• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 47 z 64
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 64

 #385085  autor: margeo
 03 lut 2010, 10:57
play4you2 pisze:
margeo pisze:Play4you2 - jeśli miał ktoś aktywny darmowy numer do końca stycznia, a jeszcze nie doładował za kolejne 30zł = nie załapał się na magiczną godzinę 22:00.
W odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytanie odpowiem tak, że jeżeli dokonałeś doładowania do wczoraj, do 21:59, to powinno być wszystko jeszcze aktywne i usługę powinieneś mieć uruchomioną, jeżeli doładowania dokonasz dziś, lub wczoraj po 22:00, wówczas usługa już nie będzie działać.
Play4you2 - Nie odpowiedziałeś w pełni na moje pytanie, dlatego proszę o doprecyzowanie, aby każdy wiedział jak obecnie są rozliczane połączenia. Jeśli ktoś nie zdążył doładować do godziny 22:00 - usługa całkowicie się dezaktywowała automatycznie = nie trzeba wyłączać jej osobiście, a połączenia z "byłym darmowym numerem" są rozliczane z pakietu "100min"? Czy też trzeba ją samemu deaktywować (jaki jest kod?? bo ze strony info zniknęło), a do końca miesiąca za połączenia płaci się 29gr? Moim zdaniem, skoro usługi brak - nie moze obowiązywać jej regulamin = połączenia powinny być rozliczane z pakietu, nawet, gdy ktoś nie aktywował jej do 31 stycznia. W przeciwnym przypadku sprawa nadaje się do UKE, bo jest to oszukiwanie klientów. Ja na szczęście "teoretycznie" się załapałem (teoretycznie, bo nie mam jak tego teraz sprawdzić, bo z play24 i playmenu info zniknęło). Spójrz proszę raz jeszcze na moje poprzednie pytania zadane wczoraj. Skoro nikt nie chce użytkowników poinformować wprost, niech choć forumowicze od Ciebie mają jakieś rzetelne i prawdziwe info. Z góry dzięki. Pozdrawiam!

**********************
POZDRAWIAM!

 #385101  autor: play4you2
 03 lut 2010, 12:22
margeo pisze:Play4you2 - Nie odpowiedziałeś w pełni na moje pytanie, dlatego proszę o doprecyzowanie,
Już doprecyzowuję :-). Te sosby, które korzystały z Darmowego Numeru, z ostatnim dniem stycznia 2010 roku została im odłączona Promocja (numer, który wybrały, został usunięty). W takim wypadku, w lutym powinni móc skorzystać z Pakietu 100 minut. Osoby, które aktywowały promocję w lutym (do wczoraj, do godz. 21:59), Promocja ta zostanie im odłączona z ostatnim dniem lutego 2010 i dopiero wtedy mogą skorzystać z Pakietu 100 minut. Tak więc, jeżeli nie doładowałeś konta terminowo w styczniu, z ostanim jego dniem Promocja została Ci odłączona automatycznie. Ewentualnie można sprawdzić stan promocji za pomocą kodu *111*10*4#. Gdyby ktoś z osób, które dokonały aktywacji w lutym chciał tą promocję wyłączyć, to kod na dezaktywację jest *111*10*2#, ale UWAGA, to że dezaktywuje promocję, nie oznacza, że już będzie mógł korzystać z Pakietu 100 minut. W tym przypadku całkowite odłączenie wybranego numeru i tak nastąpi w ostatnim dniu lutego. Tak więc wszystkie połączenia z wybranym wcześniej numerem rozliczane by były nie z Pakietu, ale z salda głownego, czyli za 0,29 gr. Generalnie od marca 2010 roku ta usługa zostanie odłączona definitywnie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #385108  autor: margeo
 03 lut 2010, 12:46
play4you2 pisze:Ewentualnie można sprawdzić stan promocji za pomocą kodu *111*10*4#. Gdyby ktoś z osób, które dokonały aktywacji w lutym chciał tą promocję wyłączyć, to kod na dezaktywację jest *111*10*2#
Pierwszy kod nie działa w moim przypadku, a promocję przedłużałem wczoraj w południe i o 21 sprawdzałem (bo zmieniałem darmowy numer). Obecnie po wpisaniu kodu, by sprawdzić stan - wyrzuca mnie na główną stronę playmenu. Podejrzewam więc, że i ten drugi kod nie będzie działał. Komuś działa????
Coś mi się wydaje, ze chyba nie ma innego sposobu, jak po prostu zadzwonic na "niedarmowy" już numer i sprawdzić z jakiego konta (kasa/pakiet) jest pobierana opłata...

