• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 2 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

 #385070  autor: DS
 03 lut 2010, 10:12
W Erze najlepsza oferta to oferta dla nowych klientów. Taka prawda. Dlatego zawsze rozwiązuję umowę i biore od nowa.

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #385080  autor: Artur051
 03 lut 2010, 10:37
Ze względu na nieciekawą ofertę TakTak-a przeniosłem się do Fresha. Jednak, kiedy w TakTak-u pojawią się jakieś pakiety internetowe i tańsze połączenia po sieci w TT Hot pewnie tam wrócę ;)

 #385088  autor: maniek
 03 lut 2010, 11:22
thonka pisze:niemniej jednak jak to niedawno ktos tu napisal operator to nie zona zeby sie do niego przywiazywac, nie pasuje Ci to go zmieniasz.
znam takich dla ktorych to juz zabraklo tych żon
st.konsultant pisze:Konsultanci też tego nie lubią, ale nie mają wyjścia i muszę wspomnieć
ok ja rozumiem konsultanta ale aktywowanie bez wiedzy abonenta dodatkowych uslug przez operatora to juz przesada. Na moje pytanie dlaczego tak sie dzieje dostalem odpowiedz ze wszystkim tak sie robi :evil: Ja sobie jeszcze z tym radze ale np moi rodzice juz nie. Nie po to bralem im abo zeby bawili sie w dowcip dnia albo granie na czekanie za kilkanascie zl.

 #385094  autor: osachorzow
 03 lut 2010, 11:43
tesla pisze:Od tego robią się wrzody na żołądku!
wrzody wywołują bakterie więc spokojnie można narzekać dalej ;)
maniek pisze:aktywowanie bez wiedzy abonenta dodatkowych uslug przez operatora to juz przesada. Na moje pytanie dlaczego tak sie dzieje dostalem odpowiedz ze wszystkim tak sie robi :evil:
i nawet wszyscy, którzy o to pytają otrzymują taką samą odpowiedź :D

 #385095  autor: thonka
 03 lut 2010, 11:47
DS pisze:W Erze najlepsza oferta to oferta dla nowych klientów. Taka prawda. Dlatego zawsze rozwiązuję umowę i biore od nowa.
zalezy co kto potrzebuje. sa tacy, ktorym pasuja dodatkowe pakiety w promocyjnych cenach, ktore przedluzajacy moze wybrac wszystkie (obecnie dodatkowe minuty dostaje zawsze, dodatkowo moze wybrac pakiet weekendy, siec rodzinna i 50mb), nowy moze tylko wybrac jeden pakiet promocyjny.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #385104  autor: vh
 03 lut 2010, 12:32
maniek pisze:ok ja rozumiem konsultanta ale aktywowanie bez wiedzy abonenta dodatkowych uslug przez operatora to juz przesada. Na moje pytanie dlaczego tak sie dzieje dostalem odpowiedz ze wszystkim tak sie robi :evil:
No właśnie słyszałem, że Era, oprócz wysyłania spamów, włącza bez pytania np. "Granie na czekanie" (czy jak to się tam nazywa) lub inną "usługę" np. na dwa miesiące "za darmo", a potem bezczelnie za każdy miesiąc kasuje abonament. To podpada pod wyłudzanie pieniędzy.

 #385106  autor: thonka
 03 lut 2010, 12:43
dzwonili do mnie wiele razy (jeszcze za czasow komfortow) czy nie chce dostepow do hotspotow za darmo na 2 miesiace, 200 minut za 1zl na 2 miesiace, czy paczki danych za 5zl (ktora juz mialem aktywna w ramach samej oplaty abonamentowej :D ) i nigdy mi sie nie zdarzylo, zeby ktos mi cos wlaczyl bez pytania.
inna sprawa, ze ludzie czesto nie pamietaja, ze na cos sie zgadzali i wykrecaja potem kota ogonem, a konsultantowi wystarczy powiedzec 'dobrze' i juz wlacza dana opcje.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #385118  autor: osachorzow
 03 lut 2010, 13:08
thonka, granie na czekanie to akurat nagminnie włączają bez pytania... taka promocja, a potem każą sobie płacić... gdyby mnie rodzinka nie uświadomiła, że jakaś beznadziejna muzyczka leci jak do mnie dzwonią to bym nie wiedział, że mi włączyli... pewnie jak przyszłaby faktura z opłatą za fakturę to bym się dowiedział. Rozmawiałem wtedy z BOK i też mi powiedzieli, że robią promocję dla klientów i włączają za darmo na miesiąc czy dwa. Jak spytałem dlaczego mi włączyli bez poinformowania mnie to stwierdzili, że robią tak też innym i w ogóle to o co mi chodzi skoro za darmo...

