• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 44 z 64
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 64

 #384516  autor: play4you2
 01 lut 2010, 13:12
Przy okazji pozwolę sobie na małą dygresję osobistą, że uważam za dalece niestosowne obrażanie innych osób (pracowników), którzy wykonują swoje obowiązki zawodowo, zgodnie z Regulaminem i w oparciu o postawę prokliencką. Pozostawiam to w Twojej ocenie. Z mojej strony mimo wszystko życzę powodzenia.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #384524  autor: jay
 01 lut 2010, 13:28
Nie obrazaj play4you bo to nie ma sensu zadnego.
Nie nazywaj zlodzieja zlodziejem, bo cie pozwie o znieslawienie.

W ramach rekompensaty mozna gluchemu dac zestaw audio, slepemu album na zdjecia itd.
Niby cos, ale elegancji brak.Odwolaj sie poprostu. Jak czytam o tych rekompensatach to mi sie noz w kieszeni otwiera.Bo to kpiny sa a nie rekompensaty.

 #384525  autor: lluukk
 01 lut 2010, 13:32
[quote="jay"]Nie obrazaj play4you bo to nie ma sensu zadnego.
Nie nazywaj zlodzieja zlodziejem, bo cie pozwie o znieslawienie.

przepraszam jeśli obraziłem...
uważam ich propozycję za chamstwo - jeśli to obraza... hmmm.. to nie wiem jak ją nazwać :wink:
a jeśli chodzi o P4Y - to szybciutko podkulił ogon, zamiast wyjaśnić cel "rekompensaty"
ja innego celu niż zadrwienie z klienta nie widzę - a to nazywam chamstwem - po prostu.

lluukk

 #384528  autor: thonka
 01 lut 2010, 13:40
lluukk, trzymaj nerwy na wodzy. to nie jest temat do klotni, a tym bardziej do zalatwiania takich spraw jak tlumaczenie Tobie dlaczego przyznano taka, a nie inna rekompensate - od tego masz oficjalne drogi takie jak powtorna reklamacja.
jezeli natomiast chcesz podyskusowac na jakis temat z konkretna osoba, napisz prywatna wiadomosc. kazda nastepna w podobnym tonie bedzie z miejsca kasowana.

jednoczesnie prosze wszystkich o nieujawnianie personaliow konsultantow oraz w miare kulturalne wypowiedzi.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #384531  autor: lluukk
 01 lut 2010, 13:45
szkoda, że nie pozwolicie na oczach innych - może zainteresowanych ofertą play - wytłumaczyć pracownikowi play - takiej rekompensaty - to mogłoby dużo powiedzieć o operatorze... cóż - moderator to moderator... silniejszy ma rację

mam nadzieję, że to co teraz napisałem Ciebie ani innych nie obraża

lluukk

 #384533  autor: thonka
 01 lut 2010, 13:53
nie chodzi o to, ze zabraniam komukolwiek wytlumaczenie tej czy innej sprawy.
P4Y jest tu z ramienia operatora to fakt. napisal Tobie, ze reklamacja zostala wykonana zgodnie z regulaminem oraz ze masz prawo do odwolania jezeli jestes niezadowolony z jej efektu, a Ty naskakujesz na niego, ze rekompensata byla chamska itp, drwisz z niego, a raczej takie cos nie powinno miec miejsca.
nie znam regulaminu play, nie wiem czy moznesz dochodzic jakiejs innej rekompensaty typu obnizenie abonamentu, ale w wiekszosci przypadkow obnizenie abonamentu jest mozliwe tylko jezeli usluga nie jest w ogole wykonywana.
to, ze masz niskie transfery nie jest wina P4Y, ani zadnego innego pracownika BOK.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #384535  autor: lluukk
 01 lut 2010, 13:59
no trudno nie drwić z propozycji dodatkowych 400 MB do 10 GB - jeśli Internet chodzi bardzo wolno... nie użyję nawet tych 10 GB bo nie da rady przy tak wolnym necie - uważam za kpinę taką propozycję i tyle (sam pewnie byś tak uznał gdyby to Ciebie dotyczyło) jeszcze raz przepraszam jeśli ktoś poczuł się dotknięty personalnie.
a wytłumaczenie przez P4Y celowości takiej "rekompensaty" dałoby nam obraz stosunku play do klienta... tak uważam

lluukk

 #384543  autor: play4you2
 01 lut 2010, 14:18
lluukk pisze:a wytłumaczenie przez P4Y celowości takiej "rekompensaty" dałoby nam obraz stosunku play do klienta... tak uważam
_________________
W tym temacie wypowiadałem sie juz wielokrotnie. Proszę, zapoznaj sie z moimi informacjami na poprzednich stronach tego wątku (ok. 20 stron wcześniej). Jeżeli jesteś zainteresowany szerszym tematem związanym z działaniem Play Online, zapraszam na forum "bez-kabli.pl". Tam uzyskasz pełne informacje oraz wyjaśnienia z zakresu internetu.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #384546  autor: lluukk
 01 lut 2010, 14:40
przeglądałem str 35 - 45 nic poza tym, że więcej osób ma z play kłopoty - nie znalazłem o CELOWOŚCI takich "rekompensat"
moim zdaniem mają na celu zakpić z klienta
gdyby, ktoś zadzwonił, wytłumaczył co i jak.... że regulaminy głupie itp....
a tu nic tylko propozycja "rekompensaty" - która jest farsą w stylu
100 minut gratis na 29.02.10 r.