A swoją drogą apropo awarii i problemu ze stroną (likwidacją zapisu o promocji). Czy wobec takich problemów nie byłoby zasadnym poczekać z likwidacją usługi do chwili usunięcia usterki, by nie było sprzeczności pomiedzy playmobile.pl a blogiem rzecznika??? Czy ktos, kto jest za to wszystko odpowiedzialny potrafi czasem coś przewidziec np. reakcje klientów i jak to wszystko wpływa na wizerunek?? W ogóle dziwi mnie fakt umieszczania tego typu informacji na stronie blogu, a nie na głównej stronie operatora...
To oczywiście nie są prywatne zastrzeżenia do Ciebie P4Y2, ale do decydentów "na górze", którzy chyba teraz całkowicie skupili sie na robieniu kasy, a klientów traktują jak zło konieczne, które przynosi dochody...

**********************
POZDRAWIAM!

 #385115  autor: play4you2
 03 lut 2010, 13:03
margeo pisze:Czy ktos, kto jest za to wszystko odpowiedzialny potrafi czasem coś przewidziec np. reakcje klientów i jak to wszystko wpływa na wizerunek??
Oczywiście, że są osoby za to odpowiedzialne i ten błąd zostanie wzięty pod uwagę. Co do Twojej sugestji z "poczekaniem" na odłączenie usługi, niestety nie było takiej mozliwości, gdyż zapadły juz takie decyzje dużo wcześniej. Fakt, że był błąd (za co przepraszamy), nie miało to wpływu na wykonanie decyzji.
margeo pisze:To oczywiście nie są prywatne zastrzeżenia do Ciebie P4Y2, ale do decydentów "na górze", którzy chyba teraz całkowicie skupili sie na robieniu kasy, a klientów traktują jak zło konieczne, które przynosi dochody...
Rozumiem Cię, jednak uwierz mi, że osoby zarządzające nie skupiają się tylko na zarobkach, ale też na całym działaniu firmy. Jeżeli by to było możliwe, z pewnością do tego błędu by nie doszło, co za tym idzie, nie było by wówczas tej dyskusji. Błąd jednak nastąpił i wasza reakacja jest całkowicie zrozumiała. Niemniej jednak zgadzam się z Wami, że nie powinno do tego dojść.

Tak na marginesie, podałem te kody z Regulaminu, nie mam usługi na Kartę, więc nie sprawdzałem, czy one działają. Mozliwe, że jak zakończyła się dana promocja, to wówczas dla osób, które jej nie aktywowały w lutym a już ją posiadały wcześniej, dostępność tych kodów jest juz wyłączona. Warto dowiedzieć się, czy osoby które aktywowały to jeszcze w lutym (wczoraj), czy mają mozliwość skorzystania z tych kodów.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #385119  autor: margeo
 03 lut 2010, 13:13
Jak pisałem powyżej - u mnie kod NIE DZIAŁA, a wczoraj w południe przedłużałem usługę, zmieniałem numer i o godz. 21:00 sprawdzałem przez playmenu - nowy numer był widoczny. Przed chwila otrzymałem sms z play, ze numer został włączony - mam więc podstawy do ewentualnych reklamacji, jesli cos bedzie nie tak.
Co ciekawsze wlasnie takiego sms o aktywnej usludze otrzymal tez kolega, ktory ta usluge wylaczal wczesniej i od miesiaca nie doladowywal konta. Oczywiście za połączenia mimo, że usługę deaktywował, a otrzymał sms, ze usluga AKTYWNA pobiera mu kasę z konta...
A wiec co jest grane???

