• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #382333  autor: marcino94
 23 sty 2010, 13:36
Witam! Otóż mój szwagier ma problem z Orange i jego numerem w tej sieci. Numer ten ma juz ok 8 lat a od pewnego czasu dzieją się z nim dziwne rzeczy. Otóż gdy dzwoni ktoś do niego i odbierze połączenie to środki znikaja z jego konta. Dzwonił do BOK'u ale oni twierdzą że nic takiego nie zachodzi. Co zrobić? Najprościej byłoby zmienić numer ale ten ma dużo znajomych a poza tym jest prosty do zapamiętania i to jest raczej ostateczność. Czy toz kartą SIM jest coś nie tak? Z góry dzięki za odpowiedź.

 #382336  autor: kowcio
 23 sty 2010, 13:45
Zalogować się na www.orange.pl/on-line , dać na historię połączeń i przeanalizować co i jak. Ta historia połączeń czasami nie działa (tzn. często), więc trzeba uzbroić się w cierpliwość.
Jeśli faktycznie będzie pobierało za połączenia przychodzące środki z konta- pozostaje reklamacja, np. można wysłać na [email protected]

 #382339  autor: aizo
 23 sty 2010, 13:59
kowcio pisze:Ta historia połączeń czasami nie działa (tzn. często), więc trzeba uzbroić się w cierpliwość.
Kilka razy odświeżyć i śmiga.

A nie zmieniał telefonu ostatnio?Może to tutaj lezy problem, moze łączy się z netem?



Tak jak napisałkowcio, najlpeiej sprawdzić to w orange onlnie

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #382373  autor: marcino94
 23 sty 2010, 15:31
aizo pisze:A nie zmieniał telefonu ostatnio?Może to tutaj lezy problem, moze łączy się z netem?
Telefon ma ten sam od ponad roku a problemy zaczęły sie ze dwa miesiące temu.
kowcio pisze:Zalogować się na www.orange.pl/on-line
Tu jest problem bo rejestrował sie kiedyś ale nie pamięta ani hasła ani loginu.
A to jest sprawdzone że zabiera mu po przychodzących bo już to testowaliśmy kilka razy to tylko po doebraniu kase mu zżera no i jak dzwoni czy wysyła sms.

 #382377  autor: jablo
 23 sty 2010, 15:43
Niech użyje jako loginu swojego numeru telefonu i kliknie przypomnij hasło.
A co do pobierania za połączenia przychodzące - sory ale nie wierze. Niech sprawdzi telefon. Chyba ze mieszka w strefie przygranicznej to niech wyłączy roaming i wybierze reczne wybieranie sieci.
Wg. mnie ma takiej możliwości aby była pobierana opłata za połączenia przychodzące....

 #382378  autor: marcino94
 23 sty 2010, 15:48
jablo pisze:Chyba ze mieszka w strefie przygranicznej
Mieszka w centrum Polski.
Gdyby tak nie było to nie zakładałbym tego tematu...

 #382379  autor: jablo
 23 sty 2010, 15:53
Co to za telefon?

 #382382  autor: marcino94
 23 sty 2010, 15:55
Sony Ericsson K510i

 #382389  autor: aizo
 23 sty 2010, 16:09
Tu jest problem bo rejestrował sie kiedyś ale nie pamięta ani hasła ani loginu.
Jest opcja przypomnienia a Login to numer telefonu

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #384808  autor: jablo
 02 lut 2010, 11:36
[quote="marcino94"
Mieszka w centrum Polski.
Gdyby tak nie było to nie zakładałbym tego tematu...[/quote]

No i jak ? Wyjaśniło się? Bo coś cicho w temacie.

 #385247  autor: cozix
 03 lut 2010, 21:10
marcino94 pisze:Otóż gdy dzwoni ktoś do niego i odbierze połączenie to środki znikają z jego konta
ale otrzymuje tylko raporty z taka informacją czy faktycznie sprawdzając konto środki ubywają ? bo jeżeli jest tylko raport to jest wszystko ok trzeba tylko zgłosić na boku info o bombingu, ale jeżeli środki same z konta schodzą to pewnie telefonik sie z internetem łączy, ale dzwoniąc na bok konsultant będzie widział w zestawieniu co sie dokładnie na koncie dzieje :wink: