• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #363538  autor: kkamilekk
 05 paź 2009, 21:54
Witam, mam pytanie do posiadaczy internetu w netii. Podpisując umowę atutem była promocja gwarancja ceny która mówiła ze po upływie 6mcy jeżeli cennik oferty 1mb się zmniejszy to mogę obniżyć abonament.
Dzwoniłem 2 razy na infolinie i za pierwszym razem powiedziano mi ze mogę zniżyć abonament na 45zl (konsultant wyliczył to jakoś biorąc pod uwagę aktualna promocje dokładnie mi tłumacząc jak to się liczy)za drugim razem jak chciałem potwierdzić wybór to powiedziano mi ze nic mi nie przysługuje tzn nie ma dla mnie oferty. Więc jak to z tym jest? Ktoś z forumowiczów skorzystał z tej "promocji"?

[ Dodano: 2009-10-06, 10:25 ]
Już mi sie odechciało tej promocji. 4 telefony do netii 4 rożne odpowiedzi.
1. moge obnizyc abonament
2. nie moge
3. nie moge...jak powiedzialem zeby pani dokladniej sprawdzila to okazalo sie ze moge...ale automatycznie przedluzam umowe o 2 lata (bo tak jest regulaminie...sprawdzalem regulamin i tak nie jest napisane...)
4. nie moge bo kozystam z internetu netii na lini TP... (podpisujac umowe wieloktornie wspominano mi ze bede mial mozliwosc skorzystania z tej promocji po 6miesiacach i wiedzieli ze jestem na lini TP)

Wybierając dostawce internetu ta promocja zaważyła nad wyborem. Zrostałem oszukany.
Prosiłbym o wypowiedz kogoś kto miał z tym styczność

 #363619  autor: tajniak
 06 paź 2009, 14:58
Pierwsze co to weź umowę oraz warunki promocji i przeczytaj co tam jest napisane. Możliwe, że masz BSA, a chcesz skorzystać z oferty na LLU.

 #363629  autor: kkamilekk
 06 paź 2009, 16:25
w warunkach promocji nie ma nic napisanego o tym
http://www.netia.pl/files/dom/uslugi/sw ... a_-_cu.pdf 2 strona
jedyne to nie mam pewnosci jaki owa "promocja" miala regulamin przy podpisaniu umowy ale chyba sie nie zmieniła.

 #363712  autor: tajniak
 06 paź 2009, 22:24
Ale ja mówię o promocji, na warunkach której podpisywałeś umowę.

 #364000  autor: kkamilekk
 08 paź 2009, 22:02
w regulaminie dołączonym do mojej umowy nie ma żadnych informacji o tej promocji. Napisałem maila na kontakt netii i odpisano mi ze mogę na lini TP z tej promocji skorzystać. Zadzownilem wiec ponownie na infolinie i tam pan powiedział mi ze mogę zmniejszyć abonament ale to przedłuża mi umowę poprosiłem o wskazanie pkt regulaminu który tak mówi i pan z którym rozmawiałem tak długo go szukał ze po 20min oczekiwania sie rozłączyłem...brak mi słów juz na to wszystko

 #364049  autor: Merafil
 09 paź 2009, 11:06
Tu masz fragment regulaminu, który Cię interesuje:

1.Operator gwarantuje możliwość zmiany warunków niniejszej Promocji
wyłącznie poprzez zmianę wysokości opłat miesięcznych za Usługę
Internetową, w ramach zamówionej przepływności dwa razy w ciągu
trwania Umowy zawartej na 24 Okresy Rozliczeniowe oraz jeden raz,
w przypadku Umowy zawartej na 18 Okresów Rozliczeniowych.

2. Pierwsza zmiana nastąpić może po upływie 6. pełnego Okresu Rozliczeniowego.

3. Zmiana wysokości opłaty miesięcznej może nastąpić wyłącznie w oparciu
o jedną z promocji, z zastrzeżeniem tej samej przepływności, tej samej
długości Umowy oraz tej samej technologii, dostępnych dla nowych
Klientów w momencie dokonywania zmiany, o której mowa powyżej.

4. W przypadku, gdy w nowej promocji wysokość opłat miesięcznych jest
różna dla różnych Okresów Rozliczeniowych, nowa opłata miesięczna
zostanie wyliczona, jako średnia z opłat miesięcznych obowiązujących
w nowej promocji, w czasie trwania Umowy.

