pawelpp, w sprawie tych ustawień telefonów, powiedziałem ogólnie, aby najpierw sprawdzić ustawienia, a nie, że "zwalamy" coś na producenta. Zapoznaj się prosze dokładnie z moją wypowiedzią i zauważysz, że napisałem, że jak oddasz telefon do naprawy, zapewne otrzymasz informację, że wszystko jest ok. Szczegóły w poście na poprzedniej stronie. Co do Umowy, odpowiedź dał już osachorzów.
Muchakk, przypomnij mi proszę jeszcze raz, czego dotyczyła sprawa?? Wydaje mi się, że już chyba udzieliłem Ci odpowiedzi.
Kowcio, nie mam, sprawdzam to systematycznie.
fcent991, szczegółowo odpowiedział Ci osachorzów w Twojej kwestii.
Osachorzów, dziękuję za udzielenie informacji
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.