• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #380837  autor: galtom
 15 sty 2010, 12:49
Wiem, wiem,

Moja wina, moja wina.... mialem czytac te papiery co przyslali... ale do glowy mi nie przyszlo, ze taka mozliwosc wogole zaistnieje.

Otoz.....

Zamowilem telefon z internetem od Netii (mialo być na ich kabelkach, ich miedzi, itd...).
Nigdy nie mailem neostrady jesli to moze komus robic roznice :-).
Sasiedzi (mieszkanie obok!!!!) sa podpieci (na miedzi Netii) i maja pelen dostep do wszystkich uslug operatora).
Zaufalem BOK'owi i nawet nie spojzalem na te cholerne papiery.
Ktos gdzies popelnil bad (podejrzewam, ze w systemie netii moj adres
figuruje w dwoch wersjach - bo BOK podawal mi sprzeczne informacje -
ul. XXXXX oraz XXXXX ul. bo raz ich miedz u mnie jest a raz nie).

W kazdym razie - koniec koncow - jestem nadal na laczy TPSA choc
obsluguje mnie Netia. Sprawa wyszla na jaw gdy na stronie Netii zobaczylem, ze moje (2mb) jest w tej samej cenie co 4mb - wiec zadzwonilem zeby mi podniesli predkosc (przy okazji chcialem sprawdzic - minelo 9 miesiecy czy w ramach gwarancji ceny moge skorzystac z ciekawszej/tanszej oferty)
I tu sie okazuje ze moge miec tylko predkosi TPSA (nie netii np. 4mb) i to za jakies chore
pieniadze. Jestem gotow podpisac nowa umowe na kolejne 2 lata (w promocji od Netii nie dostalem nic ;-( wiec nic nie straca) ale obawiam sie, ze jak sie tego (z ich winy w koncu) nie uda zalatwic to netia dluuuugo nie zobaczy odemnie zlotowki po zakonczeniu obecenej umowy.

Czy ktos byl w podobnej sytuacji i udalo mu sie przeniesc calkiem na
ich infrastrukture? Jesli tak to jak to zalatwiac bo BOK
(telefoniczny szczerze przyznal, ze dac sie powinno ale Oni - raz Pan
a raz Pani - nie maja zielonego pojecia jak to zalatwic). :-(

W pewnym momecie doszlo do tego, ze mialem druga dziwna umowe na jakichs chorych warynkach (bez anulacji pierwszej) i po kolejnym tlefonie pani w BOK zrobila mi awanture, ze CO JA ROBIE?!?! - jakbym to ja ten dokument wypisal - bo tu sa jakies nierealizowalne bzdury. HELP!
Ostatnio zmieniony 22 sty 2010, 22:17 przez galtom, łącznie zmieniany 1 raz.

Pozdrawiam,
Galtom

 #380884  autor: abcd
 15 sty 2010, 18:13
Ja bym ci radził przejść się do salonu Netii (czy czegoś w tym rodzaju, jak macie ichniejsze kable to pewnie jakiś żywy BOK pewnie też), poprosić o dokładne sprawdzenie możliwości dołączenia do sieci. Podobno w razie takiej możliwości można podpisać nową umowę, a kara jest umarzana.

 #380890  autor: galtom
 15 sty 2010, 18:36
abcd pisze:Ja bym ci radził przejść się do salonu Netii
Chetnie ale w Katowicach chyba nie ma - ja nie wiem czy oni wogole maja biura "zywe" obslugi klienta.

Pozdrawiam,
Galtom

 #380922  autor: borys132
 15 sty 2010, 20:19
Chetnie ale w Katowicach chyba nie ma - ja nie wiem czy oni wogole maja biura "zywe" obslugi klienta.
Jak się okazuje jest i to nie jedno.
http://www.netia.pl/punkty_sprzedazy.html

Albo napisz pismo w którym opiszesz swoją sytuację i wyślij na adres:
ul. Taśmowa 7A
02-677 Warszawa

Najlepiej byłoby poleconym ale mi na reklamację wysłaną listem zwykłym też odpowiedzieli.
Pod adresem możesz walnąć dopisek reklamacja.

 #380944  autor: galtom
 15 sty 2010, 21:22
Pismo napisalem - za potwierdzeniem odbioru - cisza juz drugi tydzien. Tzn. przyszedl list ze maja duuuuzo pracy :-) i w zwiazku z moija przerwa w dzialaniu uslugi oferuja mi miesiac bez abo - standardowe pisemko na odwal sie zupelnie bez zwiazku ze sprawa.
Nie wiem tylko czy jeszcze cos (na temat) od nich przyjdzie - czy to juz... koniec - porblem zalatwiony.

