• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #371541  autor: derekpl
 24 lis 2009, 14:45
Witam

Chcialem dowiedziec sie od ludzi ktorzy korzystaja z Multimo na kablach TP jakie maja opinie o dzialaniu uslugi (majac neo problem mialem tylko raz jak wylozyl sie serwer autoryzujacy) jak wyglada "dostepnosc" uslugi w Miltimo?

Jak dlugo po zakonczeniu umowy z TP Neostrada podlaczaja Multimo (umowe podpisal bym na okolo miesiac wczesniej przed zakonczeniem umowy na NEO)?

W momeci gdy wybieram tylko Net od multimo - jasne musze ponosic koszty utrzymania lacza, co w przypadku gdybym wzial internet + telefon z multimo - place za utrzymanie lacza oddzielnie TP czy jest to zawarte w oplacie za telefon dla multimo ?

 #371555  autor: tajniak
 24 lis 2009, 15:21
derekpl pisze:przypadku gdybym wzial internet + telefon z multimo - place za utrzymanie lacza oddzielnie TP czy jest to zawarte w oplacie za telefon dla multimo ?
nie płacisz za utrzymanie łącza
 #371662  autor: tarak
 24 lis 2009, 23:01
derekpl pisze:Witam

Chcialem dowiedziec sie od ludzi ktorzy korzystaja z Multimo na kablach TP jakie maja opinie o dzialaniu uslugi
moja dziewczyna ma multimo po linii TP prawie 2,5 roku i jest zadowolona. przez ten okres tylko 2 razy nie było internetu: raz przez ok pół dnia i raz jakieś 2-3godz. i podczas przedluzenia umowy po 2 latach przez kilka dni nie miala zwiekszonej predkosci ale to byla wina TP. prędkość jest taka jaka powinna, obsługa przez telefon miła.

 #371680  autor: Ryszard Lubicz
 25 lis 2009, 08:55
Ja mam Multimo od samego ich wejscia na rynek ( miałem chyba 72 umowę w kraju :D ) internet śmiga bardzo dobrze, nigdy mi nie zerwało połączenia. Czasem płacę dosyć długo po terminie i nie robia żadnych problemów.

Grażynko wybacz...

 #372001  autor: olek
 26 lis 2009, 20:48
Ofetry internetu z telefonem tak naprade są bardzo podobne do siebie we wszystkich firmach. Różnice są znikome, nie wydaje mi się że to Multimo ma jakąś dobrą ofertę. Ofetra niby bezterminowa ale jeśli zerwiesz ją przed upływem 24 m-cy to zapłacisz ponad 100 zł....
Jeśli maz telefon komórkowy w Erze to zobacz sobie ich ofertę - jest tańsza.

only NOKIA...
 #372164  autor: krzemiroslaw
 27 lis 2009, 19:58
Też jestem zainteresowany tematem, bo właśnie technicy (a właściwie ordynarni żule) z tepsy podłączyli mi linie i mam ten sam dylemat. Zawieszenie łącza kosztuje ok. 21 zł. Jeżeli chodzi o dostępność to sprawdź na ich stronie :)

Czy ktoś ma tu łącze multimo na linii tp?
Ciekawi mnie sprawa, czy w momencie podłączenia może być linia zawieszona czy nie? W multimo mi niby powiedzieli, że lepiej aby była możliwość wykonywania połączenia a w tepsie mi mówią, że niekoniecznie.

[ Dodano: 2009-11-27, 20:07 ]
W ogóle zauważyłem, że promocja singiel start 1zł "Oferta Specjalna na Usługi dostępu do Internetu, obowiązuje w okresie od 15 października 2009 roku do 30 listopada 2009 r."

No i nie wiem co robić? Czy w poniedziałek wysyłać umowę, czy czekać na lepszą promocję, która powinna być (chyba) od 1 grudnia. Co byście poradzili?

 #373179  autor: maniek
 03 gru 2009, 11:06
olek pisze:Jeśli maz telefon komórkowy w Erze to zobacz sobie ich ofertę - jest tańsza.
Chyba zartujesz. Zobaczylem szczegoly regualminów multimo i ery. W erze owszem bede mial taniej o 10 zl ale po pierwsze musze miec komorke i to juz mnie wiaze z tym operatorem bo winnym przypadku strace znike. Druga wazna sprawa. Przy umowie na 3 lata :!: abonament jest nizszy zaledwie o 10 zl(porownalem opcje 2 Mb/s). 6 Mb/s w multimo kosztuje 74.50 a w erze 74.00. 50 gr roznicy tylko ze w erze umowa na 3 lata. Z tego co widze na stronie ery 1 Mb/s tanszy jest tylko w umowie 3 letniej wiec tez odpada. Podsumowujac moim zdaniem oferty era jest zła bo tylko samobójca podpisuje lojalke na 3 lata z operatorem (niewazne czy tv komorka czy internet).
krzemiroslaw pisze:Co byście poradzili?
Oferta zostala przedluzona wiec mozna skorzystac :wink:

 #376038  autor: maciejnet
 21 gru 2009, 19:44
Nie narzekam na sam Internet z Multimo, ale na BOK, który jest tragiczny! W przypadku gdy zepsuje Ci się Internet bądź telefon w weekend, nie masz prawa tego zgłosić - infolinia nie pracuje. Tym samym nie będziesz miał uwzględnione przy rachunku braku Internetu.

