• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 43 z 64
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 64

 #384338  autor: kerim36
 31 sty 2010, 17:41
Varssaux pisze:Ale sie ludzie na play rozpisali ;p proponuje oddzielne tematy na kazdego z operatorow :P kazdemu sie nalezy nie tylko play.

ps Aha czy ktos moglby poprawic pierwsze slowo pierwszego posta w tym temacie ? Bo mnie to rozwala : "Piście"
ktos musi byc pierwszy, a skoro masz powod do narzekania na konqrencje to zakladaj nowy watek

 #384342  autor: widex
 31 sty 2010, 17:47
Ja z ręką na sercu mogę powiedzieć na obsługę reklamacji w Orange. Reklamacja odrzucona, zostałem nie miło określony itp. Internet zaczął działać po kilku dniach. Samo się naprawiło?

Play jest młody. Jak już wspomniałem, wszystkie oczy na nich.

 #384344  autor: lluukk
 31 sty 2010, 17:53
"młodość" nie tłumaczy bezczelności propozycji z BOK "rekompensaty" za wolny internet w postaci zaoferowania dodatkowych 400 MB do 10 GB (z pakietu) przy prędkości tak małej, że nawet tych 10 GB nie może użyć (używając 24 h/dobę przez cały miesiąc)

lluukk

 #384346  autor: kerim36
 31 sty 2010, 17:56
lluukk,

tez dodatkowy pakiet MB by mnie nie ucieszyl biorac pod uwage, ze tego co masz teraz nie jestes w stanie wykorzystac, ale coz.

raczej ulgi w abonemecie nie otrzymasz, bo w play na wystawienie faktury korygujacej moga liczyc tylko nieliczni :-D

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #384424  autor: luccicare
 01 lut 2010, 00:21
Varssaux pisze:Ale sie ludzie na play rozpisali ;p proponuje oddzielne tematy na kazdego z operatorow :P kazdemu sie nalezy nie tylko play.

ps Aha czy ktos moglby poprawic pierwsze slowo pierwszego posta w tym temacie ? Bo mnie to rozwala : "Piście"
Myślę, że powodem jest sposób rozwiązywania problemów. Inni operatorzy starają się gasić "pożary" i czasem nawet uznają reklamację mimo że sytuacja nie jest do końca jasna (podkreślam - czasem). Play za to idzie na noże, a za uznane roszczenia daje śmieszne rekompensaty. Myślę, że stąd ilość stron na tym wątku. Na dłuższą metę to im się nie sprawdzi, więc pewnie niedługo będą musieli zmienić sposób podejścia do problemów swoich klientów, inaczej nie powiększą ich bazy. W każdym razie zwracać uwagę dla ich dobra trzeba :)

 #384433  autor: thonka
 01 lut 2010, 01:27
nie przypominam sobie bym sie tu wypowiadal wiec tez troche ponarzekam na to co sie wyrabialo, gdy mialem (nie)przyjemnosc bycia abonentem play.

ale od poczatku - mialem abonament (nie na siebie) w promocji za cos kolo 50-60zl i bralem go razem z play online rowniez za ok. 50zl (nie pamietam juz teraz kwot, oba byly brane jakos we wrzesniu po starcie POl). oczywiscie wszystko bylo pieknie fajnie (no mozna tak powiedziec, ale o tym potem) do poczatku nastepnego miesiaca, gdy przyszla pierwsza faktura.
tu zdziwnienie, bo zamiast ok. 100zl za abonamenty na fakturze widnieje lekko ponad 150zl podczas, gdy z billingu wynika, ze nic po za abonament nie zostalo wydzwonione.
po kontakcie z BOK, pierwsza konsultantka nie wiedziala co ze mna poczac i kazala mi czekac na kogos innego, druga pani powiedziala mi, abym zlozyl reklamacje na pismie w pierwszym lepszym salonie. jak to jednak bywalo w play BOK sobie, system sobie, jako ze fakture dostalem 2 dni przed terminem platnosci, to skladajac reklamacje w salonie dostalem sms z przypomnieniem, ze nie zaplacilem faktury ;)
stwierdzilem, ze niech im bedzie zaplace, najwyzej bedzie nadplata. po tygodniu dzwonie do BOK - pierwsza reklamacja cudownie zginela z systemu, w salonie pisma rowniez nie mieli.
poszedlem do innego salonu - tam po nastepnym tygodniu reklamacja cudownie rowniez zginela. w miedzyczasie zaczeli naciskac w BOKu zeby wyslac reklamacje online, wiec napisalem przez play24 i... to byl blad. reklamacja ostatecznie zostala rozpatrzona po 31 dniach ODMOWNIE (co w polskim prawie praktycznie jest niemozliwe). W miedzyczasie przyszla druga faktura, znow zamiast 100zl jest ok. 150zl. A wiec znow smaruje reklamacje na pierwsza jak i druga fakture jednoczesnie powiedzialem sobie, ze jezeli trzecia tez bedzie taka, to bede kombinowac jak pozbyc sie zbednego balastu. odziwo teraz odpisano mi w 29 albo 30 dniu (chyba taki system maja, ze odpowiadaja jak juz musza) uznajac pierwsza reklamacje, jednoczesnie nie uznajac drugiej. :twisted: zglupialem totalnie, znow nasmarowalem reklamacje na druga fakture.
przyszla trzecia faktura znow zawyzona, stwierdzilem - bye bye play. zaplacilem, znow wypisalem reklamacje (wzor juz mialem, wystarczylo pozmieniac tylko dane).
dalem ogloszenie na lokalnym portalu. wystarczylo 6h aby znalazl sie chetny na cesje konta za dodatkowe 50zl na ktorym bylo juz 150zl nadplaty. ozenilem mu rowniez POl, bo dzialalo to u mnie smiesznie wolno (najczesciej 10kB/s max. 15kB/s), a wtedy z mobilnoscia mialo to jeszcze mniej wspolnego niz obecnie wiec po co sie meczyc. oczywiscie reklamacje na transfer byly, a oni twardo, ze przeciez jest napisane do 1mbit/s co z tego, ze mialem troche ponad 10% z tej maksymalnej predkosci ;)