Proponuję się zapoznać także z komentarzami na blogu
http://blogplay.pl/2010/02/koniec-promo ... mment-2127

a takze z tekstem:
http://trudnyklient.pl/bez-wczesniejszy ... c-nie-wie/

oj będzie czkawka, będzie... :P

**********************
POZDRAWIAM!
 #385293  autor: Tbg-Net
 03 lut 2010, 22:53
Jako, że zaczął mi się nowy okres rozliczeniowy w Playu i mam znów dostępne jakieś megabajty w ramach pakietu Play Online - to próbuję dojść co odbiło telefonowi/sieci, że mi Play każe za to płacić 1300PLN.

Moja pierwsza teza (że to wyłączenie DHCP i skonfigurowanie statycznego adresu IP spowodowało problem) upadła - mimo statycznego adresu IP dla WiFi - NET przez siec komórkową śmiga...

No ale klikałem sobie dalej, łączyłem się, rozłączałem i nagle JEST - ta sama sytuacja - jestem połączony, świeci ikonka połączenia sieci komórkowej, strzałki download/upload cały czas świecą jakby trwała transmisja a Net nie działa (strony się nie ładują, poczta się nie synchronizuje)

Dla pewności odłożyłem telefon, poczekałem trochę ponad pół godziny (coby w statystykach była jakaś znacząca wartość), rozłączyłem net przez sieć komórkową i sprawdziłem w serwisie playmobile.pl ile bajtów ubyło: 42,7MB

To było wczoraj - wyglądało tak jakby od razu po połączeniu coś wysycało łącze albo niepoprawnie się połączyło i ani przez chwilę netu nie było.

Niestety dziś mimo usilnych prób nie udało mi się wywołać tej sytuacji...

Ma ktoś pomysł co mogę sprawdzić w telefonie?
Zainstalowałem "top" - może jakiś program akurat będzie szczytowal ;)
Da się jakiegoś sniffera użyć bez rootowania telefonu?

Przez cały tydzień działania po WiFi domowy router zliczył 37MB użyte przez telefon, a teraz w pół godziny 43MB tak więc wątpliwe wydaje mi się, żeby to była kwestia jakichś programów w telefonie - czemu by nie zapychały łącza gdy telefon jest połączony przez WiFi?

 #385328  autor: kerim36
 04 lut 2010, 08:46
Tbg-Net,

dla pewnosci przywrocilbym jeszcze ustawienia fabryczne w twojej zabawce i wtedy sprawdzal czy dane znikaja

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #385335  autor: yogurcik
 04 lut 2010, 09:36
Nie wiem czy dobrze widzę ale problem ze znikającymi danymi tyczy się oferty abonamentowej czy tez ktoś miał problemy z netem na kartę ?

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej
 #385352  autor: wilk100
 04 lut 2010, 11:42
Tbg-Net pisze:Jako, że zaczął mi się nowy okres rozliczeniowy w Playu i mam znów dostępne jakieś megabajty w ramach pakietu Play Online - to próbuję dojść co odbiło telefonowi/sieci, że mi Play każe za to płacić 1300PLN.

Moja pierwsza teza (że to wyłączenie DHCP i skonfigurowanie statycznego adresu IP spowodowało problem) upadła - mimo statycznego adresu IP dla WiFi - NET przez siec komórkową śmiga...

