• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 38 z 64
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 64

 #383163  autor: play4you2
 26 sty 2010, 13:12
osachorzow pisze:play4you2, czyli do czasu prawomocnego wyroku stwierdzającego nabycie spadku nie ma co się pokazywać na oczy playowi i płacić rachunki, jakby abonent żył? Wiadomo, że sprawa w sądzie trochę trwa... a zawiadamiając play o śmierci abonenta umowa wygasa i numer jest od razu zwalniany firmie, której numer przydzielił UKE?
Są dwa wyjścia tej sytuacji. Jedno już przedstawiłeś, choć jest nielegalne i ja go nie popieram, ale niestety Abonenci tak robią. Drugie, to jest zawiadomieniem nas o tym fakcie i poinformowaniu (w zasadzie złożeniu deklaracji), że do czasu uprawomocnienia sie wyroku, wszelkie opłaty związane z korzystaniem z usługi, będzie ponosić osoba, która jest spadkobiercą. Co prawda fv nie będą na tą osobę wystawiane, jednak Umowa również nie zostanie rozwiązana. Należy zamieścić sygnatury toczonej sprawy w Sądzie i w którym wydziale się sprawa dalej ciągnie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #383166  autor: widex
 26 sty 2010, 13:16
playforyou to W3 łamie prawo w takim razie?

Tutaj jeżeli być bardzo za prawem, to playforyou2 ma rację. Numer należy do konkretnej osoby, tak jak inne rzeczy,

 #383167  autor: surfer73
 26 sty 2010, 13:20
Witam!

Jakiś czas temu informowałem na tym forum o moich problemach po przedłużeniu umowy. W skrócie - przez 2 miesiące po podpisaniu aneksu nie były honorowane nowe, niższe stawki, tylko byłem liczony według starej umowy. Wysyłałem przez formularz 2 reklamacje, jedną składałem telefonicznie i niestety odbijałem się od ściany. Muszę jednak donieść, że interwencja P4Y odniosła skutek i Play w końcu dokonał korekty ostatniej faktury. Tak więc pragnę podziękować za pomoc i życzę firmie, aby zawsze tak załatwiała reklamacje klientów :)

Pozdrawiam

 #383168  autor: osachorzow
 26 sty 2010, 13:25
play4you2 pisze:Co prawda fv nie będą na tą osobę wystawiane, jednak Umowa również nie zostanie rozwiązana.
To ciekawe na kogo będą :) Na zmarłego nie można (ze względów oczywistych), a na przyszłego spadkobiercę też nie (bo nie jest abonentem). Chyba najlepiej byłoby zawiesić taki abonament do czasu uprawomocnienia się wyroku.
widex pisze:playforyou to W3 łamie prawo w takim razie? Numer należy do konkretnej osoby
Z tego Chyba nie do końca... w momencie śmierci umowa wygasa automatycznie i po prostu podpisywana jest umowa z nowym abonentem, który przez 'przypadek' otrzymuje numer po osobie bliskiej. Zgodnie z informacjami z UKE które to ktoś wkleił numer należy do Państwa, dysponuje nim UKE i przekazuje we władanie operatorom i tylko w czasie trwania umowy numer jest w dyspozycji abonenta. Po zakończeniu umowy i braku dyspozycji abonenta numer wraca do operatora, któremu numer przekazał UKE.

[ Dodano: 26-01-2010, 13:27 ]
surfer73 pisze:Play w końcu dokonał korekty ostatniej faktury
CUD! Ludzie CUD! Play nauczył się robić korekty faktur, a wcześniej play4you(1 lub 2) twierdzili że nie można i dlatego dają ekwiwalent minutowy w ramach rekompensaty ;)

 #383171  autor: Marens
 26 sty 2010, 13:28
widex pisze:playforyou to W3 łamie prawo w takim razie?
Idąc tym tokiem myślenia powinieneś przestać płacić za prąd, wodę i gaz.
Przecież faktura jest na zmarłego, a sprawa spadkowa jeszcze się nie zakończyła.

Swoją drogą 1,5 roku temu przerabiana była podobna sytuacja.
Orange nie dało się scedować, a TP spokojnie.