Czy punkt sprzedazy (zakladam, ze to prywatna punkty sa zeyjace z prowizji) bedzie mogl i chcial mi pomoc? Punkt sprzedazy a BOK - to jednak nie do konca to samo :-) Ale sprobuje.

"Teraz usługi Netii możesz zamówić również u Autoryzowanych Partnetów Netii, Sklepach Play Germanos, sieci Open IT oraz sieci SkyMax. "

Ktos cos u nich zalatwial (jesli chodzi o Netie) - bez kupowania?

Pozdrawiam,
Galtom

 #380981  autor: zinkzaq
 16 sty 2010, 00:11
galtom, chyba jestem ci w stanie pomóc tobie ale niestety musiał byś poczekać do wtorku na konkrety , ogólnie to jeszcze raz , masz bsa i wlr na linii tp i chciał byś pakiet cu netii zachowując oczywiście numer fona

zmiana widzenia , teraz technik tpsa

 #380990  autor: galtom
 16 sty 2010, 08:18
zinkzaq pisze:galtom, chyba jestem ci w stanie pomóc tobie ale niestety musiał byś poczekać do wtorku na konkrety , ogólnie to jeszcze raz , masz bsa i wlr na linii tp i chciał byś pakiet cu netii zachowując oczywiście numer fona
Nie widze tego jasno okreslonego na umowie (cos pisze w prawym gornym rogu przy numerze). Moja wscieklosc plega na tym, ze od samego poaczatku mialem byc w 100% klientem tylko Netii (calkowite odejscie od TPSA), powiedziano mi kilka razy przy zakupie, ze to nie klopot, ze sa kable, itd.... itd....
A okazalo sie, ze zostalem ze starym numerem (nie prosilem o przeniesienie do netii - jakos nikt mnie nawet o to nie zapytal) na ktorym mi nie zalezy ale nadalej jestem na laczu TPSA.

A teraz nikt nic nie wie, nie wiadomo co sie da zrobic, itd.... itd.... :-(

Moja promocja to:U nas nic sie nie marnuje i szybki internet III - w promocji dostalem katalog marzez z ktrego moglem sobie wybrac BBQ w Gdansku :-) albo lot Trzmiela w Bialymstoku - nawet modemu USB mi nie zaproponwano :-)

Wiec wg. mnie przeniesienie mnie przez Netie na ich infrastrukture i kolejna lojalka sa dobrym wyjsciem dla wszystkich (nie splacam tel. za 1zl) ale okazuje sie, ze to nie takie proste :-(

Jak mowie napisalem do Netii o problemie - odpisali cos, ze przepraszaja za przedluzajacy sie czas aktywacji uslugi, itd.... (przez hipno promocje to tam teraz jest niezly burdel - ale co mnie to obchodzi???) Przez ich balagan od 3 miesiecy boje sie skorzystac z gwarancji ceny!!!! Bo mam wizje, ze jak w koncy dostane sie do kogos kumatego to mi powie, ze skoo juz skorzystalem z obnizki to teraz sie nie da zmienic/anulowac/podpisac nowej umowy.

Zaczynam zalowac, ze nie place wiecej i nie mam neostrady :-(

Bede wdzieczny z apomoc bo sytuacja zaczyna mnie przerastac - a myslalem ze w UK BOK'i (w Indiach) to katastrofa.... okazuje sie ze u nas jest jeszcze gorzej - firmy wrecz powinny sie reklamowac - nasze BOK jest w Bangladeszu - nie boj sie - dzwon!

[ Dodano: 2010-01-22, 12:10 ]
Przpraszam za post pod postem... ale nadal nic nie wiem :-(
Ponadto na moje pismo w tej sprawie netia odpowiedziala zupelnie nie na temat... ze maja duzo na glowie, bardzo im przykto za brak uslugi i w ramach rekomompensaty daja mi miesiac abonamentu za darmo....

Nie wiem co dalej :-( Ich odpowiedz nie ma zupelnie zwiazku z moim listem, nie wiem czy nadal czekac bo cos jeszcze napisza (jak ktos wkoncu przeczyta to co do nich napisalem) czy to juz koniec.... nie wiem - ma sie to ni jak do moich pytan i reklamacji :-(

Mam pisac do UKE?

Pozdrawiam,
Galtom