No ale klikałem sobie dalej, łączyłem się, rozłączałem i nagle JEST - ta sama sytuacja - jestem połączony, świeci ikonka połączenia sieci komórkowej, strzałki download/upload cały czas świecą jakby trwała transmisja a Net nie działa (strony się nie ładują, poczta się nie synchronizuje)

Dla pewności odłożyłem telefon, poczekałem trochę ponad pół godziny (coby w statystykach była jakaś znacząca wartość), rozłączyłem net przez sieć komórkową i sprawdziłem w serwisie playmobile.pl ile bajtów ubyło: 42,7MB

To było wczoraj - wyglądało tak jakby od razu po połączeniu coś wysycało łącze albo niepoprawnie się połączyło i ani przez chwilę netu nie było.

Niestety dziś mimo usilnych prób nie udało mi się wywołać tej sytuacji...

Ma ktoś pomysł co mogę sprawdzić w telefonie?
Zainstalowałem "top" - może jakiś program akurat będzie szczytowal ;)
Da się jakiegoś sniffera użyć bez rootowania telefonu?

Przez cały tydzień działania po WiFi domowy router zliczył 37MB użyte przez telefon, a teraz w pół godziny 43MB tak więc wątpliwe wydaje mi się, żeby to była kwestia jakichś programów w telefonie - czemu by nie zapychały łącza gdy telefon jest połączony przez WiFi?
1
Od kilku dni jestem posiadaczem internetowego "pożeracza":)Hero +pakiet i powiem tak.
Po zakupie odczekałem do momentu aż zacznie działać blokada na plusa. (Natchniony licznymi blogami i postami na forum)
Jak włączyłem hspa to ciagu "sekundy" i już 1 mega poleciał , generalnie później cisza.
Nie korzystam z tweeta ani z facebook , jedynie googlemaps , market. Jak jestem w zasięgu wifi to korzystam, a 3g jest wyłączona i powiem ze generalnie wg licznika on praktycznie niczego nie ciągnie. Dane są przesyłane ale jak świadomie z niego korzystam.
Nie będę tu oszukiwał ale wszelakie automaty łączące sie z siecią i synchronizacje wyłączyłem.

2
Jestem już abonentem play od kilku lat i szczerze oprócz wściekania się na ciągle psujący się serwis www jestem zadowolony. Co do rozliczania to nie spotkało mnie nigdy nąciagactwo. Czasem nawet dostałem zwroty w postaci złego naliczenia na kwote 1 zł plus list z wyjaśnieniem. Cóż nie chce chwalić dnia przed zachodem słońca w przypadku tej taryfy ale pożyjemy zobaczymy.

 #385354  autor: b@sho
 04 lut 2010, 11:48
emitar tak, dzwonią żeby przełączać się na zasięg playa. Tylko niech lepiej najpierw poprawią własny zasięg. Swoją drogą po usłyszeniu moich argumentów, dlaczego to nie zmienię i będę wciąż korzystał na sztywno z plusa, Pan z boku powiedział, że sam tak używa telefonu, ale muszą dzwonić po ludziach i ich informować xD to jest dopiero hipokryzja. Skoro nie dostałem odpowiedzi po kilku monitach dotyczących złego działania telefonu na nadajnikach playa postanowiłem z wszystkiego korzystać na plusie. Mnie to nie interesuje kto komu płaci, tylko żeby mi usługi poprawnie działały. Umowa roamingowa z plusem także na jakiś czas jesteśmy zabezpieczeni ;)

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #385362  autor: DS
 04 lut 2010, 12:29
Wprost nie mogę się już doczekać, kiedy i do mnie zadzwonią. Ost. telefony z BOK miałem w grudniu ale je olałem i przestali dzwonić. Mam jednak nadzieję, że się do mnie nie zniechęcili :wink:

Sytuacja z dziś: chciałem wysłać mms, oczywiście ustawiona jedyna słuszna w tym wypadku sieć - Plus. Pojawia się komunikat: poza zasięgiem stacji macierzystej. OK - przyłączam na Play. Nie da rady wyslac... zasięg skacze jak szalony, nic z tego. Znowu na Plus - ten sam komunikat, dalej czy mimo to wysłać - TAK. Poszło w parę sekund... Kolejny przykład porażki Play.