lluukk

 #384569  autor: radiowiec_wawa
 01 lut 2010, 16:22
lluukk pisze:przeglądałem str 35 - 45 nic poza tym, że więcej osób ma z play kłopoty - nie znalazłem o CELOWOŚCI takich "rekompensat"
moim zdaniem mają na celu zakpić z klienta
gdyby, ktoś zadzwonił, wytłumaczył co i jak.... że regulaminy głupie itp....
a tu nic tylko propozycja "rekompensaty" - która jest farsą w stylu
100 minut gratis na 29.02.10 r.

Tu nie chodzi o to zeby z kogos zakpic. To jest biznes. Play ma na Tobie zarobic. Tylko to ich interesuje. Nie beda zmiejszac abo bo kasa jest kasa a jedyna rekompensata to 400 MB w prezencie. A ze i tak nie skorzystasz... trudno. Krotko mowiac, dotrwaj do konca umowy i zmien operatora.

 #384572  autor: lluukk
 01 lut 2010, 16:31
biznes polega na tym, żeby mieć klienta np 10 lat... a nie do końca złapanej umowy...
ale może się mylę lepiej zarobić za 12 miesięcy i go stracić niż odpuścić , poprawić i mieć go dalej... no to Uksford :) pokończyli planiści play :mrgreen:

lluukk

 #384574  autor: prezeswk
 01 lut 2010, 16:41
lluukk pisze:przeglądałem str 35 - 45 nic poza tym, że więcej osób ma z play kłopoty - nie znalazłem o CELOWOŚCI takich "rekompensat"
moim zdaniem mają na celu zakpić z klienta
gdyby, ktoś zadzwonił, wytłumaczył co i jak.... że regulaminy głupie itp....
a tu nic tylko propozycja "rekompensaty" - która jest farsą w stylu
100 minut gratis na 29.02.10 r.
Nie podoba Ci się rekompensata - nie przyjmuj, odwołaj się, uzasadnij. Oczekujesz, że napiszą Ci w reklamacji, że w miejscu w którym mieszkasz mają np. cieniutką transmisję do noda i nie mogą puścić więcej niż masz, bo nie jest to wykonalne?

 #384575  autor: lluukk
 01 lut 2010, 16:47
bardzo m się "podoba" dzięki niej ktoś kto myśli nad netem w play a tu wejdzie - może sobie odpuści :) widząc co go spotka...
odwołanie ma średni sens - wiem, że postępują zgodnie z regulaminem... a tak łatwo mogliby go obejść :)... ale do tego trza chęci, dobrych a nie olewactwa... niestety w play tego brak.
jak widziałeś P4Y coś napisał, że już wyjaśniał - tralalala - nie bardzo widać gdzie i uciekł od problemu - nie wyjaśnił zasadności takich decyzji play... a wielka szkoda
mogłoby to być ciekawe ;)

lluukk

 #384576  autor: kerim36
 01 lut 2010, 16:51
osachorzow pisze:kerim36, podwojenie działa DO 24h.. bo działa do końca dnia, w którym nastąpiło włączenie starter.
w moim wypadku na przenoszonym numerze tak nie jest. swiezo po uruchomieniu startera jest 9zl + 9zl bonusowe i jesli nic nie wygadam to po polnocy mam 9zl + bonusowe 29zl - a jak dlugo nie wiem, bo starter uruchamiam zeby z niego dzwonic, nie mniej na pewno te 9zl z podwojenia mam do wykorzystania w dluzszym okresie czasu niz opisywane 24h

 #384577  autor: Claudec
 01 lut 2010, 16:52
Dziwna praktyka operatora dawania pseudo rekompensaty której nie można wykorzystać.
Mam internet z Netii 4Mbps, kiedy przytkał się węzeł i prędkość spadła do 500kbps zgłosiłem
to do serwisu. Przez 2 miesiące miałem internet za 1zl, takie coś nazywa się rekompensata.

Czy jak ktoś się nie zgodzi na te 400MB to może poprosić o inna formę rekompensaty?
Potrzebował bym internet mobilny, ale z Play na pewno żadnej umowy nie podpiszę.

