play4you2 pisze:metpablo pisze:Jest awaria wysyłania wiadomości SMS z zasięgu w roamingu krajowym sieci Plus. Data 4 i 5 lutego. Lokalizacja: Józefów (05-420) i Otwock (05-400). Po przelogowaniu do zasięgu własnego Play (w Otwocku, w Józefowie zasięg zbyt słaby) można wysłać wiadomość. Kiedy można oczekiwać usunięcia awarii?
Potwierdzam, wczoraj nastąpiła awaria w całej Polsce, ale dziś już powinno być w porządku. Przynajmniej nie widzimy jakiś kłopotów w ruchu SMS w Polsce, zarówno w zasięgu GSM oraz NodeB Play, jak i Plusa.
Pozdrawiam.
Play4You2 - Ty potrafisz napisać o co chodzi. Ale BOK nie, musi swój cholerny szablon w zamknięciu zgłoszenia wrzucić. Numer zgłoszenia 14860617 Enjoy:
"Pragnę zgłosić niemożność wysłania wiadomości SMS z zasięgu w roamingu krajowym sieci Plus. Data 4 i 5 lutego. Lokalizacja: Józefów (05-420) i Otwock (05-400). Telefon: Nokia 6021. Ustawienia SMS poprawne. Po przelogowaniu do zasięgu własnego Play (w Otwocku, w Józefowie zasięg zbyt słaby) można wysłać wiadomość. Kiedy można oczekiwać usunięcia awarii?
Status zamknięcia: 05-02-2010 Data zamknięcia: 05-02-2010
Informacje dodatkowe Powiat:182 Typ urządzenia:Telefon
Komentarz zamknięcia: Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 5 lutego 2010 r., dotyczące trudności z wysyłaniem SMSów. W odpowiedzi informujemy, że do rozwiązania zgłoszonej przez Pana sprawy niezbędne jest uzupełnienie poniższego formularza: •Numer Abonenta odbierającego SMS: •Numer Abonenta wysyłającego SMS: •Czy problem dotyczy SMS-ów od jednej osoby, czy od różnych osób? •Czy ustawienia w telefonie są prawidłowe (centrum SMS)? •Częstotliwość problemu (rzadko/często/wszystkie SMS-y): •Miasto, w którym wystąpił problem: •Dzielnica, w której wystąpił problem: •Ulica, przy której wystąpił problem: •Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)? •Model telefonu: •Komunikat na wyświetlaczu nadawcy SMS: •Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak/nie/brak próby)? •Kiedy SMS-y zostały wysłane (dzień, godzina, minuta – dane z ostatnich 3 dni)? •Krótki opis problemu: W korespondencji zwrotnej prosimy powołać się na numer powyższego zgłoszenia. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie
www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Piotr H. konsultant back office ds. obsługi klienta"
Ręce opadają.
Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.