• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 48 z 64
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 64

 #385489  autor: widex
 04 lut 2010, 21:35
Kup Simdatę z Plusa, lub Orange Free, zwykły Simplus z pakietem na net.

Sprawdź czy sytuacja się powtarza.

 #385490  autor: absolon
 04 lut 2010, 21:41
manner pisze:moim bardzo skromnym zdaniem, to gdyby Playowi cokolwiek zależało na wyjaśnieniu tych dziwnych połączeń -- to już dawno byśmy mieli listę adresów IP, jakieś logi połączeń czy cokolwiek w tym rodzaju. ja do tej pory nic nie dostałem.
Na stronie 62 rozpisałem się dość mocno na ten temat.
Niestety ten fragment P4Y2 pominął milczeniem (P4Y2 nie odbierz tego proszę jako złośliwości po prostu piszę jak jest, mając cały czas nadzieje, że dowiemy się jaki jest finał całej sprawy). Powtórzę się ale to istotne "nieudostępnianie abonentom wykazu IP podważa Waszą wiarygodność.

 #385530  autor: play4you2
 05 lut 2010, 09:37
Tbg-Net pisze:@P4U2: Kolejna zagadka? Czy Play pomoże swojemu klientowi rozwiązać problem?
Z pewnością nie pozostawimy Cię samego w tej sprawie. Postaram się, aby nasz pracownik się z Tobą skontaktował.
absolon pisze:Niestety ten fragment P4Y2 pominął milczeniem
Rozumiem Twoje rozczarowanie, jednak jak mogę skomentować coś, skoro sam nie mam wiedzy na ten temat (chodzi o kwestię rozliczeń). Jak już powiedziałem wcześniej, jeżeli tylko otrzymam ostateczną odpowiedź co do tych rozliczeń, to z pewnością Was poinformuję.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #385535  autor: metpablo
 05 lut 2010, 10:18
Jest awaria wysyłania wiadomości SMS z zasięgu w roamingu krajowym sieci Plus. Data 4 i 5 lutego. Lokalizacja: Józefów (05-420) i Otwock (05-400). Po przelogowaniu do zasięgu własnego Play (w Otwocku, w Józefowie zasięg zbyt słaby) można wysłać wiadomość. Kiedy można oczekiwać usunięcia awarii?

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #385536  autor: manner
 05 lut 2010, 10:23
play4you2 pisze:Rozumiem Twoje rozczarowanie, jednak jak mogę skomentować coś, skoro sam nie mam wiedzy na ten temat (chodzi o kwestię rozliczeń). Jak już powiedziałem wcześniej, jeżeli tylko otrzymam ostateczną odpowiedź co do tych rozliczeń, to z pewnością Was poinformuję.

Pzdr.
ale nie chodzi tylko o kwestię rozliczeń -- chodzi przede wszystkim o udostępnienie logów połaczeń (adresów IP), chyba że (w co nie chce mi się wierzyć) Play po prostu nie ma takich logów.

http://czy-play-jest-okay.blogspot.com/

 #385538  autor: play4you2
 05 lut 2010, 10:39
metpablo pisze:Jest awaria wysyłania wiadomości SMS z zasięgu w roamingu krajowym sieci Plus. Data 4 i 5 lutego. Lokalizacja: Józefów (05-420) i Otwock (05-400). Po przelogowaniu do zasięgu własnego Play (w Otwocku, w Józefowie zasięg zbyt słaby) można wysłać wiadomość. Kiedy można oczekiwać usunięcia awarii?
Potwierdzam, wczoraj nastąpiła awaria w całej Polsce, ale dziś już powinno być w porządku. Przynajmniej nie widzimy jakiś kłopotów w ruchu SMS w Polsce, zarówno w zasięgu GSM oraz NodeB Play, jak i Plusa.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #385545  autor: kuwejt
 05 lut 2010, 11:13
manner pisze:
play4you2 pisze:Rozumiem Twoje rozczarowanie, jednak jak mogę skomentować coś, skoro sam nie mam wiedzy na ten temat (chodzi o kwestię rozliczeń). Jak już powiedziałem wcześniej, jeżeli tylko otrzymam ostateczną odpowiedź co do tych rozliczeń, to z pewnością Was poinformuję.

