcej szczegółów w ciągu tych 5 dni.
Na temat szablonów rozmawialiśmy już nie raz. Proste - utrudniacie składanie reklamacji. Mogę pokazać dziesiątki zgłoszeń, w których podałem wszystkie lub większość istotnych danych z szablonu, tylko w formie zdań i niestety zawsze otrzymywałem w odpowiedzi szablon. ZAWSZE! Po 3 lub 5 dniach ZAWSZE dostaję odpowiedź że dane są już nieaktualne. ZAWSZE!
A teraz coś przyjemniejszego - bardzo się cieszę, że Play kusi pakietami w zamian za zrezygnowanie z faktury. Mam nadzieję, że oferta jest dostępna dla wszystkich. Moim zdaniem powinniście to zrobić wiele wcześniej...

 #386426  autor: play4you2
 09 lut 2010, 12:16
osachorzow pisze:ale nie wszystkie pakiety są aktywowane w nocy... 100 minut za 5 zł wskakuje 'od razu'... czyli po kilku minutach.
Ok, w tym przypadku akurat Masz rację, ale moją wypowiedź uogulniłem. Większość jednak dyspozycji aktywacji różnych rzeczy, wykonuje się nastepnego dnia. Przepraszam za niedoprecyzowanie wypowiedzi.
osachorzow pisze:czy można pakiet internetowy (czy każdy inny) włączyć i korzystać przy zerowym stanie konta? Dokładnie chodzi mi o włączenia pakietu za 5zł przy 'świeżym' starterze za 5zł... będzie to działać?
Powiem tak, że systemowo, powinno się dać aktywować ten Pakiet. Niemniej jednak pamiętaj, że sama ważność startera po jego aktywacji wynosi 10 dni, więc chcąc wykorzystać Pakiet, warto by było wcześniej się doładować na określoną kwotę i wtedy aktywować Pakiet, gdyż wcześniejsza aktywacja w przypadku, gdy termin wazności karty minie, przepadnie wykupiony Pakiet. Osobiście doradzam doładowanie na wybraną przez Was kwotę przedłużającą ważność konta i wtedy wykupić dany Pakiet. Co do kwestji zerowego stanu konta, nie powinno być kłopotów z wykorzystaniem danego Pakietu na oktreślone aktywności, w ramach tego Pakietu.

Niemniej jednak, sprawdzcie zawsze Regulamin danej Oferty Promocyjnej, czy nie precyzuje on tzw. minimalnego stanu konta.

[ Dodano: 2010-02-09, 12:20 ]
pawelpp pisze:Mogę pokazać dziesiątki zgłoszeń, w których podałem wszystkie lub większość istotnych danych z szablonu, tylko w formie zdań i niestety zawsze otrzymywałem w odpowiedzi szablon. ZAWSZE! Po 3 lub 5 dniach ZAWSZE dostaję odpowiedź że dane są już nieaktualne.
Ależ ja Ci wierzę, jednak w tym przypadku nie zawiódł system, bo on sam w sobie jest bardzo przydatny (te szablony), ale (niestety :( ) zawiedli konsultanci, którzy za późno procesowali Twoje sprawy. Co do kwesti samej obsługi, też już wiele razy rozmawialiśmy na ten temat, więc znacie też i moje zdanie na tą kwestię. Mam jednak nadzieję, że mimo to, nie zrazicie się do tych szablonów.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #386429  autor: pawelpp
 09 lut 2010, 12:23
Treść zgłoszenia: "Proszę o wyłączenie usługi Poczta głosowa."
odpowiedź: "[ble ble ble] W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że w celu wyłączenia poczty wystarczy dezaktywować przekierowanie połączeń poprzez wybranie i zatwierdzenie na klawiaturze telefonu kodu ##002#. Może Pan również złożyć dyspozycję wyłączenia poczty głosowej w Biurze Obsługi, kontaktując się z nami za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Ponownej aktywacji poczty głosowej można dokonać składając dyspozycję włączenia poczty głosowej w Biurze Obsługi, kontaktując się z nami za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pomocą strony internetowej, e-mailem, pod numerem telefonu 790 500 500 lub przez Punkt Sprzedaży Play. [ble ble ble] Z poważaniem, Andrzej K."
Doskonale wiem, że można wyłączyć przekierowania, ale chciałem wyłączyć usługę. Nie... to nie takie proste... trzeba napisać co najmniej 2 zgłoszenia. Nie rozumiem po co jest obsługa klienta, skoro wszystko każą klientowi wklepywać za pomocą kodów?

 #386435  autor: play4you2
 09 lut 2010, 13:04
pawelpp pisze:Doskonale wiem, że można wyłączyć przekierowania, ale chciałem wyłączyć usługę. Nie... to nie takie proste... trzeba napisać co najmniej 2 zgłoszenia.
No tak... Pawelpp, cóż mogę Ci powiedzieć?? Chyba to nie wymaga komentarza... Uwierzcie , że czasami to i mi ręce potrafią opadać. Jednak zapewniam Was, że jak odnajduję takie "kwiatki" zdecydowanie przekazuję je do odpowiednich osób.

Może tego nie zauważyliście, ale w ostatnim czasie mogę Wam powiedzieć, że jakość samej obsługi dość mocno wzrosła. Tsak, wiem, po komentarzach tutaj pewnie brzmi to śmiesznie, jednak ja opieram się na wszystkich wynikach, do których mam dostęp. Szczegółów oczywiście nie mogę Wam podać ze względów oczywistych, jednak możecie mi uwierzyć na słowo, że to się poprawiło w ciągu ostatnich 4 miesięcy.

Jednak nie jestem "ślepy" i zdaję sobie sprawę, że jeszcze jest dużo do zrobienia. Nie wiem, czy pamiętacie, ale na samym początku mojej "działalności" tutaj, obiecałem Wam, że zrobimy wszystko, żeby ta jakość obsługi się poprawiła i robimy wszystko co się da... Myślę, że sukcesem będzie jak przynajmniej 8 osób na 10 z Was powie kiedyś, że w BOK świetnie rozwiązują moje sprawy. Mimo wszystko, wierzę, że kiedyś tak będzie :mrgreen:.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #386442  autor: osachorzow
 09 lut 2010, 13:44
play4you2 pisze:Powiem tak, że systemowo, powinno się dać aktywować ten Pakiet. Niemniej jednak pamiętaj, że sama ważność startera po jego aktywacji wynosi 10 dni, więc chcąc wykorzystać Pakiet, warto by było wcześniej się doładować na określoną kwotę i wtedy aktywować Pakiet, gdyż wcześniejsza aktywacja w przypadku, gdy termin wazności karty minie, przepadnie wykupiony Pakiet. (...) Co do kwestji zerowego stanu konta, nie powinno być kłopotów z wykorzystaniem danego Pakietu na oktreślone aktywności, w ramach tego Pakietu.
Dzięki za odpowiedź niedługo spróbuję :) 10 dni ważności wystarczy bo pewnie zużyję to w jeden dzień bo ma to służyć jako awaryjny dostęp do neta na komputerze stacjonarnym. Niestety mój lokalny dostawca netu ma ostatnio problemy i co chwilę jestem odcięty a ze względu na pracę muszę być online. Tak więc będę podpinał modem tylko w w przypadku awarii. Nie wiem ile MB wykorzystam przy pracy więc takie 100MB za 5zł na 10 dni jak najbardziej się nadaje na próby ;) Tym bardziej że startery 5zł można kupić za 3.5zł więc aż prosi się aktywować, zużyć wyrzucić... a jakie statystyki aktywnych kart sim będzie miał play! ;)

 #386667  autor: marusia
 10 lut 2010, 10:16
proszę o pomoc bo już jestem u kresu wytrzymałości. przeniosłam do plej 2 telefony i pierwszy był przeniesiony w pazdzierniku , dla córki i przeniesienie przeszło super . Dopiero mój telefon który przeniosłam w grudniu powoduje że ciągle płaczę . 13 listopada poszłam i zakupiłam telefo dla siebie i przeniesienie mojego numeru . dostałam odpowiedz że z dniem 31 grudnia mój numer bedzie w play. 31 grudnia włożyłam kartę play i nie mogłam wykonać żadnego telefonu ani nikt nie mógł się do mnie dodzwonić . ale dałam sobie spokój bo to sylwester ale po nowym roku zadwoniłam do biura obsługi . dowiedziałam się że mam fakturę na 818 zł i tylko za internet i zostałmi wyłączone dzonienie ale tylko w jedną stronę . szok dlaczego mam taka fakturę przeciesz nie wkładałam karty . ale dalej okazało się że pan zobaczył 11 stycznia w punkcie że mam złą kartę sim (pomyłka sprzedawcy ) . zadwoniłam do play i zrobiłam może z 15 zgłoszę i dzis po42 dniach o wyłączenia przyszła juz 2 odpowiedz że to ja nasćiągałam z internetu i ich nie obchodzi że nawet kareś sim miałam nie z tym numerem
sprzedawca tez dwonił i pisał że to jego pomyłak
nieuzyłam ani wcześniejszej karty bo nawet nie działała co mam robić proszę o pomoc

