• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #382519  autor: galtom
 23 sty 2010, 20:49
Witam,

Czy ktos zglaszal pisamne reklamacje do Netii i otrzymal odpowiedz, tyle, ze zupelnie nie zwiazana z tematem reklamacji???
Typu:

- Dlaczego doliczcie do abonamentu kwote X

Odp: przykro nam z powodu braku uslugi oferujemy miesiac abu free...

Odpowiedz jakby ze sztampy - standarsowa dla wszystkich reklamacji. To znaczy, ze tam nikt nie potrafi czytac??? To co teraz??? Przez BOK telefoniczny sprawy ani wyjasnic ani zalatwic nie moge sugerowali pismo. Napisalem, okazuje sie ze nie warto bylo bo czytac tez nie potrafia? Teraz juz czas na UKE???

Tu szczegoly problemu:
Inny watek na tym forum

Pozdrawiam,
Galtom

 #382531  autor: osachorzow
 23 sty 2010, 21:13
galtom, a to dopiero Netia uświadomiła Ci, że czytanie ze zrozumieniem to umiejętność która w narodzie ginie? Przecież na to dowód mamy na każdym kroku... ;)

 #382537  autor: piotrekkk
 23 sty 2010, 21:31
a możesz zamieścić treść swojego pisma i odpowiedz, oczywiście bez danych osobowych, było by jaśniej, wg mnie by czytać trzeba najpierw umieć pisać ;)