Pzdr.
ale nie chodzi tylko o kwestię rozliczeń -- chodzi przede wszystkim o udostępnienie logów połaczeń (adresów IP), chyba że (w co nie chce mi się wierzyć) Play po prostu nie ma takich logów.
A ja wiem, że ma. Play MUSI logować ruch poza własną bramką, zobowiązuje ich do tego "Ustawa prawo telekomunikacyjne", mało tego logi te muszą być przechowywane przez min. 2lata. Konsultant nie podał tych lagów prawdopodobnie dlatego, że ze swojego poziomu uprawnień nie miał do nich dostępu lub bał się rozpowszechniać takie dane, lub (to moje ulubione w play :lol: ) - nie pozwalają mu na to procedury. Chociaż ta ostatnia wersja nie jest taka najmniej prawdopodobna, ponieważ nie jestem pewien czy do sprawdzenia takich danych nie trzeba policji.

Do p4y macie chyba fajną pracę ale bardzo niewdzięczną. Na ostatnim przykładzie: musicie świecić zadem i tłumaczyć się z niezrozumiałej z złej z punktu widzenia klienta decyzji kogoś z góry kto zdecydował o likwidacji anrmowego nr a do tego stało się to nagle i niespodziewanie i w opinii wielu w fatalnym stylu. A do tego to zamieszanie z dostępnością oferty narmowego nr. na stronie już po jego likwidacji. Czy osoba(y) która o tym decyduje ma świadomość popełnienia wielkiego błędu i działania źle na wizerunek p4? (chodzi mi tu o styl i procedurę zakończenia bo z samym zakończniem nie ma co dyskutować - zapewne poparte było jakąś analizą ekonomiczną)

 #385548  autor: play4you2
 05 lut 2010, 12:12
kuwejt pisze:która o tym decyduje ma świadomość popełnienia wielkiego błędu i działania źle na wizerunek p4? (chodzi mi tu o styl i procedurę zakończenia bo z samym zakończniem nie ma co dyskutować - zapewne poparte było jakąś analizą ekonomiczną)
Tak ma, zostały już poczynione pewne założenia na przyszłość. Więcej niestety nie mogę Wam powiedzieć.
kuwejt pisze:Do p4y macie chyba fajną pracę ale bardzo niewdzięczną.
No cóż, ja tego tak nie odbieram do końca. Decydując się na oficjalny kontakt z Wami (Klientami sieci i nie tylko), miałem świadomość, że nie będzie to praca "łatwa, lekka i przyjemna". Jednak jeżeli mogę Wam w czymś pomóc, udzielić informacji i wyjaśnień, a na dodatek, jak te moje wyjaśnienia są zrozumiałe i akceptowane (np. kwestia Regulaminów), to wtedy lubię to co robię. Zresztą jak kiedyś sam powiedziałem, to my jesteśmy dla Was, a nie Wy dla nas. Jesteście naszymi Klientami i robimy wszystko, aby w pełni profesjonalnie udzielić informacji lub pomocy. Szanujemy każdego, bez względu na jego zdanie o sieci. Każdy ma prawo do własnych poglądów, mało tego, to właśnie to zdanie często wpływa na późniejsze działania sieci (nowe promocje, oferty itp.). Krótko mówiąc, staramy się sprostać Waszym oczekiwaniom, jednak mam nadzieję że rozumiecie, że wszystkiemu sprostać się nie da. Mimo wszystko bardzo dziękuję każdemu z Was za wypowiedziane zdanie i opinie, nawet te negatywne.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #385763  autor: metpablo
 06 lut 2010, 14:44
play4you2 pisze:
metpablo pisze:Jest awaria wysyłania wiadomości SMS z zasięgu w roamingu krajowym sieci Plus. Data 4 i 5 lutego. Lokalizacja: Józefów (05-420) i Otwock (05-400). Po przelogowaniu do zasięgu własnego Play (w Otwocku, w Józefowie zasięg zbyt słaby) można wysłać wiadomość. Kiedy można oczekiwać usunięcia awarii?
Potwierdzam, wczoraj nastąpiła awaria w całej Polsce, ale dziś już powinno być w porządku. Przynajmniej nie widzimy jakiś kłopotów w ruchu SMS w Polsce, zarówno w zasięgu GSM oraz NodeB Play, jak i Plusa.