5. Zmiana oferty nie powoduje przedłużenia Umowy terminowej.

6. Zmiana oferty możliwa jest wyłącznie poprzez www.netia.pl (chodzi pewnie o Netia Online


WNIOSEK--> Jeśli na początku podpisałeś umowę na 1 Mbit/s na 24 miesiące i minęło już 6 pełnych okresów rozliczeniowych to możesz skorzystać z promocji Hipnotyzująca promocja i za 1 Mbit/s płacić 54,40 zł (średnia opłata miesięczna).

Obrazek

 #364424  autor: kkamilekk
 12 paź 2009, 15:16
1. na stronie netia online nie ma takiej opccji
2. kolejny tel do BOK kolejna sciema ze przedluzam umowe automatycznie i kolejne 15min czekania na wskazanie pkt regulaminu (oczywiscie nie otrzymalem odpowiedzi wiec sie rozlaczylem)

wykonalem w sumie ok 10telefonow do BOK za kazdym razem inne odpowiedzi odnosnie oferty
postanowilem wiec zlozyc reklamacje po xxx telefonach do BOK. Pani od reklamacji wypytała o całą sytuacje i sprawdzila czy owa oferta dla mnie istnieje i jak sie okazało wszystko było! tzn obnizenie abonamentu do 45zl do konca umowy bez zadnego przedluzenia itp itd. Dodatkowo Pani od reklamacji tlumaczyla sie że nie wie skad konsultancji z BOK mieli takie promocje jakie przedstawiano mi wczesniej.

Wniosek...jak ktoś się nie uprze o swoje to robią w balona aby przedłyżyć umowe

 #364543  autor: kovalskybobi
 13 paź 2009, 09:38
Ta gwarancja ceny jest w zasadzie nie do zrealizowania. Nigdzie na stronie nie ma informacji jak z tego skorzystać, na maila w tej sprawie nie odpowiedzieli, muszę napisać do UKE.

[ Dodano: 2009-10-16, 15:30 ]
to sprawę udało mi się załatwić na infolinii netii. Z jakim efektem okaże się przy najbliższm rachunku
 #375255  autor: borys132
 16 gru 2009, 17:09
Mam ten sam problem. W kwietniu 2008 moja mama podpisała umowę z Netią w promocji 'Zawsze dobra cena www'. We wrześniu tego roku pojawiła się 'hipnotyzująca promocja' w Netii. Średnia cena za 1Mbit wynosi tam 44,5zł. Zadzwoniłem na infolinię. Pierwszym razem poinformowano mnie że mogę obniżyć cenę, ale muszę podpisać nową umowę. Za drugim, że mogę obniżyć cenę tylko jeśli w promocji na którą moja mama podpisywała umowę tj. 'Zawsze dobra cena' obniży się wysokość opłat miesięcznych i nie mogę podpisać nowej umowy. Oni chyba sobie jaja robią. Przesłałem już w tej sprawie reklamację. Zobaczymy jaka będzie odpowiedź.

Dzisiaj (tj. 24 grudnia) przyszła odpowiedź z Netii. Napisali mi że nie mogę obniżyć ceny, ponieważ podpisałem umowę na 36 miesięcy a teraz okres ten nie jest już oferowany. Niech ludzie którzy teraz podpisują długoterminowe umowy uważnie je czytają. Może okazać się, że np za rok umowy 24-miesięczne przestaną być oferowane i zostaną oni na lodzie. Napisałem już w tej sprawie skargę do UKE. Napisałem także, że klienci nie mają możliwości zmiany przez www.netia.pl, a w regulaminie piszą co innego. Zobaczymy czy UKE coś pomoże.

Zadzwonił konsultant Netii i powiedział, że nie ma możliwości zmiany ceny, ale mogę podpisać nową umowę na 24 miesiące i zwiększyć prędkość. Umowa która teraz obowiązuje kończy się na początku czerwca 2011, czyli zostało 17 miesięcy. W hipnotyzującej promocji średnia cena za 2 Mbit wynosi 55,75 zł. Płaciłbym 6,75zł drożej i przydłużyłbym obecną umowę do lutego 2012, czyli o 8 miesięcy. Czy warto podpisywać taką umowę? Jak sądzicie?

 #379290  autor: lookass
 08 sty 2010, 09:22
Jestem pracownikiem Netii i wiem ze najlepiej wypielnic formularz online aby skorzystac z gwarancji ceny, gdyz konsultancji czesto mowia ze trzeba przedluzyc bo maja od tego duzo wyzsza premie niz za "gwarancje ceny" Wiec najlepiej zrobic to przez internet.