 #376091  autor: maniek
 22 gru 2009, 09:02
Z tego co mi wiadomo to multimo w weekendy pracuje. Chyba 10-16 więc z tą niemożnością zgłoszenia problemu to nie do końca prawda :wink:

[ Dodano: 2009-12-22, 09:06 ]
maciejnet pisze:Tym samym nie będziesz miał uwzględnione przy rachunku braku Internetu.
A wyjaśnij dlaczego? Zgodnie z regulaminem usługi ale równiez z Prawem Telekomunikacyjnym za każdy dzień niedostępności usługi przysługuje abonentowi 1/30 kwoty miesięcznego abonamentu. Oczywiste jest, że jeśli problem będzie u ciebie to ci rabatu nie naliczą.

 #376095  autor: maciejnet
 22 gru 2009, 09:25
Wybacz, ale liczę na pomoc techniczną całodobową, która przyjmie awarię. Co mi po 6 godzinach które oni teoretycznie siedzą przed telefonem, jak w nieodpowiednim momencie ich nie ma.
Rekompensata należy się od momentu zgłoszenia problemu. Tak też, jeśli nie ma u Ciebie Internetu przez weekend, to dopiero możliwe że zajmą się tym w najbliższy dzień pracujący lub później, bez potrąconej opłaty (bo przecież Pan nie zgłaszał, to się nie należy).

 #376096  autor: maniek
 22 gru 2009, 09:35
Całodobowa pomoc techniczna to sa koszty. Chcesz miec wsparcie 24 h - przejdz do TP.Bedziesz placil wiecej ale wlasnie dzieki temu bedziesz miala wsparcie techniczne non stop. Widac przeciez ze Multimo to nie moloch i pewnie nie maja kasy na helpdesk 24 h ale oferuja net w nizszej cenie.Cos kosztem czegos. Druga sprawa- jesli zalezy ci tak bardzo na dacie zgloszenia i rabacie to nie uwierze ze nie mozna zglosic tego np za posrednictwem znajomego ktory w danym momencie net ma. Pozostaje jeszcze net w komorce. Wiec @ zawsze mozna wyslac. A kiedy na niego odpowiedza to juz nie problem abonenta bo zostalo zgloszone.

 #376097  autor: maciejnet
 22 gru 2009, 09:39
Kiedyś multimo działało sprawniej, miało całodobową infolinię, odpowiadało na maile w krótkim czasie, nie było sytuacji gdzie nie odpierano telefonów, a panel z rachunkami był w pełni sprawny. Teraz nie ma tego w każdym z przypadków. Albo prowadzimy biznes profesjonalnie, albo po kosztach (kosztem nie zadowolonych, którzy będą odradzać usługi). Konkurencja jest na podobnym poziomie, to wiem, ale warto chociaż próbować.

Netia FTTH 2 Gbit/s

 #376098  autor: maniek
 22 gru 2009, 09:47
Co klient to opinia. Ty bedziesz odradzal to inni beda polecac :D. Dopóki nie będzie konkurencji w zakresie obsługi klienta to takie rzeczy beda na porzadku dziennym. Chociaz musze ci powiedziec ze na zapytanie ws oferty dostalem @ zwrotnego w ciagu 10 minut :-D

 #376131  autor: abcd
 22 gru 2009, 13:12
O, Netia na zapytanie techniczne przez stronę nie odpowiada przez niemal tydzień. I żeby się tam dodzwonić trzeba poświęcić co najmniej naście minut na czekanie.
Więc może i infolinia jest całodobowa ale działa co najwyżej po łebkach.

 #376132  autor: maciejnet
 22 gru 2009, 13:28
abcd, dlatego też dodałem że konkurencja działa podobnie. Żaden telekom nie dba o klienta :(

Netia FTTH 2 Gbit/s

 #376134  autor: abcd
 22 gru 2009, 13:40
Oj, tepsa jaka droga by nie była to jednak przez moje pół roku korzystania z neostrady, tak jak usługa była co najwyżej kiepska (0,5 Mbit uploadu po ADSL1 to jest problem, 1Mbit po ADSL2+ annexA u Netii już problemem nie jest), tak infolinii nie mam zbyt wiele do zarzucenia - darmowy numer (w Netii zewnętrzny numer jest półpłatny), dość szybko zgłaszający się konsultanci u których coś się dawało wywalczyć (najpierw wymianę całego okablowania w domu, potem wymianę modemu na niewspieranego Sagema, który i tak bił na głowę tandetny ZTE)

 #381396  autor: maniek
 18 sty 2010, 15:27
Coś koło 10 dni. Zależy od TP, która musi zmienić predkość w ciągu 7 dni roboczych.

 #381402  autor: barteks2
 18 sty 2010, 16:22
Czy TPSA od razu zmieni synchronizację na centrali czy tylko na razie mają potwierdzić warunki techniczne?

http://www.speedtest.net/result/6970778920.png