 #383174  autor: play4you2
 26 sty 2010, 13:32
widex pisze:playforyou to W3 łamie prawo w takim razie?
Nie chcę wypowiadać się w imieniu W3. Po prostu w naszej sieci mamy taki Regulamin w oparciuo ustawy (głównie Telekomunikacyjną, ale i kodeksy cywilne również). Na podstawie Regulaminu są tworzone procedury i tak to wygląda w naszej sieci. Nie wiem, jak robią to w W3, ale u nas nie ma mozliwości cesji, tylko przjęcie po prawomocnym wyroku sądu.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #383177  autor: osachorzow
 26 sty 2010, 13:34
play4you2, trochę z innej beczki: czy w play można podpisać aneks w imieniu abonenta posługując się pełnomocnictwem zwykłym (nie notarialnym)?

 #383178  autor: pawelpp
 26 sty 2010, 13:37
Idąc tym tokiem myślenia powinieneś przestać płacić za prąd, wodę i gaz.
Przecież faktura jest na zmarłego, a sprawa spadkowa jeszcze się nie zakończyła.
Też to niedawno przerabiałem i TP, Netia, gaz, prąd itp nie robili problemów. Dziwie się, że Play nie przymyka na to oka.
Przy okazji zauważyłem że połączenia na 0-801 są STRASZNIE DROGIE! To niesprawiedliwe, przecież firmy do których należą te numery płacą za każdą rozmowę.

 #383179  autor: play4you2
 26 sty 2010, 13:37
osachorzow pisze:a wcześniej play4you(1 lub 2) twierdzili że nie można i dlatego dają ekwiwalent minutowy w ramach rekompensaty
Ot, chyba trochę nadinterpretowałeś nasze wypowiedzi. Owszem, w zależności od sprawy, zazwyczaj są oferowane minuty, jednak jeżeli dana sprawa jest w obrębie mieszczącym sie w postanowieniach zawartych w Regulaminie (dla Abonentów) w § 9 ust. 5, 6 lub 7, ewentualnie inne, wynikające z Regulaminu, korekta fv w tym przypadku jak najbardziej jest mozliwa.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #383181  autor: osachorzow
 26 sty 2010, 13:40
play4you2, z Waszych wypowiedzi wynikało, że korekt faktur się nie stosuje bo zamiast tego dajecie minuty, nawet jeśli abonent domagał się korekty - w tym wątku takie problemy pojawiały się wielokrotnie.

 #383182  autor: play4you2
 26 sty 2010, 13:47
osachorzow pisze:play4you2, z Waszych wypowiedzi wynikało, że korekt faktur się nie stosuje bo zamiast tego dajecie minuty, nawet jeśli abonent domagał się korekty - w tym wątku takie problemy pojawiały się wielokrotnie.
Owszem, dajemy rekompensaty minutowe, a co do korekt, stosujemy, jeżeli są w obrębie tych zapisów, o których powiedziałem. W innych przypadkach dajemy rekompensaty minutowe. Jeszcze stosujemy korekty w wyniku ewidentnego błędu systemu w rozliczeniach. Jednak, chodzi mi tu o sytuację, gdzie nasz system coś źle rozliczył, a nie błąd "czegoś", co spowodowało naliczenie. To należy ewidentnie rozdzielić.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #383187  autor: Artur051
 26 sty 2010, 14:04
Play4u - zglosiłem poprzez zgłoszenia błąd w działaniu kodów USSD *111# - opisalem im, że zamiast Daty wyświetlana jest po raz kolejny kasa na koncie tj " Stan twojego konta to 13,76zł i jest ważne do 13,76" a oni mi kazali szablon wypełnić - jak wszystko już wcześniej opisałem... Może ty się tym zajmiesz? ;)

Co najśmieszniejsze na *101# wszystko działa poprawnie.

 #383190  autor: Marens
 26 sty 2010, 14:17
pawelpp pisze:Przy okazji zauważyłem że połączenia na 0-801 są STRASZNIE DROGIE!
Wiemy o tym, średnio 0.35zł/min.
Dlatego najlepiej znaleźć numer stacjonarny na infolinię.
Szanujące się firmy mają taki odpowiednik.