Pozdrawiam.
Play4You2 - Ty potrafisz napisać o co chodzi. Ale BOK nie, musi swój cholerny szablon w zamknięciu zgłoszenia wrzucić. Numer zgłoszenia 14860617 Enjoy:

"Pragnę zgłosić niemożność wysłania wiadomości SMS z zasięgu w roamingu krajowym sieci Plus. Data 4 i 5 lutego. Lokalizacja: Józefów (05-420) i Otwock (05-400). Telefon: Nokia 6021. Ustawienia SMS poprawne. Po przelogowaniu do zasięgu własnego Play (w Otwocku, w Józefowie zasięg zbyt słaby) można wysłać wiadomość. Kiedy można oczekiwać usunięcia awarii?

Status zamknięcia: 05-02-2010 Data zamknięcia: 05-02-2010
Informacje dodatkowe Powiat:182 Typ urządzenia:Telefon

Komentarz zamknięcia: Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 5 lutego 2010 r., dotyczące trudności z wysyłaniem SMSów. W odpowiedzi informujemy, że do rozwiązania zgłoszonej przez Pana sprawy niezbędne jest uzupełnienie poniższego formularza: •Numer Abonenta odbierającego SMS: •Numer Abonenta wysyłającego SMS: •Czy problem dotyczy SMS-ów od jednej osoby, czy od różnych osób? •Czy ustawienia w telefonie są prawidłowe (centrum SMS)? •Częstotliwość problemu (rzadko/często/wszystkie SMS-y): •Miasto, w którym wystąpił problem: •Dzielnica, w której wystąpił problem: •Ulica, przy której wystąpił problem: •Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)? •Model telefonu: •Komunikat na wyświetlaczu nadawcy SMS: •Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak/nie/brak próby)? •Kiedy SMS-y zostały wysłane (dzień, godzina, minuta – dane z ostatnich 3 dni)? •Krótki opis problemu: W korespondencji zwrotnej prosimy powołać się na numer powyższego zgłoszenia. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Piotr H. konsultant back office ds. obsługi klienta"

Ręce opadają.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #385779  autor: www.fazafm.com
 06 lut 2010, 15:31
@metpablo - to ty nie wiesz :) to jest stary sposob konsultantow play na zniechecenia czlowieka. Jak im uzupelnisz dane to ci napisza ze postepowanie reklamacyjne zostalo wyczerpane i mozesz wejsc na droge sadowa a odpowiedzi na banalne pytanie czemu nie mozesz wyslac smsa nie uzyskasz. Wystarczyloby przeciez napisac przepraszamy bardzo mamy problemy techniczne ktore postaramy sie szybko rozwiazac. Ale po co jak mozna kazdego kto zglasza problem szybko splawic. Tyle czasu minelo a tam nadal albo konsultancji do bani albo procedury jakie im narzuca firma. Moze w koncu wypadaloby zaczac traktowac swoich klientow normalnie i powaznie. Jak sie zglosilo w orange ze nadajnik padl to jeszcze podziekowali ze ktos ich informuje o problemie , a tutaj jakby to jakas wstydliwa sprawa byla ze zdarzaja sie awarie probuja ukryc taki fakt.

 #385782  autor: play4you2
 06 lut 2010, 15:48
Ech Panowie... Co mam Wam odpowiedzieć?? No cóż, co do tych szablonów, to rzeczywiście jest taki wymóg, ale to akurat była zapewne ta awaria, o której wspomniałem. No cóż, zgłoszę ten przypadek do kontrolingu, aby zwrócił na to uwagę.

fazafm, jak widzisz, nie wstydzimy się o tym powiedzieć, ponieważ ja zamieściłem taka informację i jeszcze raz Was przepraszam za te utrudnienia.

Generalnie dziś jest już wszystko ok, ale jakby komuś nie działały SMS, to należy już te sprawy rozpatrywać indywidualnie, ponieważ systemu działają prawidłowo.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #385788  autor: www.fazafm.com
 06 lut 2010, 16:01
play4you2 - tutaj akurat nie mialem na mysli p4y (czyli was na tym forum) tylko osoby ktore odbieraja zgloszenia elektroniczne czy tez telefoniczne. Takie procedury jak ta "tabelka" do wypelnienia to jakis absurd. Pozdrawiam.

 #385791  autor: yogurcik
 06 lut 2010, 16:21
Ja jestem ciekaw kiedy któryś z operatorów W3 podłapie te ciągle problemy z Bokiem P4 czy to z zasięgiem 2g czy to problem z netem i poleci jakąś anty reklamą . Ciekaw jestem wtedy min decydentów w firmie .

