• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #378791  autor: TomekO
 05 sty 2010, 18:52
Jeżeli chodzi o awarie to na Orange można liczyć chyba zawsze. Od kiedy pamiętam, przy sprawdzaniu informacji na Orange On-line coś się zawsze sypie. Jak nie 15000 zł. wydane w prepaidzie to brak dostępu do informacji.

Obrazek

 #378797  autor: Jedrker
 05 sty 2010, 19:37
TomekO,
też pokazuje mi się takie info, jednak po 5 sekundach strona się sama odświeża i zawsze pokazuje mi aktualne informacje dotyczące mojego abonamentu ;)

 #378803  autor: Pijo
 05 sty 2010, 19:53
Jedrker pisze:TomekO,
też pokazuje mi się takie info, jednak po 5 sekundach strona się sama odświeża i zawsze pokazuje mi aktualne informacje dotyczące mojego abonamentu ;)
Niestety w prepaid odświeżanie , przelogowywanie nic nie daje. Jak jest ten komunikat, który pokazał TomekO, to nie da sie sprawdzić stanu pakietów, konta . Trzeba się "wstrzelić" w działanie OO :-) .

 #378811  autor: kowcio
 05 sty 2010, 20:06
U mnie o dziwo działa. Mam NOG. Za pierwszym razem wyświetliło tylko środki z głównego konta, dałem na klawiaturze F5 i wyświetla wszystko ładnie... To predzej można się doczepić do bilingu, który nie zawsze działa tak jak powinien. Z resztą u mnie od dawna nie było żadnych problemów.

Obrazek

 #378826  autor: KamaZ
 05 sty 2010, 20:44
U mnie dzisiaj ładnie śmiga w tym nawet billing. Czasami zdarzają się takie zawiechy, ale po odświeżeniu wraca do normy. Gorzej jest z billingiem w niektórych momentach, chociażby rozliczanie za minuty do wszystkich sieci z promocji według billingu koszt wynosi 1zł/1s :D Ale nie ma co aż tak na niego narzekać. Na pewno lepszy jest niż w Simplusie :wink:

 #378842  autor: Kaczy
 05 sty 2010, 21:12
Ten biling ma cały czas problemy. Nie działa zarówno na pre-paid jak i abonament. W większości przypadków wystarczy F5, ale wiele razy musiałem robić to ponad pół godziny.

...::: Made for loneliness :::...

 #378875  autor: aizo
 05 sty 2010, 22:34
Owszem, czasem jest info ,,Proszę spróbwać później,,ale wystarczy raz czy dwa odświerzyć www i jest (a jakieś pól godziny)

Mam pop,mixa i abonament jest ok. U mnie problemu nie ma

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #379028  autor: TomekO
 06 sty 2010, 19:46
Od bardzo dawna korzystam z Orange On-line i zawsze miałem problemy. Raz jest lepiej raz gorzej. Może serwis im pada w określonych godzinach gdy mnóstwo klientów chce coś sprawdzić lub jest jakaś promocja etc. ?

 #379098  autor: KamaZ
 07 sty 2010, 00:08
Dokładnie tak jest, że o niektórych porach widać, że mają przeciążenia. Ale kiedy większość narodu już śpi wszystko jest ok.

 #379372  autor: kowcio
 08 sty 2010, 18:22
U mnie biling nadal nie działa. Ja nie mam takiej cierpliwości żeby pół godziny ciągle go odświeżać. Poza tym wkurza mnie, że jak kilka minut nic nie robię, to muszę ponownie wbijać hasło autoryzacji z SMSa (czasami kilka minut analizowałem połaczenia w formie wyświetlania 100 pozycji i miałem komunikat, że zbyt dlugo nie wykonywałem żadnej czynności i mam zacząć od nowa ;/).

Ten biling pamiętam, że w godzinach nocnych dobrze działał.

 #379588  autor: blady_zl
 09 sty 2010, 16:07
Fakt z bilingiem jest bardzo ciężko.. zawsze sprawdzam w godzinach popołudniowych - zawsze działa , ale pod wieczór już nie zawsze :x
Dzisiaj pisałem maila z reklamacją i też ''zbyt długo nie wykonywałeś...'' echhh... a taką miałem wenę :lol:

 #379754  autor: kowcio
 09 sty 2010, 23:29
Dzisiaj bardzo ładnie działa mi biling o 16:30. Bez problemu błyskawicznie wczytywała się historia połączeń z ostatnich 3 m-cy.

 #379762  autor: DD7
 09 sty 2010, 23:55
Z Orange On-line od zawsze były jaja. Niedopracowane toto strasznie.

 #379764  autor: kowcio
 10 sty 2010, 00:01
DD7 pisze:Z Orange On-line od zawsze były jaja. Niedopracowane toto strasznie.
A dokładniej? Na początku były wałki, ale w ciągu ostatniego półrocza nie miałem żadnych problemów z nim, a często korzystałem z tego. Tylko ten biling do szału doprowadzał mnie. Jak dzisiaj się uruchomił to myślałem, że oszaleję ze szczęścia ;-) Teraz czekam za długo zapowiadanym bilingiem w Plusie przez Pana Suchenka. Zobaczymy jak to tam będzie wyglądało i czy tez będzie to tak szczegółowe jak w Orange ;-) Oby działało to cały czas...

Mnie ciekawi czemu Orange ma takie problemy z tym bilingiem. Uporali się z serwisem, ale z bilingiem niestety niet.

 #379768  autor: DD7
 10 sty 2010, 00:10
kowcio pisze:A dokładniej?
Tutaj źle pokazuje, tam nie da się usługi włączyć lub oferty zmienić, strony wygasają non-stop. Różne rzeczy się dzieją ;)

 #379872  autor: Kaczy
 10 sty 2010, 15:04
Wadą tych bilingów jest to, że jak np. połączenie wykonywane jest z pakietu 120 minut (bądź innego) to pokazuje kwotę. I później mając abonament za 25 zł pokazuje, że wydzwoniło się za 200 zł :|

...::: Made for loneliness :::...

 #379888  autor: Marens
 10 sty 2010, 16:31
W ramach Twój Numer (3) 22,16 zł
Usługa aktywowana raz, dzwoniłem do BOK i gość twierdzi, że jest ok.
Zobaczymy czy na fakturze nie policzy potrójnie.

 #386545  autor: corner
 09 lut 2010, 20:16
Od kilku dni Orange On-Line nie pokazuje mi stanu pakietów. I odświeżanie nie pomaga. Na kilku numerach pre-paid. Czy u was jest podobnie?

 #386643  autor: Jedrker
 10 lut 2010, 03:57
corner,
u mnie w ofercie abonamentowej również po wejściu do zakładki stan konta i pakietów nie pokazuje kompletnie nic :|

 #386660  autor: ezaq
 10 lut 2010, 10:02
U mnie wyświetla stan konta i pakietów. Sprawdzone na 4 numerach. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałem z tym problemy.