marusia

 #386668  autor: kerim36
 10 lut 2010, 10:21
marusia,

skieruj sie z PW do forumowych konsultantow play4you1 i play4you2

sytuacja zagmatwana, ale zapewne do odkrecenia wiec bedzie dobrze

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #386670  autor: play4you2
 10 lut 2010, 10:25
marusia pisze:proszę o pomoc bo już jestem u kresu wytrzymałości.
Coż, jak pisałem wcześniej, w zasadzie nasza rola (p4y1 i 2) jest tu w zasadzie do odpowiedzi na pytania i różne wątpliwości, jednak przesłałem Ci na pw pewne informacje. Proszę, zastosuj się do nich.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #386672  autor: marusia
 10 lut 2010, 10:38
a i jeszcze ktoś był na internecie (wyszłam z punktu o 13.30 ) i robiłam zakupy a potem o 15.30 odebrałam dziecko z przedszkola i wracałam do domu a w tym czasie ktoś juz sciągał z internetu na mój numer który dostałam w zastepstwie i go nie uzywałam . zastanawia mnie coś że nawet nie wyjełam telefonu z pudałka do 18 godziny w tym dniu a kartę włożyłam 31 grudnia to dlaczego mnie obciążono tą faktura. wychodzi na to że pomimo że karta sim była błędna (pomyłka sprzedawcy) 69 koncowe cyfry w prawidłowej a dostałam 70 . i nie wkładałam jaj do telefonu mam fakture i to jaką . i podejście play aby wyjasnic jest znikome a dziś okazało się ze mają mnie jako klientkę w d...., wychodzi ze play ma karty które działaja nawet jak ich nie mamy w telefonie . cud karta

marusia

 #386674  autor: play4you2
 10 lut 2010, 10:48
marusia pisze:klientkę w d...., wychodzi ze play ma karty które działaja nawet jak ich nie mamy w telefonie . cud karta
Rozumiem Twoje rozgoryczenie w chwili obecnej, jednak proszę, zastosuj się do tego co napisałem Ci w PW.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #386725  autor: Navigare
 10 lut 2010, 14:47
marusia,

a ja proponuję tą sprawę natychmiast zgłosić do UKE

UKE

szkoda Twojego czasu na użeranie się z p4.

 #386738  autor: marusia
 10 lut 2010, 15:16
dziękuje i spróbuje ale powiem że jestem zrozpaczona tym jak mnie potraktowano.

marusia

 #386742  autor: Abcn
 10 lut 2010, 15:38
marusia pisze: 13 listopada poszłam i zakupiłam telefo dla siebie i przeniesienie mojego numeru . dostałam odpowiedz że z dniem 31 grudnia mój numer bedzie w play.
dlaczego tak dlugo ??

pozdrawiam
A

 #386743  autor: marusia
 10 lut 2010, 15:41
nie rozumie (dlaczego tak długo)

marusia

 #386746  autor: osachorzow
 10 lut 2010, 15:55
Abcn pisze:dlaczego tak dlugo ??
Abcn, dlatego tak długo, że wypowiedzenie trwa miesiąc, ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego więc: 13.11 + 1 m-c to 13.12 -> koniec okresu rozliczeniowego 31.12. Przeniesienie w najszybszym możliwym czasie.

 #386753  autor: marusia
 10 lut 2010, 16:16
nie wiem taką odpowiedz dostałam od play . zaznaczam że wczesniej nie uciekłam od tamtego operatora że miałam może (długi) wszystko było płacone z czasem . moja córka chciała do play i przeniosłam Ją w pazdzierniku i wszystko było ok . Z moim numerem wyszło już bardzo żle . play uznaje tylko to że karta sim u nich jest taka jak na umowie a nie obchodzi jaką dostałam . a i jeszcze sprzedawca powiedział że on nie będzie miał problemu z tym że dostałam inna kartę . czyli co , ktos wydał złą kartę , ktoś inny z niej korzystał a ja mam nerwy , płacz .

[ Dodano: 2010-02-10, 18:33 ]
juz podjełam pewne kroki i dam znać na forum . pozdrawiam

marusia
  • Strona 49 z 64
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 64
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 64