 #385178  autor: natalia.natalia
 03 lut 2010, 18:47
osachorzow pisze:granie na czekanie to akurat nagminnie włączają bez pytania
Aby wyłączyć Granie na Czekanie wysyłamy smsa o treści "NIE" na numer 80333 (opłata zgodnie z cennikiem). Nie dzownić na BOA bo za wyłączenie zapłacimy 5 zł.

 #385180  autor: st.konsultant
 03 lut 2010, 18:54
natalia.natalia pisze:
osachorzow pisze:granie na czekanie to akurat nagminnie włączają bez pytania
Aby wyłączyć Granie na Czekanie wysyłamy smsa o treści "NIE" na numer 80333 (opłata zgodnie z cennikiem). Nie dzownić na BOA bo za wyłączenie zapłacimy 5 zł.


:roll:
Nie wiem skąd masz takie rewelacje, ale wyłączenie w BOA Grania na czekanie jest bezpłatne.
Co najwyżej zapłaci się za połączenie z BOA, ale przy odpowiedniej argumentacji można załatwić również zdjęcie opłaty.

Sms na 80333 też jest bezpłatny.

 #385183  autor: kerim36
 03 lut 2010, 19:01
natalia.natalia,

aktywacja, dezaktywacja, zawieszenie, odwieszenie Serwisu bez opłaty

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #385187  autor: natalia.natalia
 03 lut 2010, 19:07
st.konsultant pisze:Aby wyłączyć Granie na Czekanie wysyłamy smsa o treści "NIE" na numer 80333 (opłata zgodnie z cennikiem). Nie dzownić na BOA bo za wyłączenie zapłacimy 5 zł.

Rzeczywiście mój błąd wysłanie smsa jest bezpłatnie. Jeśli chodzi o BOA to będę się upierać że jest to płatne tak jak każde włączenie/wyłączenie usług.

 #385189  autor: st.konsultant
 03 lut 2010, 19:09
natalia.natalia pisze:
st.konsultant pisze:Aby wyłączyć Granie na Czekanie wysyłamy smsa o treści "NIE" na numer 80333 (opłata zgodnie z cennikiem). Nie dzownić na BOA bo za wyłączenie zapłacimy 5 zł.

Rzeczywiście mój błąd wysłanie smsa jest bezpłatnie. Jeśli chodzi o BOA to będę się upierać że jest to płatne tak jak każde włączenie/wyłączenie usług.

To się upieraj dalej. Ja codziennie to wyłączam i zapewniam wszystkich, że wyłączenie jest bezpłatne. Opłata 5 zł jest za zmianę niektórych usług w Nowej Erze.

Polecam http://www.granie.era.pl/doc/csa-regulamin.pdf regulamin punkt 9.

 #385196  autor: killuminati
 03 lut 2010, 19:22
Same połączenie z konsultantem jest płatne, bodajże 1zł...

 #385244  autor: remi
 03 lut 2010, 21:02
No i sie zaczelo :lol:... Tak pozwole sobie na kilka komentarzy. Otoz Thonka, zgadzam sie z Toba, ze moglbym i 1000 placic miesiecznie, nie chodzilo mi do konca o to ile place, ale sam fakt, ze tyle lat bylem (i jeszcze troche jestem) ich Abonentem. Nie oczekiwalem "zlotych gor", ale troche lepszego potraktowania. Wystarczyloby, zeby chociaz dali ciut lepsza oferte od tej pierwszej i by bylo ok, a tak calkowicie sobie odpuscili, no to i ja sobie odpuscilem. Chyba sztuka nie polega na tym, zeby dawac oferty jak sie chce odejsc ( a tak bylo w moim przypadku). Warto jest docenic Klienta lojalnego a takim tez bylem. Malo tego, polecilem ich chyba masie osob. Zreszta nie warto juz sie o tym rozpisywac, masz racje, Operator to nie zona.... Zmienilem i uznalem sprawe za zamknieta.

Tesla, nie naleze do osob tylko narzekajacych, wrecz przeciwnie. Jestem bardzo daleki od pesymizmu i ciaglego narzekania. Po prostu chcialem ukazac pewne zdarzenie, ktore nie bylo w porzadku, a przeciez na wszystkie zachowania negatywne warto reagowac. Zreszta jak napisal osachorzow, jak jest ok, to wtedy sie nie pisze, bo po co...