 #384580  autor: prezeswk
 01 lut 2010, 16:56
lluukk pisze:bardzo m się "podoba" dzięki niej ktoś kto myśli nad netem w play a tu wejdzie - może sobie odpuści :) widząc co go spotka...
No i to jest zasługa netu jako medium udzialającego wiedzy na różne tematy. Ja np. obecnie nie związałbym się z P4 umową, bo widzę, że pewne sprawy u nich jeszcze kuleją.
Odnośnie neta (u dowolnego opa), niestety chodzić to może różnie w zależności od lokalnych warunków, więc zawsze lepiej przetestować przed ew. cyrografem. Nie oczekuj, że P4U otworzy przed Tobą wszelkie tajemnice. Po pierwsze może nie może na forum, stad sugestia, zeby rozmawiać na PW. Poza tym wiesz, Ty tego człowieka traktujesz delikatnie mówiąc nieuprzejmie, wiec nie oczekuj też za wiele. Myślę, że tą dyskusję trzeba już zakończyć. Po prostu odwołaj się od reklamacji no i tyle.

 #384584  autor: Claudec
 01 lut 2010, 17:02
kerim36, z tego co wiem po doładowaniu ważność bonusa wydłuża się o 30dni.

 #384585  autor: lluukk
 01 lut 2010, 17:03
no to po raz 10 - ty - TESTOWAŁEM - kupiłem prepaid przed cyrografem...
i to mnie tak wkurzyło, że jak masz b.drogi net z prepaid - działa szybko.
na tej wiedzy idziesz po abo - "zwalnia" ;)

lluukk

 #384590  autor: kuwejt
 01 lut 2010, 17:22
play4you2 pisze:
lluukk pisze:czyli wyobraź sobie szanowny P4Y- ŻADNA REKOMPENSATA
Jak wspomniałem, zgodnie z postanowieniami Regulaminu § 14 ust. 9 lit. b, Masz prawo do odwołania. Sprawa została rozwiązana prawidłowo, zgodnie z wytycznymi. Otrzymałeś wszystkie niezbędne informacje w korespondencji zwrotnej. Z mojej strony pozwolisz, że zakończę dyskusję na ten temat.
No właśnie... Coraz bardziej się przekonuję że to nie marny personel, a właśnie te "wytyczne" i regulaminy są bolączką Play. Bo nie chce mi się wierzyć, że mogą mieć tyle szczęście(pecha) by zatrudniać same niekompetentne osoby.

Choćby nie wiem jakiego elokwenta i naukowca zatrudnili to On ich wewnętrznych wytycznych nt. obsługi klienta itp. nie przeskoczy i dalej, w odpowiedzi na reklamacje, będzie rozsyłał kopiuj-wklejki (zgodnie z wewnętrznymi zasadami) bez czytania zgłoszenia, a człowiekowi co ma problem z rejestracją starera napisze: napisz Pan do nas jak już zarejestrujesz bo teraz to nie mamy o czymgadać :-D
No cóż, tu fakt jest niezaprzecalny... (jak to mówią wyżej :bootyshake: nie podskoczysz :lol: ) ale może trzeba pomyśleć nad zmianą procedur i wytycznych w Play bo ewidentnie nie są one dobre i działają na ich szkode, a najgorsze, że przez to obrywa się w większości przypadków Bogu - Ducha winnym konsultantom którzy (w co szczerze wierzę) bardzo często naprawdę chcą pomóc ale blokują ich wspomniane badziewne wytyczne i procedury...

 #384597  autor: play4you2
 01 lut 2010, 17:32
kuwejt pisze:(jak to mówią wyżej nie podskoczysz ) ale może trzeba pomyśleć nad zmianą procedur i wytycznych w Play
To nie tak do końca z tymi procedurami. Chcę tylko powiedzieć, że każda sprawa jest indywidualna, tak więc rozwiązanie może być inne. To, że Twój sąsiad otrzymał korektę, nie oznacza że Ty również ją dostaniesz (przykładowo). Każdą sprawę się analizuje (przynajmniej osoby które znam tak zawsze robią) i podejmuje się decyzji w stosunku do zaistniałego przypadku. Rozumiem, że rekompensata nie zawsze może się spodobać, jednak jeżeli została taka dana, to znaczy, że była adekwatna do zaistniałego problemu. Z pewnością nie wyjawię czego sprawa dotyczyła i dlaczego taka została dana rekompensata lluukkowi (on wie najlepiej o co chodzi w tej sprawie), jednak powtórzę jeszcze raz, była adekwatna do zgłaszanej sprawy. Osoba która zajmowała się tą sprawą to wysokiej klasy specjalista, na którego nie ma skarg. Zresztą jak dobrze się orientuję, pomógł już tu chyba niejednej osobie. Jeszcze raz (i ostatni) powiem, że każdy ma zawsze prawo odwołać się od podjętej decyzji, zgodnie z klauzulą zamieszczoną w piśmie na końcu. Uważam, że ten temat można uznać za zamknięty. Z przyjemnością poruszę każdy inny i postaram udzielić odpowiedzi na każde wasze pytanie, oprócz tego tematu. Wszystko co miałem tu w tej kwestii do powiedzenia, już powiedziałem. Wybaczcie, ale dalszą dyskusję uważam za niemerytoryczną.

Pozdrawiam serdecznie.

[ Dodano: 2010-02-01, 17:36 ]
Oczywiście zawsze zapraszam w razie pytań lub wątpliwości na pw :-)

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 44 z 64
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 64
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 64