gosc, na ktorego przepisalismy umowe mial ponoc jeszcze problemy z fakturami nastepne 3 miesiace. druga reklamacja na druga fakture zostala za drugim razem uznana (magiczne 222), trzecia odziwo po 30 dniach ponoc zalatwiona pomyslnie, a nadplata dalej jest na koncie nie? ;)
tak wiec facet zostal ostatecznie z 300zl nadplaty dopoki zaczely przychodzic normalne faktury, niby nie musial placic przez nastepne 3 miesiace, ale ile nerwow sie z tym natracilo?

statystyki? ok. 60 telefonow z BOK, 6 wizyt w salonach, 10 zgloszen przez play24. podziwialem swoja cierpliwosc do dzisiaj, bo powinienem pojsc do jakiejs gazety i sprawa wyjasnilaby sie w tydzien, a nie pol roku...

czemu placilem? bo w play byla polityka, ze wylaczano dosc szybko nieplacacych abonentow (znajomi mowili o ok. 14 dniach) nawet jezeli nie placili ze swojej winy, a dodatkowy telefon byl wtedy potrzebny w kazdej chwili wiec nie chcielismy ryzykowac odlaczenia.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #384444  autor: Alek06
 01 lut 2010, 09:17
Jak tak czytam te komentarze to ani nie wydaje mi sie zeby gdzies było kolorowo i jakos bardzo zle.
Wszedzie jest tak samo.

 #384449  autor: kerim36
 01 lut 2010, 09:28
to i ja mam dzisiaj okazje cos napisac od siebie

play fresh z przeniesienia. aktywowany 21.01.2010. pierwszy bonus 20zl z racji przeniesienia przyznany 22 lub 23.01. dzisiaj z racji nowego miesiaca bonusu brak. napisane zgloszenie przez play24 i zobaczymy jakie maja tempo oraz jaka bedzie "konkretna" odpowiedz :)

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl
 #384456  autor: lluukk
 01 lut 2010, 09:46
i za to, że play tak nas traktuje - ja ich traktuję jak jednorazówkę - kupuję karty ( tak po 50 szt) w hurtowni - play fresh 9 za 4 zł - odpalam dostaję 9 zł bonus mam za 4 zł całe 18 zł czyli minuta za 6,45 grosza :mrgreen: i jak wydzwonię - karta do kosza :P oczywiście mam swój stały numer, ale jak dzwonię do wielu osób na komórki to z drugiego telefonu z "freshowej" karty (ciągle "świeżej")

lluukk

 #384460  autor: kerim36
 01 lut 2010, 09:52
lluukk,

kazdy orze, jak moze :-D

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl
 #384468  autor: marcinb
 01 lut 2010, 10:11
lluukk pisze:i za to, że play tak nas traktuje - ja ich traktuję jak jednorazówkę - kupuję karty ( tak po 50 szt) w hurtowni - play fresh 9 za 4 zł - odpalam dostaję 9 zł bonus mam za 4 zł całe 18 zł czyli minuta za 6,45 grosza
A wiele razy już tak zrobiłeś?
Z tego co wiem, to dodatkowe 9 zł z podwojenia startera jest ważne tylko dobę - chyba że doładujesz konto min. 5 zł.
Ważność środków
Bonusowe środki na starterze są ważne do końca dnia, w którym nastąpiła aktywacja startera. Aby przedłużyć ich ważność do 30 dni, wystarczy doładować konto dowolną kwotą po aktywacji startera.
No chyba że wygadujesz 18 zł przez 1 dzień.

:arrow: Na forum Telepolis od 29.01.2006.