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #385798  autor: kerim36
 06 lut 2010, 16:48
yogurcik,

skoro do tej pory nikt z W3 nie pokusil sie o styl reklam a'la Play (porownywanie jacy sa tani) to raczej juz sie nie pokusi

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #385814  autor: play4you2
 06 lut 2010, 18:18
www.fazafm.com pisze:Takie procedury jak ta "tabelka" do wypelnienia to jakis absurd.
To znaczy one są bardzo ważne, w momencie, gdy należy przesłać zgłoszenie do działu technicnzego. Uwierzcie mi, że dla tego działu, informacje o które się pytamy są szalenie istotne. Jednak, jeżeli jest informacja, że gdzieś coś się dzieje i jest usterka, to zgadzam się, że proszenie o wypełnienie tego szablonu jest trochę nadgorliwe ze strony konsultanta.
Niemniej jednak, sama "tabelka" jest bardzo istotna. Tu raczej nie chcemy "zbywać" Klientów, ale pomóc im w oparciu o te informacje o które prosimy. Tak dodam na marginesie, że jak macie jakieś kłopoty techniczne, najlepiej kontaktujcie się znami od razu (zwłaszcza połączenia głosowe), gdyż po 5 dniach od wystąpienia tych problemów, jest nam trudniej znależć potencjalną przyczynę błędu lub zaistniałej usterki. W ciągu tych 5 dni mamy mozliwość "na świeżo" zbadania sprawy, co jest utrudnieniem już po tym okresie. Nie twierdzę, że później nie jest to mozliwe, jednak jesteśmy w stanie uchwycić więcej szczegółów w ciągu tych 5 dni.

To tak w gwoli wyjaśnienia :roll:.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #385834  autor: DS
 06 lut 2010, 19:32
OK...ok...ok... ale czy inni operatorzy też coś takiego stosują? A wydaje mi sie, że reklamacje załatwiają nie gorzej... :roll:

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #385842  autor: Woocash
 06 lut 2010, 19:51
Ktoś wie (może pan z play'a?) czemu nie chce mi się aktywować pakiet internetowy 1gb (za 25zł) a mam 26,60 na koncie?!

Próbowałem już wszystkich sposobów, a na Play SelfCare było napisane "w trakcie realizacji", co potem zniknęło i dalej nie mam pakietu (i znów mogę powtórzyć operację z kupnem pakietu).


Kurna no.

 #385843  autor: Gadulski
 06 lut 2010, 19:51
DS Skąd kolego piszesz?

Obrazek

 #385847  autor: play4you2
 06 lut 2010, 20:11
Moi drodzy, będę dostepny dopiero we wtorek, więc jak by było coś pilnego, kontaktujcie się ze mna na pw, jak wrócę, to Wam poodpowiadam. Jeszcze tak na szybko..
DS pisze:OK...ok...ok... ale czy inni operatorzy też coś takiego stosują? A wydaje mi sie, że reklamacje załatwiają nie gorzej...
Niestety nie wiem, jak to jest u innych. U nas mamy takie procedury i zostało tak to ustalone, aby zarówno nam, jak i Wam ułatwić sprawę. Ok, wiem, że zdania mogą być podzielone, co do tego "ułatwiania". Sam jednak wiem, że te szablony są mimo wszystko bardzo potrzebne, gdyż niejednokrotnie się o tym przekonałem. Mam nadzieję, że udało mi się to jakoś Wam wyjaśnić.
Woocash pisze:Ktoś wie (może pan z play'a?) czemu nie chce mi się aktywować pakiet internetowy 1gb (za 25zł) a mam 26,60 na koncie?!

Próbowałem już wszystkich sposobów, a na Play SelfCare było napisane "w trakcie realizacji", co potem zniknęło i dalej nie mam pakietu (i znów mogę powtórzyć operację z kupnem pakietu).


Kurna no.
Wybacz, ale jest już dość późno i pozwól, że zajmę się tym we wtorek. Przypomnij mi się jeszcze na pw o tym, jak nie otrzymasz tych Pakietów.

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów, do wtorku ;-).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #385849  autor: Gadulski
 06 lut 2010, 20:16
OK...ok...ok... ale czy inni operatorzy też coś takiego stosują? A wydaje mi sie, że reklamacje załatwiają nie gorzej...
Myslę, że tak, podanie danych lokalizacyjnych może być bardzo przydatne przy ustaleniu nadajnika (nadajników), które przesyłaja dane... Pomocne tez może być przy rozwiazywaniu ewentualnej usterki sieci...

Obrazek
  • Strona 48 z 64
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 64
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 64