 #383192  autor: pawelpp
 26 sty 2010, 14:37
Marens pisze:
pawelpp pisze:Przy okazji zauważyłem że połączenia na 0-801 są STRASZNIE DROGIE!
Wiemy o tym, średnio 0.35zł/min.
Dlatego najlepiej znaleźć numer stacjonarny na infolinię.
Szanujące się firmy mają taki odpowiednik.
Ponad 60 gr/min!

 #383196  autor: ms93
 26 sty 2010, 14:41
pawelpp pisze:Ponad 60 gr/min!
To tylko z komorki.
Pisales wczesniej, ze wlasciciele numerow placa za odebrane - z tego co wiem, to tak jest w przypadku 800, a nie 801.
Ze stacjonarnego, w zaleznosci od numeru bywa, ze cale polaczenie to 1 impuls lub jest liczone jako lokalne.

 #383197  autor: play4you2
 26 sty 2010, 14:42
Artur051 pisze:Play4u - zglosiłem poprzez zgłoszenia błąd w działaniu kodów USSD *111# - opisalem im, że zamiast Daty wyświetlana jest po raz kolejny kasa na koncie tj " Stan twojego konta to 13,76zł i jest ważne do 13,76" a oni mi kazali szablon wypełnić - jak wszystko już wcześniej opisałem... Może ty się tym zajmiesz?
Napisz mi na pw szczegóły sprawy, a ja Ci udzielę dalszych instrukcji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #383204  autor: widex
 26 sty 2010, 15:00
Na serio *111# xD

Mam premię 17,70 do wykorzystania do 17,70. Coś wam zmienne się popsuły.

 #383220  autor: www.fazafm.com
 26 sty 2010, 16:14
Przepraszam 3 grosze odnosnie cesji i spadku. Zalozmy ze na podstawie aktu zgonu umowa zostanie rozwiazana numer wroci do PLAY. Teoretycznie jest on wolny wiec podpisujac nowa umowe mozna wybrac ten numer na zyczenie klienta? Oczywiscie jesli numer nalezy do puli numerow sieci play to kwestia dobrej woli by ktos przywrocil ten numer od zaraz. Strasznie ciezko firmom przychodzi pojscie na reke klientowi to tak niewiele kosztuje a ile mozna zyskac majac jednego zadowolonego klienta ktory bedzie glosil jaki to Play jest wspanialy i jak mozna sie z nimi dogadac w trudnych sprawach. No ale trzeba sie obudzic i wrocic do rzeczywistosci.

 #383232  autor: kmarcin76
 26 sty 2010, 16:56
widex pisze:Na serio *111# xD

Mam premię 17,70 do wykorzystania do 17,70. Coś wam zmienne się popsuły.
Ja ma dokladnie tak samo ale nie mam juz cierpliwosci zwracac sie z tym do Play bo po moich doswiadczeniach z nimi odnosnie (ciagle niezalatwionej) sprawy smsow do T-mobile Austria jestem niemal pewny, ze zaraz musialbym najpierw podac im tony niepotrzebnych danych a pozniej czekac na jakies idiotyczne tlumaczenie. Skoro jednak w/w sprawa dotyczy kilku osob, moze warto byloby wziac pod lupe ten problem bez rozpatrywania kazdego przypadku indywidualnie gdyz nie jest to ewidentnie zaden pojedynczy przypadek.

 #383261  autor: play4you2
 26 sty 2010, 18:30
www.fazafm.com pisze:Teoretycznie jest on wolny wiec podpisujac nowa umowe mozna wybrac ten numer na zyczenie klienta?
Teoretycznie Masz rację, pod warunkiem, że ktoś inny już tego numeru nie weźmie. Z tego co jednak pamiętam, w sprawie tego zgonu chodziło o nr innego Operatora. W tej sytuacji musimy zgodnie z prawem bezwzględnie oddać ten numer do właściciela po rozwiązaniu Umowy u nas.
kmarcin76 pisze:Skoro jednak w/w sprawa dotyczy kilku osob, moze warto byloby wziac pod lupe ten problem
Dziś juz nie dam rady, ale jutro spytam się, czy to jakaś masowa usterka, czy dotyczy tylko niektórych osób.


Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 38 z 64
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 64
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 64