 #384472  autor: lluukk
 01 lut 2010, 10:20
no fakt dużo dzwonię... ale 18 + 5 (i ważne 30 dni) = 79 min za 9 zł = 0,11 gr / min
i pamiętaj wystarczy dziennie wydzwonić 31 min i użyjesz bonus (masz użyć bonus 9 zł a nie całą kwotę 18 !!!)
to samo z fresh 5 - za 2 zł - tam bonus użyjesz dzwoniąc tylko 17 minut (bonus ! - reszta jest dalej ważna) ;-) w dzień odpalenia startera i jest 0,0645 zł / min
jak mniej dzwonisz - kupuj fresh 5 :D
Ostatnio zmieniony 01 lut 2010, 10:24 przez lluukk, łącznie zmieniany 2 razy.

lluukk

 #384473  autor: kerim36
 01 lut 2010, 10:20
marcinb,

zgadza sie, ze zgodnie z reglaminem podowjenie ma dzialac tylko 24h, ale zycie pokazuje ze tak nie jest :)

 #384481  autor: play4you2
 01 lut 2010, 10:39
absolon pisze:I szkoda, że przedstawiciel P4 play4you2 nie zabiera głosu w tej sprawie.
Witam. Był weekend i nie pracowałem. Jednak zapewniam Was, że uważnie czytam Wasze wątki, a sugestie przekazuję odpowiednim osobom.

Lluukk, z tego co wiem, Twoja sprawa została rozpatrzona zgodnie z Regulaminem i zgłoszonym problemem. Otrzymałeś rekompensatę adekwatną do powstałego problemu. Szczegółów problemu i jego rozwiązania nie będę opisywał, bo sam je doskonale znasz. Masz prawo do złożenia odwołania, jeżeli się z tym nie zgadzasz. Rozumiem, że nie musisz być zadowolony z naszej sieci, ale w tym przypadku nie mam żadnych zastrzeżeń co do sposobu rozwiązania sprawy.

Pozdrawiam wszystkich użytkowników.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #384482  autor: TomekO
 01 lut 2010, 10:39
thonka pisze:statystyki? ok. 60 telefonow z BOK, 6 wizyt w salonach, 10 zgloszen przez play24. podziwialem swoja cierpliwosc do dzisiaj, bo powinienem pojsc do jakiejs gazety i sprawa wyjasnilaby sie w tydzien, a nie pol roku...
Nie prościej było przeczytać regulamin i wysłać reklamację pocztą listem poleconym za potwierdzeniem odbioru i zapłacić po rozpatrzeniu reklamacji.
lluukk pisze:i za to, że play tak nas traktuje - ja ich traktuję jak jednorazówkę - kupuję karty ( tak po 50 szt) w hurtowni - play fresh 9 za 4 zł - odpalam dostaję 9 zł bonus mam za 4 zł całe 18 zł czyli minuta za 6,45 grosza i jak wydzwonię - karta do kosza oczywiście mam swój stały numer, ale jak dzwonię do wielu osób na komórki to z drugiego telefonu z "freshowej" karty (ciągle "świeżej")
Patent godny naśladowania ;) 6.45 gr. za minutę to ciekawa oferta ;)

 #384483  autor: osachorzow
 01 lut 2010, 10:39
kerim36, podwojenie działa DO 24h.. bo działa do końca dnia, w którym nastąpiło włączenie starter.

 #384487  autor: pacyna
 01 lut 2010, 11:17
@lluukk - bardzo dobry patent! Popieram wszelkie pomysłowe działania które obniżają ceny połączeń :)

 #384490  autor: yogurcik
 01 lut 2010, 11:26

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #384510  autor: lluukk
 01 lut 2010, 12:58
play4you2 pisze:
absolon pisze:I szkoda, że przedstawiciel P4 play4you2 nie zabiera głosu w tej sprawie.

PRACOWNIK PLAY : "...Lluukk, z tego co wiem, Twoja sprawa została rozpatrzona zgodnie z Regulaminem i zgłoszonym problemem. Otrzymałeś rekompensatę adekwatną do powstałego problemu. Szczegółów problemu i jego rozwiązania nie będę opisywał, bo sam je doskonale znasz. Masz prawo do złożenia odwołania, jeżeli się z tym nie zgadzasz. Rozumiem, że nie musisz być zadowolony z naszej sieci, ale w tym przypadku nie mam żadnych zastrzeżeń co do sposobu rozwiązania sprawy."

został rozwiązany :lol: mam wolny internet 200/30 i nawet nie dam rady użyć 10 GB z abonamentu a jakiś łoś proponuje mi DODATKOWE 400 MB :wink: - jeśli tak rozwiązujecie problemy to gratulacje :shock: szkoda, że nie 100 ;-) gratsowych minut na 29.02.2010 :D - jaki sens ma taka chamska rekompensata (bo jej nie użyję przy kiepskiej prędkości) - czyli wyobraź sobie szanowny P4Y- ŻADNA REKOMPENSATA :shock:

lluukk

 #384513  autor: play4you2
 01 lut 2010, 13:08
lluukk pisze:czyli wyobraź sobie szanowny P4Y- ŻADNA REKOMPENSATA
Jak wspomniałem, zgodnie z postanowieniami Regulaminu § 14 ust. 9 lit. b, Masz prawo do odwołania. Sprawa została rozwiązana prawidłowo, zgodnie z wytycznymi. Otrzymałeś wszystkie niezbędne informacje w korespondencji zwrotnej. Z mojej strony pozwolisz, że zakończę dyskusję na ten temat.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 43 z 64
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 64
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 64