• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #379533  autor: user_delete22
 09 sty 2010, 12:05
Przejde do rzeczy: jak wiadomo nie ma juz "0" na poczatku w trakcie wybierania. Wiec wszystko ladnie dziala, tyle, ze Netia "zapomniala" zmienic numeracje przychodzaca, czyli bez 0, a OTRZYMUJEMY numer (uwaga, uwaga) z ZEREM. Efekt? Identyfikacja numeru w telefonach nie dziala, poniewaz w ksiazkach adresowych wpisane sa numery bez 0 na poczatku, tak aby byly wybierane. Dotyczy to osob dzwoniacych z sieci stacjonarnych i komorkowych. Na infolinii mnie ignoruja, "wciskajac" bajki, a sprawa dotyczy przeciez lekko kiczac kilkuset tysiecy osob, z ktorych wiele telefonow po prostu przestalo spelniac podstawowe funkcje. Dla mnie to megaskandal.

Czy ktos z redakcji moglby sie tym zajac, ja juz nie mam sily przebica. Chyba musialbym podac Netie do sadu udowadniajac, ze nie wypelniaja PODSTAWOWYCH uslug poprawnie.

 #379548  autor: abcd
 09 sty 2010, 13:07
Na WLR, sieci własnej czy LLU, a jeśli to ostatnie to przez normalny telefon czy tę żałosną prowizorkę u klienta?

 #379553  autor: user_delete22
 09 sty 2010, 13:53
Klient Netii na kablach Netii (WRL), strefa numeracyjna 058.

 #379568  autor: abcd
 09 sty 2010, 14:58
Jak masz godzinę wolnego czasu zadzwoń na infolinię Netii, jak nie, wyślij zapytanie do UKE.

 #379580  autor: user_delete22
 09 sty 2010, 15:40
Do Netii juz dzownilem, rozmiawialem z technikami i "spychologia stosowana" - odpowiedz "moze w maju bedzie dzialac" = farsa. A do UKE na jakis konkretny mail? Mam wrazenie, ze jestes zorientowany.

 #379710  autor: user_delete22
 09 sty 2010, 22:02
A to juz zrobilem. Sadzilem, ze masz jakis konkretny mail na mysli. Dziekuje.

 #379900  autor: mamut
 10 sty 2010, 17:14
Ze strony UKE:
15 lutego 2010 r. - następuje likwidacja cyfry „0” w prezentacji numeru.

Nie ma więc chyba o co kruszyć kopii. Operatorzy postępują zgodnie z harmonogramem UKE.

 #379930  autor: abcd
 10 sty 2010, 18:44
15.02 chyba ma być całkowite wyłączenie opcji z '0', a wcześniej różnego rodzaju niedogodności dla dzwoniących w ten sposób, więc domyślna prezentacja powinna być od czasu wprowadzenia takiej możliwości (czyli już od dłuższego czasu) bez '0'

 #379988  autor: piotrekkk
 10 sty 2010, 22:25
Netia przy WLRze na nie każdej centrali ma prezentację numeru, a ona działa Ci wcześniej bez problemu? WLR- to usługa po łączach tpsy, więc pewnie bo jej stronie jest problem

 #380190  autor: corner
 12 sty 2010, 00:24
W &tp też pojawia się jeszcze zero. Ale w moim telefonie nie powoduje to błędnych wskazań - wyświetla się nazwa, której w książce telefonicznej przypisany jest numer bez zera. Początkowa cyfra nie powinna mieć znaczenia dla rozpoznawania numeru. Jedyny kłopot może pojawić się przy próbie bezpośredniego oddzwonienia na zarejestrowany numer. Ale zapewne za niedługo te zera poznikają.

 #380813  autor: user_delete22
 15 sty 2010, 10:56
piotrekkk pisze:Netia przy WLRze na nie każdej centrali ma prezentację numeru, a ona działa Ci wcześniej bez problemu? WLR- to usługa po łączach tpsy, więc pewnie bo jej stronie jest problem
Tak, wczesniej bylo OK przez lata.

[ Dodano: 2010-01-15, 10:57 ]
corner pisze:W &tp też pojawia się jeszcze zero. Ale w moim telefonie nie powoduje to błędnych wskazań - wyświetla się nazwa, której w książce telefonicznej przypisany jest numer bez zera. Początkowa cyfra nie powinna mieć znaczenia dla rozpoznawania numeru. Jedyny kłopot może pojawić się przy próbie bezpośredniego oddzwonienia na zarejestrowany numer. Ale zapewne za niedługo te zera poznikają.
Dla mojego telefonu to juz zupelnie inny numer.

 #381639  autor: piotrekkk
 19 sty 2010, 21:26
a możesz sprecyzować problemy, bo już się zgubiłem, numery Ci się prezentują źle? czy w ogóle nic? czy nie przyporządkowuje numeru do nazwy zapisanej w telefonie?

 #382213  autor: user_delete22
 22 sty 2010, 20:40
piotrekkk pisze:a możesz sprecyzować problemy, bo już się zgubiłem, numery Ci się prezentują źle? czy w ogóle nic? czy nie przyporządkowuje numeru do nazwy zapisanej w telefonie?
Numery zle sa prezentowane. Z "0" na poczatku, mimo iz sa wybierane bez "0".

 #382244  autor: piotrekkk
 22 sty 2010, 22:09
Galnospoke pisze:
piotrekkk pisze:a możesz sprecyzować problemy, bo już się zgubiłem, numery Ci się prezentują źle? czy w ogóle nic? czy nie przyporządkowuje numeru do nazwy zapisanej w telefonie?
Numery zle sa prezentowane. Z "0" na poczatku, mimo iz sa wybierane bez "0".
jest wszystko zatem w porządku, harmonogram określony prze uke określa, że 15 lutego znika 0 w prezentacji numeru

 #383439  autor: Niebo
 27 sty 2010, 11:26
Lecz z 0 wybrać nie można...

 #385551  autor: user_delete22
 05 lut 2010, 12:27
Naprawili dzis. Swieto lasu.