PS http://zasieg.playmobile.pl/ - a to widzieliście? Rzuć komórką, sprawdź zasięg. Brzmi jak kiepski żart.

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #385368  autor: play4you2
 04 lut 2010, 12:46
DS pisze:zasięg skacze jak szalony, nic z tego. Znowu na Plus - ten sam komunikat, dalej czy mimo to wysłać - TAK. Poszło w parę sekund... Kolejny przykład porażki Play.
Mam pytanie (jeżeli już o tym pisałeś kiedyś, to przepraszam za powtórzenie), czy może sprawdzałeś swój telefon?? Generalnie nie chcę tu zwalać winy na telefon, ale z tego co opisujesz, to typowe objawy usterki telefonu. No chyba, że sprawdzałeś kartę w innym naszym telefonie i jest tak samo.

Nie twierdzę, że nie masz problemu, ale to jest trochę dziwne, że w Wawie (tak wnioskuję po opisie) nie masz zasięgu. Ja jeszcze nie spotkałem sie z miejscem w Wawie, żeby zasięgu nie było. Owszem, zdarzyło mi się że połączenie zerwało, lub był dosłownie chwilowy brak zasięgu, ale po kilku sekundach wszystko wracało do normy i żadnych kłopotów. Jak już pisałem wcześniej, mam sam komercyjną aktywację w Play i zapewniam Was, że absolutnie żadnych kłopotów nie doznałem. Odrazu ucinam spekulacje, że nie ma to związku z tym, że pracuję w Play.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #385369  autor: DS
 04 lut 2010, 12:49
ZTCW to Wawa ma skrót W-wa, poza tym mój awatar chyba mówi sam za siebie... :wink:

Kartę sprawdzałem w telefonie z Ery - to samo.

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #385380  autor: ukefake
 04 lut 2010, 13:45
na stronie 42:
play4you2 pisze:Powiem Wam szczerze, że na chwilę obecną nic mi na ten temat nie wiadomo, ale zdradzę Wam mały sekret, że możecie się czegoś nowego spodziewać prawdopodobnie w lutym. Szczegółów nie podam, gdyż jest to tajemnica firmy, ale myślę, że możecie być mile zaskoczeni.
play4you - może warto zastanowić się co, gdzie i kiedy się pisze ;)
Nie traktuj tego jako przytyk czy złośliwość. Pozwoliłem sobie na ten cytat bo wskutek splotu pewnych zdarzeń niezależnych od Ciebie firma zrobiła sobie, i przede wszystkim Tobie, dodatkowej pracy. O tzw. wizerunku nie wspomnę.
Natomiast jak wiadomo luty 2010 (przyjmuję że w tym wpisie chodziło o bieżący rok) nadal trwa i wszystko może się jeszcze zdarzyć - jakkolwiek to brzmi ;)

 #385415  autor: play4you2
 04 lut 2010, 17:40
ukefake pisze:play4you - może warto zastanowić się co, gdzie i kiedy się pisze
Nie traktuj tego jako przytyk czy złośliwość. Pozwoliłem sobie na ten cytat bo wskutek splotu pewnych zdarzeń niezależnych od Ciebie firma zrobiła sobie, i przede wszystkim Tobie, dodatkowej pracy. O tzw. wizerunku nie wspomnę.
Natomiast jak wiadomo luty 2010 (przyjmuję że w tym wpisie chodziło o bieżący rok) nadal trwa i wszystko może się jeszcze zdarzyć - jakkolwiek to brzmi
Hmm, wybacz, ale nie do końca rozumiem treść Twojej wypowiedzi. Przecież już wiadomo, co miałem wtedy na myśli. Naszą nową usługę, która weszła od lutego. Chyba trochę nadinterpretowałeś moje słowa. Co to ma wspólnego z dodatkową pracą i innymi założeniami o których wspominasz???

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #385418  autor: kuwejt
 04 lut 2010, 17:56
Tbg-Net pisze:
No ale klikałem sobie dalej, łączyłem się, rozłączałem i nagle JEST - ta sama sytuacja - jestem połączony, świeci ikonka połączenia sieci komórkowej, strzałki download/upload cały czas świecą jakby trwała transmisja a Net nie działa (strony się nie ładują, poczta się nie synchronizuje)
Na jakim APN sie połączyłeś? Prawidłowym Play'a czy specjalnie ustawionym źle?
 #385464  autor: Tbg-Net
 04 lut 2010, 19:53
kuwejt pisze: Na jakim APN sie połączyłeś? Prawidłowym Play'a czy specjalnie ustawionym źle?
Nie ustawiałem niczego "źle". Poza wyłączeniem "Dane w roamingu" chyba nic tam nie modyfikowałem. Operatorzy sieci: Play, Punkty dostępowe: P4 Internet...
Przyznam, że nie wiem jak sprawdzić z jakim APNem jestem aktualnie połączony...

Wczoraj napisałem, że nie udało mi się sytuacji powtórzyć... Dziś się okazuje, że jednak udało mi się wczoraj :/

Jeszcze wczoraj było na listingu połączeń kilka "malutkich" połączeń - po kilkadziesiąt kilo i 2 połączenia po około 6MB... Dziś się loguję, widzę, że ubyło jakoś więcej MB niż powinno (net przez komórkę cały dzień rozłączony - boję się włączać poza testami), zaglądam w połączenia i między te połączenia 6MBajtowe wskoczyło połączenie na 33MB

Obrazek

No żesz kurde - zacznę robić screenshoty Playowego serwisu!
Dam sobie rękę uciąć, że gdy wczoraj pisałem posta tego połączenia na 33MB nie było! Były te dwa po około 6MB i były już te jeszcze późniejsze. A tego 33MB NIE BYŁO! Jakby było, to bym się chwalił, że znów mi się udało i że problem występuje codziennie! Dziś już nie pamiętam czy czasy się zgadzają i co robiłem akurat z telefonem przy tym połączeniu na 33MB. Ale APNów nie przestawiałem - skupiałem się na łączeniu i rozłączaniu na przemian WiFi i GSM...

Do tych połączeń 6MBajtowych się przyznaję - poklikałem po jakiejś stronie, zaktualizowałem jakieś programy - tak coby potestować czy siec dziala.

@P4U2: Kolejna zagadka? Czy Play pomoże swojemu klientowi rozwiązać problem?
Ma ktoś jakiś pomysł co i jak mogę jeszcze sprawdzić w tym telefonie czy faktycznie go przywrócić do fabrycznych?

 #385476  autor: kerim36
 04 lut 2010, 20:46
Tbg-Net,

nie trac czasu tylko powroc do fabrycznych i wtedy testuj

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #385481  autor: absolon
 04 lut 2010, 21:12
kerim36 pisze:Tbg-Net,

nie trac czasu tylko powroc do fabrycznych i wtedy testuj
Dokładnie tak.

@Tbg-Net
Pierwsze co bym zrobił po takiej akcji jaką miałeś w zeszłym miesiącu to byłoby przewrócenie ustawień fabrycznych. Kompletnie wszystko. Dopiero wtedy zacząłbym testować. Powoli instalował programy i cały czas sprawdzał co się dzieje.


Powodzenia, jestem ciekaw jak się sprawa zakończy.
Wkrótce mam zamiar przejść do Play z podobnie "internetowym" telefonem i aż... nie wiem co myśleć o tym :)

 #385485  autor: manner
 04 lut 2010, 21:25
moim bardzo skromnym zdaniem, to gdyby Playowi cokolwiek zależało na wyjaśnieniu tych dziwnych połączeń -- to już dawno byśmy mieli listę adresów IP, jakieś logi połączeń czy cokolwiek w tym rodzaju. ja do tej pory nic nie dostałem.

http://czy-play-jest-okay.blogspot.com/
  • Strona 47 z 64
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 64
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 64