• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #380422  autor: asik
 13 sty 2010, 14:38
Witam umowa na neostrade obowiązywała mnie do 10 stycznia teraz mam internet z Netii ale przyszedł mi rachunek z TP za styczeń jest w nim normalna cena za cały miesiąc nie powinno to być 1/3 bo przecież tylko 10 dni miałem neo ?? jak wygląda sytuacja w takim przypadku ?

 #380430  autor: lookass
 13 sty 2010, 15:06
Kiedy podpisales umowe z netia?

 #380444  autor: asik
 13 sty 2010, 16:27
Jeszcze w listopadzie miała ona załatwic wsztkie formalności z wypowiedzeniem umowy itp

 #380449  autor: emarcin
 13 sty 2010, 16:47
Najwyraźniej jest błąd na fakturze skoro tepsa zwolniła linie i masz w tej chwili Netie to ona załatwiła z tepsą wszystko w Twoim imieniu zgłoś to na 19393

 #380463  autor: asik
 13 sty 2010, 17:34
dobra dzieki chcialem jeszcze dodać że mam teraz i telefon i internet z netii ale za telefon rachunek nie przyszedł rachunek tylko za neo

 #382262  autor: roberto_tepsa
 22 sty 2010, 23:18
Rozwiązanie umowy na neo nastąpiło 10 stycznia, jak piszesz, czyli zapewne po cyklu billingowania usług w tepsie, który przypada na 4-8 każdego miesiąca w zależności od regionu (patrz data wystawienia faktury). Stąd przez system billingowy tepe została błędnie naliczona opłata za neo za cały miesiąc z góry.
To typowy błąd tego systemu. Jeśli nie masz "zminusowanej" opłaty w fakturze w sekcji "zniżka umowna dla stacji", zgłoś reklamację na BL19393.

Tego typu reklamacja podpada pod tzw. Front Line Empowerment, więc doradca BL przyjmie od Ciebie reklamację, od razu ją uzna i wystawi korektę. Skoro to ostatnia faktura nie płać całej kwoty tylko pomniejsz ją sobie o kwotę korekty, a pozostałość przelej na konto z faktury.

Po kłopocie. Wystarczy jeden telefon ;-)