 #379634  autor: borys132
 09 sty 2010, 18:45
Jak wypełniłem formularz online to uzyskałem odpowiedź, że mam zadzwonić na infolinię i tam zgłosić, że chcę zmienić cenę.

 #379744  autor: lookass
 09 sty 2010, 23:07
W sumie nie widzialem nawet jak to sie robi przez internet, ale jezeli jak tak piszesz to tak jest. W takim razie w poniedzialek bede stanie cos wiecej powiedziec.

 #379782  autor: lookass
 10 sty 2010, 00:50
borys132 pisze:Wypełniłem formularz kontaktowy na stronie https://www.netia.pl/kontakt.html
Innej opcji nie znalazłem.
Ja to rozumiem, tylko nie widzialem jeszcze tego formularza, ale w tej chwili nie ma jak go zobaczyc.
Twoja sprawe postaram sie rozwiac w poniedzialek, czy uda sie rozwiac to zobaczymy, napewno w poniedzialek bede mial wiecej informacji. W tym momencie nie moge nic wiecej powiedziec.

 #379989  autor: piotrekkk
 10 sty 2010, 22:32
borys132 pisze:Dzisiaj (tj. 24 grudnia) przyszła odpowiedź z Netii. Napisali mi że nie mogę obniżyć ceny, ponieważ podpisałem umowę na 36 miesięcy a teraz okres ten nie jest już oferowany. Niech ludzie którzy teraz podpisują długoterminowe umowy uważnie je czytają. Może okazać się, że np za rok umowy 24-miesięczne przestaną być oferowane i zostaną oni na lodzie. Napisałem już w tej sprawie skargę do UKE. Napisałem także, że klienci nie mają możliwości zmiany przez www.netia.pl, a w regulaminie piszą co innego. Zobaczymy czy UKE coś pomoże.
Nie wiem co da ta skarga, zgodnie z gwarancją ceny musisz zachować długość umowy, jeśli nie ma już umów 3letnich, masz pecha, teraz ludzie biorą umowy 24 miesięczne, a może niedługo umowy będą na 23 lub na 25 miesięcy, zawsze jest takie ryzyko, chyba trzeba czytać co się podpisuje

 #379997  autor: borys132
 10 sty 2010, 22:51
Nie wiem co da ta skarga, zgodnie z gwarancją ceny musisz zachować długość umowy, jeśli nie ma już umów 3letnich, masz pecha, teraz ludzie biorą umowy 24 miesięczne, a może niedługo umowy będą na 23 lub na 25 miesięcy, zawsze jest takie ryzyko, chyba trzeba czytać co się podpisuje
Poczytaj trochę forum to dowiesz co może dać taka skarga. Możesz uważać że to uczciwe ze strony operatora, ale ja tak nie uważam i inni użytkownicy też.
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... c&start=15

 #380009  autor: piotrekkk
 10 sty 2010, 23:58
borys132 pisze:
Nie wiem co da ta skarga, zgodnie z gwarancją ceny musisz zachować długość umowy, jeśli nie ma już umów 3letnich, masz pecha, teraz ludzie biorą umowy 24 miesięczne, a może niedługo umowy będą na 23 lub na 25 miesięcy, zawsze jest takie ryzyko, chyba trzeba czytać co się podpisuje
Poczytaj trochę forum to dowiesz co może dać taka skarga. Możesz uważać że to uczciwe ze strony operatora, ale ja tak nie uważam i inni użytkownicy też.
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... c&start=15
skarga zostaniee przyjęta jako zła jakość obsługi, a nie jako niedopełnienia warunków umowy, rozejdzie sie po kościach ;)

 #380073  autor: borys132
 11 sty 2010, 15:27
Nie wiem czy się rozejdzie czy nie. Faktem jest że jeden z użytkowników w mojej sytuacji przez 2 miesiące miał internet gratis (może ktoś powie że 88 zł to niewiele ale dobre i to)

 #380132  autor: lookass
 11 sty 2010, 19:33
Dokladnie nie wiem od kiedy jest opcja gwarancja ceny- jakos nie dawno, wiec nie wiem jak podpisywalem umowe czy ta opcja Cie obowiazuje.

 #380135  autor: borys132
 11 sty 2010, 19:43
Dokladnie nie wiem od kiedy jest opcja gwarancja ceny- jakos nie dawno, wiec nie wiem jak podpisywalem umowe czy ta opcja Cie obowiazuje.
Dokładnie 7.02.2009 weszła promocja "Zawsze dobra cena", w której podpisałem umowę. Czyli prawie 2 lata temu wprowadzono gwarancje ceny.