TomekO, a Ty w kółko to samo...
TomekO pisze:Jeżeli telefon jest niesprawny i reklamujesz go 10 miesięcy po zakupie to musisz udowodnić że był niesprawny w dniu zakupu.
w którym momencie procesu reklamacji muszę to wg. Ciebie udowodnić i w jaki sposób mam to zrobić? Mnie nie interesuje kiedy powstała usterka (czy była w chwili sprzedaży czy też nie), dla mnie jako konsumenta ważne jest, że ujawniła się do 2 lat od zakupu.
TomekO pisze:Przeczytaj ustawę tam wszystko jest opisane dosyć precyzyjnie.
przeczytałem i nie zauważyłem w niej wzmianki jakoby termin złożenia reklamacji wpływał na proces jej rozpatrywania.
Może prościej bo już nie wiem jak mam to pisać

1) Przychodzę do Ciebie (jako sprzedawcy)
1 miesiąc po zakupie i chcę złożyć reklamację. Co Ty w tym momencie robisz?
2) Przychodzę do Ciebie (jako sprzedawcy)
10 miesięcy po zakupie i chcę złożyć reklamację. Co Ty w tym momencie robisz?
I czym Twoje działanie różni się od tego z poprzedniego punktu?
Jeśli nie jesteś w stanie precyzyjnie odpowiedzieć na te pytania myślę, że zakończymy tą dyskusję, bo kolejne posty nic nie wnoszą do sprawy.