Witam. Rzeczywiście potwierdzam, że była drobna awaria z SMS w całej Polsce od wczoraj. Z informacji które uzyskałem, usterka ta została już usunięta dzisiaj.
Co do naliczania, nie powinno pobrać opłaty za nie wysłanego SMS, gdyż usterka polegała na tym, że próba wysłania była odrzucana przez system, więc nawet nie dochodziło do naliczania (to tak, jakby się komuś puszczało tylko sygnał, a nie połączyło).
Jeżeli jednak komuś naliczyło opłatę za tego SMSa, niech zgłosi to do OK pod odpowiedni numer (*500 lub *600 dla biznesu), albo napisze mail. Przypominam, że połączenie z *500 jest płatne.
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.