Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
387
Rejestracja
05 lis 2009, 23:25
Lokalizacja
Łódź
1. Tego niestety nie dało się sprawdzić, tutaj bez wątpienia szajs. Czasami konsultanci są obrażeni, ze się dzwoni. Jednak to trafia się wszędzie.otefalo pisze:1.Obsługa klienta całkowity szajs.2.minuty nie przechodzą.3to co najbardziej mnie zryło
Nie mogę, jaka tragedia, ale ten Twój tekst! Błąd na błędzie, a do tego żale o niewiadomo o co!!! Człowieku regulaminy, w tym także promocji czyta się. Tam jest łopatologicznie wytłumaczone, kiedy te pakiety obowiązują. Więcej takich "mądrych" jak Ty, a w tym kraju będzie "weselej"otefalo pisze:Witam na początku zacznę od tego że w skrócie play to najgorsza możliwa sieć w skrócie powiedziawszy.Uważam tak ponieważ miałem telefon w każdej siedzi abonamenty około 60-80 zł a teraz mam play i powiem że bardzo bardzo tego żałuje bo w porównaniu do innych sieci całkowicie we wszystkim wysiada.Zwabił mnie tylko tym że na początku była bardzo dobra niby oferta ,dobry telefon itp.Ale potem same problemy 1.Obsługa klienta całkowity szajs.2.minuty nie przechodzą.3to co najbardziej mnie zryło czyli.Pewnego dnia chciałem sobie zamówić play online zadzwoniłem zamówiłem no i przyszło ale mi nie pasowało i odesłałem,jak rozmawiałem z tą osobą z tego tam całego biura zaproponowano mi niby dobrą ofertę 500mb tam za 15 bla bla wiec zamówiłem wszystko miało być dobrze no i używałem.Po paru dniach sprawdzam stan konta a tam 200zl ponad mój abonament,wiec dzwonie do tego całego biura i mówię jak jest a tam jak młoda sucz muywi do mnie że to za internet ,ale ja jej mówię przecierz mam pakiet a ona na to prosto ale to działa tylko na sieci play i się nieda nic zrobić ha ha no i co ...nic ha ha.4.Ale to nie wszystko odesłałem ten Internet 3miesiące temu a niedawno przychodzi mi taki rachunek..;80zł mój abonamet+140złplay online+200zl za niby ten internet ha ha ha śmieszy mnie to chodziarz nie mam całkowicie hajsu na ten rachunek który wynosi 420 złoty ale wiem jedno że nigdy prze nigdy niechcem mieć nic wspólnego z tą siecią i każdy kto sie zastanawia nad tą siecią niech nie patrzy na bardzo dobrą ofertę poczontkową bo potem napeno będzie bardzo bardzo tego żałował.;dobrze wam radzę trzymajcie się daleko od tej sieci.
Powiem szczerze, że jeszcze mi się nie zdarzyło odkąd pracuję w Play, aby jakaś rozmowa "zaginęła". Nie twierdzę jednak, że z całą pewnością nigdy tak się nie zdarzyło. Po prostu ja się z takim przypadkiem nie spotkałem. Jeżeli nawet jakaś rozmowa się nie nagrała, to na pewno nie z celowego działania Play, a z powodu błędu systemu, który mógł nie zadziałać w danej chwili, choć szczerze w to wątpię, aby taka sytuacja miała miejsce.lukaszw pisze:Podobno w PLAY rozmowy potrafia zaginac w niewyjasnionych okolicznosciach
Posłuchajcie, tu nie chodzi już o tą reklamację (swoją drogą, rzeczywiście wyjaśnienia nie były dokładne). Sprawa jest bardziej złożona. Iphone, jak napisał autor artykułu, jest telefonem mocno multimedialnym. Zgadzam się co do tego, że praktycznie każda ingerencja w telefonie wiąże się z połączeniem z Internetem. Ten telefon posiada wiele aplikacji, które mimo wyłączonego dostępu APN z automatu, uruchamiają go jednak przy choćby otwarciu którejkolwiek z nich. Mam taką radę (podobnie jak autor artykułu), jeżeli decydujecie się już na Iphonea, a tym bardziej w Abonamencie, wykupcie lepiej paczkę megabajtów. Nie narazi to Was na nieprzewidziane koszta. Podkreślam jednak, że te koszta są naliczane prawidłowo, za każde połączenie z siecią. W One Play wszelkie aktywności z internetem rozliczane są poza Abonamentem (tak dla przypomnienia). W momencie złożenia reklamacji na wysokość faktury, rzeczywiście będzie ona uznana za niezasadną.yogurcik pisze:do poczytania Nie ważne kto ma racje. Ale jak zawsze postawa na reklamacje jest żenująca !!!
Bo jak sie bierze Iphonea to z pakietem internetowym. To telefon multimedialny i bez internetu nic nie znaczy. U kazdego z operatorow nie uznaja reklamacji. Jak sie nie wie takich rzeczy to od jabłuszka trzeba trzymac sie z daleka. Tlumacze to od samego poczatku- operator nie musi o tym informowac bo przeciez zarabia na uslugach.yogurcik pisze:do poczytania Nie ważne kto ma racje. Ale jak zawsze postawa na reklamacje jest żenująca !!!