Co do tych aktywacji roznych uslug, niestety tez sie zgadzam z wiekszoscia tu obecnych. Na moich jeszcze aktywacjach w tej sieci chyba kilkakrotnie aktywowali mi ta muzyke na czekanie. Nawet byl jakis okres, za ktory zaplacilem. Od razu mowie, jestem swiadomym Klientem (czytajacym Regulaminy itd.), wiec zapewniam Was, ze ani razu nie zgadzalem sie na ta aktywacje. Malo tego, chyba nie byloby okazji, poniewaz oprocz moich kontaktow z nimi w sprawie Oferty (o czym pisalem) i pozniejszych informacji, absolutnie nie mialem powodow zeby dzwonic do BOK. Zreszta nie wazne, bylo, minelo... Jeszcze troche i minie calkiem...

Jednak, zeby nie bylo ze wszystko jest bee, musze tez przyznac racje, ze byly chwile, kiedy bylem bardzo zadowolony z uslug sieci. Niestety, przynajmniej w moim przypadku cos sie popsulo po 2007 roku, jednak i wtedy jeszcze myslalem, ze to chwilowe potkniecie, ale niestety...

Tak piszac to, troche mi jednak szkoda, bo wielka porzadna firma, jaka niewatpliwie jest Era, gdzies zaczyna sie psuc od wewnatrz, a szkoda, bo moglaby byc na prawde bardzo silna konkurencja. Jak tak dalej pojdzie, to obawiam sie, ze nie bedzie z nia najlepiej. Oczywiscie nie mowie o bankructwie, ale o tzw. "czarnym PR", ktory chyba jest gorszy niz same nbankructwo w tym przypadku.

A moglo byc tak pieknie....

 #385252  autor: thonka
 03 lut 2010, 21:25
remi, pytanie jaka oferte dostales i czy ja w ogole probowales negocjowac.
skoro chciales inna oferte to po co zwlekales? o swoje czasem tez trzeba sie upomniec, bo inaczej mozna zostac z reka w nocniku.

nie twierdze, ze przedluzenia w erze beda bardziej korzystne niz nowa umowa w play i czy tez u innego operatora, ale odpuscic sobie przedluzenie i obrazac sie na siec tylko dlatego, ze nie oddzwonili?

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #385260  autor: st.konsultant
 03 lut 2010, 21:42
Co do Grania na czekanie, usługa jest obecnie włączane każdemu Klientowi podpisującemu aneks do umowy. Informacja o tym powinna paść ze strony Konsultanta, który realizuje aneks. Klient może również dowiedzieć się o tym czytając regulamin promocji z której korzysta:

http://www.era.pl/repositories/era_pl_r ... 112009.pdf (pod. 11 - 11.5).


Analogicznie wygląda sytuacja z nowymi aktywacjami http://www.era.pl/r/era_pl_repo1/docume ... 100102.pdf (punkt 6) z tym, że tutaj dochodzą jeszcze prenumeraty.

 #385263  autor: thonka
 03 lut 2010, 21:48
co jak co, ale to juz jest lekkie przegiecie, zeby na sile ludziom wciskac takie rzeczy...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #385276  autor: killuminati
 03 lut 2010, 22:18
remi pisze: Niestety, przynajmniej w moim przypadku cos sie popsulo po 2007 roku, jednak i wtedy jeszcze myslalem, ze to chwilowe potkniecie, ale niestety...
Zgadzam się z Tobą, mam dobry przykład. Dokładnie 4 lata temu 2006, przedłużałem umowę. Jeden telefon do BOA i bez ceregieli- 50% rabatu na telefon i prawie 50% na abonament. Popędziłem do salonu podpisać aneks. W 2008 już nie było tak kolorowo, ale 50% na telefon i 33% na abo. wywalczyłem po ciężkich bojach. A teraz widzę że poza małą obniżką na abo nic nie wywalczę, mimo że faktury od 5 lat podobne. Na 99% przechodzę do play :|

 #385283  autor: osachorzow
 03 lut 2010, 22:27
remi pisze:Zreszta jak napisal osachorzow, jak jest ok, to wtedy sie nie pisze, bo po co...
to napisał radiowiec_wawa, ale ja się jak najbardziej z tym zgadzam :)
  • Strona 2 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7